2. leht 6-st

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 29 Mär 2017, 11:54
Postitas KoitK
Tegelikult tasub lehtvõtmete kompleks või vähemalt mõned mõõdud ikka ära osta, sul 164 on samamoodi kõik tollmõõdus poltidega.Pilt
number 13 pildil.

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 29 Mär 2017, 13:29
Postitas 164
KoitK kirjutas:Tegelikult tasub lehtvõtmete kompleks või vähemalt mõned mõõdud ikka ära osta, sul 164 on samamoodi kõik tollmõõdus poltidega.
Päris palju kattub mm'ga, siiani see 1/2 ongi ainus olnud mis mul vaja, kus on mõõdu vahe. Samas kus vähegi võimalik, eelistan padruni kasutamist.

Aga su toodud pildil nr 13 düüs on ainult ühel Stromberg 175 versioonil. Näiteks:
20170329_131114.jpg
Neist nr 1 on ainus, mida saab Allen key´ga reguleerida. Sinu toodud nr 13 on minu pildil nr 3, mida saab alt reguleerida. Nr 2 ja 4 tunduvad oma iseloomult sarnased, nr 4 reguleerimisest väga suurt kasu ei tundu olevat - igal juhul nõela see ei liiguta. Kõige rohkem olen mina kohanud just neid kahte viimast.

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 29 Mär 2017, 15:02
Postitas KoitK
Ta ei liigutagi nõela vaid nõela ava, kas su masinal on 4 karpat ja igaüks on erinev?

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 30 Mär 2017, 00:40
Postitas 164
KoitK kirjutas:Ta ei liigutagi nõela vaid nõela ava, kas su masinal on 4 karpat ja igaüks on erinev?

Teoreetiliselt peaks see selle ülesanne olema, praktikas ei kuku väga hästi välja, vähamalt pole tulemus nii käega katsutav.
20170329_220446.jpg
20170329_220356.jpg

Ajapikku on neid vaikselt kuidagi kogunenud. On mõni ühesugune paar ka. See nr3 näiteks on mu kõige esimese auto pealt, kunagise 144 B20 küljest. :rolls eyes:

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 30 Mär 2017, 09:26
Postitas KoitK
Aga kas reaalselt on sul üldse vaja midagi seal reguleerida? Mootor töötab või käib kehvasti? Alustuseks võiks lihtsalt karburaatori laiali võtta ja ära puhastada, sest kui see karburaator on mootori jaoks sobiv siis niisama huvi pärast pole mõtet asju reguleerima ka hakata. Teine asi on see, et mõned osad võib-olla vajavad lihtsalt väljavahetamist. Kuidas nõel selle kolvi küljes on? Võimalik, et seal polegi võimalust reguleerida ja häälestatakse nõela vahetamisega, on peenem või teise geomeetriaga nõel?

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 30 Mär 2017, 12:27
Postitas 164
KoitK kirjutas:Aga kas reaalselt on sul üldse vaja midagi seal reguleerida? Mootor töötab või käib kehvasti? Alustuseks võiks lihtsalt karburaatori laiali võtta ja ära puhastada, ....
Esmalt oleks hariv teada, kas saab reguleerida, kuidas, mida mõjutab. Väga väike tõenäosus, et kõik ideaalselt juba paigas, kui mootor kõrvajärgi töötabki hästi, siis kütusekulu sõltub ka sellest. Nagu eelnevalt kirjutasin, karbuss tegi läbi korraliku puhastuskuuri. Mootoriruumi sai nipet-näpet korrastatud, kõik juhtmed/kontaktid üle käidud, jahutusvedeliku paisupaaki ei olnud, oli mingi pudel esivõre taga, kaitsmeploki kaas puudus, hetkel veel täistulede vilgutamise relee paigaldamata (täistulede lülitamise relee on olemas ja toimib) ning mõned klemmid lisada/korrastada.
IMG_7640.JPG
IMG_7645.JPG

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 31 Mär 2017, 17:56
Postitas 164
Võtsin järgmiseks ette numbri kinnitamise teema.
Tundus, et Amazonile võiks rohkem sobida USA tüüpi numbriformaat. Lasin teha 4mm roostevaba plaadist täpsetes mõõtudes ning kinnitustega korraliku aluse. Plaadi kinnituspoldid on plaati keevitatud ning numbri kinnitamiseks augud omakorda plaadis. Kahur Speed Shop oli lahkesti professionaalse jõuga abiks, väga positiivne kogemus.

Tagantjärgi tarkus, 4mm roostevaba plaat sellises mõõdus sai võib-olla raskuse mõttes natuke over kill, 2mm´ga võiks ka hästi hakkama saada. Kuid samas kinnitamisel nii stabiilset numbri lahendust pole ma veel varem kohanud.
IMG_7335.JPG
Taga sai kasutatud kinnituseks nelja polti, kaks plaati keevitatult ning kaks läbi augu keermestatud käepideme aukudesse (kuumtsingitud seibid distantsiks). Nende käepideme aukude originaal eesmärk jäi mulle hetkel arusaamatuks, aga sellise numbrialuse kinnitamiseks täiesti möödapääsmatu lahendus. Kahe poldiga poleks nii raske alus sinna luugi külge jäänud, tõenäoliselt oleks aja möödudes tüki välja rebinud. 0_o
IMG_7348.JPG
Numbri äärde/peale sai riisimaalt tellitud roostevabast numbriääris. Valik on seal lai, aga püüdsin leida võimalikult soodsa ja nägusa tüki. Võib-olla on see liiga konservatiivne, saaks vist isegi midagi julgemat/omapärasemat kasutada. Aga seniks kärab hästi.
Ees jäi see plaat oma kahe poldiga väga stabiilselt hoidma, 0,5mm ka ei liigu. Kuna roostetanud poldid/mutrid/kruvid tekitavad "allergiat", siis läks kõik roostevaba.
IMG_7376.JPG
Nagu näha, värv on ka vähe siidisem. Avastasin, et kui nitrolahustiga peale lennata, siis saab sellest soomlaste kunstiteosest lahti.

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 03 Apr 2017, 13:12
Postitas 164
Alla läksid v70´st uusi mõtteid ootama jäänud 7x17" Cometid 205/50 R17 Continentali rehvidega.
Algselt oli plaan 215/50 mõõtu kasutada, kuid järelturul valik oli kesine ja neil vähestel olid hinnad utoopilised.
Autoga tulid kaasa 28mm flantsid, need jäid alla.
IMG_7790.JPG
IMG_7797.JPG
IMG_7779.JPG

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 04 Apr 2017, 21:15
Postitas supp
päris jubedad jalavarjud

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 04 Apr 2017, 22:17
Postitas 164
supp kirjutas:päris jubedad jalavarjud

:D need olid olemas ja praegu nö. sobivamaid ostma/meisterdama ei hakka. Eks ta selline wanna be pro touring natuke on, aga äkki kõige jubedamad ei ole. :rolls eyes:

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 04 Apr 2017, 22:21
Postitas valus.
Veljed ise on väga kenad ning auto samuti.
Aga koos on nad päris kohutavad ausaltöeldes. Isegi lihtne plekkvelg oleks vast märksa paslikum Amazonile.
Maitse asi muidugi.

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 04 Apr 2017, 22:46
Postitas 164
Alternatiiv oleks ilma erilisi pingutusi tegemata selline nagu ees all.
20170228_143536.jpg

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 04 Apr 2017, 22:52
Postitas Risu
Pigem valukad ikka. :D

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 04 Apr 2017, 23:11
Postitas Traktorist
164 kirjutas:
supp kirjutas:päris jubedad jalavarjud

:D need olid olemas ja praegu nö. sobivamaid ostma/meisterdama ei hakka. Eks ta selline wanna be pro touring natuke on, aga äkki kõige jubedamad ei ole. :rolls eyes:

Jalavarjud on tõesti ilusad... Kui nad oleksid minu V70R - i all :wink:
Aga Amazonil nagu sea seljas sadul :lol:

Re: 164 Amazon 121 P130 ´70

Postitatud: 04 Apr 2017, 23:39
Postitas valus.
164 kirjutas:Alternatiiv oleks ilma erilisi pingutusi tegemata selline nagu ees all.
20170228_143536.jpg


Krt isegi see roostene plekk passib paremini. Eriti veel selle matt-musta kerega. Selline rat-look.