Joel - Volvo 940 SE, 1992
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4757
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
Lae aku korralikult täis, pole voolu, ei tööta ka pump.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
No kui starteri jaoks jätkub voolu mootorit ringi kedrata, siis pumba jaoks peaks kindlasti jätkuma. Aga sellegipoolest, aku laen igal juhul ära.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4757
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
Joel kirjutas:No kui starteri jaoks jätkub voolu mootorit ringi kedrata, siis pumba jaoks peaks kindlasti jätkuma. Aga sellegipoolest, aku laen igal juhul ära.
Starter võtab voolu ära.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
Pump käib ju enne starterit. Kui pump enne seda juba teeb nõka-mõka, siis hapu. Võib ka olla, et pinge madal ning pump vana - pump kiilub kinni ja ei suuda tööd teha, aga starter veel kuidagi veab. Pinge ja vool - starter tahab voolu, pump tahab pinget (rusikareegel). Elektrik ei ole, aga tundub sedasi pigem.
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
Pump töötab mingi aja (sekund, kaks?), bensiini rõhu andurit sel autol ju ei ole.
"Hädist häält" teeb pump siis, kui kütust koos õhuga imeb - kinni jäänud pump on vaikne.
Jäätunud vesi paagis/etteandepumbas/filtris saab tekitada hoopis ootamatuid veailminguid.
"Hädist häält" teeb pump siis, kui kütust koos õhuga imeb - kinni jäänud pump on vaikne.
Jäätunud vesi paagis/etteandepumbas/filtris saab tekitada hoopis ootamatuid veailminguid.
Kõigi tagaveoliste Volvode ajude softi vahetus/uuendus ( "flashimine" ) ka ootetööna.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
Kütust ikka on?
Ka kõvemad remondimehed on kütuse pumpade ja releedega tunde jamanud ning siis tuleb välja, et kütus otsas.
https://www.youtube.com/watch?v=aM8LA5Yygjk
Ka kõvemad remondimehed on kütuse pumpade ja releedega tunde jamanud ning siis tuleb välja, et kütus otsas.
https://www.youtube.com/watch?v=aM8LA5Yygjk
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
Nii, auto on lume alt välja sulanud, klanisin ta puhtaks, laadisin aku ära ja ennäe! - käima läks. Alguses puterdas 3 pütaga, aga vaikselt võttis neljanda ka taha. Käisin siis tegin temaga külavahel väikse proovisõidu ja veendusin, et pidurid on halvas seisukorras. Ilmselt tuleb kõik kettad-klotsid vahetada.
Aga kui ma paar päeva hiljem käivitada proovisin, siis kooles uuesti ära. Eks peab hakkama uurima mis kala on. Tal on mingi vana Cobra immobilisaator peal, mis on ühendatud bensiinipumpa - täiesti võimalik, et see nöögib.
Natuke analüüsisin siis ka mis asju mul on vaja:
* Esiklaas (kui võimalik, siis originaal)
* Rool
* Käigukanginupp
* Sinine pudelihoidjatega käetugi
* Esimesed tulekojamehed
* Esimesed tuleklaasid (võib proovida poleerida ka, aga klaase peaks olema eraldi saada)
* Tagumised embleemid VOLVO ja 940SE
* Plastikjalamatte kinni hoidvad metallkronsad
* Plastikjalamatid (sinised)
* Originaal-elektriantenn
* Esistanget oleks ka tegelikult vaja, keegi on seal midagi käianud või lihvinud
Rohkem nagu ei olegi - kõike muud saab parandada olemasolevatest asjadest, sh suunatulede ja tagatulede poleerimine, terve auto poleerimine-vahatamine, istmete taastamine paremasse vormi jne.
Suvi tuleb, eks vaikselt hakkab nokitsema. Projektiautosid on kahjuks või õnneks veel mitu tk, aga kuna sellega on kõige vähem tegemist, siis teeks selle esimese hooga viisakaks.
Aga kui ma paar päeva hiljem käivitada proovisin, siis kooles uuesti ära. Eks peab hakkama uurima mis kala on. Tal on mingi vana Cobra immobilisaator peal, mis on ühendatud bensiinipumpa - täiesti võimalik, et see nöögib.
Natuke analüüsisin siis ka mis asju mul on vaja:
* Esiklaas (kui võimalik, siis originaal)
* Rool
* Käigukanginupp
* Sinine pudelihoidjatega käetugi
* Esimesed tulekojamehed
* Esimesed tuleklaasid (võib proovida poleerida ka, aga klaase peaks olema eraldi saada)
* Tagumised embleemid VOLVO ja 940SE
* Plastikjalamatte kinni hoidvad metallkronsad
* Plastikjalamatid (sinised)
* Originaal-elektriantenn
* Esistanget oleks ka tegelikult vaja, keegi on seal midagi käianud või lihvinud
Rohkem nagu ei olegi - kõike muud saab parandada olemasolevatest asjadest, sh suunatulede ja tagatulede poleerimine, terve auto poleerimine-vahatamine, istmete taastamine paremasse vormi jne.
Suvi tuleb, eks vaikselt hakkab nokitsema. Projektiautosid on kahjuks või õnneks veel mitu tk, aga kuna sellega on kõige vähem tegemist, siis teeks selle esimese hooga viisakaks.
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
Kas rool on airbagiga või ilma? Mis käigukastiga on tegemist? Mul on ehk üht-teist pakkuda.
90. 744 T5
90. 745 b230ft
00. S80 tdi
07. V70 D5
90. 745 b230ft
00. S80 tdi
07. V70 D5
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
Rool on ilma airbagita ja käigukast on 5k manuaal. Olen huvitatud kõigist pakkumistest, kuid ütleksin ära, et vajan väga heas seisukorras asju.
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
ants kirjutas:Joel kirjutas:No kui starteri jaoks jätkub voolu mootorit ringi kedrata, siis pumba jaoks peaks kindlasti jätkuma. Aga sellegipoolest, aku laen igal juhul ära.
Starter võtab voolu ära.
Well I'll be damned! Sul on õigus. Ongi nii, et värskelt laetuna käivitub ja seisnuna mitte. Mis pull see siis on? Aku on suht uus. Hakkan edaspidi stepsli kõrvale parkima vist.
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
elektri auto Tarbib palju elektrit
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
Mul oli kunagi sama jama. Vahetatud sai palju juppe aga lõpplahendus oli see, et rihm oli hamba üle visanud.
90. 744 T5
90. 745 b230ft
00. S80 tdi
07. V70 D5
90. 745 b230ft
00. S80 tdi
07. V70 D5
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
Ohoh, selle peale poleks osanud küll tulla. Vahepeal soovitati veel kommutaator üle vaadata.
Igatahes hakkas protsess nüüd peale - täna viisin originaalveljed taastamisse/värvimisse. Keskkapslid tuleb ka uued osta, neil on kriimud peal. Järgmiseks nädalaks on tõsisem poleerimine, plastikpindade ennistamine, tulede lihvimine jms broneeritud - pidid kaks päeva lammutama auto kallal. Eks siis ole näha mis tulemus tekib. Homme lähen Info-Autosse ja üritan embleemid, rooli, käigukanginupu, tuleklaasid, tulekojamehed jms ära tellida.
Igatahes hakkas protsess nüüd peale - täna viisin originaalveljed taastamisse/värvimisse. Keskkapslid tuleb ka uued osta, neil on kriimud peal. Järgmiseks nädalaks on tõsisem poleerimine, plastikpindade ennistamine, tulede lihvimine jms broneeritud - pidid kaks päeva lammutama auto kallal. Eks siis ole näha mis tulemus tekib. Homme lähen Info-Autosse ja üritan embleemid, rooli, käigukanginupu, tuleklaasid, tulekojamehed jms ära tellida.
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
Käisin Info-Autos täna ja sain teada, et rooli, käetuge, tulekojamehi jms sealt enam osta ei saa. Tuleklaasid on 70€/tk. Tagaluugi embleemid saab õnneks.
Kas kellelgi on sellist korralikku rooli pakkuda?
Kas kellelgi on sellist korralikku rooli pakkuda?
Re: Joel - Volvo 940 SE, 1992
Joel kirjutas:Käisin Info-Autos täna ja sain teada, et rooli, käetuge, tulekojamehi jms sealt enam osta ei saa. Tuleklaasid on 70€/tk. Tagaluugi embleemid saab õnneks.
Kas kellelgi on sellist korralikku rooli pakkuda?
Ah, sina siis olidki minu kõrval täna lõunal Info-Autos.
Sorri, et pealt kuulasin, aga just tihti ei kuule, et keegi Info-Autost selliseid juppe ostab
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist