Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"
Postitatud: 26 Aug 2018, 00:30
Lõpuks siis on jõudnud mul ka kätte aeg, et teha uuest pereliikmest ka teema.
Autoks siis v70 aastast 2010 augusi väljalase, ehk siis MY2011 summum paketiga. Edasi viivaks jõuks on 2.5 5 pütine mis arendab ilusa ilmaga 170Kw seda siis bensiini jõul, kahjuks pole kirjas numbreid milleks ta võimeline E85'ga või cng'ga on. Viimasega tundub, et on mõned ponid vähem. Käike vahetab tal geartronicuga 6 ganger. Lisasid on niipalju, kui sinna sisse mahtus, ehk puudu olevaid oleks lihtsam lugeda.
Saamislugu ei olegi midagi erilist, panin xc90 müüki lootuses uuemat v70 saada, pakkumisi oli mitmeid, kuid sõelale jäi algselt 2013a v70 cng, kuid täpsemal uurimisel hakkas kooruma pisiasju, ehk siis lisade puudujääke, nimelt kuna miskipärast mulle helistatakse koguaeg siis, kui ma autoroolis olen (ei tea, kas asi võib olla selles, et ma enamus vaba aega autoroolis olen? )siis käedvaba süsteem minu jaoks väga oluline. Ning kuna kaasa ka lube tegemas, siis oleks ka mäludega juhi iste vajalik asi. Need aga tol pakutaval autol puudusid. Pakkuja aga minu keeldumise peale nii suunurgast mainis, et tal kaasal ka v70 Bi'fuel 2.5FT aga aastast 2010 ja lisasid rohkem, tekkis juba intriig, et mis ta siis on. Rääkisime sellest siis pikemalt ning sai kokku lepitud vaatamine. Sõitsime siis perega vaatama seda, kõik vajalik kaasas(alates külmikust kuni lapsekäruni) mis sinna pagassi peaks mahtuma, teadaolevalt P3 bi-fuel volvodel pagass ~15cm kõrgema põhjaga. Kõigepealt tegime proovisõidud, tutvusime autodega ja siis lõpuks mahutasin pagassi täis kola xc90'st v70'sse. Täitsa pael, mahtuski ära. Saigi siis ära vahetatud. Sain autoga kaasa veel klaasivahetuse, kuna eelmisel omanikul oli juba kahjukäsitlus tehtud kasko kaudu siis see kehtis veel ka minu käes olles ja sain ka uue klaasi ette, vana polnud küll katki, ega midagi, vaid lihtsalt kulunud. Autol siiski 450 000 kellapeal.
Siit väike hoiatus läbisõidu ostjatele, et kui auto on rootsi päritolu ja CNG siis võib julgelt 400-500 reaalseks läbisõiduks arvestada, sest need on pea kõik taksod. Ka minu volvo on endine takso, kuid hoolduasjalugu on dokumenteeritud ja kaasas lausa VIN kood ja numbrimärk on arvetel peal.
Edasi siis tänapäeva poole. Esimese asjana sai cranki pandud aeg ostueelse(minu puhul siis järgse) kontrolli jaoks ning kondi täitmise/hoolduse lisaks.
Tuli välja, et vasak pooltelg vajab vahetust mingi aeg, kuid pole sellega veel tegeleda saanud ning ka see tuli välja, et kondi pump on aegu näinud(ei tea kas võib asi olla 450k läbisõidus? ) tundub muidugi, et pumbal sidur näitab väsimuse märke, sest see kõriseb(teeb häält kui rakendub). Ülejäänu tehniline osa paistab hea. Tagaistmel on ka rohkem jalaruumi kui xc90'l muideks, vähemalt minu seljataha mahub turvahäll ilusti ära ja jääb ruumi üle, kui ma ise mugavalt istun, kui xc90'l pidin seljatuge ettepoole tooma, et turvahälli äär vastu istet ei suruks. v70'l on seal 3cm ruumi veel. Samas oli xc90'l see lisa, et istmest välja tõstetav turvaiste oli keskel mis jättis kahelepoole rohkem ruumi turvatooli ning turvahälli jaoks, v70'l on tõstetavaid istmeid 2, mis aga jätab päris palju kasutamatta ruumi küljele, ehk turvatool keskel on juhi taga olevale turvahällile nii lähedal, et turvavööd peale panna on paras pingutus, selle vastu on muidugi rohtu turvavöö pikendaja näol mis on tellitud, kuid pole veel minuni jõudnud. Seega ei saa selle üle ka viriseda. Ehk ainsaks puuduseks on pagassis puuduv konksumajandus ostukottide kinnitamiseks, xc90'l oli selle jaoks lausa põhja eraldaja millel kummiriba ning ostukoti koknsud.
AGA... pikk jutt (tõlkimatu rõve sõim) jutt natuke pilte ka vahelduseks. Alustaks kronoloogilises järjestuses.
müüja pildid:
Ning siis esimene juhtum.
Mõned päevad sõitmist ning juhtus üle pika aja pool vihmane päev kui sai linna kolamiselt hakatud tagasi liikuma ja tõmbas algselt seest klaasid uduseks ja jahutusvedeliku hais üleval, vaatasin, et kuskil jahutusvedelikku salongis ei ole ning kapoti all tundus ka korras ja aken natuke praokil ning puhur klaasile suunatult tõmbasid klaasid mingi aja peale puhtaks, ei hakanud pikemalt mõtlema ning kuna oligi kodutee ette võetud siis seda järgima. Sain lõunaka juurest minema ja kõik oli ilus ja kena kuni veidi enne kültset(kes ei tea see siis 7km tartust elva poole) lõi kirja ette, et jahutusvedelikku vähe ja seiska mootor(muidugi tolleaegselt oli see rootsikeelne, sest sel hetkel oli veel crankis käimata). Parkisin siis bussipeatusesse ära ilusti eest ära, et kui buss peaks tulema, nii pool murupeale ja kapott lahti vaatama, et mis lahti, sest selleks hetkeks olid juba seest uuesti klaasid ka udused.
Vastu vaatas selline pilt:
Ehk siis radikas lõhki. Egas midagi, kuna koju oli paar km jäänud kutsusin siis oma vana xc70 järgi, et lohistame siis koju. Ettevaatlikult sai siis nööri otsas lohistatud ta garaaži ära, et esimesel võimalusel saaks lahti lõhkuma hakata.
Kohe hakkasin radikaid otsima, lammarid küsisid 100€ ma sain crankist äkki oli mingised 80€? ja mõne tunniga.
edasine juba lammutamine jne. Radika vahetus võtab kohvipausi ning õunasöögiga aega tervelt tunni. Polnud isegi näinud kusagilt, et mida ja kust eemaldada, et radikat kätte saada, ehk enamus sellest ajast oli muidugi nuputamine, et mida ja mis järjekorras eemaldada.
vana radikas vs uus, vanas siis 15-20cm lõhe seal kus kruvikas püsti
Muidugi ega pole ju lõbus kui radika vahetusel ei tule välja veel, et peale radika veel miskit katki, eriti veel defitsiitne asi, kuna seda ei osata küljest eemaldada ning kas lõhutakse või arvatakse, et lõhuti ära.
tavaliselt saadakse see kätte siis sellisena, juhiks tähelepanu halva kvaliteediga pildil selle toru otsa ligidal olevale mustale jullale, see käibki sealt ära, ehk kui keegi kunagi seda eemaldab siis teadku, et seda on võimalik tagasi panna.
Minul aga nii lihtsalt ei läinud, oli see toru ise ka katki sealt kus tumedam laik sellel võrksukal peal on. Selle kohapealt oli pooleks.
Kuna seda isegi info-auto ei paku eriti kiirelt(umbes nädal läheks) siis uurisin scandixist, sain 3'e päevaga, hind tuli enamvähem sama(kuna oli muid asju ka tellimuses ning postikulu ei pidanud eraldi juurde maksma, muidu oleks post olnud juba mingised 45€ äkki? Täpselt ei mäleta enam.
Niikaua kui see jupp tuli oli see katkine toru lihtsalt kummi voolikuga jätkatud ning ajas asja ära.
Vahepeal miskit märkimisväärset juhtunud polnud, kalkuleerisin kokku palju kulus mul kuu aja peale rahaliselt cng'ga sõites, numbrid on hirmuäratavad, peaaegu 2600km ja 124€, ehk kiire kalkullatsioon näitaks, et 0,047€ per km, ehk 4,7€ per 100km, ümmarguselt siis hetke diisli hinda arvestades peaks olema umbes 3,5l per 100km et diisliga nii odavalt saaks? võite parandada mind kui eksin.
Kuna aga hing ihkas suuremat paput auto alla sai siis toodud samuti seest mustad ja randiga nagu ka xc90'l olid 20"'sed siis v70'l 18" veljed.
ahjaa põdra kleepsud on ka peal:
Neid velgi tuues oli pärnus see ülimega padukas. Nii, et minutitega pärnu linnas tänavad ujusid, enne seda oli nii kuum, et rand oli rahvast täis. Paduka ajal ma hakkasin just koju sõitma ja selline tunne oli, et see vihm tuleb läbi auto pleki, nii julmalt klõbises ja kui poleks klaasid vahatatud siis oleks istunud niimoodi nagu teised liiklejad teeäärtes. Mina aga sõitsin ilma roolivõimuta pärnust välja, just nii, roolivõimule ainult ei meeldinud see, et tänaval käisid lained üle auto katuse, juu rihm märjaks sai, sest kui pärnust välja jõudsin ja vihm lahjemaks jäi oli võim tagasi nagu miiška.
Aga see selleks, ikka veel olen autoga rahul.
Muidugi tahaks seda takso põhja välja vahetada ning puit rooli asemele tahaks ka teist rooli.
vot seda nimetataksegi täis nahk sisuks:
sisust kahjuks rohkem pilte polegi, eks pean need tegema mingihetk ka.
Seni nautige välist ilu:
Hetkel siis auto jälle seisab, sest salongi puhur ütles tühjast kohast lepingu ülesse. Kuna puudub selle vahetamiseks tööriist siis arvatavasti pakun cranki tegemisse, ehk nad saavad hakkama? Muidugi puhurit ennast ka pole. Aga see, eest uuendasin omal CFE'l firmware ära ja sain pagassiluugi ka puldist sulguma, polegi vaja kanaadamaalt, või kus see volvosweden tegelane elab, jullat tellida. Ning nüüd auto ka nii tark, et paneb ise tuled põlema kui pime on Aina paremaks läheb. CFE tasub ennast ära.
Autoks siis v70 aastast 2010 augusi väljalase, ehk siis MY2011 summum paketiga. Edasi viivaks jõuks on 2.5 5 pütine mis arendab ilusa ilmaga 170Kw seda siis bensiini jõul, kahjuks pole kirjas numbreid milleks ta võimeline E85'ga või cng'ga on. Viimasega tundub, et on mõned ponid vähem. Käike vahetab tal geartronicuga 6 ganger. Lisasid on niipalju, kui sinna sisse mahtus, ehk puudu olevaid oleks lihtsam lugeda.
Saamislugu ei olegi midagi erilist, panin xc90 müüki lootuses uuemat v70 saada, pakkumisi oli mitmeid, kuid sõelale jäi algselt 2013a v70 cng, kuid täpsemal uurimisel hakkas kooruma pisiasju, ehk siis lisade puudujääke, nimelt kuna miskipärast mulle helistatakse koguaeg siis, kui ma autoroolis olen (ei tea, kas asi võib olla selles, et ma enamus vaba aega autoroolis olen? )siis käedvaba süsteem minu jaoks väga oluline. Ning kuna kaasa ka lube tegemas, siis oleks ka mäludega juhi iste vajalik asi. Need aga tol pakutaval autol puudusid. Pakkuja aga minu keeldumise peale nii suunurgast mainis, et tal kaasal ka v70 Bi'fuel 2.5FT aga aastast 2010 ja lisasid rohkem, tekkis juba intriig, et mis ta siis on. Rääkisime sellest siis pikemalt ning sai kokku lepitud vaatamine. Sõitsime siis perega vaatama seda, kõik vajalik kaasas(alates külmikust kuni lapsekäruni) mis sinna pagassi peaks mahtuma, teadaolevalt P3 bi-fuel volvodel pagass ~15cm kõrgema põhjaga. Kõigepealt tegime proovisõidud, tutvusime autodega ja siis lõpuks mahutasin pagassi täis kola xc90'st v70'sse. Täitsa pael, mahtuski ära. Saigi siis ära vahetatud. Sain autoga kaasa veel klaasivahetuse, kuna eelmisel omanikul oli juba kahjukäsitlus tehtud kasko kaudu siis see kehtis veel ka minu käes olles ja sain ka uue klaasi ette, vana polnud küll katki, ega midagi, vaid lihtsalt kulunud. Autol siiski 450 000 kellapeal.
Siit väike hoiatus läbisõidu ostjatele, et kui auto on rootsi päritolu ja CNG siis võib julgelt 400-500 reaalseks läbisõiduks arvestada, sest need on pea kõik taksod. Ka minu volvo on endine takso, kuid hoolduasjalugu on dokumenteeritud ja kaasas lausa VIN kood ja numbrimärk on arvetel peal.
Edasi siis tänapäeva poole. Esimese asjana sai cranki pandud aeg ostueelse(minu puhul siis järgse) kontrolli jaoks ning kondi täitmise/hoolduse lisaks.
Tuli välja, et vasak pooltelg vajab vahetust mingi aeg, kuid pole sellega veel tegeleda saanud ning ka see tuli välja, et kondi pump on aegu näinud(ei tea kas võib asi olla 450k läbisõidus? ) tundub muidugi, et pumbal sidur näitab väsimuse märke, sest see kõriseb(teeb häält kui rakendub). Ülejäänu tehniline osa paistab hea. Tagaistmel on ka rohkem jalaruumi kui xc90'l muideks, vähemalt minu seljataha mahub turvahäll ilusti ära ja jääb ruumi üle, kui ma ise mugavalt istun, kui xc90'l pidin seljatuge ettepoole tooma, et turvahälli äär vastu istet ei suruks. v70'l on seal 3cm ruumi veel. Samas oli xc90'l see lisa, et istmest välja tõstetav turvaiste oli keskel mis jättis kahelepoole rohkem ruumi turvatooli ning turvahälli jaoks, v70'l on tõstetavaid istmeid 2, mis aga jätab päris palju kasutamatta ruumi küljele, ehk turvatool keskel on juhi taga olevale turvahällile nii lähedal, et turvavööd peale panna on paras pingutus, selle vastu on muidugi rohtu turvavöö pikendaja näol mis on tellitud, kuid pole veel minuni jõudnud. Seega ei saa selle üle ka viriseda. Ehk ainsaks puuduseks on pagassis puuduv konksumajandus ostukottide kinnitamiseks, xc90'l oli selle jaoks lausa põhja eraldaja millel kummiriba ning ostukoti koknsud.
AGA... pikk jutt (tõlkimatu rõve sõim) jutt natuke pilte ka vahelduseks. Alustaks kronoloogilises järjestuses.
müüja pildid:
Ning siis esimene juhtum.
Mõned päevad sõitmist ning juhtus üle pika aja pool vihmane päev kui sai linna kolamiselt hakatud tagasi liikuma ja tõmbas algselt seest klaasid uduseks ja jahutusvedeliku hais üleval, vaatasin, et kuskil jahutusvedelikku salongis ei ole ning kapoti all tundus ka korras ja aken natuke praokil ning puhur klaasile suunatult tõmbasid klaasid mingi aja peale puhtaks, ei hakanud pikemalt mõtlema ning kuna oligi kodutee ette võetud siis seda järgima. Sain lõunaka juurest minema ja kõik oli ilus ja kena kuni veidi enne kültset(kes ei tea see siis 7km tartust elva poole) lõi kirja ette, et jahutusvedelikku vähe ja seiska mootor(muidugi tolleaegselt oli see rootsikeelne, sest sel hetkel oli veel crankis käimata). Parkisin siis bussipeatusesse ära ilusti eest ära, et kui buss peaks tulema, nii pool murupeale ja kapott lahti vaatama, et mis lahti, sest selleks hetkeks olid juba seest uuesti klaasid ka udused.
Vastu vaatas selline pilt:
Ehk siis radikas lõhki. Egas midagi, kuna koju oli paar km jäänud kutsusin siis oma vana xc70 järgi, et lohistame siis koju. Ettevaatlikult sai siis nööri otsas lohistatud ta garaaži ära, et esimesel võimalusel saaks lahti lõhkuma hakata.
Kohe hakkasin radikaid otsima, lammarid küsisid 100€ ma sain crankist äkki oli mingised 80€? ja mõne tunniga.
edasine juba lammutamine jne. Radika vahetus võtab kohvipausi ning õunasöögiga aega tervelt tunni. Polnud isegi näinud kusagilt, et mida ja kust eemaldada, et radikat kätte saada, ehk enamus sellest ajast oli muidugi nuputamine, et mida ja mis järjekorras eemaldada.
vana radikas vs uus, vanas siis 15-20cm lõhe seal kus kruvikas püsti
Muidugi ega pole ju lõbus kui radika vahetusel ei tule välja veel, et peale radika veel miskit katki, eriti veel defitsiitne asi, kuna seda ei osata küljest eemaldada ning kas lõhutakse või arvatakse, et lõhuti ära.
tavaliselt saadakse see kätte siis sellisena, juhiks tähelepanu halva kvaliteediga pildil selle toru otsa ligidal olevale mustale jullale, see käibki sealt ära, ehk kui keegi kunagi seda eemaldab siis teadku, et seda on võimalik tagasi panna.
Minul aga nii lihtsalt ei läinud, oli see toru ise ka katki sealt kus tumedam laik sellel võrksukal peal on. Selle kohapealt oli pooleks.
Kuna seda isegi info-auto ei paku eriti kiirelt(umbes nädal läheks) siis uurisin scandixist, sain 3'e päevaga, hind tuli enamvähem sama(kuna oli muid asju ka tellimuses ning postikulu ei pidanud eraldi juurde maksma, muidu oleks post olnud juba mingised 45€ äkki? Täpselt ei mäleta enam.
Niikaua kui see jupp tuli oli see katkine toru lihtsalt kummi voolikuga jätkatud ning ajas asja ära.
Vahepeal miskit märkimisväärset juhtunud polnud, kalkuleerisin kokku palju kulus mul kuu aja peale rahaliselt cng'ga sõites, numbrid on hirmuäratavad, peaaegu 2600km ja 124€, ehk kiire kalkullatsioon näitaks, et 0,047€ per km, ehk 4,7€ per 100km, ümmarguselt siis hetke diisli hinda arvestades peaks olema umbes 3,5l per 100km et diisliga nii odavalt saaks? võite parandada mind kui eksin.
Kuna aga hing ihkas suuremat paput auto alla sai siis toodud samuti seest mustad ja randiga nagu ka xc90'l olid 20"'sed siis v70'l 18" veljed.
ahjaa põdra kleepsud on ka peal:
Neid velgi tuues oli pärnus see ülimega padukas. Nii, et minutitega pärnu linnas tänavad ujusid, enne seda oli nii kuum, et rand oli rahvast täis. Paduka ajal ma hakkasin just koju sõitma ja selline tunne oli, et see vihm tuleb läbi auto pleki, nii julmalt klõbises ja kui poleks klaasid vahatatud siis oleks istunud niimoodi nagu teised liiklejad teeäärtes. Mina aga sõitsin ilma roolivõimuta pärnust välja, just nii, roolivõimule ainult ei meeldinud see, et tänaval käisid lained üle auto katuse, juu rihm märjaks sai, sest kui pärnust välja jõudsin ja vihm lahjemaks jäi oli võim tagasi nagu miiška.
Aga see selleks, ikka veel olen autoga rahul.
Muidugi tahaks seda takso põhja välja vahetada ning puit rooli asemele tahaks ka teist rooli.
vot seda nimetataksegi täis nahk sisuks:
sisust kahjuks rohkem pilte polegi, eks pean need tegema mingihetk ka.
Seni nautige välist ilu:
Hetkel siis auto jälle seisab, sest salongi puhur ütles tühjast kohast lepingu ülesse. Kuna puudub selle vahetamiseks tööriist siis arvatavasti pakun cranki tegemisse, ehk nad saavad hakkama? Muidugi puhurit ennast ka pole. Aga see, eest uuendasin omal CFE'l firmware ära ja sain pagassiluugi ka puldist sulguma, polegi vaja kanaadamaalt, või kus see volvosweden tegelane elab, jullat tellida. Ning nüüd auto ka nii tark, et paneb ise tuled põlema kui pime on Aina paremaks läheb. CFE tasub ennast ära.