164 V70 T5 '00 (BFF)

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Risu
Foorumi veteran
Postitusi: 608
Liitunud: 07 Apr 2015, 14:06
Asukoht: Paide

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas Risu » 12 Okt 2016, 02:18

Jälgin huviga arengut, edu edaspidiseks!
888BFF

Tags:

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 16 Okt 2016, 01:37

Tagumiste pidurite sadulad said pärast värvimist aja nappuse tõttu rahulikult kuivada, nii 2-3 nädalat. Sai lüüsitud ja värviud ka siis juba voolikute kinntused. Wisefabi voolikud külge ning kohale. Tagasillal kasutasin NK sadulate remondikomplekti, kus silindrid olid juba korrosiooni kaitseks kaetud. Ees sai kasutatud Seinsa toodangut, kus jällegi karbis oli rohkem jubinaid vahetamiseks (näiteks erinevas mõõdus ventiilid ning liugurite kummid). Erinevalt esimestest sadulatest, läks tagumiste komplekteerimine väga lihtsalt ja ladusalt, väikesest kummihaamrist piisab.
IMG_5377.JPG

Läksid alla kõik uued Zimmermann Z-coat kettad, Ferodo piduri- ning Zimmermann'i käsipiduri klotsid koos Quick Brake remondikomplektiga.
Pidurivedeliku panin Swagi DOT 4 plus. Sõber nüüd uuesti ratastel.
IMG_5499.JPG

IMG_5485.JPG

Testisõidud tänaseks tehtud ning emotsioon on positiivne. Vedrustus on mõnusalt, kuid samas soliidselt jäik, minu üllatuseks on asi kardist kaugel, amortide jäkus on hetkel esimese kolmandiku peal. Pidureid ei ole jõudnud veel täiesti sisse sõita, kuid tulemus on hea ning endiselt paraneb. Tänavasõiduks võimsamaid pidureid justkui polekski vaja, kindlasti mitte Eestis lubatud kiirustel. Ei unusta ka rehve uuesti kiitmast, viimatel sõitudel väljas temp. +2...+4 kraadi. :)

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas no1 » 16 Okt 2016, 08:43

Ilus näeb välja!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 24 Okt 2016, 21:59

Risu kirjutas:Jälgin huviga arengut, edu edaspidiseks!

no1 kirjutas:Ilus näeb välja!

Tänud!

Tänaseks uuesti sillastendis käidud. Läks seade paika täpselt nii, nagu tehase madaldusega versioonile ette näeb, kruttija sõnul on tulemus väga hea, tagasilla külgkalle ka normi piires, mistõttu ei hakkanud siseserva kulumist kokkujooksu muutmisega parandama. Üldiselt peab veel seda kõige õigemat tulemust otsima/analüüsima. Teadjamad mehed siin soovitavad järgneval lingil kasutaja "blot" avaldusi lugeda.
http://forums.swedespeed.com/showthread ... -alignment
V70 sillaregull 2016 sügis.jpg
Mingisugusel arusaamatul põhjusel oli nii paari kuuse sõiduga parempoolne šarniir lahti logisenud, vb. peab tõesti keerme liimi ligi võtma :shock:

Ühe hooga sai ka korraline ülevaatus ära lahendatud, sõber sõitis puhtalt läbi. Samas kasutasin võimalust natuke amorte ja pidureid põhjalikumalt testida ja reguleerida. Tulemus selline:
v70 TEHNILINE KONTROLL 2016-10-21.jpg
Mille järgselt keerasin kõikide amortide jäikused põhja. Tundub, et see reguleerimise amplituud on üsna kitsas ning kõige jäigemas asendis on endale kõige sobivam.
Selgus huvitav tõsiasi, et esiamortide reguleerimise nupul on suunad valetpidi (vähemal ülevaatuse aparaadi arvates), ehk <-soft-hard-> juhatavad valesti. Tagumistega stendil ei proovinud, eks peab p.dünoga ära testima. On siin foorumis läbi käinud, et nii mõnelgi on veel BC alla kruvitud, kuidas teil selle nupuga lood?
IMG_5638.JPG

Kasutaja avatar
RS013
Foorumi veteran
Postitusi: 809
Liitunud: 06 Mär 2006, 20:07
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas RS013 » 26 Okt 2016, 20:08

Kas arvamus on ainult mingi aparaadi oma või proovisid ise ka ikka? Sellest on ju ülilihtne aru saada lühikese sõiduga.
Kõik coilid mida mina näppinud olen on ikka põhimõttega lefty loosey righty tighty olnud.

Väga kena soliidne kuut muidu 8)
Ta on Sul lihtsalt parema juhitavusega tänavapill- pool sliki, coilide ja automaatkastiga võõõi... ?
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 28 Okt 2016, 01:18

RS013 kirjutas:Kas arvamus on ainult mingi aparaadi oma või proovisid ise ka ikka? Sellest on ju ülilihtne aru saada lühikese sõiduga.
Kõik coilid mida mina näppinud olen on ikka põhimõttega lefty loosey righty tighty olnud.

See rohkem aparaadi arvamus. Tead, ma ei jõudnud väga p.dynotada, ilm kiskus ära ning samas sai ka otsus vastuvõetud, et auto läheb ikkagi talveund veetma. Vaatamata sellele, et kaua otsitud 7*17" Cometid talvevelgedeks sai leitud ja korralikult lastud sirgestada - jäävad siis uusi mõtteid ootama.
IMG_4271.JPG
Viimase nädalavahetuse jooksul ei olnud mahti kaugemale sõita ning kodukandis on ka kõik teed korda tehtud :), mõni lamav politseinik on, aga oleks tahtnud rohkem üle nende kärutada, ma arvan, et kõrvaltvaatajatele nägi seegi pilt juba piisavalt omapärane välja :D. Ma pean ülema, et ma ei saanud väga vahest aru, minuarust oleks võinud igas asendis vähe jäigem olla. Eks siis kevadel katsetab edasi.
Samas vähe negatiivset kah, parem tagumine hakkas kääksuma, tõenäoliselt vedru oma pesas - ülevaataja arvamus, kui ta seal all vähe ringi vaatas samal ajal kui me teise kujuga kõvasti reelingutest kiigutamisele hagu alla andsime.

RS013 kirjutas:Väga kena soliidne kuut muidu 8)
Ta on Sul lihtsalt parema juhitavusega tänavapill- pool sliki, coilide ja automaatkastiga võõõi... ?

Tänud!
Algse ja praeguse plaaniga veel küll, aga automaat on ikka M56L manuaali vastu juba vahetatud. :evil:
Ma arvan, et kui üldse rada tahta proovida, siis peaks enne stabikad vähe asisemad panema.
Muidugi, mulle tundub, et vähem ameerikaliku rooliga võiks rajal mõnusam olla, see mind isiklikult natuke häirib, liialt kerge ja tee tagaside(täpsus) on minimaalne, õudsalt peab ka väntama justkui... - ma saan aru, et põhjus on "volvo" või on mõni hea nipp parandamiseks?

Mõni meeleolu pilt kah. Üldiselt kleepsutuunungust sai rõõmu üsna lühikeseks ajaks, need tegid minekut pärast esimest pigipesu.
IMG_5629.JPG

IMG_5634.JPG
Viimati muutis 164, 15 Dets 2018, 09:46, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
RS013
Foorumi veteran
Postitusi: 809
Liitunud: 06 Mär 2006, 20:07
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas RS013 » 29 Okt 2016, 21:47

Roolitunnetuse osas oskab Allan Sulle öelda, mis tal on tehtud.
Riias sain mõne ringi tema pilli proovida ja hoolimata kergest roolist oli tunnetus ikkagi täpne.

Kunagise C70 puhul läksid mul suht korraga vahetusse kõik puksid ees polü vastu + coilid, seega ma ei tea kui palju puksid täpselt juurde andsid, aga näiteks eesmise struti ja ülemise polü mootorikinnituse vahetasin eraldi ja need viimased andsid küll juhitavusele palju juurde. Nina muutus suunavahetusel palju konkreetsemaks. Eelnevalt ma väga sellesse struti majandusse ei uskunud.
Kui struti võtad, siis vali võimalikult monoliitne tükk, et annaks võimalikult vähe mängima.

Jõudu ja rajal näeme!
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas allan » 30 Okt 2016, 10:10

RS013 kirjutas:Roolitunnetuse osas oskab Allan Sulle öelda, mis tal on tehtud.
Riias sain mõne ringi tema pilli proovida ja hoolimata kergest roolist oli tunnetus ikkagi täpne.

Mul on ette ja taha püstakute vahele kaikad pandud. Nagu Rasmus ütles, aitab suunamuutustel ja olen täheldanud, et ebatasasel teel on ka stabiilsem.
Ragnar, stabikaid oled mõõtnud? Mul oli tehasest sportvedrustus ja stabikad 24,5mm ees/21,5mm taga. IPD omasid näiteks kiidetakse kõvasti: https://www.ipdusa.com/products/4891/10 ... fwd-models
Rool on jah kergevõitu, aga selle vastu vist head rohtu pole.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 27 Mär 2017, 13:15

Juba mõnda aega tagasi, kui ilusat kuiva ilma hakkas lubama, sai esimesed tuulutamise ringid ette võetud. Rattad olid pikast seismisest mõnusalt kandiliseks vajunud. Nüüd peale paari nädalat hakkavad vaikselt ümaramaks tagasi muutuma. Külm ilm sellele väga kaasa vist ei aita. Vaatame kas soe muudab midagi või tuleb balans ette võtta.

Varasemalt jutuks olnud sildade reguleerimise teema sai jätku. Kui näitajate kohaselt oli kõik super paigas (rohelises alas, nii nagu peab ja veel paremgi), siis ennast jäi ikka midagi häirima, väike närvilisus oli juhitavuses sees. Olin pikalt hoogu võtnud, et ära proovida foorumites kiidetud Mart Pere Nõmmel, aga kuna digitaalses stendis sai mitu korda käidud, siis mõistus takistas teekonda ette võtmast - kuni siis eelmise nädala reedeni.

Uskumatu, aga närvilisus kadus. Point vist on selles, et ta reguleerib kõike mida vähegi võimalik, ka. V70 esisilla kaldeid amordi kinnitustega, mida ükski teenindus ei tee, öeldakse lihtsalt, et ei saa/ei ole mõeldud. Seda kõike teeb iidse lampstendiga, mida peab põhiliseks põhjuseks, millega asi üldse paika saada. Ütles, et jäigaks aetud sillaga pidavat iga väike muudatus tundma andma. Kokkuvõtteks oma erinevatest kogemustest järeldan, et juhitavus ei tohi olla närviline, see ei ole OK, käige Pere juures ära. Soovitan! :)

Möödunud nädalavahetus oli tõhus, seda tänud Allanile, kes suutis pärast Pere juures käimist oma amordi jutuga mul meele mõrudaks ajada. :P Tuli välja, et olin tagavedrud tagurpidi paigaldanud, reguleerimise osa pidavat üleval pool käima - kas sellest tulenevalt ka parem vedru käuksus...? :|
Omamoodi gemüüse on auto ülestõstmine, ükski normaalne tungraud alla ei mahu. Peab erinevate nurkade alt nipitama. Madalaks laskmise paketti peaks kuuluma üks korralik madal tung. Aga noh, nipitame edasi.
IMG_7668.JPG

IMG_7683.JPG

Nüüd siis õigetpidi all, vedru alumine ots istub ilusti oma pesas. Reguleerimise mõttes pole väga vahet, ühtemoodi võimatu on seda all teha. Kui nii ehk naa kõik juba lahti oli, siis sai ka amordi reguleerimise kinnitus üle pingutatud - kummihaamriga kinni taotud, mida varem ei teinud. Nüüd siis kõik paigas.
IMG_7700.JPG

Testisõit näitas, et käuks oli kadunud ning amortide pingutamisest oli sild nüüd tihkem. Jant tasus ennast ära.
Kuna töö oli tuttav ning hiljuti kõik lahti käinud, siis asi lendas tempokalt.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 '00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 04 Apr 2017, 12:15

Varakevade kuulutajad, ~40 aastat disaini erinevust.
20170320_144030,2.jpg
Viimati muutis 164, 04 Apr 2017, 16:18, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Risu
Foorumi veteran
Postitusi: 608
Liitunud: 07 Apr 2015, 14:06
Asukoht: Paide

Re: 164 V70 T5 '00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas Risu » 04 Apr 2017, 12:25

Luugi tiiba oleks veel vaja. 8)
888BFF

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 '00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 07 Apr 2017, 11:08

Risu kirjutas:Luugi tiiba oleks veel vaja. 8)

Olen mõelnud, aga midagi selleks ette ei ole võtnud ja vist ka ei võta, kui juhuslikult nö. "sülle ei kuku". :)

Aga ei saanud kiusatusele vastu panna, et heale pakkumisele selg pöörata, sai selline asi komplekti lisatud:
IMG_7708.JPG
Paigaldamine ülilihtne, pistik sisse, kaitse plokki ja töötab. Kuna siin ühes teemas tekkis lahendamata arutelu, millist kaitset kasutada, siis alustasin 15 ampriga.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NB!
Kui keegi juhuslikult on endale üht manuaalset P2 T5 otsimas, siis oma teiste projektide tempokuse tõstmise nimel olen valmis otsuseid vastu võtma.
Excel ei ole täna mulle armuline, aga püüan olla paindlik - laual on erinevad komplektsuse astmed. Võtke ühendust, räägime privas edasi.
Üldkomplektsuse koondvaatega saab tutvuda mu esimeses postituses.

Kasutaja avatar
stonestick
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 04 Okt 2014, 15:43

Re: 164 V70 T5 '00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas stonestick » 07 Apr 2017, 13:38

See väike lisa pagassis annab ikka meeletult juurde võrreldes sellega, mis muidu oleks. 8) Hankisin ise ka siit foorumist ja võib kõlada naljakalt, aga see on tõenäoliselt parim raha, mis ma sellesse autosse kulutanud olen :D

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 '00 ("Doonor aka BFF")

PostitusPostitas 164 » 07 Apr 2017, 14:23

stonestick kirjutas:See väike lisa pagassis annab ikka meeletult juurde võrreldes sellega, mis muidu oleks. 8) Hankisin ise ka siit foorumist ja võib kõlada naljakalt, aga see on tõenäoliselt parim raha, mis ma sellesse autosse kulutanud olen :D

Täiesti nõus, väärt ost oli.
Huvitav, kas neid on ka erinevas võimsuses toodetud, et see kaitsme teema nii vastakaid lahendusi leidis?
Mul see 15amprit siiani pelab hästi.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 164 V70 T5 '00 (BFF)

PostitusPostitas 164 » 17 Apr 2017, 14:18

Tegin külgsuunas shifteri vahetuse, ligi 30+mm lühem hoob läks asemele.
Käigukangil nüüd täiesti teine elu.
IMG_7880.JPG
IMG_7885.JPG


Selgus katsetamise tulemusena, et amortide regulli kettad muudavad jäikust ikka nii nagu peal kirjas, tänavasõiduks tundub keskmine asend sobivaim olema. Jäikuse muutust on täiesti tunda, eriti hästi saab aru neid väikseid kummist/metallist lamavate politseinike ületades. Sai möödunud nädalavahetusel Soomes American Car Showd külastatud, Helsingi teede korrasoleku kohta ei tahaks küll midagi positiivset öelda.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist