Kaljuka C70 2.3 T5
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Kaljuka C70 2.3 T5
Foorumlastele tuttav C70.
Varasemate omanike tegemistest:
Harrisan
Ailaros
Soetasin 2017 suvel, mõned päevad sai sõita ja sõideti külje pealt sisse.
Kindlustus ütles, et korda neil ei tasu seda teha. Võtsin auto pluss kompentsatsiooni.
Peale pikka vaagimist maandus auto Pettomis, kus sai uue ukse ja tagatiiva pluss hulga uut värvi.
2.3 T5 176+KW
B5234T3
TD04HL-16T
Manuaal
2000 a.
Propus 17"
või
Canisto 17"
Üleeelmise omaniku käes on saanud jõudu juurde Pestavi remapi läbi.
Muudetud/lisatud:
- XC iluvõre
- avaga armatuur + sinna OE kõlar
- SC901 makk
- Dolby enkooder
- 4×100W OE võimendi
- CD-box
- lisaantenni võimendi
- dekooriga rool või FL rool
- dekoor vahetatud gramm heledama vastu
- isetumenev tahavaatepeegel
- pult(+kesklukumoodul)
- püsikas(kang + SW aktiveerimine)
- strut bar(OE)
- kojameeste muudetava intervalliga relee
Varasemate omanike tegemistest:
Harrisan
Ailaros
Soetasin 2017 suvel, mõned päevad sai sõita ja sõideti külje pealt sisse.
Kindlustus ütles, et korda neil ei tasu seda teha. Võtsin auto pluss kompentsatsiooni.
Peale pikka vaagimist maandus auto Pettomis, kus sai uue ukse ja tagatiiva pluss hulga uut värvi.
2.3 T5 176+KW
B5234T3
TD04HL-16T
Manuaal
2000 a.
Propus 17"
või
Canisto 17"
Üleeelmise omaniku käes on saanud jõudu juurde Pestavi remapi läbi.
Muudetud/lisatud:
- XC iluvõre
- avaga armatuur + sinna OE kõlar
- SC901 makk
- Dolby enkooder
- 4×100W OE võimendi
- CD-box
- lisaantenni võimendi
- dekooriga rool või FL rool
- dekoor vahetatud gramm heledama vastu
- isetumenev tahavaatepeegel
- pult(+kesklukumoodul)
- püsikas(kang + SW aktiveerimine)
- strut bar(OE)
- kojameeste muudetava intervalliga relee
Viimati muutis kaljukas, 07 Jaan 2023, 00:59, muudetud 33 korda kokku.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
Tags:
Re: Kaljuka C70
Pilti on nähtamatu
Your client does not have permission to get URL /RGm6dqlP5hEXgar46NXgR4ORgaUPMxEAcBQUytOS9VBti9Od3-_e5lZ9-oLJe4Eh156n9LsvrmHdgMPiuLAX=w1440-h745 from this server.
Your client does not have permission to get URL /RGm6dqlP5hEXgar46NXgR4ORgaUPMxEAcBQUytOS9VBti9Od3-_e5lZ9-oLJe4Eh156n9LsvrmHdgMPiuLAX=w1440-h745 from this server.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Kaljuka C70
Pilti ei näe jah ja ehk ei lähe sellega jälle nii nagu eelmise autoga
Inimesed teevad ikka vigu, kuni lõpuks ostavad Volvo
Re: Kaljuka C70
SanderL kirjutas:Pilti ei näe jah ja ehk ei lähe sellega jälle nii nagu eelmise autoga
See auto oli tal juba iseenesest enne eelmist
Aga mina jään ootama, et sa ikka siis hoolt kannaksid ja loodetavasti see müügivärk ei saa juhtuma
Taastamisest
Mõni klõps taastamisest.
Vahetusse läks parem uks ja tagatiib altpoolt küljeliistu.
Kokkuvõttes said uue värvi mõlemad küljed ja pamprid.
https://drive.google.com/open?id=1xTbSgE-bo-7vzcgKImHvuBNqf26-wr3E
Vahetusse läks parem uks ja tagatiib altpoolt küljeliistu.
Kokkuvõttes said uue värvi mõlemad küljed ja pamprid.
https://drive.google.com/open?id=1xTbSgE-bo-7vzcgKImHvuBNqf26-wr3E
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
El.skeemid, rehvid, Vida
1. El. skeemid
Vahepeal sai otsitud ja sirvitud C elektriskeeme.
Mitte otseselt pragmaatilisest vajadusest, aga huvist.
Panin need Drive-i üles.
Oli ikka natuke otsimist.
Hõlmavad 1. gen V/S/C70.
1. TP3941202 - up to and including jaanuar 1999. Värskem, aga päris palju olulist oli puudu.
2. TP3938303 - up to and including august 1998. Vanem, aga terviklik.
3. Component list
Kui leian parema versiooni, siis täiendan.
https://drive.google.com/open?id=1bHAjhvz6ebpmc4Mqg4_RU9MExpv9hoK8
2. Semislikid
Selle aasta üks eesmärke on soetada ja proovida semisklid ära.
Leidsin kasutatud ja sain enda arust päris ok hinnaga, parajad esimeseks proovimiseks.
Lähevad ainult ette praeguse plaani järgi.
Maxsport RB5-F3
3. Vida
Sai ka kasutaja lm156 vahendusel Vida hangitud.
Taaskord eelkõige mängimiseks.
Lähimas tulevikus peaks ka diagnostikaseadme enda valdusesse saama.
4. Antenn
Kellelgi juhtumisi C-le sobivat antenni kusagil nurgas ei seisa ja oleks nõus selle väikse kompensatsiooni eest loovutama?[/highlight]
Peaks olema sama mis 1. gen S ja 800 peaks ka sama olema.
Praegune on korra alt ära murdunud, ei paki kokku enam. Mootor töötab.
Vahepeal sai otsitud ja sirvitud C elektriskeeme.
Mitte otseselt pragmaatilisest vajadusest, aga huvist.
Panin need Drive-i üles.
Oli ikka natuke otsimist.
Hõlmavad 1. gen V/S/C70.
1. TP3941202 - up to and including jaanuar 1999. Värskem, aga päris palju olulist oli puudu.
2. TP3938303 - up to and including august 1998. Vanem, aga terviklik.
3. Component list
Kui leian parema versiooni, siis täiendan.
https://drive.google.com/open?id=1bHAjhvz6ebpmc4Mqg4_RU9MExpv9hoK8
2. Semislikid
Selle aasta üks eesmärke on soetada ja proovida semisklid ära.
Leidsin kasutatud ja sain enda arust päris ok hinnaga, parajad esimeseks proovimiseks.
Lähevad ainult ette praeguse plaani järgi.
Maxsport RB5-F3
3. Vida
Sai ka kasutaja lm156 vahendusel Vida hangitud.
Taaskord eelkõige mängimiseks.
Lähimas tulevikus peaks ka diagnostikaseadme enda valdusesse saama.
4. Antenn
Kellelgi juhtumisi C-le sobivat antenni kusagil nurgas ei seisa ja oleks nõus selle väikse kompensatsiooni eest loovutama?[/highlight]
Peaks olema sama mis 1. gen S ja 800 peaks ka sama olema.
Praegune on korra alt ära murdunud, ei paki kokku enam. Mootor töötab.
Viimati muutis kaljukas, 28 Mär 2022, 09:46, muudetud 2 korda kokku.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
Re: Kaljuka C70 T5
Antenni varsi saab eraldi osta.
http://www.skandix.de/en/spare-parts/el ... adio/1058/
http://www.skandix.de/en/spare-parts/el ... adio/1058/
S70 2.5 TDI -98
V70 2.0 TDI -10
55 600 892
V70 2.0 TDI -10
55 600 892
Re: Kaljuka C70 T5
Theimps kirjutas:Antenni varsi saab eraldi osta.
http://www.skandix.de/en/spare-parts/el ... adio/1058/
Kaljukal kogu kupatust vist vaja. Tal ei klapi see ennast sisse ega välja enam.
Re: Kaljuka C70 T5
Neid kupeesid pole eriti järģi jäänud.... eriti 2.3 T5 ja manuaalkastiga .... nii, et jõudu ja jaksu säilitamisel.
Aga tõsi, pidamisega on sellel pillil häda, sellepärast püüan ise mõne V/S 70R kasti leida.
Aga tõsi, pidamisega on sellel pillil häda, sellepärast püüan ise mõne V/S 70R kasti leida.
Re: Kaljuka C70 T5
Theimps kirjutas:Antenni varsi saab eraldi osta.
http://www.skandix.de/en/spare-parts/el ... adio/1058/
Tänud info eest, vaatan üle.
Hellborn kirjutas:Neid kupeesid pole eriti järģi jäänud.... eriti 2.3 T5 ja manuaalkastiga .... nii, et jõudu ja jaksu säilitamisel.
Aga tõsi, pidamisega on sellel pillil häda, sellepärast püüan ise mõne V/S 70R kasti leida.
Arvad, et on mõtet jamada nendega?
Korra ka mõtlesin, aga:
1. neid ei liigu
2. ja kui saad mõne kätte, siis ilmselt ta ei ole enam oma parimas vormis.
Samal teemal oli just mu S-i teemas juttu:
http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?f=25&t=48225&start=15
Endal on väike kiusatus vaadata Quaife suunas, aga panna 1k autosse, mille turuväärtus on ca 2k...
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Kaljuka C70 T5
Mul tekib alati küsimus, kui räägitakse originaalis või originaalilähedaste autodega jõu maha saamisest.
Kuidas need inimesed sõidavad? Foori all on pöörded 3000rpm+?
Omades ka T5 ja manuali pole siiani küll probleeme maha saamisega olnud. Seda nii originaalis kui ka päris ümber ehitatuna. Samuti on Allani S60 oma 250kw rattast igati sõidetav...
Kuidas need inimesed sõidavad? Foori all on pöörded 3000rpm+?
Omades ka T5 ja manuali pole siiani küll probleeme maha saamisega olnud. Seda nii originaalis kui ka päris ümber ehitatuna. Samuti on Allani S60 oma 250kw rattast igati sõidetav...
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Kaljuka C70 T5
Tanel kirjutas:Mul tekib alati küsimus, kui räägitakse originaalis või originaalilähedaste autodega jõu maha saamisest.
Kuidas need inimesed sõidavad? Foori all on pöörded 3000rpm+?
Omades ka T5 ja manuali pole siiani küll probleeme maha saamisega olnud. Seda nii originaalis kui ka päris ümber ehitatuna. Samuti on Allani S60 oma 250kw rattast igati sõidetav...
See on väga huvitav küsimus.
Allan seal S-i teemas mainis ka, et põhiline mõnu tuleb kiirustest, millega radarisse sattuda ei tahaks.
Ja samas mõtleb ta ka vaikselt LSD poole, küll ilmselt mingite rajaliste nüansside tõttu.
Üldiselt inimene tahab saada head asja ja siis teha seda veel paremaks(kiiremaks).
Ok. Võtan oma C ja hakkan seal mootori kallal kruvi. Saan sealt oma kuni 300kw kätte.
Mis ma sellega nüüd teen? Ringi peale ma sellega ei tiku, vb siis kuhugi sirgjooneliste kiiruste/aegade võistlustele, aga selle jaoks ma seda autot otsesel ei soetanud(samas ka ei välista).
Sealt edasi jääb üle vaadata pidamine üle, et pühapäeval oleks korra poes käies tore vajutada.
Ehk siis kui ma isegi mõtlen, et jube vahva oleks 3000rpm+ sealt foori tagant minna, mis kasu mul sellest paremast tiirlevast rattast on, samal ajal kui vasak natuke kaasa lükkab?
Minu jaoks oleks kokkuvõttes esialgu eesmärk mõistlike kiiruste juures saada maksimum sellest ca 200kw-st kätte pidamise mõttes.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
Re: Kaljuka C70 2.3 T5
Kõige esmane asi on hea uus rehv, näiteks siis semi slick. Proovi ja siis saab sealt edasi mõelda. Ise ei oska hetkel stock v70 T5 puhul enam difri lukust unistada. Kui vana tänavarehviga oli märjaga võimatu erksamalt sõita, siis hetkel on täiesti teine ooper, tühjalt ringi saada on ikka väga keeruline.
Samas mul on tunne, et su soetatud "semi" slickidega saab olema märjal ja/või liivasel asfaldil üsna ebastabiilne sõita-paranda mind, aga mulle tunudub, et need rehvid on juba kõvasti kuuma saanud. Lisaks tootmisaeg on väga oluline.
Samas mul on tunne, et su soetatud "semi" slickidega saab olema märjal ja/või liivasel asfaldil üsna ebastabiilne sõita-paranda mind, aga mulle tunudub, et need rehvid on juba kõvasti kuuma saanud. Lisaks tootmisaeg on väga oluline.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: Kaljuka C70 2.3 T5
Nende slikkidega on väga raske harjuda kuna need karjuvad metsikult. Nii kulunenud vb karjuvad vähem.
Uutel on kummi niivõrd palju, et ilmselt kannatab mustrit lõigata, et oleks asi talutav.
Uutel on kummi niivõrd palju, et ilmselt kannatab mustrit lõigata, et oleks asi talutav.
Poleerin läigestan vahatan
Re: Kaljuka C70 T5
Tanel kirjutas:Mul tekib alati küsimus, kui räägitakse originaalis või originaalilähedaste autodega jõu maha saamisest.
Kuidas need inimesed sõidavad? Foori all on pöörded 3000rpm+?
Omades ka T5 ja manuali pole siiani küll probleeme maha saamisega olnud. Seda nii originaalis kui ka päris ümber ehitatuna. Samuti on Allani S60 oma 250kw rattast igati sõidetav...
Sõidetav on mu manuaal stock 225kw Saab ka, aga märja asfaldiga mingit tuuritavat bemmironti foori all õpetada tahad, siis on tegemist küll et leida parimat combot tühja käivate rataste ja edasiliikumisega. Kuivaga lihtsam õnneks, eks sõltub paljudest erinevatest teguritest - vedrustus, rehvid jne see “jõu maha saamine”.
Ja õiged kiirused algavad tõesti 100st üles poole nende kw juures, möödasõidud võivad kergesti lõppeda arestikambris..
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist