joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
400522 km- vahetatud: mootoriõli+ õlifilter, salongi,- kütuse,- mootoriõhu filter.
Autot sai poleeritud, nüüd jäi silma roostest mullitav kõrvalistuja poolne esitiib
Seega olen huvitatud uue( loe kasutatud) tiiva ostmisest- värvikood 450 Cosmos Blue metallic
Lisaks: Roolilatt vaja ennem TÜV vahetada.
Ehk 99% kindel, et olen Leedu suurel Suveüritusel kohal
Autot sai poleeritud, nüüd jäi silma roostest mullitav kõrvalistuja poolne esitiib
Seega olen huvitatud uue( loe kasutatud) tiiva ostmisest- värvikood 450 Cosmos Blue metallic
Lisaks: Roolilatt vaja ennem TÜV vahetada.
Ehk 99% kindel, et olen Leedu suurel Suveüritusel kohal
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
Leedu üritus oli ikka päris põnev. Tulemuseks oli ilus märk, mis peale kinnitamist võiks olla Guinessi rekordi vääriline.
(Punase ringi tõmbasin oma ja venna auto ümber)
Järjekorras seistes trehvas autole omamoodi ilus number:
Eks neid eesti autosid oli veel- kõikidega ei jõudnud muljetada.
Üks osa Eesti masinaid parkis oma masinad rivvi ja fotosüüdistus sai selline:
Suured tänud Priidule, Karl Akselile ja teistele kaasreisijatele.
Peale reisi pesin auto puhtaks. Mõned asjad vaja ennem ÜV korda teha.
(Pildilt on puudu tulekojamehed, mootorid tegid trikke)
Alustuseks tuli seibideks võtta mootorid, mis esi "luudasid" liigutavad. Selgus, et tüüpveaks osutunud pea hammasratta kinni kiilumine oligi kogu trikkide põhjustaja:
Suuremas koguses määret vahele ja jälle korras.
https://www.youtube.com/watch?v=gFez3XoVtd8&feature=youtu.be
Jõudumööda tegelen järgmiste asjadega: Iluvõre, esitiib, roolilatt, tulede lihv+ poleerimine jms. Igav ei tohiks hakata
(Punase ringi tõmbasin oma ja venna auto ümber)
Järjekorras seistes trehvas autole omamoodi ilus number:
Eks neid eesti autosid oli veel- kõikidega ei jõudnud muljetada.
Üks osa Eesti masinaid parkis oma masinad rivvi ja fotosüüdistus sai selline:
Suured tänud Priidule, Karl Akselile ja teistele kaasreisijatele.
Peale reisi pesin auto puhtaks. Mõned asjad vaja ennem ÜV korda teha.
(Pildilt on puudu tulekojamehed, mootorid tegid trikke)
Alustuseks tuli seibideks võtta mootorid, mis esi "luudasid" liigutavad. Selgus, et tüüpveaks osutunud pea hammasratta kinni kiilumine oligi kogu trikkide põhjustaja:
Suuremas koguses määret vahele ja jälle korras.
https://www.youtube.com/watch?v=gFez3XoVtd8&feature=youtu.be
Jõudumööda tegelen järgmiste asjadega: Iluvõre, esitiib, roolilatt, tulede lihv+ poleerimine jms. Igav ei tohiks hakata
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
Esitulekojamehed said uue värvi selga. Taastasin ära ka stange "naha" kinnitus augud.
Esituled said samuti poleeritud. Klaasile väga head tulemust ei tulnud. Plastik klaasid said küll pea uueks.
Samuti vahetasin välja "kergelt" kulunud ilmega iluvõre.
Ilusaid pilte töö käigus ei jõudnud teha- ehk leian septembris aega ilusate fotode tegemiseks.
Uus/täiesti remonditud roolilatt on samuti käes ja lähiajal läheb jälle vahetamiseks.
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
Tere taas,
Ls: 412 800 km
Volli on ausalt ennast üleval pidanud.
Detsembris sai vahetatud mootoriõli koos fitriga. Augustis vahetasin ära esimese iluvõre.
Vana võre:
"Uus" võre:
Sügisel vahetamata jäänud roolilatt sai nüüd vahetatud. Ütlen kohe ära, et nii normaalset tööd ei ole ükski roolilatt selle auto all teinud.
Au ja kiitus läheb tuttavale Margusele, kes teostas roolilati remondi.
Vana "latt"
Uus "latt" omal kohal:
Muidugi remondi käigus leidsin, et tagumine mootoripadi ei pea vaakumit. (Ei kestnud nagu pikalt, pean meenutama, millal ja mis sinna alla sai.)
Ardic on väga palju tossama hakkanud- see vajab järgmisena tähelepanu.
Küttekulu on nüüd pikalt jälgitud:
5,6L /100km üldiselt (pikad otsad)
6,2L /100km( jahedama ilmaga ja lühikesed otsad)
Auto on nüüd 3 aastat minu hoole all olnud. Hurraaa...
Ls: 412 800 km
Volli on ausalt ennast üleval pidanud.
Detsembris sai vahetatud mootoriõli koos fitriga. Augustis vahetasin ära esimese iluvõre.
Vana võre:
"Uus" võre:
Sügisel vahetamata jäänud roolilatt sai nüüd vahetatud. Ütlen kohe ära, et nii normaalset tööd ei ole ükski roolilatt selle auto all teinud.
Au ja kiitus läheb tuttavale Margusele, kes teostas roolilati remondi.
Vana "latt"
Uus "latt" omal kohal:
Muidugi remondi käigus leidsin, et tagumine mootoripadi ei pea vaakumit. (Ei kestnud nagu pikalt, pean meenutama, millal ja mis sinna alla sai.)
Ardic on väga palju tossama hakkanud- see vajab järgmisena tähelepanu.
Küttekulu on nüüd pikalt jälgitud:
5,6L /100km üldiselt (pikad otsad)
6,2L /100km( jahedama ilmaga ja lühikesed otsad)
Auto on nüüd 3 aastat minu hoole all olnud. Hurraaa...
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
414 668 km läbisõit
Vahetatud tagumine mootoripadi (ja oli veel orginaal osa) , paigaldatud uus originaal paagikork, et oleks mõnusam tankida (või õige oleks öelda, et kork ripub nüüd iseseisvalt). Mõni aeg tagasi sai salong puhtaks tehtud.
Mootoripadja vahetus tõi tagasi pehme ja siidise, peaaegu müravaba salongis olemise. Täitsa hää on nüüd.
Vahepeal lahkus stange küljes olev puksiiraasa kate- ja ma tahaks seda sinna tagasi (Skandix pakub, aga 4 nädalat tellimisaega)
Vahetatud tagumine mootoripadi (ja oli veel orginaal osa) , paigaldatud uus originaal paagikork, et oleks mõnusam tankida (või õige oleks öelda, et kork ripub nüüd iseseisvalt). Mõni aeg tagasi sai salong puhtaks tehtud.
Mootoripadja vahetus tõi tagasi pehme ja siidise, peaaegu müravaba salongis olemise. Täitsa hää on nüüd.
Vahepeal lahkus stange küljes olev puksiiraasa kate- ja ma tahaks seda sinna tagasi (Skandix pakub, aga 4 nädalat tellimisaega)
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
Palju aega jälle möödas- volvo teenib ausalt. Ikkagi ei ole hääd pildimaterjali siin säilinud....
Tundub, et koht kuhu ma muidu pilte ülesse laadisin on kinni pandud (õnne oli, et sealt sain pildid kätte) ja nüüd on siin "remondipäevikus" mõtetud augud sees. Aga...küll sellele leiab lahenduse. Seniks lisan 2 vanemat pilti oma volvost
Midagi ikka tehtud s80 juures:
Läbisõidunäidik- 416 500km
1) TÜV läbitud ametlikult septembris.
2) Enne seda paigaldasin uue tagumise numbri ja nr- aluse muutsin plärinavabaks.
3) Talverattad samuti alla pandud.
4) Salongipuhastus ja klaaside puhastus samuti tehtud.
Volvo "talve" pilt:
Volvo "suve" pilt:
Tundub, et koht kuhu ma muidu pilte ülesse laadisin on kinni pandud (õnne oli, et sealt sain pildid kätte) ja nüüd on siin "remondipäevikus" mõtetud augud sees. Aga...küll sellele leiab lahenduse. Seniks lisan 2 vanemat pilti oma volvost
Midagi ikka tehtud s80 juures:
Läbisõidunäidik- 416 500km
1) TÜV läbitud ametlikult septembris.
2) Enne seda paigaldasin uue tagumise numbri ja nr- aluse muutsin plärinavabaks.
3) Talverattad samuti alla pandud.
4) Salongipuhastus ja klaaside puhastus samuti tehtud.
Volvo "talve" pilt:
Volvo "suve" pilt:
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
Kaua oodatud dünorullide tulemus on nüüd olemas:
https://i.imgur.com/9Def0Yx.png
Graafikul nähtav jõnks on seadistamisega seotud probleem- sõitmist siiani ei ole seganud.
@2500rpm
Rattas väänet ~488nm
Rattas jõudu ~136kw
@2500rpm
Veokadu arvestasime 15%
Mootorist väänet ~560nm
Mootorist jõudu ~156kw
Lihtsalt infoks- sidur on orginaal kahemassiline ning tootjaks Sachs.
Läbisõidu näit 417 tuhat km.
https://i.imgur.com/9Def0Yx.png
Graafikul nähtav jõnks on seadistamisega seotud probleem- sõitmist siiani ei ole seganud.
@2500rpm
Rattas väänet ~488nm
Rattas jõudu ~136kw
@2500rpm
Veokadu arvestasime 15%
Mootorist väänet ~560nm
Mootorist jõudu ~156kw
Lihtsalt infoks- sidur on orginaal kahemassiline ning tootjaks Sachs.
Läbisõidu näit 417 tuhat km.
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
Sõitsin originaalsiduriga üle aasta enne kui libisema hakkas, rattast 546 Nm. Praegu Sachs Perfomance siduriketas ja korv, sellega muret pole, vasakut jalga saab ainult treenida.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
amazon86 kirjutas:Sõitsin originaalsiduriga üle aasta enne kui libisema hakkas, rattast 546 Nm. Praegu Sachs Perfomance siduriketas ja korv, sellega muret pole, vasakut jalga saab ainult treenida.
Väga hea tulemus...Sachs race engineering korvid on endalegi tuttavad, tõesti treenib jalga hästi.
Mis sul seal s60-l siis sellise väände andis?
Turbo, pihustid ja cooler on vahetatud? Ning gustav häälestas?
Ma oma d5-l tahaks tulevikus 500nm rattas näha nii, et suuri muutusi kapoti all ei teeks.
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
Ega kapoti all polegi suurt midagi muudetud. Pihustid on vahetamise vaev, turbo ja cooleriga oli vähe nuputamist, ühtegi tehase lõdvikut ei ole isegi lõigatud. Eks suurem turbo ja korralik seade Gustavi poolt annab sellise tulemuse.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
Volvo on päriselt hea.
Kahju, et mul see auto enamuse ajast niisama seisab. Viimase aasta läbisõit on vägevalt kahanenud. Garaaži ruumid on sellise töökindla masina säilitamise jaoks niisked jne jne....
Eriti kurb on, et ma teda traktori asemel kasutan. Selle asemel peaks ta maanteel kilomeetreid läbima.
Volli ise on aus- tehniliselt alati tip top korras hoitud. Auto ajalugu on teada ja läbisõit on tõesti õige, alla 430 000km.
Ülevaatused on alati legaalselt läbitud.
vin: YV1TS793221242558
Seega pakun oma masinat müügiks. Hind on vastavalt turule 2200 eurot.
Helista või kirjuta ning uuri lisainfot või tule vaatama.
Google maps: https://www.google.com/maps/place/Taga-Melga,+Sulbi,+66603+V%C3%B5ru+maakond/@57.9077231,26.7381456,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x46eb02c0befec4f7:0x307a6a0b715b281!8m2!3d57.9077231!4d26.7403343
Joosep Štubis
56925527
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
Volvo sai vahepeal endale uued jupid. Ülevaatuse läbis tegelikult juba enne remonti eeskujulikult.
Esisillas vahetatud:
Õõtshoovad, šarniirid, tugilaagrid, tugipadjad, amordi tolmukatted.
Veel sai vah. roolivõimu õli ja paigaldatud taastatud originaal roolilatt.
Esisilla ja tagasilla sillastend muidugi tehtud.
Lisaks otsustasin auto müügist loobuda.
Esisillas vahetatud:
Õõtshoovad, šarniirid, tugilaagrid, tugipadjad, amordi tolmukatted.
Veel sai vah. roolivõimu õli ja paigaldatud taastatud originaal roolilatt.
Esisilla ja tagasilla sillastend muidugi tehtud.
Lisaks otsustasin auto müügist loobuda.
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
Pikalt on auto seisnud, aga ikkagi võtsin ühe päeva ja käisin ÜV tegemas.
Tundub, et auto ikka tahab veel sõita, sest üllatusi ÜV- punktis ei olnud.
Läbisõidul 436 558 km on tehtud mootori õli- ja õlifiltri vahetus.
Tundub, et auto ikka tahab veel sõita, sest üllatusi ÜV- punktis ei olnud.
Läbisõidul 436 558 km on tehtud mootori õli- ja õlifiltri vahetus.
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
Aa nüüd sai käed päriselt mustaks....puhkuse töökad tunnid möödusid roolilati vahtusega.
Pikalt jäi auto seisma- seega tegin siis 450 tuhande juures lisaks vaakumpumba vahetuse (piduripedaali särts on taas tagasi, ennem oli selline tuim).
Õhulõdviku vahetus taastas "tõmbe" nagu vanasti oli.
Kulunud rattapiirajad annavad lootust, et äkki ei käi enam rehv koopasse.
Uued tagumised numbrituled said külge monteeritud.
Kütusefilter, õhufilter, mootoriõli jne jne asjad samuti jälle vahetatud.
Saab veel edasi kulgeda
Pikalt jäi auto seisma- seega tegin siis 450 tuhande juures lisaks vaakumpumba vahetuse (piduripedaali särts on taas tagasi, ennem oli selline tuim).
Õhulõdviku vahetus taastas "tõmbe" nagu vanasti oli.
Kulunud rattapiirajad annavad lootust, et äkki ei käi enam rehv koopasse.
Uued tagumised numbrituled said külge monteeritud.
Kütusefilter, õhufilter, mootoriõli jne jne asjad samuti jälle vahetatud.
Saab veel edasi kulgeda
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
Re: joss122, S80, 2.4D5, 2001a.
Volli peab garaazis puhkepausi...
Keset 2023 detsembrikuud soetasin uued 16 orginaal valuveljed, lisasin sinna orginaalmõõdus talverehvid.
Uus 160A Hiina generaator undab kapoti all. Laagrid läbi- vahetusega ei kiirusta, ootan soojemat hetke.
Muus osas on hea asendusauto...kõigile meeldib
Keset 2023 detsembrikuud soetasin uued 16 orginaal valuveljed, lisasin sinna orginaalmõõdus talverehvid.
Uus 160A Hiina generaator undab kapoti all. Laagrid läbi- vahetusega ei kiirusta, ootan soojemat hetke.
Muus osas on hea asendusauto...kõigile meeldib
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Majestic-12 [Bot] ja 2 külalist