Mihkli V70 D5 2002

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 04 Juun 2018, 13:31

Vahepeal oli vaata et juba igav.

Üks esmaspäeva hommik sain Ülemiste ristil ühe biimeriga kokku. Tuli kuskilt kõrvalt rajalt sellise lennuga kus poleks osanud oodatagi ega tohtinud tullagi. Suutsime siis rõõmsalt kahekesi end ühele rajale mahutada, mina reastusin foori all vasakule jäädes punase tule alla ootama. Juhtus aga nii, et auto kõrvalt vaadates olime mõlemad seadust rikkunud ja üle pideva joone uhanud. Jätsime asja sinna paika, surusime kätt ja läksime oma teed. Eks elu õpetab :) Tööle jõudes meili lugedes sain üllatuse osaliseks, nimelt olin soovinud kindlustust alles hiljuti lõpetada, et kindlustajat vahetada. Meili sisu seisnes selles, et nad oli mulle hommikul kirja saatnud, et kindlustus on eilse päeva seisuga lõpetatud... juhaidii. Hea oli siis, et kemplema ei hakanud seal ja õigust nõudma. Mul tagatiib pisut laineline ja stange nurk kriibitud, ei midagi hullu. Temal aga mõlemad tiivad kortsus. Puhkuse ajal vast ette võtma selle asja.

Pilt

Eelmise nädalavahetuse Tallinn-Rõuge-Tallinn liinil hakkas kõige kaugemas otsas geneka rihma hääli tegema ja lopendama. Esialgu ei saanudki aru, et milles teema. Õnneks tegi seda ainult tühikäigul ja sõita sai peaaegu et muretult. Lähemal vaatluses osutus vea allikaks geneka siduriga rullik. Kui juba see vahetada, siis läksid ka laagrid uued. Häda polnud, aga näpuvahel kõrisesid juba.

Geneka remondi ajal käis ka spido kohaliku teleka parandaja/elektrooniku juures ülejootmisel. Enne nullis odo ennast ja mõni tuli ei andnud endast märku, kuumemate ilmadega kooles täiesti ära. Nüüd jälle hea.

Pilt

https://photos.app.goo.gl/lOXhSbQENokQDDPN2

Kuskil 12k nüüd autoga läbitud, ühesõnaga terendab ees õlivahetus ja ilmselt ka õõtsapukside vahetus.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 19 Juul 2018, 10:23

373k pealt sai autole elu sisse puhutud.

387k ja esimene hooldus tehtud.

Mootoril lekkeid ei silmanud. Kast higistas ikka kuskilt.

Castrol 0W-30. Eelmise välba pealt õli ei võtnud. Enne oli Liquy Moly. Õhufilter ning kütusefilter ka vahetatud. Viimane see tõttu, et pikemat aega olen tundud kiirendusel õhk õrna "vahele jätmist" mis on nüüd pisut süvenenud. Vigu ei näita, seega esimene asi kütuse filtri vahetus. Eks vaatab edasi, kas jääb ikka. Annab tunda kuskil 1500 pöörde juures nii kiirendusel kui pidurdusel.

Hoolduse käigus sai eemaldatud ka kliima sidurilt seib, hakkas kuumade ilmadega tundma andma linnas, et ei tööta korralikult.

Korraga said ostetud ette ka uued šarniirid, kondid ja Meyle HD õõtsapuksid. Esimesed õõtapuskid on üsna nutused. Peab kiiremas korras ette võtma. Vähemalt said külge plastikpiirajad õõtsadele. Nüüd saab rahulikumalt manööverdada ilma kraapimist kuulamata.

Keskmine kulu kompu järgi 6,3, seda siis kuskil 7kkm jooksul - Tallinnas tööle käik, maantesõõdiud teise Eesti otsa regulaarselt ja käru vedamine.

Pilt
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 04 Sept 2018, 07:54

Auto läks katki :(

Kuu aega tagasi sai Tallinna tolm jalgelt pühitud ja Lõuna-Eesti metsade vahele kolitud. Tegemist aga nii palju, et vajalikku hooldust ei jõuagi teha. Ülevaatus sai ka läbi.

Olukord, kus vaja kaevurakkel järel käia vägisi, ilma töötava genekata. Ilma rihmata ka puuduv roolivõim tegi sõitmise päris keerukaks :roll:
Pilt

Probleemid:

Genekas ei lae
Paagist ei saa kütust kätte
Salongiradika tihend lekib
Sidur libiseb
Õõtsa puksid vajavad vahetust (olemas)
Käsipidur vajab reguleervardaid (olemas)
Tiib ja tagauks vajab värvimist

Genekal ilmselt kollekotri katki, ei pööranud viimane kord genekat tehes sellele millegipärast tähelepanu. Sõidu peal hakkas järsku karjuma, et liiga kõrge pinge. Murdsin teel geneka laadimisjuhtme tagant ja sõitsin rahulikult koju.

Täis paagiga saab sõita ~300km. Hakkas paar nädalat peale seda, kui mõlemad võtturi kui ka anduri paagist eemaldasin korra, et paagipealsed väiksed lekked eemaldada. Viimane sai küll korda.

Salongiradika tihend on ilmselt paigaldusel viga saanud, et nüüd nii kiirelt lekkima hakkas.

Sidur hakkas libisema. Ketas korralik ja uuesti kaetud. Ilmselt korv ikka pehme ja vanake, ei kannatanud raske käru vedamist. Läheb ilmselt lähikuudel kogu uus hooratta komplekt.

Õõtsa puksid on algusest peale väsinud olnu. Sõitu pole seganud, kuigi vahetada olen juba ammu tahtnud. Karbis olemas ka šarniirid, kondid ja ka Meyle HD puksid.

Tagumine ots tahab keretöid saada. Tiiva rikkus üks kohtumine sakslasega suve keskel. Ukse rikkus aga väike kits, kellele peegliga obaduse andsin, käis mööda külge järgi ja sai tagauksele ka mõlgi. Sama külje peal kõik. Peeglile klõpsatasin korpuse tagasi ja peegli samuti, viimane oli küll kildudeks ja sõit jätkus. Peegli vahetasin küll välja, oli paras mosaiik ja taha vaatamine nõudis pingutust.

Terve tihu puitu tagant tolknemas ja uiiii kui hirmus sõita, tagaots autol jube kerge

Pilt

Mõni targem ehk loeb ja oskab öelda. Toru mis alla tuleb mööda külge, ühendub alla korpusesse o-rõngaga? Viimane oli lahti kui lahti võtsin, lisasin o-rõnga ja lükkasin pesasse. Peale seda oleks nagu jama justkui hakanud

Pilt

Kogun nüüd jõudu ja aega, et auto jälle korda seada. Hetkel liigun varuautoga, vana hea Audi 80, ei idane ega kõdune, sõidu kvaliteet muidugi puudub :D
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

martinjev
Kreisi postitaja
Postitusi: 389
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas martinjev » 05 Sept 2018, 15:08

kas see allatulev toru äkki tagasivool ei ole ja üldse ei peaks korpusesse minema?

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 05 Sept 2018, 21:18

Miks ma ta ühendasin, sest korpuses oli seal kohas täpselt sellele pesa. Tuli vist paagi teiselt poolt see ots, kus teine võttur on. Kahtluse alla sean ta ikka
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 03 Okt 2018, 12:30

Kaks nädalat ootas oma aega ja nüüd sõidab taas. Ülevaatus oli ikka väga põhjalik, pole enne näinudki :o Mainit ainult, et tagatiiva alt pole hästi kolmandat pidurituld näha.

Tehtud geneka laagrite vahetus uuesti. Kas oli praak või sain tõesti tihenditele pihta paigaldades, no ei tea. Väiksem laager oli laiali lennanud ja suurem tegi juba hääli vaikselt. Viimane võis ka lisakoormusest olla. Külge sai ka uus tablett, sest hirm ülepinge teemal mida auto teavitas ei tahtnud katsetada. Külge läks ka uus kollektor mida kahtlustatud sai.

Pilt

Pilt

Vana mootoripadi sai ka vahetatud, istub nüüd märksa kõrgemal külje pealt ja vibra salongis vähenes märgatavalt. Uus lemf

Pilt

Paagi teemal näis probleem olevat ühes klapis, mis võtturi korpuses kinni oli, lasi rõhu välja. Natuke puhastust ja liigutamist ning asi hakkas käima. Eelnevalt mainitud voolik peab ikka olema pumba korpuse küljes. Aitab kaasa pumba korpuse täitmisele, et Venturi efektiga pump ikka töötaks õigesti.

Pilt

Salongiradikas sai ühe vigastatud tihendi asemele uue ja enam ei immitse. Käsipidurile läksid reguleer-vardad sisse ja oh imet kuis tööle hakkas nüüd. Õõtsa puksid läksid varem mainitud Meyle HD'd ja kvaliteediga väga rahul. Siduri libisemine on ka vähem märku andnud endast, seega saab veel edasi lükata kuniks õige moment tekib.

Praegu veel kavas lisa-ahju install. Kõik vajalik olemas, käib vaikselt remont ja hooldus. Vaja veel autole ka tutvustada asja. Peas mõlguvad mõtted ka lisatulede näol, näeb kas nendega ka kunagi kuhugi jõuab. Praegustel tuledel referents arv kokku 50.

Külmade tulekuga võiks välja vahetada vist ka eelsüüteküünlad. Viskab korra valge väikse pahmaka külmaga käivitades.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 06 Dets 2018, 11:32

Paariks kuuks oli kütuse probleemiga vaikus, kui nüüd jälle ära suri... 10km enne Võru ja käru sabas. Abiga paar liitrit kütust peale ja käis jälle muidugi. Seekord alla veerandi paagi ja kompuutriga 300km minna. Peab ikka uue pumbasüsteemi ilmselt ostma, et üllatusi vältida.

Gero süsteem sai peale pandud. Nokkisin mittetöötava süsteemi ühe auto pealt maha, lammutasin seibideks, parandasin ja ladusin kokku. Probleemiks elektrimootori kollektor kulunud ja pihusti membraan väsinud.

Pilt

Venelased head leiutajad, seega tuli sealt õige komplekt mootorile.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Päris hea veel ei ole nagu näha :D Ilmselt probleem selles, et vale pump peal ja saab liiga palju kütust

Pilt

Kulunud Splintexi esiklaas sai Gobaini vastu vahetatud, oi kui hea!

Pilt

Aku tühjenes väga kiirelt süüdet sees hoides, polnud mõtet talvele vastu minna, sai ka uus

Pilt

Kuna üks kõlar läks läbi, siis sai vahetatud mõlemad esimesed. Õnnestus kunagi saada odavalt katkiste kinnitustega etemad kõlarid. Pidin korpuse ära vahetama

Pilt

Herr gljuk tegi taimeri koos programmeerimisega, super!

Pilt

Viimase kitse intsidendi ajendil tahtsin saada ka lisavalgust ette. Õnnestus imeodavalt leida Hella 1000 FF lambid ilma kinnituseta. Viimased said ise valmis voolitud plekist. OE lahendus lülitusega kliimaplokist, plug 'n' play :wink:

Pilt

Pilt

Pilt

Uued Beru eelsütekad kah

Pilt

Muidu sõidab kenasti, aitab ehitusel kaasa, mahutab pikkasi 3m detaile ka salongi kui vaja. Kärukonks ka väga hea asi muidugi.

Korra oli salong ka ilus-puhas!

Pilt
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

monstermag
Uustulnukas
Postitusi: 3
Liitunud: 10 Okt 2016, 14:52

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas monstermag » 10 Jaan 2019, 19:14

Kasulik lugemine, endal ka gero koostöö lõpetanud ja laagrid tegid viimati kõva sirinat, ehk täpsustad kus kohast tellisid gerole laagrid ja harjad.

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 10 Jaan 2019, 19:48

https://www.ebay.co.uk/itm/Ardic-912D-P ... 3006588383

Mina võtsin sealt. Neil oma kodukas ka, rublades poole soodsam kusjuures. Ainut laagrid siis 624ZZ markeeringuga

Ahju pumba vahetasin välja "õigema" originaal Eberi kuid lahjema versiooni vastu, oli riiulist võtta. Käib! Aga kipub ära kustuma algul kurat. Tellisin prooviks hiinlastelt ka ühe pumba, mis ahju kW järgi peaks sobima. Ikka kipub ära kustuma algul. Läheb õnneks aga uuesti tööle. Ühesõnaga peab ikka õige leidma.

Pilt

Viskasin värkselt vahetatud Valeo kojamehed minema, hakkasid kohe alguses hüppama ja ei pühkinud korralikult. Väänasin kojamehe vart mitu korda, et oleks ikka ilusti risti klaasiga kumm. Uued Boschid ja vaikus. Uus rihm ka. Aasta sõitnud rihm mis geneka käest kaks korda valu sai hakkas linnulaulu kergelt eritama hommikuti.

Pilt
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas PorisedRattad » 11 Jaan 2019, 07:34

Boscho kojamehed on head. Ise kasutan ka . Kahjuks on nad päris kallid, aga alternatiivi mina ei ole veel leidnud.
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas aibast » 11 Jaan 2019, 08:31

kui paagis veel 1/4 kütust ning ära kooleb siis viga paagi siseses etteande pumbas (mul S80 sama jama). See töötab: käivitamisel, pikemal koormusega kiirendamisel ja juhul kui paagis on alla 20L kütust. Viimasel juhul jääb tööle pidevalt. Pole ise selle paagi kallal käinud, aga paagis pidavat olema mingi vahesein või takistus mille taha viimane kütte püsima jääb. Pumpa vaja selleks, et sealt üle pumbata kütus sellele poolele, kus moto poole minev torustik.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 15 Jaan 2019, 13:02

Viitaks pumbale küll, kuigi välja võttes ja laua peal tööle pannes pump töötas kuid kütust ühelt poolt teisele ei liigutanud. Ehk siis vahetan kogu krempli paagis välja pigem. Ühesõnaga näib, et üks klapp jamab seal, lahkamatu ka tundub. Praegu alla veerandi ei lase ja probleemi pole, saab oma 800km sõita küll.

ja wihiiii!

Pilt
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Kasutaja avatar
McBrainless
Foorumi veteran
Postitusi: 1078
Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas McBrainless » 15 Jaan 2019, 18:54

Ja siis inimesed vinguvad juba 250000km läbisõitnud autode üle, et 300000km peal mootori vahetus jne.

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 22 Jaan 2019, 10:17

Ei ole neil häda midagi jah! Eks see hooletus ole, mis need motoorid hukka laseb. Isegi alustasin hukkas mootorist.

Ja kui paljud siin nutavad, et diisel käima ei lähe väikese külmaga... :-" :D Polnud vist kolm päeva sõitnud, ühe korra süüdet ja käib. Lisa-ahi läks ka kohe ilusasti tööle. Ainult laadimine jääb mõneks hetkeks suuremate külmadega munema - pole veel uurida jõudnud lähemalt.

https://www.youtube.com/watch?v=lArCfoYP5mc
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 28 Veebr 2019, 15:16

402kkm
Pilt

15kkm sai täis ja tuli hooldus jälle teha. Frami õhufiltrit enam ei osta, istub liiga täpselt korpuses. Pidurid-sillad korras, klotsi jagub.

Üks õhtu istusin metsavahel kõhu peale kinni ja väljapääsemiseks sai kasutatud pagasipõhja katteid mis nüüd välja vahetama peaks. Ja kui suvel andis sidur tunda raskema käruga siis nüüd sai õrna kärsaka üles välja upitamisega. Tulemuseks tugevamal kiirendusel libisemine :cry:

Ühesõnaga, peab kiiremas korras ette võtma vahetuse koss hoorattaga. Kokkupannes läks vana mis kolises hullusti. Õlikorki vahetades läks uuem mis soojalt on üsna vaikne. Enam ei viitsi lotot mängida.

Paremat diili vist ei leia? https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Volv ... 1438.l2649
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist