Moose's BMW T5 (473whp/519wnm) MÜÜDUD
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Moose's BMW T5
400kw rattast oleks maagiline number
Äge ehitus igatahes. Peab ka see aasta kiiremaks ehitama, telliks alustuseks sepiskolvid ära
Äge ehitus igatahes. Peab ka see aasta kiiremaks ehitama, telliks alustuseks sepiskolvid ära
S40 T4 HX35
Re: Moose's BMW T5
Eks otseselt piiri või eesmärki ei pane, keerab lihtsalt järjest peale niikaua kui kannatab
825cc pihustid ostsin ka ära.. selleks kuuks on ostmised ostetud
Kütuserõhku veits tõsta ja meelitada siis 700hp piirini peaks kannatama nad välja vedada
825cc pihustid ostsin ka ära.. selleks kuuks on ostmised ostetud
Kütuserõhku veits tõsta ja meelitada siis 700hp piirini peaks kannatama nad välja vedada
Re: Moose's BMW T5
Taneli rahustuseks proovisin kepsu korra suprale mõeldud ploki sisse ja mahtus ilusti
Algusest peale olen tehtud ja tegemata tööde järgmiseks vaikselt nimekirja pidanud.. nüüd asi nii kaugel, et tegemata asjade pool hakkab vaikselt lõppu jõudma Vähemalt see osa, mis puudutab antud ehituse vol 1'te.
Vol 2 on siis sama mootori sisu järgi aitamine, mille lähikuudel ette võtan ja vol 3 on juba uus kere, mida dragi maastikul kohanud veel pole, aga siinsele rahvale peaks mokkamööda olema
Aga mis tehtud ja tegemata asju puudutab, siis tänaseks on seis selline:
✓ Mootor peal ja käib
✓ Kütusesüsteem valmis
✓ Jahutussüsteem valmis
✓ Sisselasketorustik valmis
✓ "Summuti" valmis
✓ Õiged süütepoolid küljes
✓ Roolivõimusüsteem valmis
✓ Suured pihustid peal
✓ Uus kütusepump peal
✓ Karterituulutus
✓ VVT juhtimine
Ja teha vaja veel järgmised asjad:
* Screamerpipe wastegatele
* Kaks õlileket
* Aju kinni panna
* Jahutusventikas paigaldada
Pihustiteks läksid siis 825cc siemens dekad ja kütust neile ette lööb walbro 450lph pump
Üsna lähiajal on dünosse minek, et lõpuks esimesed numbrid sellest autost tõmmata
Algusest peale olen tehtud ja tegemata tööde järgmiseks vaikselt nimekirja pidanud.. nüüd asi nii kaugel, et tegemata asjade pool hakkab vaikselt lõppu jõudma Vähemalt see osa, mis puudutab antud ehituse vol 1'te.
Vol 2 on siis sama mootori sisu järgi aitamine, mille lähikuudel ette võtan ja vol 3 on juba uus kere, mida dragi maastikul kohanud veel pole, aga siinsele rahvale peaks mokkamööda olema
Aga mis tehtud ja tegemata asju puudutab, siis tänaseks on seis selline:
✓ Mootor peal ja käib
✓ Kütusesüsteem valmis
✓ Jahutussüsteem valmis
✓ Sisselasketorustik valmis
✓ "Summuti" valmis
✓ Õiged süütepoolid küljes
✓ Roolivõimusüsteem valmis
✓ Suured pihustid peal
✓ Uus kütusepump peal
✓ Karterituulutus
✓ VVT juhtimine
Ja teha vaja veel järgmised asjad:
* Screamerpipe wastegatele
* Kaks õlileket
* Aju kinni panna
* Jahutusventikas paigaldada
Pihustiteks läksid siis 825cc siemens dekad ja kütust neile ette lööb walbro 450lph pump
Üsna lähiajal on dünosse minek, et lõpuks esimesed numbrid sellest autost tõmmata
Re: Moose's BMW T5
Nonii mehed ja naised..
Sai ennast siis kokku võetud ja eile tehtud selle autoga viies katse dünos käia
Eelnevalt sai natuke nimekirjast asju veel maha kriipsutatud screamerpipe näol ja ka kapott sai uuesti peale installitud
Aga mis düno puudutab, siis eesmärgiks oli puhtalt seadistamine ja kontrollimine, et asjad kõik toimetaks ning kannataks ka nn piinamist.
Rõhku momendil 0,6bari ja selle rõhu juures siis 167kw/256nm rattast ehk laias laastus 185kw/285nm mootorist.
Kui välja arvata üle ajav oil catch can, toimis kõik nii nagu pidi ja peale katki läinud rehvi möödus kogu üritus viperusteta.
Küll aga peab diffri kindlasti välja vahetama, sest praegu tegu korraliku miilimasinaga. Nimelt neljanda käiguga törts üle 6000rpm on kiirus juba 250 kandis.. piiraja on aga 7500 ja üks käik on ka veel lisaks
http://www.youtube.com/watch?v=XCHSOBg3Tr4
http://www.youtube.com/watch?v=6JTzW7u820g
Sai ennast siis kokku võetud ja eile tehtud selle autoga viies katse dünos käia
Eelnevalt sai natuke nimekirjast asju veel maha kriipsutatud screamerpipe näol ja ka kapott sai uuesti peale installitud
Aga mis düno puudutab, siis eesmärgiks oli puhtalt seadistamine ja kontrollimine, et asjad kõik toimetaks ning kannataks ka nn piinamist.
Rõhku momendil 0,6bari ja selle rõhu juures siis 167kw/256nm rattast ehk laias laastus 185kw/285nm mootorist.
Kui välja arvata üle ajav oil catch can, toimis kõik nii nagu pidi ja peale katki läinud rehvi möödus kogu üritus viperusteta.
Küll aga peab diffri kindlasti välja vahetama, sest praegu tegu korraliku miilimasinaga. Nimelt neljanda käiguga törts üle 6000rpm on kiirus juba 250 kandis.. piiraja on aga 7500 ja üks käik on ka veel lisaks
http://www.youtube.com/watch?v=XCHSOBg3Tr4
http://www.youtube.com/watch?v=6JTzW7u820g
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: Moose's BMW T5
Mis siin muud sõnada kui et kõvaaaa !!! Edu diffriga ja jään uute videote ootele
XC70 2.5T 2004 154kw
Re: Moose's BMW T5
Kerge hoolduspäeviku sissekanne ka vahepeal
Kuna genekas oli juba tükimataega natuke veiderdanud ja peale düno sai täitsa otsa, siis tuli sellega tegelda.
Suurimad tänud baxxterile kes oma varudest ühe geneka mulle loovutas ja nüüd on ta siis auto küljes oma koha leidnud
Kuna genekas oli juba tükimataega natuke veiderdanud ja peale düno sai täitsa otsa, siis tuli sellega tegelda.
Suurimad tänud baxxterile kes oma varudest ühe geneka mulle loovutas ja nüüd on ta siis auto küljes oma koha leidnud
- baxxter
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2026
- Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
- Asukoht: tartumaa, Nõo
- Kontakt:
Re: Moose's BMW T5
Kui saab, annab ikka
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Re: Moose's BMW T5
Nonii klubikaaslased... round 2 dünos on käidud ja kaak tegi taaskord imesid.
Selle stock 2 liitrise ja mittehingava vl koldega on praegu siis 255kw/378nm rattast, ehk siis ~270kw/400nm mootorist 1.4 barise rõhuga.
Selle stock 2 liitrise ja mittehingava vl koldega on praegu siis 255kw/378nm rattast, ehk siis ~270kw/400nm mootorist 1.4 barise rõhuga.
Re: Moose's BMW T5 (255kw/378nm)
Kapotialune päris korralik.
Ootame siis kollektori valmimist ja 400kw.
Jaksu!
Ootame siis kollektori valmimist ja 400kw.
Jaksu!
S40 T4 HX35
Re: Moose's BMW T5 (255kw/378nm)
Esialgu siiski kollektori valmimine ja 300kw Ja peale seda siis mootori sisu kallale
Re: Moose's BMW T5 (255kw/378nm)
Kuna peale dünomist sai jälle normaalselt põrandat ja rulli õlist pesta, siis üritasin uuesti õlileket tuvastada ja peale tükki aega uurimist leidsin hoopis karterist mõra. Oli teine peale keevitamist veidi banaani tõmmanud ja tänu sellele küljes olles endale prao sisse tõmmanud.
Ise oleksin lasknud marineerida veidi, aga kuna sõbral oli vaja paar asja keevitada ja samal ajal tal midagi teha polnud, siis karter eemaldati auto küljest enne kui ma reageeridagi jõudsin ja siis ei jäänudki muud üle, kui see sirgeks suruda ja ära keevitada. Nüüd siis pill uuesti koos ja esimese tunni jooksul vähemalt tilka alla ei tekkind
Õliks läks seekord siis motuli 0w30 nagu v70nessegi panin.
Ise oleksin lasknud marineerida veidi, aga kuna sõbral oli vaja paar asja keevitada ja samal ajal tal midagi teha polnud, siis karter eemaldati auto küljest enne kui ma reageeridagi jõudsin ja siis ei jäänudki muud üle, kui see sirgeks suruda ja ära keevitada. Nüüd siis pill uuesti koos ja esimese tunni jooksul vähemalt tilka alla ei tekkind
Õliks läks seekord siis motuli 0w30 nagu v70nessegi panin.
Re: Moose's BMW T5 (255kw/378nm)
Sheeri graafikut ka, mis pööretel elu toimub.. Piisab ka kui tekstina sõnastada max moment ja võimsus vs pööre.
Re: Moose's BMW T5 (255kw/378nm)
Hetkel siis selline vapustav graafik
Uue kollektoriga loodaks spoolimist ehk oma 1k rpm jagu madalamale saada nn quick-spool valve abil
Uue kollektoriga loodaks spoolimist ehk oma 1k rpm jagu madalamale saada nn quick-spool valve abil
Re: Moose's BMW T5 (255kw/378nm)
Kas quickspooliga saab väände lihtsalt varasemaks või läheb see väändekurv pikemaks/lamedamaks ka?
Re: Moose's BMW T5 (255kw/378nm)
Hullem kui ma arvasin. Aga see on lahe, et käib pea 7000ni.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist