Koit S80D5 AWD
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Koit S80D5 AWD
Tervitus siis foorumirahvale.Teeks siis oma masinast ka teema.
Masinaks siis:
Mudel: Volvo S80
Aasta: 2008.14nädalal
Värv:Hall metallik
Kast:Automaat
Veoskeem: Nelik
Varustusaste:Summum
Üks kehva pilt ka siis
Sai siis elu esimene Volvo soetatud diesel 136 kw,nelivedune ja automaat ning aastast 2008.Kodumaise päritoluga ning keritud kujul ta mu kätte saabus enne jõule. .Lisadest on olemas eluks vajalikud asjad nagu aut.kast,bluetooth,webasto ja toimiv nelivedu
Ostmine käis siis nii,et passisin detsembri keskpaigas tööautoga Tartus ja igavusest vahtisin auto24 ringi. Tallinnas oli müügis diesel hall metallik s80 ja nelivedu.(esiveduste ja manuaalide vastu kerge allergia ,siiamaani tagavedused olnud ).Helistasin ja uurisin mis vigu on ja palju keritud on.Vastuseks sain,et es tea palju ja vahetust vajavad mõned puksid.Ja kuna sai ligemal ka mõned esivedu v70 vaatamas käidud ,aga nendel oli 300+ tuhhi spidolt maagiliselt kadunud ja kõik raiusid et ls õige,siis sai enne jõule päälinna poole sammud seatud ja jooks siin foorumis müügis olnud talverattad kaasa haaratud poole tee pealt ning see ära toodud.Odo oli siis sel hetkel 151 tuh ja arvatavasti on teist peaaegu samapalju maagiliselt kadunud.Võib välja tuua,et suht oskamatult kah veel.Ja vanale autole kohaselt kriime ja kraapse leiab kah veel.
Siiamaani mõned jupid vahetatud,esimese hooga eelsüüteküünlad(said beru-d) ja hammasrihmakomplekt (Gates) ning õlid filtrid(Knecht). Parempoolne pidurisadul tagumine(TRW).Sellega oli ka nalja,kohalik lammer tahtis saada 150 kasutatud jupi eest,aga natuke surfates leidus tutikas trw jupp 90 kohaliku eest ja sai see külge kruvitud.Enam seda viga pole.Ja selle käigus said taha ka uued kettad klotsid(Brembo)
Esimesed tulepesurid ka ei raatsinud koostööd teha ja kuna ülevaatus oli tulemas,siis sügasin kukalt ja kakkusin stange alpoolt lahti ja sikutasin juhtmeid ning oligi üks katki ja just lin-i juhe.Sai too kokku lapitud ja tööle ta jälle hakkaski.Ning siis sirge seljaga ülevaatusele.Seal vaadati üle ja ei kurdetud miskit,tahma ei leitud ja minu soovile veeremikku ligemalt uurida leidsime koos,et parema õõtsa tagumine puks otsas.Sai see ka uus LMI jupp külge.Kuna jupid fordiga samad ja letihinnaga ma neid ostma ei pea,siis es maksa nad ka miskit eriti.
Kasti kohta küsimus targematele,sai seal õli uuendatud,oli jube tökat ja vähevõitu ka teist.Kadus siis vasakust simmerist visuaalsel vaatlusel ja sai pandud uus corteco simmer,aga ikka on niiske veel sealt.Kas volvol sama pull nagu psa grupil,et original jääb pidama ainult?See b osa simmer oli teise kujuga vähe kui äratulnud vana jupp.
Piltidega selline lugu,et saab siis kui pildimasina tööle kaasa võtan ja aega leian puhtamaks kasida.Loodetavasti varsti.
Jutt sai pikk ja segane,aga kuna esimene teema siis ärge pikka viha pidage.
Koit
Masinaks siis:
Mudel: Volvo S80
Aasta: 2008.14nädalal
Värv:Hall metallik
Kast:Automaat
Veoskeem: Nelik
Varustusaste:Summum
Üks kehva pilt ka siis
Sai siis elu esimene Volvo soetatud diesel 136 kw,nelivedune ja automaat ning aastast 2008.Kodumaise päritoluga ning keritud kujul ta mu kätte saabus enne jõule. .Lisadest on olemas eluks vajalikud asjad nagu aut.kast,bluetooth,webasto ja toimiv nelivedu
Ostmine käis siis nii,et passisin detsembri keskpaigas tööautoga Tartus ja igavusest vahtisin auto24 ringi. Tallinnas oli müügis diesel hall metallik s80 ja nelivedu.(esiveduste ja manuaalide vastu kerge allergia ,siiamaani tagavedused olnud ).Helistasin ja uurisin mis vigu on ja palju keritud on.Vastuseks sain,et es tea palju ja vahetust vajavad mõned puksid.Ja kuna sai ligemal ka mõned esivedu v70 vaatamas käidud ,aga nendel oli 300+ tuhhi spidolt maagiliselt kadunud ja kõik raiusid et ls õige,siis sai enne jõule päälinna poole sammud seatud ja jooks siin foorumis müügis olnud talverattad kaasa haaratud poole tee pealt ning see ära toodud.Odo oli siis sel hetkel 151 tuh ja arvatavasti on teist peaaegu samapalju maagiliselt kadunud.Võib välja tuua,et suht oskamatult kah veel.Ja vanale autole kohaselt kriime ja kraapse leiab kah veel.
Siiamaani mõned jupid vahetatud,esimese hooga eelsüüteküünlad(said beru-d) ja hammasrihmakomplekt (Gates) ning õlid filtrid(Knecht). Parempoolne pidurisadul tagumine(TRW).Sellega oli ka nalja,kohalik lammer tahtis saada 150 kasutatud jupi eest,aga natuke surfates leidus tutikas trw jupp 90 kohaliku eest ja sai see külge kruvitud.Enam seda viga pole.Ja selle käigus said taha ka uued kettad klotsid(Brembo)
Esimesed tulepesurid ka ei raatsinud koostööd teha ja kuna ülevaatus oli tulemas,siis sügasin kukalt ja kakkusin stange alpoolt lahti ja sikutasin juhtmeid ning oligi üks katki ja just lin-i juhe.Sai too kokku lapitud ja tööle ta jälle hakkaski.Ning siis sirge seljaga ülevaatusele.Seal vaadati üle ja ei kurdetud miskit,tahma ei leitud ja minu soovile veeremikku ligemalt uurida leidsime koos,et parema õõtsa tagumine puks otsas.Sai see ka uus LMI jupp külge.Kuna jupid fordiga samad ja letihinnaga ma neid ostma ei pea,siis es maksa nad ka miskit eriti.
Kasti kohta küsimus targematele,sai seal õli uuendatud,oli jube tökat ja vähevõitu ka teist.Kadus siis vasakust simmerist visuaalsel vaatlusel ja sai pandud uus corteco simmer,aga ikka on niiske veel sealt.Kas volvol sama pull nagu psa grupil,et original jääb pidama ainult?See b osa simmer oli teise kujuga vähe kui äratulnud vana jupp.
Piltidega selline lugu,et saab siis kui pildimasina tööle kaasa võtan ja aega leian puhtamaks kasida.Loodetavasti varsti.
Jutt sai pikk ja segane,aga kuna esimene teema siis ärge pikka viha pidage.
Koit
Viimati muutis kloox, 08 Apr 2018, 19:38, muudetud 3 korda kokku.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Koit S80D5 AWD
Kas Sul on mingid läbisõidu paranoiad peal ?
edit: eks ongi väga raske õige läbisõiduga vanat autot saada.
edit: eks ongi väga raske õige läbisõiduga vanat autot saada.
Viimati muutis -kj-, 08 Apr 2018, 22:46, muudetud 1 kord kokku.
Re: Koit S80D5 AWD
Tänapäeval on suuremal enamusel kaameraga telefon olemas.
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: Koit S80D5 AWD
-kj- kirjutas:Kas Sul on mingid läbisõidu paranoiad peal ?
No kui 2 aastat tagasi oli ülevaatusel läbisõit 243 tuhat ja nüüd peaaegu sada tuhhi vähem,siis ei saaks öelda et mul miskit vaimset viga oleks
Aga vahepeal said suverehvid alla keeratud.Valitud sai tristari toodangust 225/50R17 nagu tehas ette näeb.Rehvist telefoniga kehva pilt ka.
Selle hinna juures suht vaiksed ja raskust veljele vaja juurde palju lisada polnud.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Koit S80D5 AWD
Ma ei saa aru miks peab kohe nokkima hakkama inimese kallal? Nagu kuskil delfi kommentaariumis. Just saying.
Edu masinaga!!!
Edu masinaga!!!
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Koit S80D5 AWD
Eks see ole eestlastel kombeks,et kohe vaja saag käima vedada.
Edu läheb vaja ikka
Aga teemasse ka,käigukasti lekke sain pidama kummirõnga vahetusega.Oli teine jube lödi ja pooltelje eemaldamisest tingituna olid jäljed peal.Sai kukalt sügatud ja supler võetud ning uus sobilik kummirõngas sinna riiulist otsitud,küll vähe tugevam ning nüüd peaaegu poolteist tuhat km hiljem on kuiv.Vahepeal sai haldexis õli ja filter ära vahetatud,pool liitrikest sain kätte ja filter oli jube must.Aga veel toimis.Filtri vahetamine on ikka eriline tegevus sellel masinal peaks mainima.
Varsti peab hakkama õlivahetusele mõtlema kuna 10 tuhat hakkab varsti täis saama.
Koit
Edu läheb vaja ikka
Aga teemasse ka,käigukasti lekke sain pidama kummirõnga vahetusega.Oli teine jube lödi ja pooltelje eemaldamisest tingituna olid jäljed peal.Sai kukalt sügatud ja supler võetud ning uus sobilik kummirõngas sinna riiulist otsitud,küll vähe tugevam ning nüüd peaaegu poolteist tuhat km hiljem on kuiv.Vahepeal sai haldexis õli ja filter ära vahetatud,pool liitrikest sain kätte ja filter oli jube must.Aga veel toimis.Filtri vahetamine on ikka eriline tegevus sellel masinal peaks mainima.
Varsti peab hakkama õlivahetusele mõtlema kuna 10 tuhat hakkab varsti täis saama.
Koit
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Koit S80D5 AWD
Kuna ilmad läksid ootamatult soojaks ja külma es tulnud,siis sai uus kondi radikas ligi võetud ja vahetama hakatud.Vahetamise ajal oli kuulda palju venekeelseid sõnu volvo inseneeride suunas.Aga mitu tundi hiljem vahetatud ta saigi ning külma hakkas ka korralikult tulema,kuigi pump undab vastikult,aga selle vahetamist ei viitsi vast enne ette võtta,kui otsa saab.Paaril masinal undavad nad juba viimased 100 tuhat km ja pole miskit häda.
Peasüüdlane siis
Ja uus jupp nissensi toodangust
Kuna 10 tuhat km sai ka läbitud vahetasin õli ja filtrid ka ära.Odo näitas siis 160500km.
Peasüüdlane siis
Ja uus jupp nissensi toodangust
Kuna 10 tuhat km sai ka läbitud vahetasin õli ja filtrid ka ära.Odo näitas siis 160500km.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Koit S80D5 AWD
No see ülemine radikas on ju suisa puruks?
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
Re: Koit S80D5 AWD
Eks ta pealinna säästuremont on olnud jh
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Koit S80D5 AWD
Ju oli odavam,kui uus muretseda ja vahetada vist.
Viimati muutis kloox, 27 Mai 2018, 21:52, muudetud 1 kord kokku.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Koit S80D5 AWD
Täna siis sain laiskusest võitu ja vahetasin tagasillas suured puksid ära ja koos sellega ka tagadiffri simmerid kuna lekkisid.Paar fotosüüdistust tegin ka telefoniga,spido näitab hetkel 161000.
Vana vs uus
Niisama töö käigust kah(kuna oli vaja vahetada diffri simmered,siis sai kogu kupatus alt ära võetud,muidu poleks kakkuma hakanud)
Ning sillastendi aeg minna,kuigi siinkandis pole nagu adekvaadset kohta,et rool sirgelt jääks ning rehve sööma es hakkaks.
Koos paari kliima täitmisega kulus napilt 4 tundi selleks tegevuseks ja tagumine differentsiaal sai ka uue õli sedakorda shelli tootevalikust.Vahepeal sai ka kastis õli uuendatud ,suht tökat sealt välja voolas.Mõned korrad veel kordama ja siis kastil adaptsoone aeg nullida ja vaadata,mis muutused on toimunud.
Koit
Vana vs uus
Niisama töö käigust kah(kuna oli vaja vahetada diffri simmered,siis sai kogu kupatus alt ära võetud,muidu poleks kakkuma hakanud)
Ning sillastendi aeg minna,kuigi siinkandis pole nagu adekvaadset kohta,et rool sirgelt jääks ning rehve sööma es hakkaks.
Koos paari kliima täitmisega kulus napilt 4 tundi selleks tegevuseks ja tagumine differentsiaal sai ka uue õli sedakorda shelli tootevalikust.Vahepeal sai ka kastis õli uuendatud ,suht tökat sealt välja voolas.Mõned korrad veel kordama ja siis kastil adaptsoone aeg nullida ja vaadata,mis muutused on toimunud.
Koit
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Koit S80D5 AWD
Sai paar juppi vahetatud,geneka rihm,pinguti ja vabajooksu sidur ls näidik 162500.Võtsin conti rihmakomplekti,rihm oli conti,pinguti dayco kirjadega,siis veel vabajooksusiduri valisin skf oma,aga pakendist vaatas vastu ina toodang.Nii et jh,eks näeb kaua kestavad.
Peale pukside vahetust sai ka sillastendi külastatud,aga võta näpust paras komöödia oli see.Viisin kaheksaks masina kohale,mainisin,et tahan paberit ka saada,kell 9 kõne,et valmis.Läksin lõuna ajal siis järgi masinale ja seal väideti sirge seljaga,et mul puksid laiali ja ei olnud võimalik stendi teha.Ma väitsin,et paar päeva tagasi said uued puksid sinna,et kas te üldse vaatasite sinna.Siis leiti kohe kiirelt,et need pole tõmmitsaga pandud ja kuidagi valesti istuvad,et neil on tõmmits olemas.Kui küsisin sillastendi, lehte siis anti veel huvitavam paber mulle:
Eriti naljakaks tegi asja see,et mu masin 2008,aga stendi paberil kuni 2006,rohkem ma seda asutust arvatavasti ei tülita oma muredega ja ei soovita tuttavatele ka,kuigi eelnevalt on mõningate mööndustega enam vähem hakkama saadud selliste asjadega.
Ja pakuti,et nad võivad uuesti teha,millepeale ma viisakalt avaldasin oma arvamust nende töö kohta ja võtsin võtme ning jalutasin minema.Sellest sillastendist jäi viltune rool ning suurenenud kütusekulu,mis liikus 100 km jooksul mil mul vaja tööl käija 7,3 pealt 7.8 peale(viimase 12 tuh keskmine).
Siis mõtlesin ja helistasin endisesse töökohta ja õhtul peale tööd läksin ja tegin ise ära selle sillastendi.,sai tunduvalt parem,rool otse ja kütusekulu ka juba allapoole liikunud,kuigi mõned jupid on veel vaja vahetada,mis antud hetkel on juba pagasnikus ja ootavad oma aega.
Sai pikk jutt,aga vast on teistelgi vähemalt huvitav lugeda.
Koit
Peale pukside vahetust sai ka sillastendi külastatud,aga võta näpust paras komöödia oli see.Viisin kaheksaks masina kohale,mainisin,et tahan paberit ka saada,kell 9 kõne,et valmis.Läksin lõuna ajal siis järgi masinale ja seal väideti sirge seljaga,et mul puksid laiali ja ei olnud võimalik stendi teha.Ma väitsin,et paar päeva tagasi said uued puksid sinna,et kas te üldse vaatasite sinna.Siis leiti kohe kiirelt,et need pole tõmmitsaga pandud ja kuidagi valesti istuvad,et neil on tõmmits olemas.Kui küsisin sillastendi, lehte siis anti veel huvitavam paber mulle:
Eriti naljakaks tegi asja see,et mu masin 2008,aga stendi paberil kuni 2006,rohkem ma seda asutust arvatavasti ei tülita oma muredega ja ei soovita tuttavatele ka,kuigi eelnevalt on mõningate mööndustega enam vähem hakkama saadud selliste asjadega.
Ja pakuti,et nad võivad uuesti teha,millepeale ma viisakalt avaldasin oma arvamust nende töö kohta ja võtsin võtme ning jalutasin minema.Sellest sillastendist jäi viltune rool ning suurenenud kütusekulu,mis liikus 100 km jooksul mil mul vaja tööl käija 7,3 pealt 7.8 peale(viimase 12 tuh keskmine).
Siis mõtlesin ja helistasin endisesse töökohta ja õhtul peale tööd läksin ja tegin ise ära selle sillastendi.,sai tunduvalt parem,rool otse ja kütusekulu ka juba allapoole liikunud,kuigi mõned jupid on veel vaja vahetada,mis antud hetkel on juba pagasnikus ja ootavad oma aega.
Sai pikk jutt,aga vast on teistelgi vähemalt huvitav lugeda.
Koit
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Koit S80D5 AWD
Täiendame siis remondipäevikut.Kõigepealt said uued tagumise amordi padjad,aga amordid olid ka ikkagi pehmed,siis sai ka uued amordid muretsetud ja tagasilda paar uut puksi.
Ning tagumine ots käitub palju paremini jälle.
Esiotsast on kobinat kakanud kostuma,peab vist sinna ka juppe hakkama koguma,siis kõik ringi laduma ja vast saab rahus kulgeda mõne aja.Proovi mõttes panen vist vasakule poole uue õõtsa ja paremal sai juba tagumine puks uus,siis seal vahetaks sarniiri ära ja vaataks kumb ennem alla vannub .Odo näitas hommikul 166900 ning uus õli ja filtrid on riiulis juba ootamas.
Ning tagumine ots käitub palju paremini jälle.
Esiotsast on kobinat kakanud kostuma,peab vist sinna ka juppe hakkama koguma,siis kõik ringi laduma ja vast saab rahus kulgeda mõne aja.Proovi mõttes panen vist vasakule poole uue õõtsa ja paremal sai juba tagumine puks uus,siis seal vahetaks sarniiri ära ja vaataks kumb ennem alla vannub .Odo näitas hommikul 166900 ning uus õli ja filtrid on riiulis juba ootamas.
Viimati muutis kloox, 17 Aug 2018, 18:17, muudetud 1 kord kokku.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Koit S80D5 AWD
Jätkame monoloogiga
Rooliotsad-nii sise kui ka välimised+ vasak õõts+parem sarniir said uued(LMI toodangust siis)ja sillastend ka tehtud.Vanad olid ikka lambajalad küll kõik,kuigi otseselt loksu tunda polnud.Rool otse ja hea sõita kohe.Vast ei pea enam tükk aega sinna kallale minema ja saab rahus sõita.Odo poolt 168500 oli ees.Pilte pole kuna es raatsinud telefoni taskust välja võtta
Rooliotsad-nii sise kui ka välimised+ vasak õõts+parem sarniir said uued(LMI toodangust siis)ja sillastend ka tehtud.Vanad olid ikka lambajalad küll kõik,kuigi otseselt loksu tunda polnud.Rool otse ja hea sõita kohe.Vast ei pea enam tükk aega sinna kallale minema ja saab rahus sõita.Odo poolt 168500 oli ees.Pilte pole kuna es raatsinud telefoni taskust välja võtta
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist