Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

wanamees
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 09 Juul 2018, 11:34

Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas wanamees » 06 Aug 2018, 14:04

Terv,

Olen alati kusagil autost teemat pidanud, nüüd siis esimene Volvo, enne pigem sakslased.
Tekitame väikese sõidupäeviku ka siia. Soetasin umbes kuu aega tagasi.

    2008 aasta
    80kw PSA diisel
    hihg premium sound
    vihmasensor
    xenon
    4x el aknad, el peeglid.
    2l el istmed, nahtistmed
    puidust detailid
    püsikas jms tavlaine

Sai leitud üks palju kirutud prantsuse mootoriga Volvo. Ükski Volvo töökoda ei tahtnud sellest kuulda - minu silmis imelik, sest Volvo on volvo, pange oma suure poisi püksid jalga, kõik on tehtav.

Ma ei viitis kõiki fakte täpselt kontrollida, panen umbes kirja ja loodan et väga ei valeta.
Auto toodud Belgiast 2011 aasta alguses ja 156k läbisõidul (hooldusraamat, kerimata - viimane kanne 154k). Sealsed õlivahetused tehtud 20-25k pealt, mis on selle mootori surm (ikas perspektiivis, maanteesõidul veel elab) aga tehas näeb ette isegi kuni 30k vist. Ostetud Tartu platsilt. Eestis enne mind üks omanik. Toodud ilmselt kerge esiotsa kõksuga, sest üks tuli uuem js stange värvitud.
Eelmise omaniku vähemalt viimased õlivahetused olid 10k, enne seda kõiki väiteid raske kotrollida.
Sõitnud palju pikki otsi, mis andis pisut positiivse tunde. Hetkel kellal 293k, ostuhetkel 288k (või oli 287k). Kõigist proovitud 1.6 diislitest (tegelikult otsisin 2.0), oli see kõige sujuvam ja vaiksem. Praegu 4k jooksul õli pole söönud, lekkeid enam ei paista (vanadest leketest on õline). Õlifiltri juurest on õline, vahetusel sai suht inetult lastud sealt täis.

Roostet ainult ainult taglauugi nurgas ühes natuke, vastu stanget värvi maha nühkinud (jäljed stangel näha).

-----

Senimaani tehtud
1) ~288k (tegin ise) - klapikambrikaan (PCV tihen oli lõhki ja pritsi õli välja, terve mootori kaan ja ruum oli suht paksult õline).
2) ~289k (tegin ise) - õlivahetus Total quarts ineo ecs 5W -30 (õlifilter samuti)
Võtsime maha õlipanni, lasime 100% tühjaks. Sodi pannis ei olnud, õlivõtturi filter läikis vastu hõbedaselt, silmaga altpoolt ei näinud suurt carbon reostust mootoris (mis võiks 10k õlivahetue puhul ka okei olla).
3) ~289k (lasin teha) - rihm, rullikud, veepump, kütusefilter
4) ~291k (tegin ise) - uus sisu, täiselektriline nahk ja päris puit detailid. vana oli korralik, aga jäi näppu ja puit detailid on odavsat hallist palstikust kordades üle. Enne olid manuaalsed istmed. Internet oli info suhtes kidur ja ka kohalikud volvo elektrikud ei osanud midagi arvata, pigem olid skeptilised. kogu juhtmepunt oli olemas, mis minus tekitas elevust. viskasin istmed sisse, ühendains juhtmed taha (turvavöö omad ol.olevalt külge),
aku taha, süüde sisse ja toimis kohe. Ei vaja progemist, ei anna erroreid.
5) ~291k (lasin teha) - Viskas mootori limp mode (mootorituli). kohe arvuti taha, dpf viga. Kuna siin on ju see adblue (vms õige nimetus) süsteem, siis lihtsam maha võtta (paak asub halvas asukohas, vedelik kallis, täitmine kalis ja tüütu põhjaalt). dpf eemaldatud ja egr kinni. Korralikult softis nullitud kogu teema, tossu pole ja kohapeal diisli haisu ka õieti pole (pisike mootor). Odavam ja töökindlam, enne põletas tihti ja ilmselt polnud seda kunagi vahetatud.
6) ~292k (tegin ise) - õhufilter, maf puhastus, uus toru klapikambrist õhufiltrist kuni turboni (praguline tugevalt).
7) ~292k (tegin ise) - auto vaha sisu puhastus ja naha kreem
8) ~292k (lasin teha) - kliima kontroll ja täitmine, lekkeid polnud, oli pisut tühi. Puhub külma kenasti nüüd, kuigi ise ei kasuta.
9) ~293k (tegin ise) - xenon lähitulede install ja luupide puhastus (olid päris hägused). 5k tooniga.
10) ~293k (teign ise) - liimisin kõlge juhipeegli. tüüpviga, kipub lahti tulema ajaga ja värises nagu tallesaba.


Vaja teha/tegemisel
1) Tagastange värvis (sõideti tagant otsa, kindlustuse keiss). Tõmbas värvi ämblikuks, muidu oleks ka poleerist aidanud. Väga väike kiirus, vigastusi muid pole
2) Turbo õli pealevõtu toru uus (profülaktika mõttes, ilmselt ilma filtrita mod mis seal otsas on).
3) Turbo rõhu andur testida ja/või turbo geomeetria üle tsekkida. Pikilõtku pole ja näpuga liigub aga tuleks lahti võtta. Samas kõik 1.6 tundusid lahjad sõita
4) Uus õlipann (eelmine kõver pisut) ja õlivahetus - hakkan tegema umbes 5-7k vahelt õlivahetusi. Õli läheb mootorisse 3.2l (vahetusel mahtus 3l, sest ka tunniga ilmselt päris tühjaks ei jooksnud ilma õlipannita).
5) Väike tagasihoidlik soft (umbes 100kw ja 300+Nm). Softi mte pigem, et optimeerida kütusekulu veel paremaks. Pisut lisajõudu ka kahju ei tee kindlasti.

Ptui, senimaani töötab kenasti ja käibi sama siidiselt, kui mitte paremini kui alguses. Kohapeal tühikäigul imestan, et see R4 diisel nii vaikselt ja vibratsiooni vabalt käib (Vähem vibra kui bmw sama ajastu r4, r6 diislid). Pööretel ikka selline kole r4 disla aga sellega tuleb leppida.

------

Kütusekulu statistika
Kõik paagid pole kahjuks märgitud. dpg ja egr eemaldus vähendas kütusekulu umbes 0.1-0.2l sajale, kui sedagi. Pigem kokkuhoid, et pole seda kulukat dpf põletust.
Kõik paagid on suvel umbes 50:50 maantee/linn. Ummikutest tõsi tihti ei istu.

Enne dpf/egr

Esimesed paar paaki olid 4.7-4.9 reaalselt

kompuuter näitas 3.9
paaki läks 42l
sõita sai 901km
reaalne kulu 4.66l

kompuuter näitas 3.9
paaki läks 39l
sõita sai 826km
reaalne kulu 4.72l

Peale dpf/egr

kompuuter näitas 3.8
paaki läks 41l
sõita sai 902km
reaalne kulu 4.54l

Pole korralikke pilte teinud, paar hädist.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Tags:

wanamees
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 09 Juul 2018, 11:34

Re: Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas wanamees » 18 Aug 2018, 22:55

1) ~294k - Tagastange värvitud
2) ~294k - Turbo rõhu andur uus
3) ~294k - võtsin maha ja pesin puhtaks intercooleri. Õli oli seal küll aga ilmselt ei midagi üle normi. Lõdikuid kõiki täispikkuses maha võtta ja pesta ei viitsinud seekord.
4) ~294k - Korralik pigipesu ja vaha peale.

1) Stange maha
2) IC maha
3) Seebi veega puhtaks korduvalt (seest ja väljast). radikas ka väljastpoolt puhtamaks, mis seal kohe taga on.
4) Hulgaliselt veeloputust
5) Isopropaaniga viimased 2 korda
6) Tugeva õhusurvega kuivaks tunnike
ja tagasi külge vastupidises järjekorras.

Kas reaalselt midagi sellest muutus? Ilmselt mitte. Aga endal hea teada, et korras.
Viimati muutis wanamees, 06 Jaan 2020, 17:24, muudetud 1 kord kokku.

wanamees
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 09 Juul 2018, 11:34

Re: Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas wanamees » 05 Sept 2018, 22:05

Paar paaki sõidetud.

paaki läks 40l
sõita sai 809km
reaalne kulu 4.94l

paaki läks 41l
sõita sai 817km
reaalne kulu 5.02l

paaki läks 36l
sõita sai 711km
reaalne kulu 5.07l

100prosa linn ja ummikud
kompuuter näitas 4.3
paaki läks 42l
sõita sai 851km
reaalne kulu 4.93l

296500 pealt uus õli, filter - tegin ise.
Õli söömist mootori puhul ei märganus, juurde ei valanud. Mininaalselt ikka vähenes pulga pealt.

wanamees
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 09 Juul 2018, 11:34

Re: Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas wanamees » 26 Nov 2018, 14:34

Tasapisi kulgen. Ptui, senimaani muretult. Peale kohustuslikku (lasin kogemata aku tühjaks, tuled jäid 3 päevaks peale) akulaadimist on need esimesed kerged miinused nagu nohu, käivitub muretult soojalt/külmalt.
Umbes 303000km.
Talvistes külmemates oludes (eelsoojendus puudub, lühemad otsad, siis ei saa soojakski) on kütusekulu (99% linna) tõusnud umbes 5.6-5.8 vahele (40l liitriga saab 800km asemel umbes 700).

Talvekaks lähevad tutikad Hankooki lamellid.
Tuppa tulevad tutikad kummimatid V50 jaoks (mitte universaalsed).

Ostetud sai 12€ eest uus rool 2010 auto pealt. Sileda nahaga (versus krobeline praegu).
Pilt petab (tehtud just tugev pesu ja hooldus), kui tegelikult täiesti kulumata ja ilma läiketa nahk - paar täket ainult.

Pilt

Hiinast tellitud rohelised red libad (ambient lighting eesmärgil). Natuke neoonim, kui armatuuri omad... Ehk oleks valged paremad.
Installida pole veel jõudnud, vaja 12V kusagilt võtta - ilmselt aknatõstuki lülitist?

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas ants » 26 Nov 2018, 15:46

Viimased 2 pilti :thumbsdown:
745 GL ´91; LR90 ´87.

Tanel313
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 09 Aug 2016, 15:34

Re: Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas Tanel313 » 27 Nov 2018, 22:44

Kust sa seda võtad, et Belgiast kerimata? Endal samamoodi Belgiast, aga keritud.

Dpf ja Egri eemaldamine maksab ennast lähitulevikus kallilt kätte ja Adblue oli viimati mingi alla euri liiter vist?

wanamees
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 09 Juul 2018, 11:34

Re: Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas wanamees » 28 Nov 2018, 20:41

Tanel313 kirjutas:Kust sa seda võtad, et Belgiast kerimata? Endal samamoodi Belgiast, aga keritud.

Dpf ja Egri eemaldamine maksab ennast lähitulevikus kallilt kätte ja Adblue oli viimati mingi alla euri liiter vist?



Pead anda ei saa ja läbisõidu järgi niiguinii ükski teadlik ostja autot ei osta. Joonistaakse ka neid hoolduraamatuid ise.
Aga 150k 3 aastaga belgias tundub enamvähem loogiline. Selline 4k kuus. Eestis on igatahes kerimata :)

Tegelikult ei olnud põhjuseks see adblue tagajamine vaid pigem probleemsete sõlmede eemaldamine (dpf ja egr on saastenormide vähendamiseks ja täiesti ebavajalikud ja pigem probleemsed kohad kui hooldus vähegi lonkab - mis toimub autoga enne mind, on ju raske öelda) . Poolpidune dpf teeb rohkem kahju kui kasu (valed rõhud, turbo lõtkud jne - reaalsed kogemused endal ja töökojast). Senimaani on ta mul iga auto alt dpf minema lennanud. Rääkides seadustest ja ootusest, siis juba aastaid ähvardatakse, et ilma dpfita läbi ei saa. Halvemal juhul kasutatud/uus dpf tagasi ja jälle korras (valmidus alles ja siinjuures ka uued dpfid enam ulme kallid pole b osana). Egr vajalikust/ebavajalikust teab igaüks, kes natuke kursis - me võime ju rohelise mõtteviisiga olla aga miks seepärast autot tappa. Laias laastus olen ma päri, et diislid võiks üldse ära kaotada. Samas on ju teada, et keskkonnale on kasulikum sõita 10-30 aastat vana autoga, kui iga 5 aastat tagant osta uus - sest selle tootmine on oluliselt keskkonda reostavam kui vana natuke tossava (piltikult, mitte otseselt musta tossu sülitava) autoga liikumine. Ehk siis, kui dpf/egr eemaldus seda autot X aastat rohkem teel hoiab, on see kahjutegur heitgaaside näol juba ennast õigustanud. Aga siinkohal vaielda pole mõtet, jäägu igaleühele oma arvamus.

Tanel313
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 09 Aug 2016, 15:34

Re: Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas Tanel313 » 28 Nov 2018, 20:48

Mhm raske vastu vaielda. Aga xenonid on sul ise pandud? Massi tegid ümber?

wanamees
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 09 Juul 2018, 11:34

Re: Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas wanamees » 15 Juul 2019, 16:43

Tanel313 kirjutas:Mhm raske vastu vaielda. Aga xenonid on sul ise pandud? Massi tegid ümber?


Xenoni panin ise.
Räägi lähemalt, mis tuleks ümber teha?

Hetkel, peale ühte blokki ja pirni (odava hiina praak kohe alguses), on nad nüüd ptui eelmisest suvest saati töötanud kenasti.

----

Mis vahepeal toimunud.
LS 313000km

1) Vahetatud mitu korda õli ja filter 6000-8000km tagant.
2) Uued tagumised klotsid/kettad - mingid kallimad, korralikumad.
3) Uued esivedrud, üks oli pooleks alt, kippus kragisema
4) Mingid puksid vms esisillas sai ka, mis kriuksusid (loksu polnud, lihtsalt vanaks jäänud)
5) Uue rooli kruttisin külge (peab pildi tegema) - sisu hakkab valmis saama. käetuge oleks uut vaja, üks pragu sees.
6) Viimasel ajal kippus minema "reduced engine power" tihti (nagu ilma turbota ja üle 3k rpm ei lähe), see asi kummitanud harva alates algusest peale. Juhe järgi ja vigdeks ainult eelsüüte relee ja camshaft sensor (või oli crankshaft, kusagil kirjas). Nullitud ja "reduced power" tuli tagasi, uuesti juhe taha. Tuli ainult relee viga. Multimeetriga mõõtsin ära relee ja küünlad. relee tundub ok, küünaldest üks kindlasti pekkis (kas kolmas või neljas). Aga peale juhtme logistamist pole üle nädala ja 1000km hiljem seda viga enam tulnud - seega eeldan, et mingi klassikaline juhtme/ühenduse keiss, mis sellel mootoril suht tavapärane. Samal ajal mõõtsin ka akut peale seimist ja geneka laadimist auto töötamise ajal - kõik väga hästi. Ootan ja jälgin muidugi, mis saab.
7) Tellitud Volvo VIDA, et saaks ise asjadel silma peal hoida.

Kütusekulu tavliti oli 6-7 kanti (99% linn ja lühikesed otsad). -20C läks käima poolest pöördest, ilma mudereta.
Suviti 50/50 maantee/linn ja kulu on 4.6-5 see suvi.

Kuna auto on jube hästi käesees (sõidab vaikselt ja otse, mootor nurrub ilma vibrata) ja kütusekuu naljanumber, siis uuendama hetkel ei hakka - kuigi V60 käis peast läbi vahepeal. Eriti just tahaks atm kasti.

Tanel313
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 09 Aug 2016, 15:34

Re: Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas Tanel313 » 20 Juul 2019, 12:02

Kui panna Xenonid, siis süttimise hetkel tarvitav vool kärsatab mingi aja pärast läbi sama massi all oleva kojameeste mootori. Tulede mass tuleb lihtsalt mujalt võtta.

wanamees
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 09 Juul 2018, 11:34

Re: Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas wanamees » 06 Aug 2019, 18:37

Tanel313 kirjutas:Kui panna Xenonid, siis süttimise hetkel tarvitav vool kärsatab mingi aja pärast läbi sama massi all oleva kojameeste mootori. Tulede mass tuleb lihtsalt mujalt võtta.


Hea info - uurin ja teen ümber.

----

LS 315000

7k järel vahetasin õli, filtri. See juba nii käesees, et 30min ja tehtud, ükskõik kuskohas :) Lihtsalt linnas majaees päris ei viitsi, sest paar tilka õli kipub ikka põrandale sattuma, ükskõik kui viisakalt ümber käia.
Reduced engine power teema tundub hetkel korras olevat - ju siis oli juhtme/pistiku teema.
Viimaste paakide keskmised 4.5-4.8 sajale mõõdetult.

----

Paar nädalat tagasi sõitis peateele ette hooga mootorratas (Ducati Diavel, ilus ratas). Rävala Lembitu ristis, vilkuv foorituli ja sealt hekitagant pole ka inimesi hästi näha, veel vähem madalat ratast - mistõttu sealt isegi aeglasemalt kulgen (mis siis, et peateel).

Rattur terve õnneks, kiirus väike. Autol rebis katki stange kinnitused osaliselt, tuledepesuri ja numbri - tuled klaasid terved.
Kruttisin lahti ja panin ette otse tagasi stange, kinnitasin sealt kus terved.
Ratas kukkus pikali ja paagi sai mõlki.

Kindlustus teeb korda, suveaeg ja võtab pisut aega - varuosad väidetavalt tellimisel.

Kasutaja avatar
jx
Kõva postitaja
Postitusi: 217
Liitunud: 08 Apr 2009, 13:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas jx » 08 Aug 2019, 20:45

Kuidas xenonid näitavavad võrreldes tavalise pirniga ja mitu k-d on valgus?
Aidates teistel saavutada mida nemad soovivad, saad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/

wanamees
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 09 Juul 2018, 11:34

Re: Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas wanamees » 11 Nov 2019, 16:13

jx kirjutas:Kuidas xenonid näitavavad võrreldes tavalise pirniga ja mitu k-d on valgus?


Ei ole rahul xenonidega, need kõige odavamad hiinakad blokid ja pirnid.
Värvus on heledalt sinakas valge, peast ei mäleta, saan hiljem vaadata.

Täna proovin kallimat xenoni ja kallist ledi - mõõdame luksmeetriga ära, pärast kirjutan.

----

Vahetatud sai stabika varda ots ja pihustite seibid. Sild vaikne ja diisli haisu enam salongi ei tule.
Pihustsid oli maas, sai ka need kontrollitud. Õeldi, et suurepärased :)

ls: 318 653 km

----

Tulesaagaga hetkel ühelpool. Sportlikust huvist jändasin.
Sisse jäävad Hikari Ultra led H7 pirnid (Jaapani bränd, tehakse ikka hiinas, müüakse US amazonis 90USD paar + saatmine ja toll). Otse hiinast tellimise võimalust ei suutnud leida kahjuks.

Ledi boonuseks, et puudub juhtme ja ballastidega jändamine (ledil ainult väiksemapoolne driver). Kogu ledi kombo mahub tule sisse ära, midagi välja vedama ei pea. Samuti puudub suur käivitusvoolu vajadus ja koguvoolu tarve on väiksem kui haolgeenil (hikaril 23w per pirn).

Mingi hetk ilmselt mõõdame reaalselt halogeeni, odavama xenoni (20 eur paar alist), kui viitisn tellida 60usd amazoni US xenoni (head), odavaid lede (20 euri paar) ja midlevel Hikari ledi reaalsed tulemused ära.
Odava Hiina ledi puhul oli 2 tugevat murekohta. Esiteks valgusvihk on päris halb (isegi kui pirn keeratud õigesti kella 3 ja 9 suunal), ning teiseks ei anna seal tegelikult seda keerata ja timmida. Ehk V50 socket on umbes 22.5 kraadise nurga all ja kui panna õige nurga all pirn, siis ta istub pesakinnituse küljes lahtiselt (tolmukate hoiab küll kinni, surub vastu). Ehk reaalsuses sobivad need odavad hiinakad ainult juhul kui pirnikinnitus on õige nurga all. Valge nurga all on asi päris halb. Samuti on näha valgustugevuse suur erinevus (fotod manuaal seadetel telefoniga tehtud, ehk sarnastel tingimustel).

Halva valgusvihu põhjuseid on mitu. Hea led peab imiteerima halogeeni ülesehitust
1) Liiga lai/suur ledi ala
2) Liiga jäme pcb
3) Kuju ledida ümber vale


Odaval xenonil auto tule errorit ei anna.
Odaval ledild andis errori.
Hikaril ei anna errorit.

FLickering probleemi Volvo peal ei ole ühegi pirniga.

Selle teemalisi teadmisi annab ammutada
https://www.bulbfacts.com/led-kits/char ... ctors.html (v50 on projektor tuled, kui reflektor, siis need seal ka olemas)
https://www.youtube.com/user/HeadlightRevolution

GTR Ultra seeria 2 ledid tunduvad retsilt head aga ei viitsi neid tollimakse ja hinda arvestades hetkel tellida.
Neid teste ei tasu kullana võtta, sest iga tuli on erinev - aga indikatsiooni saab kätte.

Tuled on veel korralikult paika timmimata ja pildil auto kerge kallaku peal, näitavad üles seina peale.

Pilt

Pilt
Pilt

wanamees
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 09 Juul 2018, 11:34

Re: Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas wanamees » 03 Jaan 2020, 19:14

Ei andnud rahu ja tellisin e46 bixenon projektorid retrofitiks. 100EUR ilma kmita.
Kasutama hakkan neid ainult lowbeam, seega bixenoni osa jääb ühendamata. Samuti tellisin H7 socketiga, sest need kallid pirnid juba olemas.
Sisse läksid eelpool mainitud Hikari Ultra LEDid. 1:1le sisse ei ostu, originaal klambritega (ei mahu, ledi jahutus jääb ette). Aga väike häkiga koos Volvo enda klambritega mahuvad. Pesa sügavam ja pirn madalam/laiem kui halo või xenon.

Pilt
Pilt

----

Kruttisin külge ja valguse vahe nagu öö ja päev. Paremaid pilte veel teen mingi hetk.
Üks vana projektio seest ikka päris ära kärsanud ka, pole ime, et ükspool eriti lahja oli.

Pilt

Mida kõik nende BMW omade puhul kurdavad, et valgusvihk pisut kitsa võitu äärtes. Aitab udukatega sõitmine või väidetavalt ka originaal tule klaas panemine (see fresnel tüüpi, mis mul ka seal originaalides on). Eks sõidan pisut ja kui häirib väga, siis võibolla viitisn proovida teiste läätsedega.
Siin natuke pilte selle kohta > https://www.volvoforums.org.uk/showpost ... stcount=15

Pilt
Pilt
Pilt

----

Mul muidugi tuled hetekel paika sättimata ka ja natuke peaks laiemaks sättima, liiga keskele kokku näitavad.
Pilt

EDIT: Eile sõitsin õhtul linnas, tee sama pmst valge nagu uue auto tehase led tuledega - kurvitulede vastu muidugi ei saa. Cutline väga konkreetne ja kedagi ei pimesta. Täna proovin horisontaalis paika timmida ja siis paar pilti teha.

----

EDIT: Esmane kiire alignment tehtud, aga natuke ikka vale (mõõdulinti polnud käepärast).
Väga hele ja hea sõita, ning tänu konkreetsele cutlinile ei pimesta mitte kedagi.

Pilt
Pilt

wanamees
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 09 Juul 2018, 11:34

Re: Volvo V50 1.6d 80kw, 2008 - wanamees

PostitusPostitas wanamees » 20 Apr 2020, 10:45

wanamees kirjutas:LS 315000

7k järel vahetasin õli, filtri. See juba nii käesees, et 30min ja tehtud, ükskõik kuskohas :) Lihtsalt linnas majaees päris ei viitsi, sest paar tilka õli kipub ikka põrandale sattuma, ükskõik kui viisakalt ümber käia.


Endale memoks.

LS 323000
Jäi natuke pikem õlivahetus välp (8k), sest talvel külmaga kuidagi ei taha teha.

Õlivahetus, õlifilter, õhufilter (õhufilter meie kliimas on 1.5a liiga pikk aega, päris räpane oli).
Sedakorda panin esiotsa pukkidele ja tegin keset linna, asfaldile ei ajanud tilkagi, sest jätsin põhjakatte põrandale :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist