Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas paikas » 26 Aug 2018, 00:30

Lõpuks siis on jõudnud mul ka kätte aeg, et teha uuest pereliikmest ka teema.

Autoks siis v70 aastast 2010 augusi väljalase, ehk siis MY2011 summum paketiga. Edasi viivaks jõuks on 2.5 5 pütine mis arendab ilusa ilmaga 170Kw seda siis bensiini jõul, kahjuks pole kirjas numbreid milleks ta võimeline E85'ga või cng'ga on. Viimasega tundub, et on mõned ponid vähem. Käike vahetab tal geartronicuga 6 ganger. Lisasid on niipalju, kui sinna sisse mahtus, ehk puudu olevaid oleks lihtsam lugeda.

Saamislugu ei olegi midagi erilist, panin xc90 müüki lootuses uuemat v70 saada, pakkumisi oli mitmeid, kuid sõelale jäi algselt 2013a v70 cng, kuid täpsemal uurimisel hakkas kooruma pisiasju, ehk siis lisade puudujääke, nimelt kuna miskipärast mulle helistatakse koguaeg siis, kui ma autoroolis olen (ei tea, kas asi võib olla selles, et ma enamus vaba aega autoroolis olen? :lol: )siis käedvaba süsteem minu jaoks väga oluline. Ning kuna kaasa ka lube tegemas, siis oleks ka mäludega juhi iste vajalik asi. Need aga tol pakutaval autol puudusid. Pakkuja aga minu keeldumise peale nii suunurgast mainis, et tal kaasal ka v70 Bi'fuel 2.5FT aga aastast 2010 ja lisasid rohkem, tekkis juba intriig, et mis ta siis on. Rääkisime sellest siis pikemalt ning sai kokku lepitud vaatamine. Sõitsime siis perega vaatama seda, kõik vajalik kaasas(alates külmikust kuni lapsekäruni) mis sinna pagassi peaks mahtuma, teadaolevalt P3 bi-fuel volvodel pagass ~15cm kõrgema põhjaga. Kõigepealt tegime proovisõidud, tutvusime autodega ja siis lõpuks mahutasin pagassi täis kola xc90'st v70'sse. Täitsa pael, mahtuski ära. Saigi siis ära vahetatud. Sain autoga kaasa veel klaasivahetuse, kuna eelmisel omanikul oli juba kahjukäsitlus tehtud kasko kaudu siis see kehtis veel ka minu käes olles ja sain ka uue klaasi ette, vana polnud küll katki, ega midagi, vaid lihtsalt kulunud. Autol siiski 450 000 kellapeal.

Siit väike hoiatus läbisõidu ostjatele, et kui auto on rootsi päritolu ja CNG siis võib julgelt 400-500 reaalseks läbisõiduks arvestada, sest need on pea kõik taksod. Ka minu volvo on endine takso, kuid hoolduasjalugu on dokumenteeritud ja kaasas lausa VIN kood ja numbrimärk on arvetel peal.

Edasi siis tänapäeva poole. Esimese asjana sai cranki pandud aeg ostueelse(minu puhul siis järgse) kontrolli jaoks ning kondi täitmise/hoolduse lisaks.
Tuli välja, et vasak pooltelg vajab vahetust mingi aeg, kuid pole sellega veel tegeleda saanud ning ka see tuli välja, et kondi pump on aegu näinud(ei tea kas võib asi olla 450k läbisõidus? :lol: ) tundub muidugi, et pumbal sidur näitab väsimuse märke, sest see kõriseb(teeb häält kui rakendub). Ülejäänu tehniline osa paistab hea. Tagaistmel on ka rohkem jalaruumi kui xc90'l muideks, vähemalt minu seljataha mahub turvahäll ilusti ära ja jääb ruumi üle, kui ma ise mugavalt istun, kui xc90'l pidin seljatuge ettepoole tooma, et turvahälli äär vastu istet ei suruks. v70'l on seal 3cm ruumi veel. Samas oli xc90'l see lisa, et istmest välja tõstetav turvaiste oli keskel mis jättis kahelepoole rohkem ruumi turvatooli ning turvahälli jaoks, v70'l on tõstetavaid istmeid 2, mis aga jätab päris palju kasutamatta ruumi küljele, ehk turvatool keskel on juhi taga olevale turvahällile nii lähedal, et turvavööd peale panna on paras pingutus, selle vastu on muidugi rohtu turvavöö pikendaja näol mis on tellitud, kuid pole veel minuni jõudnud. Seega ei saa selle üle ka viriseda. Ehk ainsaks puuduseks on pagassis puuduv konksumajandus ostukottide kinnitamiseks, xc90'l oli selle jaoks lausa põhja eraldaja millel kummiriba ning ostukoti koknsud.


AGA... pikk jutt (tõlkimatu rõve sõim) jutt natuke pilte ka vahelduseks. Alustaks kronoloogilises järjestuses.

müüja pildid:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ning siis esimene juhtum.
Mõned päevad sõitmist ning juhtus üle pika aja pool vihmane päev kui sai linna kolamiselt hakatud tagasi liikuma ja tõmbas algselt seest klaasid uduseks ja jahutusvedeliku hais üleval, vaatasin, et kuskil jahutusvedelikku salongis ei ole ning kapoti all tundus ka korras ja aken natuke praokil ning puhur klaasile suunatult tõmbasid klaasid mingi aja peale puhtaks, ei hakanud pikemalt mõtlema ning kuna oligi kodutee ette võetud siis seda järgima. Sain lõunaka juurest minema ja kõik oli ilus ja kena kuni veidi enne kültset(kes ei tea see siis 7km tartust elva poole) lõi kirja ette, et jahutusvedelikku vähe ja seiska mootor(muidugi tolleaegselt oli see rootsikeelne, sest sel hetkel oli veel crankis käimata). Parkisin siis bussipeatusesse ära ilusti eest ära, et kui buss peaks tulema, nii pool murupeale ja kapott lahti vaatama, et mis lahti, sest selleks hetkeks olid juba seest uuesti klaasid ka udused.

Vastu vaatas selline pilt:

Pilt

Ehk siis radikas lõhki. Egas midagi, kuna koju oli paar km jäänud kutsusin siis oma vana xc70 järgi, et lohistame siis koju. Ettevaatlikult sai siis nööri otsas lohistatud ta garaaži ära, et esimesel võimalusel saaks lahti lõhkuma hakata.

Kohe hakkasin radikaid otsima, lammarid küsisid 100€ ma sain crankist äkki oli mingised 80€? ja mõne tunniga.

edasine juba lammutamine jne. Radika vahetus võtab kohvipausi ning õunasöögiga aega tervelt tunni. Polnud isegi näinud kusagilt, et mida ja kust eemaldada, et radikat kätte saada, ehk enamus sellest ajast oli muidugi nuputamine, et mida ja mis järjekorras eemaldada.

Pilt

Pilt

vana radikas vs uus, vanas siis 15-20cm lõhe seal kus kruvikas püsti

Pilt

Muidugi ega pole ju lõbus kui radika vahetusel ei tule välja veel, et peale radika veel miskit katki, eriti veel defitsiitne asi, kuna seda ei osata küljest eemaldada ning kas lõhutakse või arvatakse, et lõhuti ära.

Pilt

tavaliselt saadakse see kätte siis sellisena, juhiks tähelepanu halva kvaliteediga pildil selle toru otsa ligidal olevale mustale jullale, see käibki sealt ära, ehk kui keegi kunagi seda eemaldab siis teadku, et seda on võimalik tagasi panna.

Pilt

Minul aga nii lihtsalt ei läinud, oli see toru ise ka katki sealt kus tumedam laik sellel võrksukal peal on. Selle kohapealt oli pooleks.
Kuna seda isegi info-auto ei paku eriti kiirelt(umbes nädal läheks) siis uurisin scandixist, sain 3'e päevaga, hind tuli enamvähem sama(kuna oli muid asju ka tellimuses ning postikulu ei pidanud eraldi juurde maksma, muidu oleks post olnud juba mingised 45€ äkki? Täpselt ei mäleta enam.

Pilt

Niikaua kui see jupp tuli oli see katkine toru lihtsalt kummi voolikuga jätkatud ning ajas asja ära.

Vahepeal miskit märkimisväärset juhtunud polnud, kalkuleerisin kokku palju kulus mul kuu aja peale rahaliselt cng'ga sõites, numbrid on hirmuäratavad, peaaegu 2600km ja 124€, ehk kiire kalkullatsioon näitaks, et 0,047€ per km, ehk 4,7€ per 100km, ümmarguselt siis hetke diisli hinda arvestades peaks olema umbes 3,5l per 100km et diisliga nii odavalt saaks? võite parandada mind kui eksin.

Kuna aga hing ihkas suuremat paput auto alla sai siis toodud samuti seest mustad ja randiga nagu ka xc90'l olid 20"'sed siis v70'l 18" veljed.

Pilt

Pilt

Pilt

ahjaa põdra kleepsud on ka peal:

Pilt

Neid velgi tuues oli pärnus see ülimega padukas. Nii, et minutitega pärnu linnas tänavad ujusid, enne seda oli nii kuum, et rand oli rahvast täis. Paduka ajal ma hakkasin just koju sõitma ja selline tunne oli, et see vihm tuleb läbi auto pleki, nii julmalt klõbises ja kui poleks klaasid vahatatud siis oleks istunud niimoodi nagu teised liiklejad teeäärtes. Mina aga sõitsin ilma roolivõimuta pärnust välja, just nii, roolivõimule ainult ei meeldinud see, et tänaval käisid lained üle auto katuse, juu rihm märjaks sai, sest kui pärnust välja jõudsin ja vihm lahjemaks jäi oli võim tagasi nagu miiška.
Aga see selleks, ikka veel olen autoga rahul.

Muidugi tahaks seda takso põhja välja vahetada ning puit rooli asemele tahaks ka teist rooli.

vot seda nimetataksegi täis nahk sisuks:

Pilt

sisust kahjuks rohkem pilte polegi, eks pean need tegema mingihetk ka.

Seni nautige välist ilu:

Pilt

Pilt

Pilt

Hetkel siis auto jälle seisab, sest salongi puhur ütles tühjast kohast lepingu ülesse. Kuna puudub selle vahetamiseks tööriist siis arvatavasti pakun cranki tegemisse, ehk nad saavad hakkama? Muidugi puhurit ennast ka pole. Aga see, eest uuendasin omal CFE'l firmware ära ja sain pagassiluugi ka puldist sulguma, polegi vaja kanaadamaalt, või kus see volvosweden tegelane elab, jullat tellida. Ning nüüd auto ka nii tark, et paneb ise tuled põlema kui pime on :D Aina paremaks läheb. CFE tasub ennast ära.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas Liiwaannus » 26 Aug 2018, 00:43

Kena, paraku on selle auto puuduseks sinusugiste inimeste vähesus, tõenäoliselt raske müüa sama pagassi pärast. Täpselt sellel kaalutlusel jäi üks analoog hoovi toomata, et hiljem keeruline müüa.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas paikas » 26 Aug 2018, 00:54

Ma veel õnneks müügile ei mõtle, kuid jah eks see üks miinus ole küll.

Aga nüüd, ehk räägib keegi mulle täpsemalt misasi on "sensus" või "sensus connect"? nimelt mul ripub juhi jalgade juures selline otsik:

Pilt

volvotech.eu lehel otsisin omale kaameraid mida saaks otse ühendada, et CFE on P3'l igasugu lisa interface'i eest ja saaks kasutada tagurdus ning nina kaamerat, neid küllalt, kuid leidsin hoopis, et seal müüakse sellist juhet sensus juhtme otsana. Mis see on ja mis ta mulle annab?
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas ants » 26 Aug 2018, 10:32

745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas paikas » 07 Apr 2019, 23:19

Pole päris pikalt tallamise kõrvalt siia miskit kirjutanud, pole erilist nurisemise vajadust olnud ka.

Lihtsalt selle pärast, et mulle ei meeldinud, et tagaosa vajus madalamale kui 3 last tagaistmele istus(max 60kg koos turvahälliga), sai vahetatud tagavedrud Lemförderi H/D vedrude vastu välja. Vähe lühemad, kuid tugevamad, samas tagaots ka tõusis.

kui keegi eristab pildilt ära, silmaga oli vahe reaalselt nähtavam, parempoolne jämedam, kuid lühem.

Pilt

Ning täna veetsin siis auto seltsis pikemalt aega, sai siis raisatud 70 senti, et tagumised ülemised tuled ka koos alumistega põleks, ajakulu oli siis koos kokku jootmisega äkki 15minutit plus algselt lisaks umbes pool tundi pea sügamist, et miks ta tööle ei hakanud :D

Pilt

Pilt

tuli välja, et kuna päevasõidu tuled ei põle nagu tavalised sõidutuled, siis päevavalges kustuvadki mul taga ülemised tuled ära, süttivad koos esituledega või siis täpsemalt parktuledega.

Muidu mina pole kade seda 0 sendi tarkust jagama, minu eesmärk poleks teenida.

Ning kui juba pagassis lammutasin, siis paigaldasin lõpuks tagurdus kaamera ka ära.

Pilt

Pilt
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas Liiwaannus » 07 Apr 2019, 23:36

Nu asi ilmselt selles, et süttivad koos numbritulega. Vähemalt algallikas suunas oma vahetükile toidet numbrikate ahelast võtma. Sul on masinas premium sound?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
jx
Kõva postitaja
Postitusi: 217
Liitunud: 08 Apr 2009, 13:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas jx » 08 Apr 2019, 08:55

Kuidas km-i hind siiani on autol kujunenud?
Aidates teistel saavutada mida nemad soovivad, saad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas paikas » 15 Juul 2019, 00:22

Vabandan, et pole niikaua vastanud, kuid hetkel koos hooldus/remondikuludega tuleb üle 5 euri 100km kunagi viitsisin arvutada, selleks ju isegi äpp olemas. fuelio nimeks. Läbisõit saab peagi pool milli täis siis tuleb suurem kulu autosse lüüa nii sünnipäeva mõttes, seni aga kuna tui tui tui ta ei lagune üldse, mõned iluvead on, kuid tehnilisel poolel hoiavad cranki poisid silma peal, sest tahan auto väärtust ja väärikust ikka säilitada.


Liiwaannus kirjutas:Nu asi ilmselt selles, et süttivad koos numbritulega. Vähemalt algallikas suunas oma vahetükile toidet numbrikate ahelast võtma. Sul on masinas premium sound?


Mul numbrituled põlevad koguaeg, süttivad lähituledega. See miks algselt ei põlenud oli sellepärast, et panin dioodi vahele, et päevakatesse tagasivoolu ei lekiks, LED ikka ju. Dioodist käib vool läbi ainult ühtepidi, siis see sai takistuseks, samas ei häiri, sest ega päeval nagunii eriti ei pane neid tähele. kui oleks uuemad tuled kus kitsas LED riba siis oleks ilusam, kuid praegu käib see vägahästi. Kui proovisin takisti ilma dioodita põles päevakatega ka.

Autos jah premium sound ja kuna ma muidu kuulan heal juhul 10% võimsusega heli autos ainult, mulle meeldib pakettakendega volvo lihtsalt, sest see on nii vaikne. Siis vahest vähe kärdama loo peale pooleni keeran siis kaob iagsugune heli lisa vajadus ära, õnneks kuna auto nii hästi isoleeritud tänu pakettakendele ja muidu isolatsioonile, siis sees mürrab igati piisavalt, pole isegi kordagi põhja julgenud keerata, kardan kõrvakuulmist kaotada :D
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas Liiwaannus » 15 Juul 2019, 00:48

Ma läksin sassi, viitasingi ju sellele, et numbrikad põlevad koos lähikaga. Kas olen miskit maha maganud või ei saa lihtsalt aru, et mis need päevakad koos dioodiga siia puutuvad. Led ise on ju diood, räägi lähemalt ja seleta juhmile, et mis värk oli.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas paikas » 28 Mär 2020, 20:21

Kuna sel corona õllemekisel ajal on ka vahest igav ning tööle käik peale kolimist suht jalateema, siis viimane muutus peale poolemilli hooldust on see, et eilse ilusa ilmaga said suve tõllakad autole alla. V70 on ikka loodud 20" velje jaoks.

Pilt

Väike võrdlus ka, talvekad siis 16" ODENid

Pilt
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

j0hanne5
Foorumi veteran
Postitusi: 607
Liitunud: 18 Veebr 2016, 19:57
Asukoht: Tartu

Re: Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas j0hanne5 » 28 Mär 2020, 20:26

Täislastis koopasse ei käi? Mis mõõdus rehvid?
Mul 255/35 kipub küll nelja inimesega koobast näksima suurematel vetrumistel.

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas paikas » 29 Mär 2020, 09:56

245/40/20 rehviks ja pole seni vastu käinud, velje offset 45. Rehvi mõõt kahel põhjusel selline, esiteks: rehvi hõõrdepunkt maaga vedrustuse geomeetria tõttu on sama kohapeal, keset rehvi(scrub radius=0), teiseks antud mõõt seab spidoka seieri reaalse kiirusega sama kohapeale nii 50 kui ka 100km/h pealt.

Mul tugevdatud tagavedrustus ka lisaks sellele, mul koguaeg 3 kollast ballooni pagassis :D
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Fil250791
Kõva postitaja
Postitusi: 250
Liitunud: 11 Mär 2017, 20:06
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas Fil250791 » 31 Mär 2020, 16:59

Olen ka mõelnud sellise auto ostu peale. Kuna pikkad maad ja ökonoomsust vaja. Aga aju jääb kraapima see asi, et palju see veel kestab, kui juba pool mili tehtud...

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas paikas » 03 Apr 2020, 20:56

No kui hooldada siis samapalju vabalt veel. Sellega sõitmisel ainult see probleem, et tuleb pikemaid otsi ette planeerida, et kus tankida saab, kuigi jah õnneks sellel täispaak all, seega on u 600km jagu ka bensiinivõimalust lisaks gaasile, ainult käivitamistega läheb minul igapäevaselt sõites umbes 2-3 kuud, et paak tühjaks saada. Gaasi tangin aga iga nädal, ehk ümmarguselt 300km tagant.

Praegu need uht odavad ka juba, selle pärast endal müümis plaani ei tekigi. Pole mõtet müüa, müügi hind oleks liiga odav.


Küsimus ka juurde, et viimasel ajal on rool raskeks jääma hakanud, kas kahtlustada kohe pumpa, või tasuks ülivahetust enne proovida? Nimelt õli ka pruun ja haiseb imelikult juba. Samas ei tea ka seda, kuna viimati õli vahetati sellel.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Fil250791
Kõva postitaja
Postitusi: 250
Liitunud: 11 Mär 2017, 20:06
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo V70 2010 2.5FT "paikas"

PostitusPostitas Fil250791 » 04 Apr 2020, 11:28

Tee vast õlivahetus alguses ära. Mul oli ka suht kehva värv vist mitte nii kehva kui sul, aga vahetasin õli ära hääl kadus ja rool muutus palju kergemaks.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist