430kkm ning õlivahetus tehtud
433kkm tuli ülevaatuse otsuseks korduv. 50kkm läbinud Ruville šarniir oli juba lõtkuma hakanud. Põhjuseks imepisike auk kaitsekummil. Läksid mõlemad uued TRW omad seekord. Kuidagi sai alla tunni väga libedalt mõlema poolega hakkama. Lisaks hakkavad peale kahte aastat vängemad pirnid koos lisatuledega ees ükshaaval ära kustuma. Lisatuled ees on ikka ühed äärmiselt head asjad muideks
Muidu sõidab auto super hästi ikka. Kliima puhub jätkuvalt külma. Konti hoian koguaeg järgi ka. Muusika on jätkuvalt jube hea, üks väga tähtis aspekt auto juures mu jaoks. Heli viib edasi telefonist nüüd Fiio BTR3, väga hea kvaliteediga bluetooth jubin. Ainukesteks häirivateks asjadeks on nagisev pagasiruum mis ette kostub. Istmed hakkavad ka väsimusmärke näitama õmbluste näol. Ehk leiab talvel uued nahad, on rohkem aega tegeleda.
Kui eelmine aasta sai tehtud siduri vahetus, siis käis poolraam alt välja. Tuli talve hooaeg peale ja pehme rehviga ei saanud arugi, et sild paigast oleks. Kevadel suverehv alla pannes hakkas lõpus häirima, et tahab pisut viltu vedada autot ikka sild. Sillastendis käidud ja asi timm. Peale seda hakkas kütusekulu veel paremaks muutuma. Kompuuter näitab 5,2, täis paagiga mõõtes 5,5. Kärguga sõites ja lühemaid otsi tehes tuleb 5,9-6,0.
Lisaks BMW'le tekkis õue peale ka üks Opel Corsa 2006a 1.2 ökopunn. Kütust võtab sama vähe kui Volvo, aga noh, võrrelda väga pole. Kuna autopark tahab aina suureneda, siis autode eest väga palju hoolt ei jõuagi hoida, ainult vajalikud hooldused. Suure osa ajast võtab nüüd ära piisavalt suure ja sooja abihoone püstitamine, et oleks kohta kus autosi hoiustada.
Pildi järgi sau ostetud ka uued talveveljed. Rehvist lugu ei pidanud, kuid kätte saades oli seal isegi omajagu mustrit. Läheb vast sügisele vastu ja vaatab mis talv seekord tuleb, kas on üldse uusi vaja. Guudjääri suvekad on oma ~3mm jäägiga jubedalt undama hakanud all...
Avastasin veel, et kerenumbri pealt muutub ka šarniiri tüüp. Eelmised said vist uuema keenumbri pealt.
Pesust tulid üsna viisakad veljed välja lõpuks
Talvel planeeritud, suve keskel tegema hakatud ja ehk saab talveks katuse alla.