Swop'i 245 Turbo 1978 "Krokodill" MÜÜDUD
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Swop'i 245 Turbo 1978 "Krokodill" MÜÜDUD
Alustaks täitsa algusest.
Ei mäletagi enam mis päeval Allan oma vanuri projektiautodesse müüki pani ja paari sõnaga andis märku ka sellest grupivestluses. Kuna jutt oli selline kus huviline olevat olemas ja samal päeval pidi juba järgi minema siis ei jäänud mul muud üle, kui veeta üks suhteliselt unetu öö. Järgmisel päeval ikkagist oli auto tal veel alles ja hakkas pihta kiirem vestlus mille käigus otsustasin auto endale tuua. Peale tööd ülemusega asusime rakvere poole teele. Kaasa võtsin S60 talverattad millel lamellid peal, sest all olnud Tarmac52'd maksavad tõenäoliselt auto hinna juba eraldi. Rakveres olles tegime ühe proovitiiru ja kuna minul naer näost ära kaduda ei tahtnud siis olin lõplikult kindel, et seda autot ma omale tahan
Kui õigesti mäletan siis tehtud on hiljuti õlivahetus, filtrid, küündlad, piduritorud uued veetud, kütuseliin ka värskem ja jahutusradikas uus. Põhi suhteliselt ilus ja korras, tuleks möslaga üle käia, et kestma jääks. Taga tiivakaared uued.
Lisavarustusest- Originaal raadio, kaks koledat pioneegri kõlarit esiuste polstrites, sportlikum rool ja pehmed istmed.
Kuna autoga tuli kaasa uus kütusepaak siis selle võiks nüüd kiiremas korras ära vahetada, et ei peaks iga 10liitri läbi laskmisel uuesti tankima.
Muidu auto on aus, pilke püüab meeletult ja mina olen väga rahul. Üritaks teda viisakalt kohelda, nokitseda asju paremaks ja ehk teab äkki kunagi võib jõulisa teha.
Ei mäletagi enam mis päeval Allan oma vanuri projektiautodesse müüki pani ja paari sõnaga andis märku ka sellest grupivestluses. Kuna jutt oli selline kus huviline olevat olemas ja samal päeval pidi juba järgi minema siis ei jäänud mul muud üle, kui veeta üks suhteliselt unetu öö. Järgmisel päeval ikkagist oli auto tal veel alles ja hakkas pihta kiirem vestlus mille käigus otsustasin auto endale tuua. Peale tööd ülemusega asusime rakvere poole teele. Kaasa võtsin S60 talverattad millel lamellid peal, sest all olnud Tarmac52'd maksavad tõenäoliselt auto hinna juba eraldi. Rakveres olles tegime ühe proovitiiru ja kuna minul naer näost ära kaduda ei tahtnud siis olin lõplikult kindel, et seda autot ma omale tahan
Kui õigesti mäletan siis tehtud on hiljuti õlivahetus, filtrid, küündlad, piduritorud uued veetud, kütuseliin ka värskem ja jahutusradikas uus. Põhi suhteliselt ilus ja korras, tuleks möslaga üle käia, et kestma jääks. Taga tiivakaared uued.
Lisavarustusest- Originaal raadio, kaks koledat pioneegri kõlarit esiuste polstrites, sportlikum rool ja pehmed istmed.
Kuna autoga tuli kaasa uus kütusepaak siis selle võiks nüüd kiiremas korras ära vahetada, et ei peaks iga 10liitri läbi laskmisel uuesti tankima.
Muidu auto on aus, pilke püüab meeletult ja mina olen väga rahul. Üritaks teda viisakalt kohelda, nokitseda asju paremaks ja ehk teab äkki kunagi võib jõulisa teha.
Viimati muutis swop, 06 Veebr 2021, 18:44, muudetud 2 korda kokku.
Re: Swop'i 245 1978
Jõulisaga 245 oleks maasikas! Edu ja jaksu.
Re: Swop'i 245 1978
Väga hea, vähemalt jäi asi foorumisse edasi , saab seda äkki isegi Ülemistel kohatud mõni neljap. !?
Volvo V60 T6 16
Volvo S80 V8 10
Volvo 940 2.4TD 95
Volvo V60CC T5 16
Volvo 940 2.0T 93
Volvo 940 2.4TD 93
Volvo S60R 05
Volvo S80 V8 07
Volvo 740 B200 91
Volvo V70 D5 06
Volvo S60 T5 01
Volvo S80 V8 10
Volvo 940 2.4TD 95
Volvo V60CC T5 16
Volvo 940 2.0T 93
Volvo 940 2.4TD 93
Volvo S60R 05
Volvo S80 V8 07
Volvo 740 B200 91
Volvo V70 D5 06
Volvo S60 T5 01
Re: Swop'i 245 1978
gerton06 kirjutas: saab seda äkki isegi Ülemistel kohatud mõni neljap. !?
seda eksponeeriti juba sel neljap.-l... loodetavasti ei jäänud viimaseks
Re: Swop'i 245 1978
Hea, et foorumi köikse ägedam tagaveoline siiski siia edasi jäi. Edu!
Re: Swop'i 245 1978
Edu ja jaksu läheb kindlasti vaja. Tegemist ikkagi vana autoga. Muidugi aitähh heade sõnade eest
Niipalju sellest kas ja kui palju teda tallinna peal näeb - kindlasti, sest hetkeseisuga olen sõitnud temaga peaaegu,et igapäevaselt.
Niipalju sellest kas ja kui palju teda tallinna peal näeb - kindlasti, sest hetkeseisuga olen sõitnud temaga peaaegu,et igapäevaselt.
Re: Swop'i 245 1978
Vahepeal olen saanud nüüd sõita küll ja küll temaga, pea 1500km kokku. Selle aja jooksul ikka saad aru ühest või teisest veast, mis häirivad igapäeva sõitu. Üks suuremaid probleeme on lekkiv kütusepaak ja seda ma teadsin algusest peale. Seega sai hakatud tegema ettevalmistusi paagi vahetuseks. Kõigepealt bensiin välja, paak maha ja siis sain ka aru miks kuival ajal kruusateel sõites toa tolmu täiesti täis lõi. Pagasniku põhjas kolm luuki millest kaks täitsa lahtiselt (tegelt seda teadsin ka), varuratta paunad suhteliselt otsas. Siis sai selgeks, et päris niisama ikka uut paaki alla ei pane.
Kuna minu keevitus oskused või üleüldised keretööde teadmised on nulli lähedased siis kõik know how mida keegi suudab jagada on tere tulnud.
Suure hurraaga lõikasin paunad minema, ühele poole sain uue pleki ka külge, teine pool ootab oma järge. Stange kinnitus augud tuleb uued meisterdada ja vist tahaks stanget kere poole tuua. Mulle see vahekumm mis stange ja kere vahel on üldse ei meeldi. Aga eks näis Tasa ja targu tegeleb edasi. Lõplikuks võiks olla paunad mõlemad kaotatud, karbid vahetatud ja terve põhjaalune kaetud igasugu kaitse mösladega ( Äkki keegi oskab soovitada midagi head?). Sellisel juhul ehk kestab kauem kui ühe talve.
Aga lollile jutule lisaks pildi materjali.
Kuna minu keevitus oskused või üleüldised keretööde teadmised on nulli lähedased siis kõik know how mida keegi suudab jagada on tere tulnud.
Suure hurraaga lõikasin paunad minema, ühele poole sain uue pleki ka külge, teine pool ootab oma järge. Stange kinnitus augud tuleb uued meisterdada ja vist tahaks stanget kere poole tuua. Mulle see vahekumm mis stange ja kere vahel on üldse ei meeldi. Aga eks näis Tasa ja targu tegeleb edasi. Lõplikuks võiks olla paunad mõlemad kaotatud, karbid vahetatud ja terve põhjaalune kaetud igasugu kaitse mösladega ( Äkki keegi oskab soovitada midagi head?). Sellisel juhul ehk kestab kauem kui ühe talve.
Aga lollile jutule lisaks pildi materjali.
Re: Swop'i 245 1978
Ära alahinda ennast keretööde suhtes, ega nii asi käibki, ussitanud osa välja ja uus asemele, selle ühe tükiga oled juba kenasti hakkama saanud. Maitse asi kas punktides lased servad kõikjalt kinni ja lihvid ilusaks või punktid paar punkti juurde enne kinni katmist. Kere hermeetikut tasub osta, sellega katad keevitatud kohad üle ja jääb väga kena ja "veekindel". Happekrunt peale ja siis põhjamastips /kivikate - kuidas endal soovi ja rahakoti paksust on.
Plekk tundub pildil paks olevat (pildid foorumis väiksed), soovitan soojalt 1.4mm külmvalts plekki kui ostma peaksid minema, kui plekk juba niisama vedeles siis pole vahet
Plekk tundub pildil paks olevat (pildid foorumis väiksed), soovitan soojalt 1.4mm külmvalts plekki kui ostma peaksid minema, kui plekk juba niisama vedeles siis pole vahet
Re: Swop'i 245 1978
Veidi offtopic aga kus seda kerehermeetikut soetada? Würthist leiaks ehk?
Volvo 240 86a B230FT
Re: Swop'i 245 1978
FarAway kirjutas:Veidi offtopic aga kus seda kerehermeetikut soetada? Würthist leiaks ehk?
Kunagi hästi ammu ise kasutasin dinitroli oma, selline must silikooni laadne toode, hästi tugev. Väga postiivne kogemus.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: Swop'i 245 1978
Probz kirjutas:Ära alahinda ennast keretööde suhtes, ega nii asi käibki, ussitanud osa välja ja uus asemele, selle ühe tükiga oled juba kenasti hakkama saanud. Maitse asi kas punktides lased servad kõikjalt kinni ja lihvid ilusaks või punktid paar punkti juurde enne kinni katmist. Kere hermeetikut tasub osta, sellega katad keevitatud kohad üle ja jääb väga kena ja "veekindel". Happekrunt peale ja siis põhjamastips /kivikate - kuidas endal soovi ja rahakoti paksust on.
Plekk tundub pildil paks olevat (pildid foorumis väiksed), soovitan soojalt 1.4mm külmvalts plekki kui ostma peaksid minema, kui plekk juba niisama vedeles siis pole vahet
Eks see keretöö vist ongi selline paras harjutamine, ega see väga ei kõigutagi Lihtsalt tahaks, et asi ka kestma jääks, seetõttu küsisingi nende ainete kohta. Plekk tuli ülemuse varadest ja ei ütleks, et väga paks on. Peale kinni keevitamist tundus selline mõnus tugev ja ei vetrunud Silmajärgi pakukski kuskil 1.5mm.
Igatahes skandix-ist peaks mingiaeg ilmuma paagile tasemeanduri kinnitus rõngas ja ka täitetoru klamber. Siis võiks kokku lapata uuesti. Muidugi ennem tuleb keevitust veel praktiseerida
Re: Swop'i 245 1978
FarAway kirjutas:Veidi offtopic aga kus seda kerehermeetikut soetada? Würthist leiaks ehk?
Mina ise kasutan seda:
http://www.autovärvid.ee/hermeetik-pint ... kg&kat=127
Ise olen väga rahul
Re: Swop'i 245 1978
JanP kirjutas:Kas mootorisse minevat õhku hakatakse imemise asemel suruma ka?
Ei oska hetkeseisuga selle auto tulevikku väga ette ennustada.
Igatahes õhtud ja nädalavahetused on olnud sisutihedad ja nüüdseks on vajalikud augud kinni keevitatud. Kõik liited sai käidud üle hermeetikuga. Kasutasin Würthi valikust ühte ja sai tehtud nii seest kui ka väljaspoolt, et oleks ikka kindel Nüüd vaja lahtisema roostega kohad puhtamaks tõmmata ja mastiks lasta.
Lisaks kui nüüd äkki võiks skandixi tellimus ka kohale jõuda siis saab lõpuks paagi alla ja jälle tänavatele.
Re: Swop'i 245 1978
Jätkame värskendus uudistega.
Kuna paaki ikka alla veel alla ei saa panna, sest tasemeanduri kinnitus ja täitekõri klamber puudu siis sai võetud seniks ette järgmised sõlmed.
Tellisin ükspäev kõik kettad, klotsid, käsipiduri klotsid, vedrud.
Reede õhtul joomise asemel sai siis hakatud toimetama. Suhteliselt ruttu avastasin, et tagant vasakult üks pidurikolb täiesti kinni. Sellel samal momendil otsustasin kiirelt, et tuleb kõik laiali võtta ja vaadata millised veel kinni on. Neljast sadulast üks oli täiesti korras. Ülejäänud kolmel sadulal vähemalt üks kolb kinni. Käisin laupäeva hommikul varuosa poodi rüüstamas ja sain sealt remondikomplektid sadulatele.
Aga nagu ikka vanal autol, kui lased asju kinni püssiga, siis peab midagi katki minema. Keegi varasemalt oli juba ühe poldi käsipiduriklotsi kinnitusvedrul puruks lasknud, mina lasin teise järgi. Aga kuna mul on plaanis tagasilda uute pukside näol värskendada järgmisena, siis tuleb ka need katkised poldid välja puurida ja uuesti keermestada.
Paar pilti ka... Muidu tuim jutt.
Kuna paaki ikka alla veel alla ei saa panna, sest tasemeanduri kinnitus ja täitekõri klamber puudu siis sai võetud seniks ette järgmised sõlmed.
Tellisin ükspäev kõik kettad, klotsid, käsipiduri klotsid, vedrud.
Reede õhtul joomise asemel sai siis hakatud toimetama. Suhteliselt ruttu avastasin, et tagant vasakult üks pidurikolb täiesti kinni. Sellel samal momendil otsustasin kiirelt, et tuleb kõik laiali võtta ja vaadata millised veel kinni on. Neljast sadulast üks oli täiesti korras. Ülejäänud kolmel sadulal vähemalt üks kolb kinni. Käisin laupäeva hommikul varuosa poodi rüüstamas ja sain sealt remondikomplektid sadulatele.
Aga nagu ikka vanal autol, kui lased asju kinni püssiga, siis peab midagi katki minema. Keegi varasemalt oli juba ühe poldi käsipiduriklotsi kinnitusvedrul puruks lasknud, mina lasin teise järgi. Aga kuna mul on plaanis tagasilda uute pukside näol värskendada järgmisena, siis tuleb ka need katkised poldid välja puurida ja uuesti keermestada.
Paar pilti ka... Muidu tuim jutt.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist