Volvo 142 Tanel : MÜÜA

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo 142 Tanel

PostitusPostitas Tanel » 07 Sept 2019, 10:30

allan kirjutas:
Tanel kirjutas:Kas sa muidu oled minemas VROM- ile?

VROM oli augustis ära.

Oli jah, my bad

Klamber kirjutas:Karpade jaoks kolle on olemas? Mul mingi on, B19 B20, peab üle vaatama.

Vaata mida sul on aga ksf Ental on ja kui sobivad siis ka diil
indrekk kirjutas:Tervitus

M46 võid uurida Traderast: https://www.tradera.com/item/363525641? ... aign=share

Seal tasub üldse kõikvõimalikud puuduolevad jupid läbi otsida, olen seal igasugu imeasju näinud pakutavat. Enamik müüjaid pakud rahvusvahelist transat ja kirjelduses võib kohati isegi leida piisavalt detaile, et oksjonipakkumine teha.

Äge projekt, jõudu!

Indrek


Kuna kastid ja asjad suht suured siis nende transa läheb mõttetult kalliks.
Õnneks on eestis 700 sed veel nii levinud ja nende alt ikka saab.

Ps: karpad on traderast
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

wagoneer
Foorumlane
Postitusi: 34
Liitunud: 31 Mär 2018, 22:31
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Volvo 142 Tanel

PostitusPostitas wagoneer » 07 Sept 2019, 15:51

Mul jääb võibolla üle 72`B20E mootor P1800 E pealt. Aga see selgub oktoobri alul kui Soomlane oma mõtted kokku kogub ja ära otsustab mida ja kuidas ta tahab.Ja noh kas tuleb üldse diil või ei. Esialgne plaan oli kasutada minu varuks olevat R-i mootorit seal. Kui nii läheb,siis on ilmselt võimalik kaubelda talt endale B20E komplektne mootor koos juhtajuga vajadusel. Ainsa asjana krutin sealt oma P1800ES-ile maha konditsioneeri kompressori.
Mootor töötab normaalselt. Surveid pole mõõtnud,aga niipalju kui Viimsi vahel ringi sõitsin,siis ei paistnud mingisugust suitsu(ei sinist ega halli) sumpast.
Kui huvi,võin teada anda kui midagi otsustatud on.
Manused
B20E.jpg
P1800 E
Autosid pole kunagi palju-kui just naiste arvamust ei küsita :D

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo 142 Tanel

PostitusPostitas Tanel » 07 Sept 2019, 20:23

wagoneer kirjutas:Mul jääb võibolla üle 72`B20E mootor P1800 E pealt. Aga see selgub oktoobri alul kui Soomlane oma mõtted kokku kogub ja ära otsustab mida ja kuidas ta tahab.Ja noh kas tuleb üldse diil või ei. Esialgne plaan oli kasutada minu varuks olevat R-i mootorit seal. Kui nii läheb,siis on ilmselt võimalik kaubelda talt endale B20E komplektne mootor koos juhtajuga vajadusel. Ainsa asjana krutin sealt oma P1800ES-ile maha konditsioneeri kompressori.
Mootor töötab normaalselt. Surveid pole mõõtnud,aga niipalju kui Viimsi vahel ringi sõitsin,siis ei paistnud mingisugust suitsu(ei sinist ega halli) sumpast.
Kui huvi,võin teada anda kui midagi otsustatud on.

On muidugi huvi.
Kuna võtab ta nagunii lahti siis võib isegi tossata
Sissepritse peale ma nagunii ei lähe ja võid vajadusel ka need endale jätta.

Sina siis oledki õnnelik, kellel paar p1800 garaazis peidus ;)
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

suhkrupeet
Foorumlane
Postitusi: 45
Liitunud: 09 Aug 2008, 21:47
Asukoht: Rakvere

Re: Volvo 142 Tanel

PostitusPostitas suhkrupeet » 07 Sept 2019, 21:50

Tere. Mina oleks sissepritse kollast huvitatud...
V70-97
PV544-62

wagoneer
Foorumlane
Postitusi: 34
Liitunud: 31 Mär 2018, 22:31
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Volvo 142 Tanel

PostitusPostitas wagoneer » 07 Sept 2019, 22:47

On jah juba mitu aastat. Aga no ei jõua kõigega tegeleda. Ja millestki peab loobuma. Nii,et need jah mõlemad lähevad. Tegelt endale tahaks P1800 sealt 60-nendate alguse poolelt kunagi.
Aga kui asjad selged,siis annan teada kindlasti kas midagi jääb üle või ei jää.
Manused
garage.jpg
p1800 E ja ES peidus
Autosid pole kunagi palju-kui just naiste arvamust ei küsita :D

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo 142 Tanel

PostitusPostitas 164 » 08 Sept 2019, 21:59

M46 tasub hankida siit kohapealt, ei maksa see kast suurt midagi.

wagoneer
Foorumlane
Postitusi: 34
Liitunud: 31 Mär 2018, 22:31
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Volvo 142 Tanel

PostitusPostitas wagoneer » 10 Sept 2019, 22:57

See P1800 E läheb Soome siiski ühes tükis. Alguses jääbki sõitma ka originaal mootoriga. Ehk sealt kahjuks mootorit üle ei jää.
Autosid pole kunagi palju-kui just naiste arvamust ei küsita :D

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo 142 Tanel

PostitusPostitas Tanel » 15 Sept 2019, 15:38

wagoneer kirjutas:See P1800 E läheb Soome siiski ühes tükis. Alguses jääbki sõitma ka originaal mootoriga. Ehk sealt kahjuks mootorit üle ei jää.

Sel juhul otsin endiselt mootorit

Tänud lootuste tõstmise eest :D
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

suhkrupeet
Foorumlane
Postitusi: 45
Liitunud: 09 Aug 2008, 21:47
Asukoht: Rakvere

Re: Volvo 142 Tanel

PostitusPostitas suhkrupeet » 15 Sept 2019, 18:22

Saatsin sulle sõnumi mootori kohta. Või saatsin kellelegi teisele kogemata.
V70-97
PV544-62

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo 142 Tanel

PostitusPostitas Tanel » 15 Sept 2019, 19:09

suhkrupeet kirjutas:Saatsin sulle sõnumi mootori kohta. Või saatsin kellelegi teisele kogemata.

Vist sai keegi teine su pakkumise :D
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo 142 Tanel

PostitusPostitas Tanel » 28 Sept 2019, 18:44

Auto on endiselt alles.
Täna sai sisse istutud ja natuke käiamist ja tiksus taas nagu suvel :)

Muud hetkel uut juhtunud ei olegi. Otsin endiselt 8 poldist mootorit aga nendega on ikka tuuga.

Prooviks ära 6 poldise ja olen seadnud endale ca 150hp+ mootori ehituse

Kui kellegil vähegi pakkuda M47 kasti millel spidoka väljavõte trossiga ja sidur ka trossiga siis andke teada.

Pilt
Pilt
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo 142 Tanel

PostitusPostitas Tanel » 27 Dets 2019, 18:09

Long time no see
Kohalik foorumlane pakkus 6 poldist B20 mootorit ja sai see endale garaazi veetud, 8 poldist pole kuskilt saada ja kui keegi pakub siis soovib ratsarikkaks saada.
Oli küll osaliselt lahti võetud aga nägigi mis karul kõhus ja sees toimub.
Täna võtsin kätte ja kraapisin täiesti osadeks.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Tegelt oli kaan ka olemas aga pildile ei sattunud

Plaanid on siis tekkinud.
Lasta plokk puurida 92mm peale. Arvatavasti Tartus ja Astromotorsis.
Tänu puurimisele oleks kubatuur 1986cc asemel 2130cc. Rohkem väänet alt ja mugavam sõit.

Õnneks oli kasutajal Enta, 8 poldine korralik vänt ning sai seda täna 6 poldise vända asemele ning sobib sinna ideaalselt sisse.
6 ja 8 poldise vahe pidi vaid olema 8 poldisel on alt tugevam plokk aga polegi plaanis 200hp mootorist taga ajada. VEEL :D

Kui plokk 92mm peale puurida, siis sisse lähevad B21 kolvid. Kepsud peab vaatama, kas uuema või vanema mootori omad.
Olen B21 kolvide ja kepsude pakkumistele avatud. SHOOT

Kuna kaan on nendel nagu nad on siis aitab ka selle järgi aitamine.
Sisse ja väljalaske klapid suuremate vastu vahetada 38 ja 44mm. Kui leiab suuremad siis tulevad suuremad.
Kanaleid portida ja poleerida
Kuna antud kaane põlemiskamber on täpselt sama mis Chevy sama aja mootoril siis on mikimaal know howd lademetes.
Samuti istuvad antud mootorisse Chevy tõukevardad, mida saada kommiraha eest ja erinevas pikkuses ja materjalist.

Klapivedrud siis topelt vedrudeks.
Praeguse seest tuli nukk numbriga 2. Tundub välimuselt tehase originaal.
Selle katsub ka parema ja hingavama vastu vahetada. Äkki K või R.

Õnnestus rootsist krabada paar Weber dcoe 40
Pilt
Kahjuks need jäävad mu plaanide jaoks liiga pisikeseks. Vaja kas 45 või isegi 50 lõõri läbimõõduga Wberit.
Kui keegi tuneb, et tal oleks neid vaja siis andku endast märku, enne kui avalikult müüki lükkan.

Jagaja lendab kõrge kaarega ja asendub elektronsüütega

Kasti saaga läks hapuks. Mõned kindlasti on kursis sellega.
Äkki õnnestub saada praegusega kaubale.

Siis saab kõhualla M47 kasti koos kogu täiega.

Imelik, et olen juba teist korda vanale autole osi otsides vastu näppe saanud.
Uuemate müüatega pole olnud ühtegi probleemi. Kõik sujub ideaalselt.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Jaanus K
Foorumlane
Postitusi: 60
Liitunud: 20 Aug 2017, 20:38

Re: Volvo 142 Tanel

PostitusPostitas Jaanus K » 29 Dets 2019, 16:33

Tanel kirjutas:Õnnestus rootsist krabada paar Weber dcoe 40
Kahjuks need jäävad mu plaanide jaoks liiga pisikeseks. Vaja kas 45 või isegi 50 lõõri läbimõõduga Wberit.
Kui keegi tuneb, et tal oleks neid vaja siis andku endast märku, enne kui avalikult müüki lükkan.


Kas sa plaanid igale silindrile oma lõõri? Sel juhul oleks 50 DCO liiga suur, isegi 48 on liiast.
150-160 hj mootorile, mis ka tänaval sõidab soovitaks 45 DCOE karpasid ja 36 või 38 venturi. Kui ostad uuena, siis katsu leida sellised, millel on tühikäigu jaoks eraldi reguleeritavad bypass valved - saab oluliselt lihtsamini sünkrooni.
http://www.s262612653.websitehome.co.uk/DVAndrews/webers.htm

Tanel kirjutas:Kuna kaan on nendel nagu nad on siis aitab ka selle järgi aitamine.
Sisse ja väljalaske klapid suuremate vastu vahetada 38 ja 44mm. Kui leiab suuremad siis tulevad suuremad.


Suurem ei pruugi olla alati parem. Oleneb kui hästi kanalid porditud saavad, aga erinevatel andmetel on sinu pakutud 38 ja 44 kõige optimaalsemad

Tanel kirjutas:Klapivedrud siis topelt vedrudeks.
Praeguse seest tuli nukk numbriga 2. Tundub välimuselt tehase originaal.
Selle katsub ka parema ja hingavama vastu vahetada. Äkki K või R.


Kui palju pöördeid plaanid? Topelt vedrud põhjustavad ka suuremat kulumist. See mootor on üsna kuulus kulunud nukkvõllide poolest.
Nukkvõllide valiku poolest on Volvo B20 kindlasti maailmas esi 10 seas, st et pakkujaid ja erinevaid profiile on väga palju.
http://1800philes.com/ianr/_superlist_grinds.html

Oled ikka kokku arvutanud palju see mootor koos kõigi nende, pluss muude vahetamist vajavate juppidega ning plaanis olevate töödega maksma läheb? :D

Jõudu
J

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo 142 Tanel

PostitusPostitas Tanel » 29 Dets 2019, 17:17

Tänud
Olen vaikselt arvutanud hindasid ja kuna palju asju saab läbi firma alla omahinna ja korralike alega siis toob see hinna natuke mõistlikumaks.
Kuna auto ehitus on nagunii selline rumal hobi mis aega ja töö hinda arvestades kunagi tagasi ei tule siis olen sellega juba arvestanud.
Kes joob raha maha, kes lükkab selle muusse auku ja siis mõned meist matavad autodesse.

Tänud linkide eest.
Olen arvestanud, et palju tuning osasid tuleb tellida rootsist ja siis saab edasi vaadata.

Olen ka ise pigem 45 arvamusel ja pikkade runneritega ja igale silindrile ikka oma lõõr.
Pöördeid veel ei tea aga topelt ja single vedrude hinnavahe ca 20e. Nagunii suve auto rohkem siis liigub ta aastas vähem.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo 142 Tanel : MÜÜA

PostitusPostitas Tanel » 10 Mär 2020, 17:42

Auto veedab endiselt talvepuhkust.
Sel ajal on hea varuosasid kokku koguda ja mõlgutada mõtteid kuhu ja mismoodi.

Sattusid pihku ka Eikeri E1 veljed.
5x108
ET 20
7.5 x 17
Kasutatud paar kuud ning näevad välja kui uued. Isegi karbid ja muu kaasatulev sodi oli kaasas.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Siiani pole kindel kas need ka kasutusse lähevad.
Kui keegi tunneb, et tal tagaveoline tahaks haruldasi velgi siis võib ühendust võtta.
Külmiku all näevad siis välja sellised
Pilt
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist