XC70 AWD, Summum, 175kw
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
XC70 AWD, Summum, 175kw
Olude sunnil sai ostetud üks V70, mis aastakese kasutamise järel hakkas aina enam meeldima. Kuna uuem aasta numbriga autot ihaldasin juba varem, siis saigi järgmine masin taaskord Volvo võetud.
Läbi mitme Volvo foorumi kasutaja vahendusel saabus mulle pakkumine ühe musta XC70'ne näol. Mis mulle just sobis ideaalselt. Linnamaasturid mingil imelikul kombel alati meeldinud, kuigi ei ela just väga maal ja metsas ei käi ka just eriti tihti. Samuti AWD'd tahtnud juba mitmed aastad. Värv sobis, sisu sobis ja mootor sobis.
Pikemalt ei hakanud mõtlema ja saigi masinaga ükspäev koju ära sõidetud. Juba mõnekümne kilomeetri läbimisel, sain aru, et see masin on just täpselt mulle. Pole liialt jäik, ega vedel nagu mõned sellised linnamaasturid. Madalate, jäikade masinatega küll sõidetud ja enam neid ei igatse.
Auto uuena ostetud Eestist, käidud ilusti IA's hooldamas. Autoks siis Volvo XC70 2008, Läbisõiduks oli tollel hetkel 185 000km. Mootor rida 6, 3.2 bensiin, 175kw. Võrreldes V70'nega, oli v70'nel iste suts mugavam, just külje polstrite näol. Samuti läks 184kw ka paremini edasi. Aga rallimis mees ka enam pole. Ilmselt vanus mängus.
Auto ost toimus siis oktoobris, häbi tunnistada, aga mingeid erilisi kulutusi pole autole teinud. Kuna 10 000 tagasi oli IA's hooldus tehtud, siis ei pidanud vajalikuks mingeid õlivahetusi ette võtta. Põgusal ülevaatamisel nägin, et tagumised kettad hakkavad läbi minema, tagaluugi avamis käepide liikus raskelt ja väiksed kriimud kerel.
Nipet-näpet tänaseks juba nokitud ka, mõned tilulilud tellitud/ostetud, aga vajavad paigaldamist. Eks vähehaaval hakkan ka nende kohta postitama. Ava postiga nüüd aitaks ja pildid müügipiltidest on siin:
Läbi mitme Volvo foorumi kasutaja vahendusel saabus mulle pakkumine ühe musta XC70'ne näol. Mis mulle just sobis ideaalselt. Linnamaasturid mingil imelikul kombel alati meeldinud, kuigi ei ela just väga maal ja metsas ei käi ka just eriti tihti. Samuti AWD'd tahtnud juba mitmed aastad. Värv sobis, sisu sobis ja mootor sobis.
Pikemalt ei hakanud mõtlema ja saigi masinaga ükspäev koju ära sõidetud. Juba mõnekümne kilomeetri läbimisel, sain aru, et see masin on just täpselt mulle. Pole liialt jäik, ega vedel nagu mõned sellised linnamaasturid. Madalate, jäikade masinatega küll sõidetud ja enam neid ei igatse.
Auto uuena ostetud Eestist, käidud ilusti IA's hooldamas. Autoks siis Volvo XC70 2008, Läbisõiduks oli tollel hetkel 185 000km. Mootor rida 6, 3.2 bensiin, 175kw. Võrreldes V70'nega, oli v70'nel iste suts mugavam, just külje polstrite näol. Samuti läks 184kw ka paremini edasi. Aga rallimis mees ka enam pole. Ilmselt vanus mängus.
Auto ost toimus siis oktoobris, häbi tunnistada, aga mingeid erilisi kulutusi pole autole teinud. Kuna 10 000 tagasi oli IA's hooldus tehtud, siis ei pidanud vajalikuks mingeid õlivahetusi ette võtta. Põgusal ülevaatamisel nägin, et tagumised kettad hakkavad läbi minema, tagaluugi avamis käepide liikus raskelt ja väiksed kriimud kerel.
Nipet-näpet tänaseks juba nokitud ka, mõned tilulilud tellitud/ostetud, aga vajavad paigaldamist. Eks vähehaaval hakkan ka nende kohta postitama. Ava postiga nüüd aitaks ja pildid müügipiltidest on siin:
Viimati muutis SilQ, 02 Sept 2018, 15:56, muudetud 5 korda kokku.
Re: SilQ XC70
Muidu ilus ja kindlasti ka asjalik aparaat. Ainuke asi mis minu silma kriibib on need istmed Võibolla reaalis asi hoopis teine, kuid pildilt tundub hetkel hullult võõras see pruun seal. Võiks täiesti hele olla.
Igatahes edu ja palju kilomeetreid
Igatahes edu ja palju kilomeetreid
Re: SilQ XC70
Kui seda pilti vaatan siis tundub endalegi kuidagi imelik . Päriselus ei häiri nii ja mulle just see tumepruun istmete näol väga meeldib.
Ainuke mis nagu häirib on, et salong koosneb 3 toonist. Ecpresse brown (istmed, ukse polstrid, armatuur) Sandy (kõik muu) ja hõbemustrilised liistud salongis ja ustel. Aga ma ei ole veel välja mõelnud mis selle salongiga teha ja hetkel paremat pilti ka pole mis näitaks teda vähe paremas valguses.
Ainuke mis nagu häirib on, et salong koosneb 3 toonist. Ecpresse brown (istmed, ukse polstrid, armatuur) Sandy (kõik muu) ja hõbemustrilised liistud salongis ja ustel. Aga ma ei ole veel välja mõelnud mis selle salongiga teha ja hetkel paremat pilti ka pole mis näitaks teda vähe paremas valguses.
Re: SilQ XC70
Olen sees istunud, tegelikult on väga ilus värvilahendus. XC-le sobib hästi.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: SilQ XC70
Tunduvad ventileeritavad istmed!? Sõidaks isegi palaval suvepäeval.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: SilQ XC70
no1 kirjutas:Tunduvad ventileeritavad istmed!? Sõidaks isegi palaval suvepäeval.
Nii ta on, aga palaval suvepäeval pole veel autoga sõita saanud.
Re: SilQ XC70
Tore näha, et teema ka tuli
See ilmselt üks kiiremini ära ostetud auto mul, kui tellimuseautod kõrvale jätta Ei jõudnud kuulutustki teha
See vähene aeg, mis ma sain sellega sõidetud, jättis auto väga hea mulje ja kindlasti kaaluks endalegi, kui pereautot otsin. Must värv XC70 puhul pigem vähelevinud ja koos nende velgedega näeb minu arust suurepärane välja. Sisu on ka reaalselt ilus, värvid sobivad väga hästi kokku.
See ilmselt üks kiiremini ära ostetud auto mul, kui tellimuseautod kõrvale jätta Ei jõudnud kuulutustki teha
See vähene aeg, mis ma sain sellega sõidetud, jättis auto väga hea mulje ja kindlasti kaaluks endalegi, kui pereautot otsin. Must värv XC70 puhul pigem vähelevinud ja koos nende velgedega näeb minu arust suurepärane välja. Sisu on ka reaalselt ilus, värvid sobivad väga hästi kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: SilQ XC70
Suht hea näeb välja tõesti, aga kütust oleks kurb sinna põhjatusse 3,2'sse auku kallata! Mis taoline mudel maksab tellides?
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: SilQ XC70
no1 kirjutas:Suht hea näeb välja tõesti, aga kütust oleks kurb sinna põhjatusse 3,2'sse auku kallata! Mis taoline mudel maksab tellides?
Mul on 151kW D5 ka olnud paar aastat tagasi ja bensiinimootor sobis sellele kuidagi paremini.
Eks hind sõltub juba kriteeriumitest. See konkreetne tuli Eestist, mitte välismaalt.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: SilQ XC70
Mulle ka see sisu meeldib, hea kontrast on
Veljed on 17" või 18"?
Veljed on 17" või 18"?
Re: SilQ XC70
maan kirjutas:Mulle ka see sisu meeldib, hea kontrast on
Veljed on 17" või 18"?
18''
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: SilQ XC70
no1 kirjutas:Suht hea näeb välja tõesti, aga kütust oleks kurb sinna põhjatusse 3,2'sse auku kallata! Mis taoline mudel maksab tellides?
Ei ole väga hullu. Muidugi kuidas keegi on harjunud.
Kuldar vastab rohkem kui mina , 18" on jah.
Re: SilQ XC70
SilQ kirjutas:
Kuldar vastab rohkem kui mina , 18" on jah.
Automaatselt tuli see viimane juba, siis mõtlesin jah, et ilmselt parem, kui Sa ikka ise oma teemas vastad
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: SilQ XC70
Eks tuleb hakata vaikselt siis sissekandeid tegema:
Kuskil kuuke sai autoga rahulikult sõidetud kui kadus või aidati kaduma mu auto pult.
Süüdlane ka leitud kuigi tagasi ma seda ei saanud. Kibekiirelt aitas Karel mul uue puldi hankida ja vana ajust eemaldada. Samal päeval kui Tartut sai külastatud, tõin auto külge ka kohe päikseprillidele topsikese (part nr: 30715737). Minu jaoks on see eluks üks vajalik asi.
Peale seda sai oma valgete kätega autot hoolega pestud ja kapotilt koledad kriimud leitud. Ilmselt on kass seal korduvalt liugu lasknud. Kuldari sõnul neid ennem küll ei olnud. Tuli hakata rohkem aknapeal passima, nagu igavuses vaevlev vanamutt. Oligi ükspäev üks rõve musta-valge kõuts seal tallumas. Enne pooleerimisse viimist tuleb vist korralik õhupüss osta.
Probleemseteks kohtadeks ilmnesid veel:
Halvasti klappiv peegel. Tegelikult ta seda ei teegi praktiliselt, lihtsalt mootor ei jaksa. Siit ka küsimus: On keegi neid lammutanud? Kas saab mehanismile ligi või tuleks hoopis uus peegel muretseda?
Esiklaas on üsna väsinud.
Pagaasniku kilekotihoidja luugi hind puru. Vot see on osutunud parajaks pähliks, romulad ei vasta sellise sita asja pärast ja uuena osa pole saada. Kui keegi teab, kus selline auto osadeks vedeleb, võib julgelt teada anda, ilma parema hingeta on luugil kurb olla.
Selliste teadmistega vahetus vahepeal aasta.
Kuskil kuuke sai autoga rahulikult sõidetud kui kadus või aidati kaduma mu auto pult.
Süüdlane ka leitud kuigi tagasi ma seda ei saanud. Kibekiirelt aitas Karel mul uue puldi hankida ja vana ajust eemaldada. Samal päeval kui Tartut sai külastatud, tõin auto külge ka kohe päikseprillidele topsikese (part nr: 30715737). Minu jaoks on see eluks üks vajalik asi.
Peale seda sai oma valgete kätega autot hoolega pestud ja kapotilt koledad kriimud leitud. Ilmselt on kass seal korduvalt liugu lasknud. Kuldari sõnul neid ennem küll ei olnud. Tuli hakata rohkem aknapeal passima, nagu igavuses vaevlev vanamutt. Oligi ükspäev üks rõve musta-valge kõuts seal tallumas. Enne pooleerimisse viimist tuleb vist korralik õhupüss osta.
Probleemseteks kohtadeks ilmnesid veel:
Halvasti klappiv peegel. Tegelikult ta seda ei teegi praktiliselt, lihtsalt mootor ei jaksa. Siit ka küsimus: On keegi neid lammutanud? Kas saab mehanismile ligi või tuleks hoopis uus peegel muretseda?
Esiklaas on üsna väsinud.
Pagaasniku kilekotihoidja luugi hind puru. Vot see on osutunud parajaks pähliks, romulad ei vasta sellise sita asja pärast ja uuena osa pole saada. Kui keegi teab, kus selline auto osadeks vedeleb, võib julgelt teada anda, ilma parema hingeta on luugil kurb olla.
Selliste teadmistega vahetus vahepeal aasta.
Viimati muutis SilQ, 02 Sept 2018, 15:57, muudetud 4 korda kokku.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist