Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Postitatud: 29 Mär 2017, 11:54
Tegelikult tasub lehtvõtmete kompleks või vähemalt mõned mõõdud ikka ära osta, sul 164 on samamoodi kõik tollmõõdus poltidega.
number 13 pildil.
number 13 pildil.
Päris palju kattub mm'ga, siiani see 1/2 ongi ainus olnud mis mul vaja, kus on mõõdu vahe. Samas kus vähegi võimalik, eelistan padruni kasutamist.KoitK kirjutas:Tegelikult tasub lehtvõtmete kompleks või vähemalt mõned mõõdud ikka ära osta, sul 164 on samamoodi kõik tollmõõdus poltidega.
KoitK kirjutas:Ta ei liigutagi nõela vaid nõela ava, kas su masinal on 4 karpat ja igaüks on erinev?
Esmalt oleks hariv teada, kas saab reguleerida, kuidas, mida mõjutab. Väga väike tõenäosus, et kõik ideaalselt juba paigas, kui mootor kõrvajärgi töötabki hästi, siis kütusekulu sõltub ka sellest. Nagu eelnevalt kirjutasin, karbuss tegi läbi korraliku puhastuskuuri. Mootoriruumi sai nipet-näpet korrastatud, kõik juhtmed/kontaktid üle käidud, jahutusvedeliku paisupaaki ei olnud, oli mingi pudel esivõre taga, kaitsmeploki kaas puudus, hetkel veel täistulede vilgutamise relee paigaldamata (täistulede lülitamise relee on olemas ja toimib) ning mõned klemmid lisada/korrastada.KoitK kirjutas:Aga kas reaalselt on sul üldse vaja midagi seal reguleerida? Mootor töötab või käib kehvasti? Alustuseks võiks lihtsalt karburaatori laiali võtta ja ära puhastada, ....
supp kirjutas:päris jubedad jalavarjud
164 kirjutas:supp kirjutas:päris jubedad jalavarjud
need olid olemas ja praegu nö. sobivamaid ostma/meisterdama ei hakka. Eks ta selline wanna be pro touring natuke on, aga äkki kõige jubedamad ei ole.
164 kirjutas:Alternatiiv oleks ilma erilisi pingutusi tegemata selline nagu ees all.