8. leht 9-st

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 15 Dets 2021, 19:32
Postitas Liiwaannus
Ei suutnud ikka ära otsustada, et millal lammutama hakkan ja millist pumpa tellida, jäigi tellimata. Tekkis loogikakäik, et kui vanal mootor jupsis ja uuel klapid, siis äkki saaks kahest ühe, saigi ja töötab. Kellel pumpa vaja vahetada, siis lihtsaim viis on uduka katteresti ja uduka eemaldus ning põhjakatte esimese serva lahti laskmine, et saaks stange alt ka käega ligi

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 11 Jaan 2022, 21:20
Postitas Liiwaannus
Auto käis Veremonis vastuvõtul ja sai teiseringi etteande pumba ahjule, eelmine ei teinud enam koostööd, lisaks tekitas probleeme valede töövõtetega paigaldatud ahju kütusevõtt. Nimelt uuel pumbakaanel on see talgselt pime ja kütuse imikõrre läbiviigu auk tuleks puurida, mitte lõigata saamaks koonjat ja siledat serva. Kergelt karvane serv tekitas olukorra, kus tihend hästi ei istunud. Mõned eurod Veremonis ja ahi töötab jälle... 8000 km suure hoolduseni.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 09 Juun 2022, 19:03
Postitas Liiwaannus
Kus häda kõige suurem, seal Veremon ja Volson kõige lähemal. Käis foori tagant minnes plops, kadus jõud ja tuli mootori tuluke. Sihtpunktis sai kinnitust kahtlus, et keegi oli kuuleri lõdvikule trahheotoomia teinud. Mõnus 5-10cm lõhet. Volsonist uus lõdvik ja Veremoni abiga külge. PS ülevalt tehes on see paras ***, tõstuk tegi asja palju lihtsamaks.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 09 Veebr 2023, 21:41
Postitas Liiwaannus
Ls näits umbes 310k juurde jõudnud, vahepeal paar häda kummitanud, tagumine vasak abs andur ja pidurimoodul tekitavad veakoodi, uurida pole jõudnud, seisupidur toimetab abs ja veojõukontroll läinud hetkel. Lisaks hakkas ka esimene parem laager undama, esimesel katsel jäi vahetus katki, sest jäi puudu vajalikest tööriistadest, teisel katsel sai varusid täiendatud eelnevalt ja peale mittemeeldivaid ja vabatahtlikke vahekordi erinevate mutritega sai uus laager paika ja masin keskööpaiku hoovi peal kokku tagasi. Peale asjade koristamist sai juba kell 1 tuppa :). Tänud Mikule ja Lehole nõu ja abikäe eest. Abs anduri teemat vaatab mõni päev hiljem kui unevõlg tagasi tehtud.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 07 Apr 2023, 11:07
Postitas Liiwaannus
Lõpuks leidsin need minutid, et kuurist tung ja võtmed tuua, ratas eest ära keerata, abs anduri juhe uuesti koeärralikult külge panna ja arnatuuris jõulupuu kustu saada. Ees oitavad TÜV ja korraline hooldus veel see kuu. LS läheneb 315nele.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 28 Juun 2023, 00:57
Postitas Liiwaannus
Jõudiski aasta olla see lõdvik küljes, paar päeva tagasi süütas mootoritule ja piira jõu, lahtine aken andis ka aimu lahkuvast rõhust. See kord sai kallim lõdvik seotautud

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 28 Juun 2023, 01:01
Postitas Liiwaannus
Liiwaannus kirjutas:Kus häda kõige suurem, seal Veremon ja Volson kõige lähemal. Käis foori tagant minnes plops, kadus jõud ja tuli mootori tuluke. Sihtpunktis sai kinnitust kahtlus, et keegi oli kuuleri lõdvikule trahheotoomia teinud. Mõnus 5-10cm lõhet. Volsonist uus lõdvik ja Veremoni abiga külge. PS ülevalt tehes on see paras ***, tõstuk tegi asja palju lihtsamaks.

Saigi see lõdvik vaid aastakseks ja andis saba. Lükkas masin mootoritule põlema ja kadus jõud. Jõudsin juba juhtmeaega kokku leppima hakata kui sattusin raadiota sõitma ja kuulsin, et rõhk lahkub. Kodus sai lõdvik üle kombatud ja oligi ülemise kurvi siseküljel 4-5cm lõhe. Pühapäeval tellitud, teisipäeval kulleriga hoovis ja pärastlõunaks küljes. Nina üles tõsta veits, saab ka püherdades tehtud. Külge läks see kord Gatesi lõdvik ja võrreldes eelmisega oli kaks silma torkavat erinevust. Toruklambrid olid lõdviku külge fikseeritud ja ülemise kurvi juures oli lõdvikul ka sukk peal, mida eelmisel polnud. Loodan, et kestab rohkem kui aasta, vahetamine on kahe toruklambri krudimise kohta kole tüütu.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 28 Juun 2023, 09:20
Postitas Iceman
Oleks parem silikoonlõdviku pannud. Tugevam ja probleemivabam kui need tavaliselt kummist.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 28 Juun 2023, 23:59
Postitas Liiwaannus
Iceman kirjutas:Oleks parem silikoonlõdviku pannud. Tugevam ja probleemivabam kui need tavaliselt kummist.

Kes, mis ja kus? Samas tahaks loota, et see lõdvik kestab oluliselt kauem kui see, mis peal oli.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 10 Juul 2023, 00:19
Postitas Liiwaannus
Viimasel ajal remondijutud sagenevad. Hetkel ootab auto, et leiaks koha, mis üle vaataks ja teeks, mis vaja. Hoovist välja tagurdades libises kast läbi korralikult... ei osanud miskit mõistliku ravata, tegin umbes kilomeetrise tiiru, selle käigus toimetamine paranes, kuid selle tiiru lõpus viskas veateate, siis nägin ka hoovi ees ilusaid punaseid laike nagu oleks mõni soovitamut külaline tera saanud. Positiivne on, et käigukasti õli on ilus puhas, negatiivne on, et see oli tänaval. Ilmselt midagi jahuti ühenduste juurest laseb õli ladinal välja. Viimane arvamus on Veremoni viimase hoolduse tähelepaneku pealt, et ühendused higistavad ja oma visuaalne vaade peale proovitiiru autole, et eest stange tagant paistab seda tilkuvat. Järgmine postitus kui kulu teada ja masin lapitud.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 15 Juul 2023, 02:35
Postitas Liiwaannus
Täna sain masina kätte, ülemise kasti ja jahutivahelise õlitoru jahuti kiirkinnitus oli alla vandunud. Uus toru ja õlitaseme normi viimine ning sõit võib jätkuda. See kord suured tänud Mikule Miku autoremondist et leidis graafikus augud mu murega tegelemiseks.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 23 Veebr 2024, 17:26
Postitas Liiwaannus
Sai lõpuks ära tellitud istmesoojenduse padi ja see ka ära vahetatud. Kasu ei olnud. Kindalaeka alt sai kaitse üle vaadatud, see on korras. Kas on ideid, mis võiks veel lülitusahela katkestada?

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 23 Veebr 2024, 17:53
Postitas kloox
Aga mis veakoode ta sulle viskas,et matti tellima tõttasid?

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 23 Veebr 2024, 17:56
Postitas ants
Võib-olla juhe kuskilt katkine.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 23 Veebr 2024, 18:45
Postitas Liiwaannus
kloox kirjutas:Aga mis veakoode ta sulle viskas,et matti tellima tõttasid?

Mõõtsin kunagi mati takistust ja see viitaks vigastusele. Toona käis ka iste maas ja midagi oli juhtmetega tehtud, aga ei mäleta, kas ise ka midagi tegin või mitte. Tean, et proovisin katkestuse kohta otsida, aga kuna multimeetri patarei tühjaks sai jäi toona pooleli. Neli aastat vms olingi elanud teadmisega et matti oleks vaja. Lõpuks sai tellitud, aga kasu pold. Veakoode sellel suunal sees pole olnud kunagi, nupu indikaatorite järgi peaks kõik toimima, aga kumbki matt soojaks ei lähe. Peaks vb jah toitekarbile peale tulevat ahelat mõõtma et kas sinna üldse jõuab miskit. Halb on see, et ilma on jama õues toimetamiseks ja ruumi, kuhu masina ajada saaks kahjuks hetkel pole võtta väga.