164 Amazon 121 P130 ´70
Postitatud: 21 Mär 2017, 18:38
Et vanemate masinate lippu vähe kõrgemal hoida, siis püüan anda siin väikese panuse oma raua kajastamisega, äkki kedagi nakatab samuti.
Huvipärast olen sirvinud vahelduva eduga nii blocketit kui netti autot, siis täiesti ootamatult selle aasta (2017) jaanuaris see mulle sülle lajatas. See on muidugi hästi öeldud, kuna kes vähegi Soomest või Rootsist on autode ostmisega kokku puutunud, teavad, et see kõike muud kui süllekukkumine tegelikult on.
Amazon ei ole mulle otseselt kunagi esimene valik olnud, justkui liiga "mainstreem". Samas tegemist on tegelikult nii disainilt kui olemuselt ikkagi väga hästi väljakukkunud sõidukiga. Disainilt eriti viljakad aastad tunduvad Rootslastel olevat `60 alguse periood, kus siis minu hinnangul nii Amazoni kui ka P1800 kõige ilusamad versioonid ilmavalgust nägid - kroom/roostevaba detailide kasutus, sisu lahendused... Kui P1800 hilisemate versioonide osas on vahet üsna selge tajuda, siis Amazonil see nii silma ei torka. Pigem on olulised tehnilised plussid just viimastest aastatest - parem tagasild, paremad pidurid, parem mootor...
Sai siis neid kuulutusi ajapikku sirvitud, aktiivsemalt nii viimase poole aasta jooksul, tajusin väikest sorti hinnatõusu. Täna on üsna selge, et tegemist on juba investeeringuga. Mis saab olla parem, kui hobile kulutatud raha kogub ka väärtust ajas. Pilt oli selge, on vaja üks 2-ukseline võimalikult viimane versioon ära rebida.
Igal juhul, ühel jaanuari neljapäeval sai avastatud kuulutus, saadetud koheselt mail müüjale, mille vastust jäin kärsitult ootama. Järgmisel päeval kannatus katkes ja helistasin. Kuna Soomega igapäevased sidemed puuduvad, siis ei pea ennast eriti heaks Soome keele valdajaks. MTV3 oli kunagi küll väga suur sõber, aga sellest ajast on ikka tükk aega möödas. Et vältida soome käänetes eesti keele kasutamist, pakkusin müüjale välja inglise keele suhtlemiseks, mille peale väideti seda mitte oskavat - olgu mainitud, tegemist oli nii ~25aastase kutiga. Ületasime keelebarjääri ning kohe asja kallale, sai oma "soome keele" nagu tahtis. Pakkusin välja, et olen homme kohal (Savolinnas) ja põhim. kui kõik nii nagu kirjas ja sobib siis teeme kiire tehingu. Mille peale hakkas korralikku jurri tulema - et tal juba ka keegi huviline täna käis ja homme pidavat see ka uuesti tulema ja et kui see ei taha, eks siis võib juu mõelda... Noo nii rallit ei sõida! Aga Kari on äge kuju, pigistas kutilt vähe konkreetsema jutu välja. Tõsisematele Eesti volvosägadele on selge millest jutt. Reede õhtuks oli teema konkreetsem, kutt müüb auto mulle. Tuli välja, et ei julge eestlasele müüa, aga et kui Kari pildil, siis saab hakkama. See suhtumine pidavad Soomes, ka Rootsis, väga levinud olema.
Mõeldud tehtud.
Miks järjekordne projekt, et neid vähe veel oleks ja aega sitaks käes? Ei ja ei, aga juba sõita tahaks küll.
Ehk, eesmärk oli leida üks arvestatavas seisukorras pill, kuhu ainult sõidukorra taastamiseks ei peaks kõva €€€ sisse taguma. Plaan on vähe putitada ning suvel võimalikult palju ringi kärutada.
Püüan siia esimese postitusse jooksvalt lühiinfot koondada, et mis autoga tehtud.
Huvipärast olen sirvinud vahelduva eduga nii blocketit kui netti autot, siis täiesti ootamatult selle aasta (2017) jaanuaris see mulle sülle lajatas. See on muidugi hästi öeldud, kuna kes vähegi Soomest või Rootsist on autode ostmisega kokku puutunud, teavad, et see kõike muud kui süllekukkumine tegelikult on.
Amazon ei ole mulle otseselt kunagi esimene valik olnud, justkui liiga "mainstreem". Samas tegemist on tegelikult nii disainilt kui olemuselt ikkagi väga hästi väljakukkunud sõidukiga. Disainilt eriti viljakad aastad tunduvad Rootslastel olevat `60 alguse periood, kus siis minu hinnangul nii Amazoni kui ka P1800 kõige ilusamad versioonid ilmavalgust nägid - kroom/roostevaba detailide kasutus, sisu lahendused... Kui P1800 hilisemate versioonide osas on vahet üsna selge tajuda, siis Amazonil see nii silma ei torka. Pigem on olulised tehnilised plussid just viimastest aastatest - parem tagasild, paremad pidurid, parem mootor...
Sai siis neid kuulutusi ajapikku sirvitud, aktiivsemalt nii viimase poole aasta jooksul, tajusin väikest sorti hinnatõusu. Täna on üsna selge, et tegemist on juba investeeringuga. Mis saab olla parem, kui hobile kulutatud raha kogub ka väärtust ajas. Pilt oli selge, on vaja üks 2-ukseline võimalikult viimane versioon ära rebida.
Igal juhul, ühel jaanuari neljapäeval sai avastatud kuulutus, saadetud koheselt mail müüjale, mille vastust jäin kärsitult ootama. Järgmisel päeval kannatus katkes ja helistasin. Kuna Soomega igapäevased sidemed puuduvad, siis ei pea ennast eriti heaks Soome keele valdajaks. MTV3 oli kunagi küll väga suur sõber, aga sellest ajast on ikka tükk aega möödas. Et vältida soome käänetes eesti keele kasutamist, pakkusin müüjale välja inglise keele suhtlemiseks, mille peale väideti seda mitte oskavat - olgu mainitud, tegemist oli nii ~25aastase kutiga. Ületasime keelebarjääri ning kohe asja kallale, sai oma "soome keele" nagu tahtis. Pakkusin välja, et olen homme kohal (Savolinnas) ja põhim. kui kõik nii nagu kirjas ja sobib siis teeme kiire tehingu. Mille peale hakkas korralikku jurri tulema - et tal juba ka keegi huviline täna käis ja homme pidavat see ka uuesti tulema ja et kui see ei taha, eks siis võib juu mõelda... Noo nii rallit ei sõida! Aga Kari on äge kuju, pigistas kutilt vähe konkreetsema jutu välja. Tõsisematele Eesti volvosägadele on selge millest jutt. Reede õhtuks oli teema konkreetsem, kutt müüb auto mulle. Tuli välja, et ei julge eestlasele müüa, aga et kui Kari pildil, siis saab hakkama. See suhtumine pidavad Soomes, ka Rootsis, väga levinud olema.
Mõeldud tehtud.
Miks järjekordne projekt, et neid vähe veel oleks ja aega sitaks käes? Ei ja ei, aga juba sõita tahaks küll.
Ehk, eesmärk oli leida üks arvestatavas seisukorras pill, kuhu ainult sõidukorra taastamiseks ei peaks kõva €€€ sisse taguma. Plaan on vähe putitada ning suvel võimalikult palju ringi kärutada.
Püüan siia esimese postitusse jooksvalt lühiinfot koondada, et mis autoga tehtud.