Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a "Dream Works"
Postitatud: 09 Nov 2015, 22:28
Kiirest elutempost tingituna on vahepeal vaikus olnud, kuid hetkel tundub paras aeg viimase kolme nädala kokku võtmiseks.
Minnes ajas natuke tagasi, olin ma juba mõnda aega kiiremate universaalide turul silma peal hoidnud, kuid vahepeal vaatasin ka lihtsamaid V70`eid. Üldiselt midagi väga meele järgi ei olnud ja mis oli väljus jällegi eelarvest. Vaatasin ka Saab 9-5 universaale, kuid ainult 2005a autode otsing tõmbas ringi ikka väga kitsaks. Vanemaid ei soovitata ja 2005a järgne facelift mulle enam ei meeldi, nii et ka sellest plaanist ei saanud asja.
9. okt. märkasin järsku müügis uustulnukat milleks oli 2,4 125KW 99a V70. Viimase aasta jooksul oli mul tekkinud ettekujutus milline võiks minu järgmine V70 olla. Kui ta pole just T5 või R vastas antud auto peaaegu täpselt sellele. Puudu oli ainult hele nahksisu, kuid kuna sisu peaks olema korralik, siis sellist autot Eestist samahästi kui ei saagi.
Millest siis armumine esimesest silmapilgust?
Olles tumesinine metallik, on see minu arust üks ilusamaid värve sellele autole. Läbisõit on täna natuke alla 248tuhande km, mis tundub olema ka õige ja on päris mõistlik nii vana auto kohta. Kui mitte turboga mootor, siis just 125kw võiks ta olla.
Mõned täiendavad lisad mida minu kahvatukuldsel metallikul polnud:
-Kundepoolne airbag;
-Esitulede kojamehed;
-Esiistmete soojendused;
-Lävepakuliistud;
-Katuseraamid. Lisaks olid olemas ka orig. Volvo põiktalad ja nende juurde kuuluv võti.
-Esimestel ustel tuulesuunajad;
-Piduritulega antitiib;
-Kärukonks;
-Võrkudega panipaigad pakiruumis;
-Veojõukontroll tingituna võimsamast mootorist.
Kuna piltide põhjal tundus autot palju olema, sai tehtud otsus seda vaatama minna. Kõne müüjale, aga proovi palju tahad, kätte ei saa. Näd. vahetus mis oleks ajaliselt hästi sobinud läks seega puhtalt raisku. Esmaspäeval sain müüjalt kõne: "Te olete mulle helistanud?" Jaa, nii umbes 10 korda, aga ei hullu. Selgus, et kõne oli suunatud teisele numbrile, aga sellega oli mingi jama ja nii need kõned õhku jäidki. Kuna huvi oli tõsine ja ajaliselt polnud mõtet venitada saimegi esmaspäeval kell 17:00 Rakveres kokku.
Juba paar ringi ümber auto andis kinnituse, et piltilusa kaunitariga tegemist ei ole. Väiksemaid iluvigu ikka oli, aga mitte nii palju kui minu vanal. Kohe jäi silma ka roostes vasakpoolne tagumine ketas . Kuidagi dejavu tunne tekkis... Mis nende tagumiste piduritega Volvol ometi on ? Tagumised vedrud liiga pehmed ja mingid kummipuksid on vedrudele alla pandud, et hoiaks saba normaalsel kõrgusel. Juhiukse "puldist" ei töötanud parempoolne tagumine aken, muidu enda lülitist toimis. Juhiukse polstri keskmine osa oli liimist lahti ja parempoolne tagumine tahab üldse uut polstrit saada- materjal on juba kergelt lahti löönud keskelt. Tulede kojamehed olid süsteemist lahti ühendatud ehk vasakpoolse mootor oli tüüpiliselt läbi. Hmmm....
Positiivse poole pealt korralik poolnahksisu, mis tavaliselt kipub ribadeks olema. Uus roolilatt, uued esituled, uus aku. Kunagi olevat pandud kõik kettad ja klotsid uued, aga tänaseks päevaks pole sellest küll midagi järgi või oli lihtsalt niisama jutt. Kaasa tulid 2000km sõitnud uued naastrehvid.
Mootoririhmad ja veepump (orig.) vahetatud 188tuhande km peal.
Otsustasin temaga üksiti ka ostueelsel ülevaatusel käia, aga seal üllatusi ei tulnud. Roostet polnud, lekked puudusid, pidurid olid head, heitgaasid olid korras. Muidugi esimesed poolraami puksid on jällegi pragulised, neid saab jälle vahetada kunagi. Kokkuvõttes oleks ülevaatuselt puhtalt läbi läinud kuigi palusin asjasse keskmisest rangemalt suhtuda ja käisin ise ka auto põhja alla piilumas.
Proovisõidust jäid ka head muljed, polnud nagu millegi kallal nokkida. Mootor töötas ilusti ja kõrvalhelideta, manuaalkast toimetas ladusalt ja veermik oli vaikne. Õli ei pidanud võtma ja õli on väidetavalt iga 10tuhande tagant vahetatud, kuid millegipärast on sõidetud poolsünteetilise õliga.
Oli mille üle mõelda. Samas tundus see auto selline, mille võib vajadusel iga kell uuesti maha müüa. Sestap tingisin hinna 2000 pealt 1700`le ja ostetud ta oligi. Hinna poolest sisuliselt 1:1 vahetus, kuid siin tundus autot palju rohkem olema. Kuulutus sai üleval olla 4 päeva.
Minnes ajas natuke tagasi, olin ma juba mõnda aega kiiremate universaalide turul silma peal hoidnud, kuid vahepeal vaatasin ka lihtsamaid V70`eid. Üldiselt midagi väga meele järgi ei olnud ja mis oli väljus jällegi eelarvest. Vaatasin ka Saab 9-5 universaale, kuid ainult 2005a autode otsing tõmbas ringi ikka väga kitsaks. Vanemaid ei soovitata ja 2005a järgne facelift mulle enam ei meeldi, nii et ka sellest plaanist ei saanud asja.
9. okt. märkasin järsku müügis uustulnukat milleks oli 2,4 125KW 99a V70. Viimase aasta jooksul oli mul tekkinud ettekujutus milline võiks minu järgmine V70 olla. Kui ta pole just T5 või R vastas antud auto peaaegu täpselt sellele. Puudu oli ainult hele nahksisu, kuid kuna sisu peaks olema korralik, siis sellist autot Eestist samahästi kui ei saagi.
Millest siis armumine esimesest silmapilgust?
Olles tumesinine metallik, on see minu arust üks ilusamaid värve sellele autole. Läbisõit on täna natuke alla 248tuhande km, mis tundub olema ka õige ja on päris mõistlik nii vana auto kohta. Kui mitte turboga mootor, siis just 125kw võiks ta olla.
Mõned täiendavad lisad mida minu kahvatukuldsel metallikul polnud:
-Kundepoolne airbag;
-Esitulede kojamehed;
-Esiistmete soojendused;
-Lävepakuliistud;
-Katuseraamid. Lisaks olid olemas ka orig. Volvo põiktalad ja nende juurde kuuluv võti.
-Esimestel ustel tuulesuunajad;
-Piduritulega antitiib;
-Kärukonks;
-Võrkudega panipaigad pakiruumis;
-Veojõukontroll tingituna võimsamast mootorist.
Kuna piltide põhjal tundus autot palju olema, sai tehtud otsus seda vaatama minna. Kõne müüjale, aga proovi palju tahad, kätte ei saa. Näd. vahetus mis oleks ajaliselt hästi sobinud läks seega puhtalt raisku. Esmaspäeval sain müüjalt kõne: "Te olete mulle helistanud?" Jaa, nii umbes 10 korda, aga ei hullu. Selgus, et kõne oli suunatud teisele numbrile, aga sellega oli mingi jama ja nii need kõned õhku jäidki. Kuna huvi oli tõsine ja ajaliselt polnud mõtet venitada saimegi esmaspäeval kell 17:00 Rakveres kokku.
Juba paar ringi ümber auto andis kinnituse, et piltilusa kaunitariga tegemist ei ole. Väiksemaid iluvigu ikka oli, aga mitte nii palju kui minu vanal. Kohe jäi silma ka roostes vasakpoolne tagumine ketas . Kuidagi dejavu tunne tekkis... Mis nende tagumiste piduritega Volvol ometi on ? Tagumised vedrud liiga pehmed ja mingid kummipuksid on vedrudele alla pandud, et hoiaks saba normaalsel kõrgusel. Juhiukse "puldist" ei töötanud parempoolne tagumine aken, muidu enda lülitist toimis. Juhiukse polstri keskmine osa oli liimist lahti ja parempoolne tagumine tahab üldse uut polstrit saada- materjal on juba kergelt lahti löönud keskelt. Tulede kojamehed olid süsteemist lahti ühendatud ehk vasakpoolse mootor oli tüüpiliselt läbi. Hmmm....
Positiivse poole pealt korralik poolnahksisu, mis tavaliselt kipub ribadeks olema. Uus roolilatt, uued esituled, uus aku. Kunagi olevat pandud kõik kettad ja klotsid uued, aga tänaseks päevaks pole sellest küll midagi järgi või oli lihtsalt niisama jutt. Kaasa tulid 2000km sõitnud uued naastrehvid.
Mootoririhmad ja veepump (orig.) vahetatud 188tuhande km peal.
Otsustasin temaga üksiti ka ostueelsel ülevaatusel käia, aga seal üllatusi ei tulnud. Roostet polnud, lekked puudusid, pidurid olid head, heitgaasid olid korras. Muidugi esimesed poolraami puksid on jällegi pragulised, neid saab jälle vahetada kunagi. Kokkuvõttes oleks ülevaatuselt puhtalt läbi läinud kuigi palusin asjasse keskmisest rangemalt suhtuda ja käisin ise ka auto põhja alla piilumas.
Proovisõidust jäid ka head muljed, polnud nagu millegi kallal nokkida. Mootor töötas ilusti ja kõrvalhelideta, manuaalkast toimetas ladusalt ja veermik oli vaikne. Õli ei pidanud võtma ja õli on väidetavalt iga 10tuhande tagant vahetatud, kuid millegipärast on sõidetud poolsünteetilise õliga.
Oli mille üle mõelda. Samas tundus see auto selline, mille võib vajadusel iga kell uuesti maha müüa. Sestap tingisin hinna 2000 pealt 1700`le ja ostetud ta oligi. Hinna poolest sisuliselt 1:1 vahetus, kuid siin tundus autot palju rohkem olema. Kuulutus sai üleval olla 4 päeva.