Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Postitatud: 21 Nov 2016, 11:04
Sai teoks tehtud ammune unistus. 200-seeria tagaveoline universaalkerega volvo.
Masin ise heas korras. Tsingitud kere tähendab, et hullult ei roosteta. Küll aga on ka palju mittetsingitud detaile, mis roostetavad. Esialgu katsub hakkama saada. Kui kunagi raha üle jääb või kuskilt sõrmede külge, siis võiks uksed ja luugi ära vahetada. Muus osas nagu üks vana Volvo ikka. Pehme ja mõnus aerupaat.
Leidsin internetist 17" plekkveljed, millele ostsin peale 225/45 R17 talvekad. Praeguste mutrikeste kõrval näeb välja nagu oleks mingi teise maasturi rehvid.
Nagu ikka vana autoga kaasnevad hädad. Kolmandal päeval peale soetamist jättis mind juba teele. Nimelt kadus laadimine. Vahetasin pingeregulaatori ja harjad. Mure paranes aga ei kadunud. Vahel viskab armatuuris tuled põlema. Kui korra pööret anda siis kaob ära. Kui uuesti pööret anda siis läheb jälle põlema. Soojale maale sellega sõita ei julgeks aga siiani on gaasipedaaliga laadimise lülitamine toiminud.
Jagaja kaanealune vist ei ole enam päris see ja läheb uus komplekt. Vast saab siis ka puterdamisest lahti.
Profülaktika mõttes vahetasin kõik kaitsmed ära ja puhastasin ühendused. Kõik tuled nüüd põlevad ja makk ka mängib
Esimesed rattalaagrid lõtkuvad. E.V.T õõtsa puks on väsinud. Tagumiste pikireaktiivvarraste (??) puksid on läbi.
Kasutan kohe võimalust ja palun ka abi:
Kas kuskil on online illustreeritud varuosakataloog vanale Volvole?
Millised puksid lähevad tagumistele pikivarrastele?
Mis võib põhjustada eelpool kirjeldatud laadimise probleemi?
Kas kellelgi on 5x108 flantsi üle?
Võib pakkuda ka: esimest paremat kapoti hinge; tagumisi luugiamorte, tuuleklaasi.
Mis mootor on kõige võimsam mootor, mis on tüübikinnitusega 200-seeria volvole?
Masin ise heas korras. Tsingitud kere tähendab, et hullult ei roosteta. Küll aga on ka palju mittetsingitud detaile, mis roostetavad. Esialgu katsub hakkama saada. Kui kunagi raha üle jääb või kuskilt sõrmede külge, siis võiks uksed ja luugi ära vahetada. Muus osas nagu üks vana Volvo ikka. Pehme ja mõnus aerupaat.
Leidsin internetist 17" plekkveljed, millele ostsin peale 225/45 R17 talvekad. Praeguste mutrikeste kõrval näeb välja nagu oleks mingi teise maasturi rehvid.
Nagu ikka vana autoga kaasnevad hädad. Kolmandal päeval peale soetamist jättis mind juba teele. Nimelt kadus laadimine. Vahetasin pingeregulaatori ja harjad. Mure paranes aga ei kadunud. Vahel viskab armatuuris tuled põlema. Kui korra pööret anda siis kaob ära. Kui uuesti pööret anda siis läheb jälle põlema. Soojale maale sellega sõita ei julgeks aga siiani on gaasipedaaliga laadimise lülitamine toiminud.
Jagaja kaanealune vist ei ole enam päris see ja läheb uus komplekt. Vast saab siis ka puterdamisest lahti.
Profülaktika mõttes vahetasin kõik kaitsmed ära ja puhastasin ühendused. Kõik tuled nüüd põlevad ja makk ka mängib
Esimesed rattalaagrid lõtkuvad. E.V.T õõtsa puks on väsinud. Tagumiste pikireaktiivvarraste (??) puksid on läbi.
Kasutan kohe võimalust ja palun ka abi:
Kas kuskil on online illustreeritud varuosakataloog vanale Volvole?
Millised puksid lähevad tagumistele pikivarrastele?
Mis võib põhjustada eelpool kirjeldatud laadimise probleemi?
Kas kellelgi on 5x108 flantsi üle?
Võib pakkuda ka: esimest paremat kapoti hinge; tagumisi luugiamorte, tuuleklaasi.
Mis mootor on kõige võimsam mootor, mis on tüübikinnitusega 200-seeria volvole?