Moose Volvo 450 GLT (b5244)turbo
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Moose Volvo 450 GLT
Suitsemise mure tuleb sul sellest, et Garretti GT seeria muutuvgeomeetriad turbod ei talu suurt õlirõhku (mälu järgi 1 bar max). Omal oli 940 sama mure, kui GT2052V peale läks, lõi igalt poolt õli läbi, sai siis teemat uuritud ja 1,5 mm avaga düüs vahele tehtud ning mure kadus.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Moose Volvo 450 GLT
amazon86 kirjutas:Suitsemise mure tuleb sul sellest, et Garretti GT seeria muutuvgeomeetriad turbod ei talu suurt õlirõhku (mälu järgi 1 bar max). Omal oli 940 sama mure, kui GT2052V peale läks, lõi igalt poolt õli läbi, sai siis teemat uuritud ja 1,5 mm avaga düüs vahele tehtud ning mure kadus.
Vaata aga vaata.. tänud selle info eest.
Re: Moose Volvo 450 GLT
siis vist kuullaager turbod ei kannata suurt õlisurvet. Sai sama moodi laiali lastud kunagi konnakese suurem föön, kuna polnud vahel õlivoolu piirajat.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Moose Volvo 450 GLT
Teema üsna pikka aega surnud olnud.. nõnda ka auto ise. Maikuus otsustas üks kepsupoltidest alla anda ja nii see mootor otsa sai. Sealtsaadik on auto tööjuures vedelenud tühja kapotialusega ja oma aega oodanud. Algselt oli mõte ta lõplikult maha kanda, kuid süda seda ikka ei luba ja niisiis tuleb ta uuesti elule ajada. Algselt oli mõttes otsida lihtsalt uus mootor ja väikeste modifikatsioonidega peale panna, kuid tuleb midagi uut proovida.
Panen siis normaalse kombo kokku Tooraineteks D5, B5254 nii uuemat kui vanemat ja eks tuleb muidki vidinaid. Selle aasta jõueesmärgiks ületada originaalkepsu seni räägitud taluvuspiir.. aga tahan proovida kasutada ka D5 kepse, kuigi pole veel suutnud välja mõelda mis kolbi sellejaoks kasutada tuleb, sest nad on omajagu pikemad vabalthingava kepsust ning pikem vända käik ei aita sellele just kaasa.
Midagi muud hetkel väga täpsustama ei hakka, eks näete siis kui kokku saab. Põhiline motivatsioon on paar autot, millele on kogemata lubatud tagatulesid näidata veerandmiili peal
Panen siis normaalse kombo kokku Tooraineteks D5, B5254 nii uuemat kui vanemat ja eks tuleb muidki vidinaid. Selle aasta jõueesmärgiks ületada originaalkepsu seni räägitud taluvuspiir.. aga tahan proovida kasutada ka D5 kepse, kuigi pole veel suutnud välja mõelda mis kolbi sellejaoks kasutada tuleb, sest nad on omajagu pikemad vabalthingava kepsust ning pikem vända käik ei aita sellele just kaasa.
Midagi muud hetkel väga täpsustama ei hakka, eks näete siis kui kokku saab. Põhiline motivatsioon on paar autot, millele on kogemata lubatud tagatulesid näidata veerandmiili peal
Re: Moose Volvo 450 GLT
hea kui ikka saaga jätkub, jõudu ja paksu rahakotti, sest egas huvitavaid projekte peab ju jätkama.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Moose Volvo 450 GLT
Esiveolisega veerandit pole mõtet sõita, ikka täismiiliks tuleb valmistuda.
Kivi kotti
Kivi kotti
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Moose Volvo 450 GLT
Täismiil pole huvitav minu jaoks, ikka veerandi peale sihin
Ja see esiveolise asi on plaanis ka ette võtta peale seda hooaega
Ja see esiveolise asi on plaanis ka ette võtta peale seda hooaega
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Moose Volvo 450 GLT
Moose kirjutas:Täismiil pole huvitav minu jaoks, ikka veerandi peale sihin
Ja see esiveolise asi on plaanis ka ette võtta peale seda hooaega
Ootan pikkisilmi, millal eestis hakatakse kasutama samasugust starti nagu rootsis, kus start on 40km/h. Siis on võimalus ka esiveolistel ja kordades huvitavam vaadata, kus kallid nelikveolised saavad esiveolistelt, iseehitatud autodelt kotti.
Sarnast asja sai nautida miilil kus teise ringi stardijärjekorras oli Lamborgini Gallardo ja selle taga Nissan Primera
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Moose Volvo 450 GLT
Ma ise rohkem ikka paigaltstardi mees ja sel põhjusel ka neliku plaan mul juba peas küpsenud aastaid, nüüd on juba selge mis juppe vaja kasutada on selleks ning sügisel tuleb see asi ka kätte võtta. Mind on alati lummanud see kuidas audid oma kõvade kastide ja meeletute hobuste arvuga teevad selliseid starte, et ainuüksi pealtvaatajana jääb hing kinni
Re: Moose Volvo 450 GLT
räägi, mis neliku juppe vaja võib minna, tean siis kas võtan midagi varuosadeks
Re: Moose Volvo 450 GLT
No kui nii siis sebi üks audi s3 või TT quattro omale lammutamiseks
Re: Moose Volvo 450 GLT
Arvasingi, et midagi sellist tuleb. Guugelda natuke mispidi neil autodel mootorid peal on Ega S3 nalja pärast pole välja valitud mul
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist