Mihkli V70 D5 2002
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Mihkli V70 D5 2002
Kas oled mõelnud mõned kehvemad pihustid ära vahetada? Mootori ebaühtlane käik hakkab hoorattale ja patjadele, lisaks kindlasti mõjutab ka kütusekulu. Ehk leiad mõnelt lammutajalt mõned enam-vähem pihustid ja hoiad pikemas lõikes kokku? Taktikaid on erinevaid, mõned väidavad, et parem võtta taastatud pihustid ja olla kindel mis saad. Mulle aga tundub, et lammutustes pakkumine järjest kasvab ja hinnad langevad, tuleb lihtsalt need stendist läbi käia ja veenduda, et saad sealt enam-vähem asjad.
Facelift autodel on LED kellaploki valgustus, kuid eelsetel on tava pirnid mis aastatega on trükkplaati kõvasti soojendanud. Samuti kukub kellaploki peal olev helisummutus plaat liimi kadudes plokile tekiks peale. Odomeetri nullimine on üks sümptomitest, et sul ka vajab kellaplokk üle jootmist. Siin foorumis käisin ise Gljuki juures ja peale seda kõik jälle toimib. Keelevahetuse sai ka väikese lisa eest.
Facelift autodel on LED kellaploki valgustus, kuid eelsetel on tava pirnid mis aastatega on trükkplaati kõvasti soojendanud. Samuti kukub kellaploki peal olev helisummutus plaat liimi kadudes plokile tekiks peale. Odomeetri nullimine on üks sümptomitest, et sul ka vajab kellaplokk üle jootmist. Siin foorumis käisin ise Gljuki juures ja peale seda kõik jälle toimib. Keelevahetuse sai ka väikese lisa eest.
Re: Mihkli V70 D5 2002
Eks mul ongi gljuki juurde minemine möödapääsmatu Saaks inglise keele ja istmesoojendused töötama juba. Spido blokil peab ilmselt juba jah silma peal hoidma, kuigi keegi on seda juba vist lammutanud.
Istme soojenduse teemal võib mulle pakkuda mõnda peetis kliimaplokki kuskohast istmesoojenduse nupud näpata. Arvasin, et mul on olemas, aga oli ilma soojenduseta kahjuks.
Pihustite teemal - 5x pihustit juba pagasnikus, ootavad stendimist. Hetkel tõmban pisut hinge auto tegemisest, midagi kriitilist ei ole ka. Kuigi tõene on see, et pihustid hetkel väsinud. Paremad peaks tagama muidugi parema mootori töö ja väiksema küttekulu. Hetkel lendab hästi ja koledaid hääli ei tee. Ise loodan, et ühtlasem käik jätab ka hooratta vaikseks. Hooratast mõõtes oli too kenasti normi piirides, isegi kuskil poole peal. Tagumine mootoripadi tahab ka vahetust, esimene sai uus aga mootorit peale pannes leidsin, et tagumine ei pea ka vaakumit enam.
Pihusti tagasivoolud 1 min jooksul praegu sellised
1. 9ml
2. 8ml
3. 10ml
4. 9ml
5.13ml
Korra proovisin ka kaks suurema tagasivooluga pihustit välja vahetada, kuid neil oli tagasivool veel suurem, läksid tagasi lammutusse.
Kütusekulu teemal 6l on täiesti normaalne maanteel. Kuna ise sain selle rahuliku sõidu ja tühja autoga, siis ootaks madalamat. Aga noh, eks see olegi ilmselt pihustite taga, see ehk mõjutab kompuutri näitu ja reaalse kulu erinevust ka.
Istme soojenduse teemal võib mulle pakkuda mõnda peetis kliimaplokki kuskohast istmesoojenduse nupud näpata. Arvasin, et mul on olemas, aga oli ilma soojenduseta kahjuks.
Pihustite teemal - 5x pihustit juba pagasnikus, ootavad stendimist. Hetkel tõmban pisut hinge auto tegemisest, midagi kriitilist ei ole ka. Kuigi tõene on see, et pihustid hetkel väsinud. Paremad peaks tagama muidugi parema mootori töö ja väiksema küttekulu. Hetkel lendab hästi ja koledaid hääli ei tee. Ise loodan, et ühtlasem käik jätab ka hooratta vaikseks. Hooratast mõõtes oli too kenasti normi piirides, isegi kuskil poole peal. Tagumine mootoripadi tahab ka vahetust, esimene sai uus aga mootorit peale pannes leidsin, et tagumine ei pea ka vaakumit enam.
Pihusti tagasivoolud 1 min jooksul praegu sellised
1. 9ml
2. 8ml
3. 10ml
4. 9ml
5.13ml
Korra proovisin ka kaks suurema tagasivooluga pihustit välja vahetada, kuid neil oli tagasivool veel suurem, läksid tagasi lammutusse.
Kütusekulu teemal 6l on täiesti normaalne maanteel. Kuna ise sain selle rahuliku sõidu ja tühja autoga, siis ootaks madalamat. Aga noh, eks see olegi ilmselt pihustite taga, see ehk mõjutab kompuutri näitu ja reaalse kulu erinevust ka.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
6l sajale maanteel sooja mootoriga ja rahuliku sõiduga on selgelt palju.
Inimesed teevad ikka vigu, kuni lõpuks ostavad Volvo
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Mihkli V70 D5 2002
SanderL defineeri rahulik sõit. 90 vs 110 on juba tuntav kuluvahe ja kas räägid püstolimeetodil mõõtmisest või kompuutrist. Kompuutris saan endal alla 100 sõites ka sinna 5 juurde numbri, 110-120 kella on keskmine jupi kõrgem, püstol ja kompuuter erinevad liitri kanti vist, suts alla.
Mootor 2.0 R5 120kw D3 aastast 2011. Talvel hetkel keskmine kulu 7+ kaheksa päris pole, samas sõidud linnas ja maanteel ning ahi on ka kasutuses.
Mootor 2.0 R5 120kw D3 aastast 2011. Talvel hetkel keskmine kulu 7+ kaheksa päris pole, samas sõidud linnas ja maanteel ning ahi on ka kasutuses.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Mihkli V70 D5 2002
Mul s60 D5 120kW sai puhta maanteesõiduga, sh ka mitmed möödasõidud (Tallinn-Haanja) kuluks 5,44L 100km peale. Üldiselt hoidsin kiirust 97-100 km/h. See ei toimunud muidugi talvel aga puhta maantee puhul ei tohiks välistemp väga drastlilist mõju avaldada. Kuluarvutus oli püstoli meetodil.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Mihkli V70 D5 2002
Sõltub sõidu pikkusest ja ahju olemasolust. Külma masinaga sõitu alustades on esimesed 30-40km kõrgema kuluga.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Mihkli V70 D5 2002
Eelmine talv 5inimest + pagasnik full. Poole paagiga 650km. Gero toimis, oli linnasõitu veidi kui ka möödasõite, kiirus maanteel 95km/h.
Peaks siililegi selge olema, et rahulik sõit meie riigis pole 110km/h, vaid jääb 90 kanti maanteel.
Soovitan autod korda teha, vaidlema ja midagi tõestama ei viitsi hakata.
Teema omanikule muretuid kikomeetreid autoga
Peaks siililegi selge olema, et rahulik sõit meie riigis pole 110km/h, vaid jääb 90 kanti maanteel.
Soovitan autod korda teha, vaidlema ja midagi tõestama ei viitsi hakata.
Teema omanikule muretuid kikomeetreid autoga
Inimesed teevad ikka vigu, kuni lõpuks ostavad Volvo
Re: Mihkli V70 D5 2002
Jätke nüüd teise mehe teema risustamine. Siin foorumis kütusekulu teemad olemas kui huvi siis võime seal edasi diskuteerida.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Re: Mihkli V70 D5 2002
Parem küsimus, kuidas kontrollida CEM bloki ja L juhtme vahlist teekonda, tuleb CEM täiesti lahti lasta esiklaasi alt, et pistikutele ligi pääseda? Vaja välja uurida geneka teema, igakord ei hakka tühikäigul laadima. CEM blokist L-signaali uurides jääb see geneka ergutuse juhet lahti ja tagasi ühendades alati samaks
See viitab kas lühisele või katkestusele. Eelmine omanik olevat regulaatori vahetanud hiljuti.
Veaks CEM-1C01 L-signal too high
See viitab kas lühisele või katkestusele. Eelmine omanik olevat regulaatori vahetanud hiljuti.
Veaks CEM-1C01 L-signal too high
Viimati muutis Mihkel., 25 Apr 2018, 09:50, muudetud 1 kord kokku.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Eelmine omanik pani Hiina regulatorit, näiteks.!?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Mihkli V70 D5 2002
Alati on see variant ka juhtme katkestust oleks odavam ilmselt esialgu kontrollida, kui CEMi juurs õige juhtme leidmine liigselt tülikas pole. Odav regulaator 13€, Bosch ja Hitachi 25€+
Laadimine igastahes toimib, pole küll testriga veel ligi viitsinud minna põhjalikumalt, oli vist gramm alla 14V
Laadimine igastahes toimib, pole küll testriga veel ligi viitsinud minna põhjalikumalt, oli vist gramm alla 14V
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Vahetatud sai pingeregulaator ning CEM viga kadus. Varem oli küll Boschi oma, kuid 160A geneka oma. Nüüd on peal õige 140A Hüco regulaator. Hoiab kõrgemat pinget kui enne ja hakkab kohe laadima peale käivitust.
Mitusada raha vaesem ning Test Rem'is pihustiremondis ära käidud. Uued otsad ning reguleering. Töö korralik ning mootor käib paremini kui enne. Isegi hooratas jäi vahelduva eduga vait peale käiku Muid kõrvalisi helisi pihustid enam ei tekita ning ei haise ka enam nii räigelt (katalüsaator on küll varem tühjaks tehtud). Eks ole nüüd näha kuidas ja kas kütusekulu ka muutub.
Panen kaks stendi lehte ühe pihusti kohta
Enne
Pärast
Vahelduva eduga toimub ka AUX'i tegemine (Hiina) Arduino abil makile. Komistuskiviks hetkel "uitvool" mis Arduinot ärkvel hoiab (0,5 ... 1,5V) Peab miskise relee vahele ehitama. Hekel vajab peale iga käivitust reseti, et makk CD CHGR'i üles leiaks. Kel huvi, uurib siit edasi http://gizmosnack.blogspot.com.ee/2015/ ... radio.html
Mitusada raha vaesem ning Test Rem'is pihustiremondis ära käidud. Uued otsad ning reguleering. Töö korralik ning mootor käib paremini kui enne. Isegi hooratas jäi vahelduva eduga vait peale käiku Muid kõrvalisi helisi pihustid enam ei tekita ning ei haise ka enam nii räigelt (katalüsaator on küll varem tühjaks tehtud). Eks ole nüüd näha kuidas ja kas kütusekulu ka muutub.
Panen kaks stendi lehte ühe pihusti kohta
Enne
Pärast
Vahelduva eduga toimub ka AUX'i tegemine (Hiina) Arduino abil makile. Komistuskiviks hetkel "uitvool" mis Arduinot ärkvel hoiab (0,5 ... 1,5V) Peab miskise relee vahele ehitama. Hekel vajab peale iga käivitust reseti, et makk CD CHGR'i üles leiaks. Kel huvi, uurib siit edasi http://gizmosnack.blogspot.com.ee/2015/ ... radio.html
Viimati muutis Mihkel., 25 Apr 2018, 09:50, muudetud 1 kord kokku.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Uute pihustitega käib mootor hästi, kompu näit tuli nüüd maanteel 4,8l. Linna vahel kisub lühikeste otstega sinna 9l kanti (10km ots, 30km päevas). Ühesõnaga jooksis kompu näit reaalsemaks, täis paagia pole veel mõõtnud.
Saatsin VOK päringuga laiali originaali võimu otsingu. Õnnestus leida väga ahvatleva hinnaga PA-300 võim koos juhtmestikuga. Täiesti plug 'n' play. Kui see oli installitud, siis pidi tulema muidugi ka HU-803 dolby makk. Mõeldud tehtud. Gljuk tutvustas maki, tekitas CCM plokile istmesoojenduse funktsiooni ja õpetas autole inglise keele selgeks varasema itaalia asemel, töö igati tip-top!
Nüüd mängib makk nelja CD plaati ja teeb läbi keskkõlkari ka häält. Kui enne oli treble ja bass üles keeratud siis nüüd istuvad kenasti keskel ja ei pea suurt miskit näppima.
Parema heli esitusega hakkasid igasugused kõrinad ustest jubedalt närvidele käima. Käisin uksepolstrid montaaži liimiga üle seest ja jäid vait. Edasi kostusid hääled ikkagi uste seest. Lammutades jäid silma pisut lahtised needid ja uksepleki pealt kukkunud pigimatid, mis lebasid kildudena ukse põhjas. Leidus ka muid võõrkehasid sealt. Asjad kinni ja puhastaud said uksed pigimati ja summustmati kihi. Summutusmatt läks iga kõlari taha, et vähendada heli peegeldumist ukse sees. Pigimatt läks kohati ka uksepolstri taha. Materjalidest siis kaks ruutu pigimatti ja alla ruudu helisummutsmatti SC15.
Pigimatist vaid jälg järgi... Ja kusjuures ees ustes vaid üks väike mati tükk oligi kõlari taga vaid.
Ukse sees juba uus pigimatt
Kõlari taga pigimatt + munarest
Pisut pigimatti läks ka poroloonkatte peale. Iseasi kas ta ka seal püsib, päris isuga pendeldas ta seal kui kõlar mängis. Poroloonkatted läksid tagasi butüül-lindi abil, püsivad hästi.
Pigimati peale läks veel munarest, et vähendada kokkupuutuvate asjade vibra.
Uksepolstrid olin juba enne üle käinud. Silma ilus siit tagant nüüd küll ei leia
Väike stiilinäide ka, millest alustatud sai.
https://photos.app.goo.gl/5ZHFswaTdqNhbIed2
Mis ma lõpuks öelda oskan
Kõlarid hakkavad küll pisut kiunuma juba kui neid rohkem pisut pigistada bassiga(võim käib ikka üle kõlari) aga eks see ole tuleviku muusika juba. Praegu olen tulemusega ülimalt rahul, on tekkinud miskine helilava, mis enne täielikult puudus. Alumine ots mängib ka kenasti, subwoofri vajadus lükkus ka edasi. Soovitan!
Saatsin VOK päringuga laiali originaali võimu otsingu. Õnnestus leida väga ahvatleva hinnaga PA-300 võim koos juhtmestikuga. Täiesti plug 'n' play. Kui see oli installitud, siis pidi tulema muidugi ka HU-803 dolby makk. Mõeldud tehtud. Gljuk tutvustas maki, tekitas CCM plokile istmesoojenduse funktsiooni ja õpetas autole inglise keele selgeks varasema itaalia asemel, töö igati tip-top!
Nüüd mängib makk nelja CD plaati ja teeb läbi keskkõlkari ka häält. Kui enne oli treble ja bass üles keeratud siis nüüd istuvad kenasti keskel ja ei pea suurt miskit näppima.
Parema heli esitusega hakkasid igasugused kõrinad ustest jubedalt närvidele käima. Käisin uksepolstrid montaaži liimiga üle seest ja jäid vait. Edasi kostusid hääled ikkagi uste seest. Lammutades jäid silma pisut lahtised needid ja uksepleki pealt kukkunud pigimatid, mis lebasid kildudena ukse põhjas. Leidus ka muid võõrkehasid sealt. Asjad kinni ja puhastaud said uksed pigimati ja summustmati kihi. Summutusmatt läks iga kõlari taha, et vähendada heli peegeldumist ukse sees. Pigimatt läks kohati ka uksepolstri taha. Materjalidest siis kaks ruutu pigimatti ja alla ruudu helisummutsmatti SC15.
Pigimatist vaid jälg järgi... Ja kusjuures ees ustes vaid üks väike mati tükk oligi kõlari taga vaid.
Ukse sees juba uus pigimatt
Kõlari taga pigimatt + munarest
Pisut pigimatti läks ka poroloonkatte peale. Iseasi kas ta ka seal püsib, päris isuga pendeldas ta seal kui kõlar mängis. Poroloonkatted läksid tagasi butüül-lindi abil, püsivad hästi.
Pigimati peale läks veel munarest, et vähendada kokkupuutuvate asjade vibra.
Uksepolstrid olin juba enne üle käinud. Silma ilus siit tagant nüüd küll ei leia
Väike stiilinäide ka, millest alustatud sai.
https://photos.app.goo.gl/5ZHFswaTdqNhbIed2
Mis ma lõpuks öelda oskan
Kõlarid hakkavad küll pisut kiunuma juba kui neid rohkem pisut pigistada bassiga(võim käib ikka üle kõlari) aga eks see ole tuleviku muusika juba. Praegu olen tulemusega ülimalt rahul, on tekkinud miskine helilava, mis enne täielikult puudus. Alumine ots mängib ka kenasti, subwoofri vajadus lükkus ka edasi. Soovitan!
Viimati muutis Mihkel., 25 Apr 2018, 09:51, muudetud 1 kord kokku.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Like
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
- stonestick
- Kõva postitaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: 04 Okt 2014, 15:43
Re: Mihkli V70 D5 2002
Kui sul juba nii põhjalik uuenduskuur läbi on käidud, siis pane ikka woofer ka - literally plug and play! Ma juba kuskil olen seda kirjutanud, aga minu puhul oli see võib-olla parim raha, mis oma autosse kulutasin
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist