Kaljuka C70 2.3 T5

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

harrisan
Foorumlane
Postitusi: 64
Liitunud: 03 Apr 2012, 20:18

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas harrisan » 29 Aug 2022, 09:27

Maru kahju! Maru nõme kui see nii lõppeks. Vast ikka õnnestub kindlustusega kaubale saada. Igatahes, maru vinge töö ära tehtud.
Ma ei lugenud hetkel kuskilt välja - palju ees / taga külgkallet on?
Vast läheb õnneks ja jõuad rajale - võta infrapuna termomeeter kaasa. Kohe pärast maha tulekut, mõõda rehvi temp äärtest ja keskelt. Ideaalis võiksid samu numbreid näha (max 5c erinevus). Selle järgi saad õige rehvirõhu panna + külgkallet lasta sillastendis keerata (iseasi, kas hetke setup seda volvol lubab)

Tags:

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7081
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas Leho » 30 Aug 2022, 22:59

Need istmed vajuvad ära jah sellise tagantlaksuga. Mäletan enda omal kah peale avariid pooled asjad ei liikunud.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

vollimar
Foorumlane
Postitusi: 92
Liitunud: 04 Mai 2017, 21:20

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas vollimar » 31 Aug 2022, 17:07

Leho kirjutas:Need istmed vajuvad ära jah sellise tagantlaksuga. Mäletan enda omal kah peale avariid pooled asjad ei liikunud.

Siis läheb kaunisti mahakandmisele, ei hakka keegi seda legot enam kokku panema.
Volvo S40 1,9TDI

vollimar
Foorumlane
Postitusi: 92
Liitunud: 04 Mai 2017, 21:20

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas vollimar » 04 Okt 2022, 21:08

Läänerindel uudiseid? Läheb ikka taastamiseks?
Volvo S40 1,9TDI

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 05 Okt 2022, 13:33

Kindlustusega protsessime jätkuvalt...
Vast saab selle kuuga asjale joone alla.
Auto tulevik hetkel lahtine, sõltub lõpplahendusest kindlustusega.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 11 Okt 2022, 15:25

Saime kindlustusega lõpuni toimetatud.

Kahju põhjustaja oli kindlustatud BTAs.
Kuna BTA maine ei ole kiita, siis mõtlesin asju läbi enda seltsi ajada.

Nemad võtsid hindamise sisse Roheliselt Lainelt.
Saime kokku hindajaga, tegid paar pilti, näitasin lisavarustust.
Saatsin neile üsna detailse ajaloo tehtust.
Et mis külge kruvitud lisaks ja hooldatud/remonditud auto ikkagi.

Asi jäi natuke venima, tuletasin end seltsile meelde.
Ja natuke hiljem tuli otsus.
Number jäi lahjaks, kokkuvõttes oli kehvem diil, kui siis kui auto 5a tagasi mahakandmisele sõideti.
Tõid argumendiks viie aasta tagust müügikuulutust(jah, VIIE) ja näiteks põhjanaabrite müügikuulutused.
See vana müügikuulutuse teemaks toomine on nii jabur, et pikemalt ei peatu sellel.(üldiselt lähevad arvesse kuni ca 6 kuud vanad kuulutused)
Ja soomlaste kuulutusi oli mugav näiteks tuua, sest need olid soodsamad võrreldes nt Eesti, Rootsi ja Saksa omadega.

Kirjutasin põhjaliku vastulause, et näete, seal ja seal maksab nii palju ja lisasin arved/ülevaate tehtust.
Selle peale pakuti LKFi minna, ei mingit huvi kompromissist.
Pidasin tuttava kahjukäsitlejaga nõu, et mis hea strateegia oleks.
Ei olnud teadlik, et kui kahju kannataja ja selts kokkuleppele ei jõua, siis saab kaasata lepitaja/hindajana LKFi.
Nende akt ja summa on siis ülimuslik.
On see siis väiksem või suurem kindlustuse pakutavast, kindlustus peab sellest lähtuma.
LKFist järgmine samm on kohtusse minek.
Risk tundus pigem väike ja selles punktis tundus juba pigem huvitav, et mis siis saab, isegi kui oleks seal mõned sajad kaotanud.

OK, kaasame siis LKFi.
Selts tegi taotluse.
Küsisin veel üle, et kas pean midagi tegema.
Ei pidanud.

Lähevad mõned päevad mööda ja tuleb kindlustuselt vastus, et LKF "ei hakka hindamisakti tegema"(jutumärkides täpne sõnastus).
Ja et nad on nõus minu pakutud turuväärtuse ja küsisid ühelt ettevõttelt ka hinnangu jääkväärtusele.
Need summad olid juba palju mõistlikumad kui esimeses "pakkumises", eriti avariieelne turuväärtus.

Tundub üsna kahtlane selle protsessi viimane osa, et väidetavalt LKF ei hakka hindamisakti koostama ja järsku oldi nõus minu pakutud turuväärtusega.
Käärid nende algse ja minu küsitu vahel oli märgatav.
Pidasin korra veel nõu ja jätan asja sinna paika.
Oleks võinud LKFist uurida...
Üldjoontes saavutasin eesmärgi, enda närvid ja aeg on rohkem väärt.

Kokkuvõttes paistab, et Kõigevägevam pilvepiirilt taas naeratas.

Huvitav on näha kindlustuse poolt kogu selle protsessi disaini.
Üsna jäik.
"Siin on meie otsus, deal with it".
Mõni leebema olemisega inimene vaevalt seda protsessi ette oleks võtnud.

Mis nopped sellest loost võtta?
Eks ikka see klassika, et esimest pakkumist vastu ei tasu võtta.
Ja kui on alust mille põhjal vaielda, siis tuld.

See pole selle loo juures veel kõik, aga ülejäänust ehk kunagi hiljem.

Kokkuvõttes jätsin auto + kompensatsioon.
Taastama suure tõenäosusega ei hakka, korra juba tehtud/nähtud protsess :)
Mis edasi?
Hooaeg on küllalt läbi ja saab nüüd vaikselt mõelda.
Mingid mõtted on, aga vaatame mis neist sõelale jääb.
Viimati muutis kaljukas, 22 Okt 2022, 09:29, muudetud 2 korda kokku.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

vollimar
Foorumlane
Postitusi: 92
Liitunud: 04 Mai 2017, 21:20

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas vollimar » 11 Okt 2022, 17:11

Kui juppideks läheb anna teada :D
Volvo S40 1,9TDI

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 20 Nov 2022, 19:12

See nädal sai kindlustuse saaga viimane vaatus ka läbi.
Kandsid natuke rohkem raha kui oli vaja.

Ehk "otsus 1" järgi pakuti auto + summa A(jääkväärtus).
Selle vaidlustasin, jõudsime suuremate numbrite osas kokkuleppele seltsiga.
Sh siis suurem jääkväärtus, summa C.

"Otsus 2" järgi oleks pidanud kantama C-A=B.
Aga mingil põhjusel kanti summa C, ehk ei võetud arvesse juba hüvitatut.

No juhtub.

Huvitavaks läks olukord siis kui mõned päevad peale seda veel kord summa C kanti.

Ehk kanti 2.5x rohkem kui otsus ette nägi.

Tekkis juba hasart, et kas tuleb veel või millal möödapaneku avastavad.
See nädal siis tuli kiri, et "köhi pappi või kohtus näeme".

Üsna huvitava mulje jättis see selts.

C seisab ühes tükis soojas/kuivas.
Olen natuke ringi vaadanud.
Finantsiliselt tundub ratsionaalsem C uuesti sirgeks teha, kui mingi parsaga teekonda nullist alustada.
Mõte on R päris ilusaks teha, kuskile välismaale müüa ja peale seda Cga edasi toimetada.
Vaatasin igaks juhuks juba pampri ja tala ämma keldrisse valmis, et kui peaks toimetamiseks minema.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 30 Dets 2022, 23:24

R leidis uue omaniku, jäi nö omade ringi.
Vähemalt esialgu.

Mõned päevad tagasi jõudsid kupee jaoks augustis tellitud esimesed B6-d ka kohale, need mis selle raja plaani jaoks võetud said.
Nüüd ainult terve taguotsaga auto puudu.

C seisab ja ootab oma saatust jätkuvalt, ilmselt kevadel/suve hakul loksuvad asjad paika.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 10 Jaan 2023, 12:07

C on müügis.
Asub Tallinnas.

Lisaks tuleb müüki varuosi ja pudinaid.
Jooksvalt täiendan kuulutust!
Rohkem infot > viewtopic.php?f=30&t=61794
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka C70 2.3 T5

PostitusPostitas kaljukas » 25 Jaan 2023, 00:16

C leidis uue omaniku.
Uue omaniku praegune plaan on korda teha.

Huvitav lugu oli selle autoga.
Sõber müüs, läksin huvi pärast proovima ja koju ta tõin.
Liikusin tol hetkel 55kw diiselkulguriga, sealt 175+kw rooli istuda oli kahtlemata muljetavaldav testsõit.
Mõtlesin hoida üle suve ja sügisel uuesti müüki panna.
Aga siis juhtus see avarii. Räägime aastast 2017.
Oli toona mõtlemist, aga korda ta sai ja kulgesime peale seda veel koos pea 5 aastat.

Eks põhiline põhjus hoida oli see T5, muidu kupeed ei paku pinget, eriti see C.
Aga nagu oma laps, ikka armastad.

Ja kummalisel kombel C OE helisüsteem muutus kinnisideeks. Kui sinna lõpuks igasugused pudinad juurde sai hangitud ja katkised väljavahetatud, ega CD pealt kuulatuna helipilt halb ei olnud.

Meeldejäävad kogemused on maanteel ja mõned korrad kõrvalteedel.
Tuleb olla tänulik, et politseiga sai kohtutud äkki korra või kaks selle auto roolis ja rikkumised fikseeriti optimaalselt soodsal hetkel.
Teoreetiliselt 200kmh tuleb üsna kiirelt kätte ja spidomeetri lõpuosa ei pea ka liialt kaua ootama.

Hobiautonduse ilus külg, et väljakutsuvamatel perioodidel on ennast millegisse unustada.
Sain ka aru, et olen valikuliselt pedant.
Kui mingit asja on võimalik teha täna või homme, siis võib seda teha aasta pärast.
Aga kui helisüsteemis on paar kõlarit läbi, siis tuleb väljamaalt kalli raha eest igaks juhuks osta terve ring.
Kunagi ju ei tea millal ühel päeval enam üldse ei leia neid.
Verised sõrmed ja kohatud sõnad(kes seda aega jõudis lugeda), selleks et kruvida külge gramm heledam ja natuke ilusamalt läikiv dekoor.
Samas kui kõrval olid armatuuris ja põrandavaibal tuhapõlemisjäljed, nendega oli ju mõistagi "kunagi tulevikus" aega tegeleda.

Möödund suvel sain piduritele ringi peale teha.
Kuna autot ei saanud kuhugi laiali jätta ja kiiire oli, siis tuli üsna tempokalt toimetada, aga nautisin i-g-a sekundit sellest.

Sai käidud Tallinna läbiümbruses, Pärnus, Elvas, Viljandis, Tartus ja kus veel, juppide järgi või vrakke kraapimas.
Äkki saab mõne plastdetaili ja vidina.
Vahest isegi vedas.
Ühe prügi on teise põhjus laopinda rentida.

Ja ühtlasi C tulek tekitas ka huvi Volvo vastu.

Keerles elu P80ne ümber, aga üks P2 eksis ka ära.
Tuli roheline S70, mille peale oli mõte swappida C tehnika.
Aga see osutus mittemõistlikuks ja leidis uue omaniku.
Tänaseks leidnud tee vanametalli.
Pilt

Siis tuli ja korraks oli S80.
Võib suhteliselt kindlalt öelda, et ebavajalik ost, sai kulgetud umbestäpselt kuu sellega.
Muidu P2 ja S80 täitsa meeldivad.
Pilt


Siis lähiminevikust lilla C70-nd.
Mille ainuke põhjus soetamiseks olid mõningad jubinad, mis tahtsin hallile ümber kruvida.
Uus omanik sai küll piinlikult lahtivõetud salongiga auto.
Pilt

Ja selle ahela lõppu kroonib S70R.
Oli selle soetamises kindlasti varuga emotsiooni.
Ja mõneti lohutusauhind. Mõtlesin korra hobiautonduse viia järgmisele tasandile uuema päris sportpilliga, aga ratsionaalsus sekkus.
Ja tõenäoliselt selle auto ostu eelduseks oli lilla omamine, sest varasemalt ma suurt T5 ATMist midagi ei arvanud. Aga lilla tõestas vastupidist. Kohalt minek küll on tomatiselt uimane, aga sealt edasi täitsa okei.
C formaadis T5 ja ATM meigib senssi, sobib selle auto olemusega.
Kuna musta üldpilt oli päris viisakas ja tehnika hea, siis ei raatsinud seda tarbida. Sõitsin tollega kokku ca 400km.
Aga samas ikkagi R ja ATM.
Fun küll, aga see ei ole manuaal, väiksem turbo, vähem kw-te ja ilma LSD-ta.

Pilt

Peale seda valge Skoda fiaskot suve lõpus oli C-ga tuuleliputamist üksjagu. Teen korda, ei tee, müün, ei müü.
Aga lõpuks sekkus elu.
Maha ei müünud selle pärast, et "ei ole mõtet taastada". On küll.
Elu pakkus/pakub väljakutseid, ühel hetkel käis "klõps" ja sai otsustatud kogu hobiautondus sellisel kujul likvideerida.
Kaalukausile andis kaalu ka kerge tüdimus varuosade saadavuse osas ja ehk ka P80 ammendas ennast platvormina minu jaoks.

Natuke kahju muidugi, et rajale ei jõudnud.

Mis edasi?
Ühelt poolt tahaks midagi üsna või päris uut kogeda.
Teisalt tuleb tõenäoliselt leppida siis 4ja pütisega...ei ole fänn.
Samas üsna kindel on, et varem või hiljem hakkavad näpud sügelema.

Konkreetseid plaane hetkel ei tee/ei ole.
Vaatame, mis elu toob :)

Väike klipp kupee minemaveeremisest.
Uhkelt pikk antenn ikka.
https://youtu.be/RC-opCG6yJ8

Võib teema lukku panna.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist