Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Bandiit24
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 31 Jaan 2014, 22:32
Asukoht: Tartu

Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas Bandiit24 » 05 Sept 2017, 14:40

Tere. Kuna elus tuleb ette imelikke juhtumeid...Siis juhtus nii, et tuli perre pealkirjas olev auto. Lugu sai alguse sellest, et tallinn-narva maanteel 4realisel rammiti mind roolijoodiku poolt 15kohalise bussiga teepiirdesse... 90ne pealt. Kõik läks hästi jäin elama peas käis aga peale seda plõks, et aitab vanematest autodest loe 90ndad vaja oleks midagi turvalisemat ja uuemat. Volvo alati minu jaoks olnud turvalisuse mõõdupuu

autost endast siis veidi:
Volvo
v70
2.4d5 120kw
Automaat
Musta värvi.
Esivedu.

Lisadest: istmesoojendused,navi,nahktuba,roolilt püsika ja maki juhtimine,kliima,udukad ees,Hu603 helisüsteem.

Ostetud sai autoaiast läbisõit 175000 ei võta tõepähe. Sai arkis uues numbrid taotletud, ülevaatus läbitud ning liikleb meie teedel üks v70 taas rohkem.
Toodud auto siis saksamaalt.
Hetkel on crankis hoolduses kus saab siis esisilla puksid vahetatud, sillastendi ja eesti keelse suhtlemise. Millaski lisan ka pildid kui auto korralikult puhtaks tehtud nii seest kui väljast :)
Seniks kuulmiseni :)
D5 omanik ei pea igafoori all kiirendama, sest vajadusel ta teab milleks tema kullakene võimeline on :P

Kasutaja avatar
Bandiit24
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 31 Jaan 2014, 22:32
Asukoht: Tartu

Re: Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas Bandiit24 » 18 Sept 2017, 12:36

Vahepeal siis mitte nii positiivseid uudiseid. Ühel hommikul juhiistme soojendus kasutades tundsin plastiku kärsakat. vajutasin ruttu välja kontrollisin pistikuid asju kõik korras. Vajutasin uuesti soojenduse sisse sama nali.

Läheb elektriku juurde. Kuna õlivahetus ka plaanis siis mõlemad asjad lasen ära teha.
D5 omanik ei pea igafoori all kiirendama, sest vajadusel ta teab milleks tema kullakene võimeline on :P

Kasutaja avatar
Bandiit24
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 31 Jaan 2014, 22:32
Asukoht: Tartu

Re: Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas Bandiit24 » 20 Sept 2017, 11:10

Elektrikalasid tuleb järjest juurde iga uue vihmaga. Kesklukk ei tööta ustelülitist kinni paneb, lahti ei tee enam üritab nagu lahti teha väike plõks käib kusagil aga uksenupud üles ei tõuse. Enne töötas, kaugtule märgutuli armatuuris põleb siis kui ise heaks peab, vahest ei lähe üldse põlema vahest läheb kohe.
Peeglisoojendused ei tööta kummagil pool ma ei tahaks uskuda, et minu autol neid pole küljes.
D5 omanik ei pea igafoori all kiirendama, sest vajadusel ta teab milleks tema kullakene võimeline on :P

diselmotoor
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13

Re: Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas diselmotoor » 21 Sept 2017, 10:53

Kaugtuli on spidobloki külmjooted, tartus crank oskab sind aidata selle murega.

Kasutaja avatar
minukiri1
Kreisi postitaja
Postitusi: 388
Liitunud: 15 Sept 2016, 18:02
Asukoht: kunagine Pala vald

Re: Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas minukiri1 » 21 Sept 2017, 11:59

Niipalju kui mina tean siis peeglisoojendus peaks kõigil neil küljes olema aga kas ta ka töökorras on? Peegli soojendus töötab koos tagaklaasi soojendusega.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal

Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.

Kasutaja avatar
Bandiit24
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 31 Jaan 2014, 22:32
Asukoht: Tartu

Re: Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas Bandiit24 » 06 Nov 2017, 14:11

Vahepeal uuendan teemat 178k pealt käis crankis õlivahetuses...2k sain veel sõita 180k sai ette tuli tekst mootori hooldus. Ühtlasi läks ka miskit muud katki kuna pöörded olid korraga limiteeritud 2700rpmini vaid, turbot samuti järele ei võta.. Paari päeva pärast jõuab taas Gustavi juurde. Miski turbolõdvik oli omadega vigane, kässari klotsid vahetusse ja siis uurib mis seal veel tarvis on aga otsa tööd ei lõpe. üheasja teed ära järgmine sureb kusagilt nagu ikka see asi käib. Ei imesta kui remonti saab aastaga panna auto hinna :D
D5 omanik ei pea igafoori all kiirendama, sest vajadusel ta teab milleks tema kullakene võimeline on :P

Kasutaja avatar
Bandiit24
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 31 Jaan 2014, 22:32
Asukoht: Tartu

Re: Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas Bandiit24 » 10 Nov 2017, 18:04

Suured tänud Gustavile kelle juures auto siis käis.
Vahetatud siis:
Tagumised kässari klotsid,kettad,piduriklotsid samuti
diagnostika tehtud
pumba tihendid vahetati õli leke sai samuti ära tehtud seega great success.
Teised kiidusõnad lendavad hypnonotinozale kelle kaudu sai sebitud siis siis üks lõdvik ja sai ka suuna kust võisid elektriprobleemid alguse saada.
Hetkel siis spidokal 181000 eest
eelsüüteküünlad tarvis siis kõik 5tk veel vahetada siis peaks nagu esialgu olema sõidurõõmu.
D5 omanik ei pea igafoori all kiirendama, sest vajadusel ta teab milleks tema kullakene võimeline on :P

Kasutaja avatar
Bandiit24
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 31 Jaan 2014, 22:32
Asukoht: Tartu

Re: Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas Bandiit24 » 06 Dets 2017, 21:02

Eelmine kord tehti turbo korda, oli tore kuniks 2000km sai täis keerasin auto käima ükshetk taaskord peale maanteesõitu. Nägin oma tuttavat kirja ees hoolda mootor ja taaskord turbo läinud.
Seekord miski muu viga kuna põõrded laseb 3500ni ja justkui viivitusega tuleb turbo järgi 1700-2200rpmi kandis miski tõmme tuleb ja 2500 juures see sureb taas. Korra tegi nalja üle 60ne ei läinud. Eile siis tuli lumi maha valgeks läks maa ühtlasi suutis ka kõik pidurituled põlema visata üksmoment terve displey oli vilesi täis. ABS,Traction,Pidurihüümärk. Vasakusse äärde ilmus kiri piduri rike peata auto ohutult. Õnneks uuesti käima keerates ja liikuma hakates kõik viled ja tuled kustusid. See on nagu naisterahvas koguaeg tujutseb :D
Lisaks kummaline käivitus probleem vb on keegi puutunud kokku oskab seletada. Alustada tuleb sellest et küünlad ei tööta mitte ükski.
Seda ma lähen remontima esmaspäeval. Probleem ise selline kui väljas on 0 või +1 auto ei käivitu. Ka lisavooluga ei käivitu panin lisaks 500a krokod oma akule lisaks ketra lolliks ei hinga ka. ja kui on -2 keera võtit ja pill käib.

Kuna tartus on hetkel -4 lähen proovin kas nüüd ka ilma küünaldeta käivitub.
E: käivitus polnud küsimust.
D5 omanik ei pea igafoori all kiirendama, sest vajadusel ta teab milleks tema kullakene võimeline on :P

Kasutaja avatar
Bandiit24
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 31 Jaan 2014, 22:32
Asukoht: Tartu

Re: Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas Bandiit24 » 08 Dets 2017, 19:47

Täna sai siis jälle veidi nokitsetud. Pandud lähikatesse veidi paremad pirnid, mittetöötav parktuli asendatud uue pirniga.
Uued talvekad sai alla keeratud. Rehvideks olid nordexx winteguardid 205/55R16 esialgu tundub odava rehvi kohta päris viisakas lopa seest traction ega abs mõllama ei hakanud. Vanadega tuled vilkusid armatuuris ja abs karjus pidevalt. Sai korra ka arvuti taha pandud ja veaks oli siis õhulugeja mida kustutada ei lasknud ilmselt tuleb ka see uus ligi võtta.
https://ibb.co/kbW35G
https://ibb.co/f5q7Xw
Paar kehva pilti kah
D5 omanik ei pea igafoori all kiirendama, sest vajadusel ta teab milleks tema kullakene võimeline on :P

Kasutaja avatar
Bandiit24
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 31 Jaan 2014, 22:32
Asukoht: Tartu

Re: Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas Bandiit24 » 11 Dets 2017, 23:44

Täna siis käis auto küünalde ja lõdviku vahetuses, küünaldes polnud auto mitte käivitumise probleem.
See on alles siiani kui eelsüüte tuli jääb pikalt põlema käia lolliks ei lähe käima. nüüd on nii pirtsakas muutunud,et jump stardiga ketrad samuti lolliks mõistus on otsas. Krokodega ta pole üldse nõus käivituma. On kellegil häid nõuandeid? Relee ehk ? Homme läheb arvuti taha. Kui ilm oli külmem läks käima ei probleemi.
D5 omanik ei pea igafoori all kiirendama, sest vajadusel ta teab milleks tema kullakene võimeline on :P

Kasutaja avatar
Bandiit24
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 31 Jaan 2014, 22:32
Asukoht: Tartu

Re: Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas Bandiit24 » 12 Dets 2017, 09:02

Hommikune helge mõte minna kaabli taha lõppes sellega,et süsteem lasi end kusagilt lühisesse. Nagu ikka küünalde tuli põles pikalt lasin 4-5x ei muhvigi ketrab ei lähe selge. Proovisin käivitus abi lasta selle peale ketras vurnial ringi kuni hetkeni mil mootor võttis eluvaimu korraks sisse, viskas starteri tagant ilmusid igasugu ohukirjad armatuuri. Keerasin veidi pärast uuesti sama lugu starterit taha ei võta plõgistas. Kolmandal korral võttis starteri ringi taas aga aku oli suht tühjaks imenud.

E: Neljapäeva hommikuks üritan käima ta saada kuidagi läheb tagasi cranki.
D5 omanik ei pea igafoori all kiirendama, sest vajadusel ta teab milleks tema kullakene võimeline on :P

Kasutaja avatar
Bandiit24
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 31 Jaan 2014, 22:32
Asukoht: Tartu

Re: Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas Bandiit24 » 19 Dets 2017, 22:53

Crankist sain tagasi. 5pihusti remont. 3-mel otste vahetus ühel sisu remont ja üks oli täiesti kinni. Sealt ka siis mitte käivitumine külma ilmaga. Veateated kustutati samuti ära aga turbo ei tulnud enam taha, intercooler on samuti jäme. Sai õhtu sõbra juures käidud veidi torusi lahti võetud uuritud vaatepilt polnud kena saasta on seest täis korralikult ilmselt ka egr võib kinni olla. Sealt tekib ka see miks turbot tagant ära loobib. Mahukam Egr puhastus ilmselt ootamas ning lisaks ka intercooleri väljavahetamine veel ees. Seega saaga pole veel lõppenud ja remont jätkub.
D5 omanik ei pea igafoori all kiirendama, sest vajadusel ta teab milleks tema kullakene võimeline on :P

Kasutaja avatar
Bandiit24
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 31 Jaan 2014, 22:32
Asukoht: Tartu

Re: Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas Bandiit24 » 25 Mär 2018, 18:10

Vahepeal siis auto oli soomes asjaolude sunnil. Tagasi Eesti viies otsustas genekas öösel kell 1 laadimise lõpetada. Sihtkohta oli kerge 55km maad veel. Kerge plaksakas käis samuti kapoti alt. Panin pilli seisma võtsin lõdva rihma vahelt välja. Selgus siis lõpuks et üks rullik oli lahkunud oma tööpostilt. 10000km, remonti on ilge summa juba taotud. Suure tõenäosusega tuleb varsti auto müüki. Kindlasti on ülevaatusel veel üllatusi tulemas.

Järgmised tööd siis geneka pinguti rullikud vahetada.
Uus ülevaatus.

Soomes sai auto omale tutika aku 85ah ja 800a käivitusvool
D5 omanik ei pea igafoori all kiirendama, sest vajadusel ta teab milleks tema kullakene võimeline on :P

Kasutaja avatar
Bandiit24
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 31 Jaan 2014, 22:32
Asukoht: Tartu

Re: Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas Bandiit24 » 02 Apr 2018, 11:59

Geneka rullikud mõlemad on vahetatud laadimine taastatud aga endiselt vaevleb auto jõupuuduse käes. Suht invaliid 40ni ehk läheb... pöördeid ei taha üles samuti võtta. Kaitse mis eelmine kord ta invaliidiks muutis on praegu terve, intercooler sai vahelt ära võetud otse torud kokku tulemus sama ikka jõudu pole. Mootori õlikorgi ära võtad tuleb mootorist sinist suitsu. Summutist ei tule peale kuuma õhu mitte midagi(st musta vms) summuti süsteem on korras ja õhk käib läbi. Crankis otsiti samuti viga 2h ei leitud viimati kui käis, mõistus otsas. Paar ideed on veel turbo laiali kakkuda, gaasiandur kontrollida üle.
D5 omanik ei pea igafoori all kiirendama, sest vajadusel ta teab milleks tema kullakene võimeline on :P

Kasutaja avatar
Bandiit24
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 31 Jaan 2014, 22:32
Asukoht: Tartu

Re: Volvo v70 2002 D5 Bandiit24

PostitusPostitas Bandiit24 » 10 Apr 2018, 23:34

Saaga sai oma lõpu.

Eile siis käisime lammutasime hunnik aega... Kat sai turbo juurest lahti lastud ei miskit, Keerasime egr maha.. Puhas kõik kena korras turbo puhus jõudu ei ole pöördesse ka ei lähe. Tagant tuli vaid kuuma õhku ei muud, üritas summutit alt pressida andsid gaasi summuti liikus 1-2cm taha nagu oleks umbes.
Täna siis sai diagnosti viidud.. Veakood oli turbo pressure failure kogu moos. Proovisime sõiduga ehk annab live data miskit, 2500rpmi turbo pressure failure kogu muusika. Kahtlustasime vaakumit. Möödaminnes ostsin ka 3,5m uut vaakumivoolikut. Muterdasin asju lahti võtsin karteri tuule lahti 2700 hing kinni okei... Karteri tuulutuse toru täiesti puhas korras. Järgmiseks lasin turbosse minema õhutoru lahti seis täpselt sama. Siis plahvatas õhulugejat kontrollida panin paberi korra õhulugeja toru ette kõmm mootor limp modes turbo kukkus hullult ulguma kapoti all tuttavad sümptomid. Muterdasin õhulugeja küljest kuna oli teine riiulis panin külge volaaa auto ärkas ellu. Musta viskas mis jube esimese laksuga.
Õhulugjea viga auto arvuti taga ei näidanud isegi lives mitte ei tekkinud sisse.
Kohe sai käidud ka ülevaatusel mille auto läbis täiesti viisakalt ning tahma näit oli 0.17 vaid. ülejäänu oli ka kõik korras seega liikleb hetkel ja taas teedel.
D5 omanik ei pea igafoori all kiirendama, sest vajadusel ta teab milleks tema kullakene võimeline on :P


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist