Moose's BMW T5 (473whp/519wnm) MÜÜDUD
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
D5/2.4D alumisi otsasid peaks jah vanaraua hinnaga saada olema. Neid rihmasid lendab tihemini kui õlivahetust tehakse kui natuke utreerida Mul endalgi üks kuuri all üle.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Pilte vaadates paraku tundub, et ühel pool puuduvad D5el vastavad kinnitused minu mootorikäpa jaoks Ja kuna mul pooltelje kronsteini kinnitustes on õlifiltri tald, siis nii suures mahus ringi tegema ei taha hakata asju
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Kuulsin huvitavast plaanist, et kuhu see mootor peale pidi minema mingi aeg ?
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
-kj- kirjutas:Kuulsin huvitavast plaanist, et kuhu see mootor peale pidi minema mingi aeg ?
Sügisepoole tahaks jah uut keret selle tarbeks ehitama hakata, aga sellest siis kui aeg käes
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
D5 plokk on kõrgem ka. Custom kepsu ja kolbi vaja. Veekanalites ka mingi erinevus.
Järgmise võiksid ära siis betoneerida, tahaks teada kuidas jahutus toimib ma ennustan et halvimal juhul kaotad paar kraadi süütest sest neid open decke on betoneeritud küll
Aga mis kere? Bmw? Volvo?
Järgmise võiksid ära siis betoneerida, tahaks teada kuidas jahutus toimib ma ennustan et halvimal juhul kaotad paar kraadi süütest sest neid open decke on betoneeritud küll
Aga mis kere? Bmw? Volvo?
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
1488 kirjutas:D5 plokk on kõrgem ka. Custom kepsu ja kolbi vaja. Veekanalites ka mingi erinevus.
Järgmise võiksid ära siis betoneerida, tahaks teada kuidas jahutus toimib ma ennustan et halvimal juhul kaotad paar kraadi süütest sest neid open decke on betoneeritud küll
Aga mis kere? Bmw? Volvo?
Supra tulevase ploki betoneerin ära Seal juba ettevalmistused sai tehtud selleks.
Järgmine kere on siiski juba margipõhine ehk siis volvo
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Hakkab looma
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Ma kuulsin mingist mossest üldse
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
-kj- kirjutas:Ma kuulsin mingist mossest üldse
A ei seda projekti ma ei hakka endale tegema Ei hooli vene masinatest piisavalt, et endale sellist õnnetust kaela võtta
Ja sinna läheb redblock
- baxxter
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2026
- Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
- Asukoht: tartumaa, Nõo
- Kontakt:
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
C30 oleks hea kerge pill...
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
baxxter kirjutas:C30 oleks hea kerge pill...
Ei ma jään ikka ilusate volvode juurde
Vahepeal õnnestus üks kasutuskõlblik plokk organiseerida, mis siis nüüd ka juba cnc-mehe käes on
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Vahepeal siis olen natuke mootoriga tegelenud.
Uus plokk sai prooviks lastud kinniseks teha pealt (closed deck). Vajadust otseselt veel sellise jõu juures pole, aga vigu andestab kindlasti rohkem nii
Lisaks suurem vänt, teised kolvid ja sepiskepsud. Ühtlasi ka kerged kodused kaanetööd - põlemiskambri külgedelt eemaldasin omajagu liha, et squishi ala natuke vähendada ja kolvi-kaane kaugust suurendada.
(originaalkepsud sealjuures kaaluvad 50g tüki kohta rohkem)
Nüüd sisuliselt kokkupanemise rõõm jäänud
Uus plokk sai prooviks lastud kinniseks teha pealt (closed deck). Vajadust otseselt veel sellise jõu juures pole, aga vigu andestab kindlasti rohkem nii
Lisaks suurem vänt, teised kolvid ja sepiskepsud. Ühtlasi ka kerged kodused kaanetööd - põlemiskambri külgedelt eemaldasin omajagu liha, et squishi ala natuke vähendada ja kolvi-kaane kaugust suurendada.
(originaalkepsud sealjuures kaaluvad 50g tüki kohta rohkem)
Nüüd sisuliselt kokkupanemise rõõm jäänud
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
Lihtsalt huvi pärast, kas Maxpeedingrodsi(või mõni muu китайский h-profiil) puhul on kepsude kaaluerinevust ka esinenud?
2x240
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
JanP kirjutas:Lihtsalt huvi pärast, kas Maxpeedingrodsi(või mõni muu китайский h-profiil) puhul on kepsude kaaluerinevust ka esinenud?
Peale enda omade pole teisi kaaluda õnnestunud, aga enda omadel 2g vahet kõige kergema ja kõige raskema vahel
Re: Moose's BMW T5 (319kw/432nm)
JanP kirjutas:Lihtsalt huvi pärast, kas Maxpeedingrodsi(või mõni muu китайский h-profiil) puhul on kepsude kaaluerinevust ka esinenud?
Mul oli 6-sel Maxpeedingrods komplektil sellised kaalud (küll китайский kaaluga kaalutud, aga korduvalt):
590.4g 590.8g 590.6g 590.8g 590.9g 591.5g
Seega max hälve 1,1g
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist