Tervist
Teen oma igapäevakulgurist ka teema.
Detsembris 2017 sain aru et peale V8't omatud rebound Jag sai "valmis" ja oleks aeg mõni püsivam pill ligi võtta. Samas aga polnud ma endiselt jõudnud otsusele, mis see ikkagi siis olema peaks.
V60 osutus kahjuks liiga väikeseks, Wrangler liiga suureks, uued Subarud liiga lahjaks/ plastiseks, 960/S90 või XJ8 dailyks (veel) ei julgenud võtta, toreda mootoriga uus Giulia või uus XF liiga kalliks jne. Ühesõnaga mõte käis seinast-seina ja noh eks ta käib senimaani. Igatahes jõudsin ringiga ikkagi Volvo ja teema peakangelase juurde.
Tehasest välja tulnud oktoober 2012, nimetati 2013 mudeliks, mis puhul on tal näiteks juba uuem armatuur, keskkonsool ja käigukangi nupp, aga spidoplokki veel ei jõutud uuemat külge panna. Kahjuks pole tema külge jõudnud ka adaptiivset püsikat, el. tagaluuki, katuseluuki ja ägedat värvi. Teisalt on talle väga tore mootor külge poogitud. Minu kätte jõudis ta igati ontliku ja originaalsena läbisõidul 117 576km. Arvele võtsin ta jaanuaris 2018. Esiti mõtlesin et peale suuremat Jaguari tuunimist panen Volvole alla vaid varem garaazi ostetud veljed ja thats it, aga no keda ma petan.
Praegune spec.list on järgnev:
Tehnika
B6304T4, 224kw/ 304hp @5600rpm, 440nm@2100-4200rpm
Aisin TF-80SC, 6-käiguline.
Gen V Haldex AWD
KT4 Performance 3,5" downpipe
Simons lõpupütid
Pidurid ees: XC90 336mm Zimmermann Coat Z pidurikettad + klotsid
Pidurid taga: XC70 Zimmermann Coat Z 302x22mm tagakettad + klotsid
Välimus
484 Seashell Metallic
Bi-Xenon, kurvitulede funktsiooniga.
OE tagatiib lisatud
Numbrialused eemaldatud
Tagumiste tulede püstised triibud põlevad. (sanderk)
Philips SilverVision tagumised suunapirnid.
Valged tagumsied suunatulepirnid
OZ Supperleggera 17x8.0ET35, 235/55/17
Porsche Techno 20x9ET60 12,3kg. 20mm/25mm adapterid 5x108->5x130. 275/35/20 rehvid
Mustad veljepoldid
Kuldsed pidurisadulad
Eibach madaldusvedrud
Teisaldatav konks.
152x95mm "RS" ovaalsed summutiotsad
Must iluvõre, mustad udukaümbrised
LED udutuled
Äärmised pargid kaotatud, oranzid keskmised pargid
Mudelikirjad eemaldatud
Sisu
Summum varustustase
Offblack/ blonde sisu, alumiinium dekoorliistud
Elektriline ja mäluga juhiiste.
4x istmesoojendused.
Elektrilised, kokkuklapitavad ja mäludega peeglid.
Porilombi valgustus.
Vihmasensor.
Bluetooth käedvaba seade.
Eesmised ja tagumised parkimisandurid.
CitySafety.
Kompass. Jep päriselt ka, tahavaate peegli sees.
OE päikesesirmid B piilarist taga pool.
Fling kassiga. Kerelisad, madaldus, Canopus veljed, ülevärv jms
Nii stock, et lausa valus hakkab.
Madalam?
Porsche veljed adapteritega all. Pilti tegi Andreas Jupits
Volvo XC70 T6 AWD MY13. Rasmus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo XC70 T6 AWD MY13. Rasmus
Viimati muutis RS013, 19 Apr 2019, 22:48, muudetud 1 kord kokku.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo XC70 T6 AWD MY13. Rasmus
See esimene Porsche velgedega pilt võiks küll kalendrikandidaat olla, päris maasikas.
Edu selle loomaga.
Edu selle loomaga.
Re: Volvo XC70 T6 AWD MY13. Rasmus
Tänud Johannes.
Kohe soetades sai suur hooldus ära tehtud.
Kõik filtrid, õlid, rihm koos juurde kuuluvaga, käigukasti ja Haldexi õlivahetus. Tänud IA ja Karel.
Lisasin OE tagatiiva ja sanderk vidina abil said ülemised parktuled taga põlema.
Vedrudeks said Eibach Sport Kit. Igasjuhuks 1.6 diisel Mondeo omad, et rohkem vajuks ehk. Tulemusega olen väga rahul, vajus täpselt nii palju kui soovisin ning sõidutunnetus läks kordi paremaks.
Summutiotsade väiksus häiris mind, otsisin ovaalseid otsi, mis täidaks maksimaalselt OE avause ära. Sinna mahtusid ideaalsed RS stiilis nurga all lõigatud otsad mõõdus 152x95mm. Ühe soojaga läksid alla ka Simonsi pütid et häält vähe mahlasemaks saada.
Sai käidud ka ühel autoorienteerumis üritusel. Üllatavalt hästi ronis ja läks läbi üsna põhjatutest teedest. Värskelt värvitud veljed rikkusin küll ära.
Kohe soetades sai suur hooldus ära tehtud.
Kõik filtrid, õlid, rihm koos juurde kuuluvaga, käigukasti ja Haldexi õlivahetus. Tänud IA ja Karel.
Lisasin OE tagatiiva ja sanderk vidina abil said ülemised parktuled taga põlema.
Vedrudeks said Eibach Sport Kit. Igasjuhuks 1.6 diisel Mondeo omad, et rohkem vajuks ehk. Tulemusega olen väga rahul, vajus täpselt nii palju kui soovisin ning sõidutunnetus läks kordi paremaks.
Summutiotsade väiksus häiris mind, otsisin ovaalseid otsi, mis täidaks maksimaalselt OE avause ära. Sinna mahtusid ideaalsed RS stiilis nurga all lõigatud otsad mõõdus 152x95mm. Ühe soojaga läksid alla ka Simonsi pütid et häält vähe mahlasemaks saada.
Sai käidud ka ühel autoorienteerumis üritusel. Üllatavalt hästi ronis ja läks läbi üsna põhjatutest teedest. Värskelt värvitud veljed rikkusin küll ära.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo XC70 T6 AWD MY13. Rasmus
2018 sõitsin ka OMCl.
Ebameeldiva üllatusena selgus, et XCl on tehasest piiraja peal 210km/h peal.
Ilmselt tänu veidi suurematele ratastele ja minu ergutushüüetele sain kiiruseks 218km/h.
Positiivse poole pealt on tehas ka selle auto andmeid alahinnanud.
0-100 on tehase andmete järgi 7,4s. Ma sain RaceChrono ja välise GPSiga järgmised tulemused:
60ft 2,3s
1/8miili 9,2s@125km/h
1/4miili 14,1s@158km/h
1 km 25,7s@202km/h
1 miil 36,0s@216km/h
0-100km/h 6,3s
0-200km/h 24,8s
80-120km/h 4,1s
60-160km/h 11,3s
100-200km/h 18,3s
OMC pani muidugi mõtlema, et kurat see piiraja seal on. Mis siis kui teda poleks.
Marek Potti klõps.
Ebameeldiva üllatusena selgus, et XCl on tehasest piiraja peal 210km/h peal.
Ilmselt tänu veidi suurematele ratastele ja minu ergutushüüetele sain kiiruseks 218km/h.
Positiivse poole pealt on tehas ka selle auto andmeid alahinnanud.
0-100 on tehase andmete järgi 7,4s. Ma sain RaceChrono ja välise GPSiga järgmised tulemused:
60ft 2,3s
1/8miili 9,2s@125km/h
1/4miili 14,1s@158km/h
1 km 25,7s@202km/h
1 miil 36,0s@216km/h
0-100km/h 6,3s
0-200km/h 24,8s
80-120km/h 4,1s
60-160km/h 11,3s
100-200km/h 18,3s
OMC pani muidugi mõtlema, et kurat see piiraja seal on. Mis siis kui teda poleks.
Marek Potti klõps.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo XC70 T6 AWD MY13. Rasmus
OMC tulemus jäi kripeldama.
Kuna niisama remap on üsna poolkõva lahendus, siis tellisin suure DO88 intercooleri, Snabb torustiku ja KT4 3,5" downpipe'i.
Aju osas pole veel lõplikult otsustanud, aga ilmselt valin RICA.
RICA eemaldab kiirusepiiraja (300km/h) ja 1. ja 2. käigu väändepiirajad. Arvestab väidetavalt ka sisse- ja väljalaske mod'idega.
BSR viib piiraja 250km/h peale, aga selleks peab auto või aju Rootsi saatma. Ei tea kas nad väändepiirajaid näpivad.
MTE, Heico Hilton on oluliselt kallimad.
TDI Tuning lubab kõige suuremat jõulisa, aga nende numbrite osas olen pigem skeptiline. Lisaks ei eemalda kiiruse piirajat ja väändepiirajaid.
Tegelikult tahaks Polestari, aga kuna see on VINi põhine, siis jätab ta piiraja 210km/h peale.
Pidurid said ka vahepeal otsa. Kuna tehasest sai kõnealune pill 316mm kettad ette, siis vahetasin liugurid suuremate vastu ja kettad tulid 336mm. Kettad on mõeldud XC90le, edevuse pärast sai valitud mulgustatud kettad. Vast kestavad.
Downpipe
Väike soundtest peale DP installi
https://youtu.be/CN_wiLCJl9k
Kuna niisama remap on üsna poolkõva lahendus, siis tellisin suure DO88 intercooleri, Snabb torustiku ja KT4 3,5" downpipe'i.
Aju osas pole veel lõplikult otsustanud, aga ilmselt valin RICA.
RICA eemaldab kiirusepiiraja (300km/h) ja 1. ja 2. käigu väändepiirajad. Arvestab väidetavalt ka sisse- ja väljalaske mod'idega.
BSR viib piiraja 250km/h peale, aga selleks peab auto või aju Rootsi saatma. Ei tea kas nad väändepiirajaid näpivad.
MTE, Heico Hilton on oluliselt kallimad.
TDI Tuning lubab kõige suuremat jõulisa, aga nende numbrite osas olen pigem skeptiline. Lisaks ei eemalda kiiruse piirajat ja väändepiirajaid.
Tegelikult tahaks Polestari, aga kuna see on VINi põhine, siis jätab ta piiraja 210km/h peale.
Pidurid said ka vahepeal otsa. Kuna tehasest sai kõnealune pill 316mm kettad ette, siis vahetasin liugurid suuremate vastu ja kettad tulid 336mm. Kettad on mõeldud XC90le, edevuse pärast sai valitud mulgustatud kettad. Vast kestavad.
Downpipe
Väike soundtest peale DP installi
https://youtu.be/CN_wiLCJl9k
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo XC70 T6 AWD MY13. Rasmus
Mõtlesin, kes sellega siinkandis sõida võiks..selge pilt. Edu!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Volvo XC70 T6 AWD MY13. Rasmus
Midagi põnevamat jälle toimumas. Aga aju koha pealt, miks mitte laste kohalikel võluritel seal kirurgiat teha? Saad vast kokkuvõttes parema tulemuse, õige bensiiniga ja õiges kliimas.. Ja polestarid jäävad ka selja taha.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7042
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo XC70 T6 AWD MY13. Rasmus
Ei saavat P3 kerega ajudele ligi veel
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Volvo XC70 T6 AWD MY13. Rasmus
Ma lisaks ülalolevale nimistule küsisin/ vaatasin veel Eestist Gustav, ES, VKM, CTS ja mujalt veel ecuremappingspecialists.co.uk, superchips.co.uk, Shark Performance ja vb midagi veel.
VKMi vastust ei mäleta, ES ja Gustav ei näpi paraku.
VKMi vastust ei mäleta, ES ja Gustav ei näpi paraku.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo XC70 T6 AWD MY13. Rasmus
Uhkelt ette võtnud ja need hääled päris mehised.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: Volvo XC70 T6 AWD MY13. Rasmus
See suur et...
Tahtsin veel rääkida kuidas ma vahepeal nina mustaks tegin.
Udukaümbrised ja võre diagonaalid läksid kile alla, esivõre raam sai karukeelt ja on nüüd "harjatud alumiinium", suur logo on värvitud, sest sinna mina kile viisakalt ei suutnud panna.
Tehasest tuli auto "akvaariumina". See iseenesest meeldis mulle, sest poolik toonklaas näeb... poolik välja. Samas lastele ja asjadele tahtsin päikese ja võõraste pilkude eest varju. Appi tulid originaal päikesesirmid.
Juhiuks hakkas mingi hetk kehvasti käima. Oli teine ära vajunud. Õnneks oli Volvol selle vastu rohi olemas ja asemele sai uus tihvt pandud.
Talvel korraldati UpHillDrag Kiviõlis, kus sai osaletud. Väga äge üritus ja soovitan kõikidel võimalusel osaleda. Numbriliselt oli tegu igati igava üritusega, vaid 1/8 miili, lõppkiirus ka mega madal, aga selle paksu lumeködi sees oli äge uisutada.
Foto. Torms
Ja siis väike tarkusetera. Möödunud sügisel mõtlesin et teen velgi veel veidi puhtamaks ja nühkisin neid pigipesuga. Nädal hiljem jäi veljel kerge "ämblikuvõrk" silma. Ma rumal ei ei pesnud pigieemaldit veega hiljem maha ning see rikkus mul kokku kahe velje värvkatte. Õpetuseks ehk teistele- liigne agarus on ogarus.
Muidu on maru tore ja kiire kaubaauto. Jep, kõik mahtusid ilusti üksteise kõrvale sisse.
Kaubaauto on ka müügis, sest mul on neid nüüd kaks. Tekkis võimalus osta veidi uuem ja soovitud lisavarustusega isend. Same, same, but different
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3133567&rhash=b2e3
Tahtsin veel rääkida kuidas ma vahepeal nina mustaks tegin.
Udukaümbrised ja võre diagonaalid läksid kile alla, esivõre raam sai karukeelt ja on nüüd "harjatud alumiinium", suur logo on värvitud, sest sinna mina kile viisakalt ei suutnud panna.
Tehasest tuli auto "akvaariumina". See iseenesest meeldis mulle, sest poolik toonklaas näeb... poolik välja. Samas lastele ja asjadele tahtsin päikese ja võõraste pilkude eest varju. Appi tulid originaal päikesesirmid.
Juhiuks hakkas mingi hetk kehvasti käima. Oli teine ära vajunud. Õnneks oli Volvol selle vastu rohi olemas ja asemele sai uus tihvt pandud.
Talvel korraldati UpHillDrag Kiviõlis, kus sai osaletud. Väga äge üritus ja soovitan kõikidel võimalusel osaleda. Numbriliselt oli tegu igati igava üritusega, vaid 1/8 miili, lõppkiirus ka mega madal, aga selle paksu lumeködi sees oli äge uisutada.
Foto. Torms
Ja siis väike tarkusetera. Möödunud sügisel mõtlesin et teen velgi veel veidi puhtamaks ja nühkisin neid pigipesuga. Nädal hiljem jäi veljel kerge "ämblikuvõrk" silma. Ma rumal ei ei pesnud pigieemaldit veega hiljem maha ning see rikkus mul kokku kahe velje värvkatte. Õpetuseks ehk teistele- liigne agarus on ogarus.
Muidu on maru tore ja kiire kaubaauto. Jep, kõik mahtusid ilusti üksteise kõrvale sisse.
Kaubaauto on ka müügis, sest mul on neid nüüd kaks. Tekkis võimalus osta veidi uuem ja soovitud lisavarustusega isend. Same, same, but different
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3133567&rhash=b2e3
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo XC70 T6 AWD MY13. Rasmus
Ja ära ta läks.
Kokku oligi selle müügiperioodi peale vist ainult neli huvilist- viimane neist Tšehhist, kuhu auto ka rändas koos kõikide viguritega, mis ma talle külge olin jõudnud kruvida.
Ehk mõnel ostuhuvilisel on hea numberid kunagi vaadata:
Kokku jõudsin temaga veidi üle 31 000km sõita.
Keskmine kütusekulu jäi 13,04l/100km ehk 0,18s/km. Hoolduse, kindlustuse ja jooksu rehvide peale kulus ca 4000€ ehk 0,12s/km ja teine sama palju läks nö tuuningu alla.
Numbrid ei arvesta auto ostu ja müügihinna vahet, samuti polnud auto liisingus.
Kokku oligi selle müügiperioodi peale vist ainult neli huvilist- viimane neist Tšehhist, kuhu auto ka rändas koos kõikide viguritega, mis ma talle külge olin jõudnud kruvida.
Ehk mõnel ostuhuvilisel on hea numberid kunagi vaadata:
Kokku jõudsin temaga veidi üle 31 000km sõita.
Keskmine kütusekulu jäi 13,04l/100km ehk 0,18s/km. Hoolduse, kindlustuse ja jooksu rehvide peale kulus ca 4000€ ehk 0,12s/km ja teine sama palju läks nö tuuningu alla.
Numbrid ei arvesta auto ostu ja müügihinna vahet, samuti polnud auto liisingus.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist