Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas ralliedash » 10 Jaan 2018, 21:18

dp läheb ka jahh 3" peale. 16t originaal kuumkojal tuleb dp jaoks välja 61 mm ja sinna pole nagu päris möistlik 76 mm otsa panna. 13t kojal tuleb välja 73 mm.
ja LPT segusiibritel küll pole sellist plastjunni küljes näinud.
Vana mootori tulevik on hetkel lahtine. Kui pealt maha saab, siis näis.
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas allan » 11 Jaan 2018, 06:30

ralliedash kirjutas:16t originaal kuumkojal tuleb dp jaoks välja 61 mm ja sinna pole nagu päris möistlik 76 mm otsa panna.

Sirge flantsiga kuumakoda on jah väike, ME7-ga tuli angled ja see on oluliselt parem.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas ralliedash » 21 Jaan 2018, 19:53

tänase seisuga mootor(id) maas koos sillatalade ja käigukastidega. uuel tehtud plokikaanele port match. Ära sai tellitud uus katalüsaator. Nüüd siis on dp jaoks köik jupid olemas.
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas ralliedash » 28 Jaan 2018, 16:26

teeme nii, et piltide kvaliteedi üle ei irise ja ise katsute aru saada milline vana jupp ja milline uus.
Küsimus ka neile, kes reissing katalüsaatorit kasutanud on: kas heli läheb liiga valjuks ja peab resonaatori ka vahele pistma vöi pole hullu?

segusiibrid:
Pilt

kuumkojad:
Pilt

katalüsaatorid:
Pilt

turbo ise:
Pilt

kere hetkeseis:
Pilt

mootorid:
Pilt
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas ralliedash » 01 Veebr 2018, 20:44

kuna peale tööd öhtati ei jöua auto kallal nokkimas käia, siis peab miskit koju kaasa tegemiseks vötma
Pilt

päris 100% rahul tulemusega ei ole- tähtede servad jäid veidi karvase välimusega. vist peab käsitsi pintsliga ikka üle käima. ja siis lakki. sinine oleks ka vöinud kriipsuke heledam jääda (oleks pidanud jääma subaru sinine, aga nohh jahh...)

küsimus suurele ringile ka- kuskohast vöiks otsida turbost mootorisse tagasi mineva ölitoru mootoriploki poolset tihendit? Fixuses keerutati ainult silmi sellise asja peale ja soovitati IA-sse minna. kas kuskilt mujalt veel otsida vöib ja mis see IA-s maksma vöiks minna?

Rain
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas Tanel » 01 Veebr 2018, 21:14

IA see tihend koos teise otsa käiva tihendiga maks 15e. Paigaldus ilge kepp :D
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas ralliedash » 10 Veebr 2018, 19:31

tänase päeva seis: hommikul sain kätte rihmakomplekti, jagajakaane, rootori, küünlad, pagassiamordid ja bensiinifiltri. rihmad ja süüteasjad rändasid kohe mootorile külge ning köik jälle ühes tükis. homme peab kere uuesti mootori peale lastud saama...
Samal ajal on pahteldamises esipamper (puritaanid vöivad nüüd oksele hakata, aga mina neid tulekojamehe auke ei seedi. Seega said need välja löigatud ja klaaskiuga kinni). Oma järge ootavad tagapamper, luugitiib ja peeglid. loodetavasti ülejärgmine nädal need värvivalmis.
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

Kasutaja avatar
Indrek1989
Kreisi postitaja
Postitusi: 325
Liitunud: 26 Juun 2014, 21:35
Asukoht: Kehra-Tallinn-Tapa

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas Indrek1989 » 11 Veebr 2018, 19:41

Kuidas sa sisselaske kollet modisid ,et 3" liblikklapp otsa sobiks (kas freesisid käsitsi turbiiniga või kuskil ettevõttes lasid pingis freesida?). Endal ka millaski sama asi vaja teha. Samas mul veel 2.5l sisselaske kolle koos vvis süsteemiga. Mul endal juba olemas vabalthingava nukad, 3" liblikklapp, ME7 väljalaske kolle ja lähiaeg saan kätte 15g turbo,punased pihustid,"XC" stiilis iluvõre ja "R" esistange.
Volvo 960 T6 projekt
Volvo 855 2.0 :arrow: 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas ralliedash » 11 Veebr 2018, 22:06

Indrek1989 kirjutas:Kuidas sa sisselaske kollet modisid ,et 3" liblikklapp otsa sobiks (kas freesisid käsitsi turbiiniga või kuskil ettevõttes lasid pingis freesida?). Endal ka millaski sama asi vaja teha. Samas mul veel 2.5l sisselaske kolle koos vvis süsteemiga. Mul endal juba olemas vabalthingava nukad, 3" liblikklapp, ME7 väljalaske kolle ja lähiaeg saan kätte 15g turbo,punased pihustid,"XC" stiilis iluvõre ja "R" esistange.


Kollektoriga sai nii tehtud, et panin segusiibri ilma liblikklapita külge ja siis lasin 65 mm bimetallfreesiga augu öigeks. Pärast lihvisin köik minifreesiga üle. Ja sul olevate sisse- ja väljalaskejuppidega olen tuttav- mult sa need mingi aeg ostsid ju :D

Aga muidu said täna mootor ja kere uuesti omavahel kokku. Ja bypass sai ka kinni pandud.
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

Kasutaja avatar
Indrek1989
Kreisi postitaja
Postitusi: 325
Liitunud: 26 Juun 2014, 21:35
Asukoht: Kehra-Tallinn-Tapa

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas Indrek1989 » 11 Veebr 2018, 22:10

Vaikselt tuleb meelde jah :D aga jõudu enda projektiga.
Volvo 960 T6 projekt
Volvo 855 2.0 :arrow: 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas ralliedash » 18 Veebr 2018, 18:51

Tänasega sai siis jöutud nii kaugele, et mootoril elekter uuesti külge ühendatud ja dp valmis keevitatud (koos lambda stutsidega). Önneks otsustas telefon mitte koostööd teha ja pilte ei saa. Au ja kiitus neile, kes igapäevast leiba keevitamisega teenivad. Ma sain ennast ikka korralikult närvi selle tööga. Uuel nädalal peab sisselaske lödvikud ja vaakumvoolikud kätte saama- järgmise nv plaan on siis mootorist esimesed paugud kätte saada, siis näeb kohe ka lekked dp-st ära ja saab üle keevitada... Ära sai tellitud ka uus wastegate actuator. Kohale peaks jöudma märtsi algus.

Rain
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas ralliedash » 25 Veebr 2018, 19:22

tänase päeva seis- mootor töötab :)
kuna kohale ei jöudnud ei sisselaske silikoonid ega vaakumid, siis kombineerisin 3 auto pealt kokku (probleeme tekitas siis 3" TB ja kui juba, siis sai ka RIP kit ehitatud). tegin ära ka ölivahetuse (sisse läks castrol magnatec täissünt+hengsti filter), roolivöimu öli uus ja jahutusvedelik. Suure meeldiva üllatuse valmistas DP, mis ei lekkinud mitte ühestki kohast. Külge tagasi läksid ka esipidurid koos ferodo klotsidega.
Jätkuvalt pole käes ka oil catch can, pidi hetkel ajutiselt otse tagasi ühendama.
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas ralliedash » 06 Mär 2018, 17:54

See nv siis midagi teha ei jöudnud, aga jöuluvana käib ikka omasoodu edasi. hetkel siis ootel sellised asjad:
Pilt
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas ralliedash » 11 Mär 2018, 19:29

tänase päeva seisuga siis uus wastegate actuator (kes mambatekist midagi tellida plaanib, siis on heasse peresse ära anda -5% kupong), fpr (hetkel 3 bar peal nagu tehas ette näeb) ja bov küljes, dp sai ära teibitud (kui kellelgi peaks vaja minema, siis mul jäi pool rulli üle. 800 kraadi pidevat ja 1300 kraadi ajutist, 50 mm lai). Veermik koos. bensiinifilter ja pagassi amort (kui kellelgi vaja, siis tellisin paari, aga vahetust vajas ainult üks) vahetatud. Häda tekkis jahutusventikaga, mis enam vahele mahtuda ei taha. önneks on slim olemas, mis vajab nüüd veidike aretamist. Samuti ei ole enam aku jaoks kapoti all kohta, nii et see peab pagassi kolima. Siinkohal ka küsimus, et mitme ruudust kaablit peaks kasutama?
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas ralliedash » 14 Mär 2018, 18:39

tänase päeva pakike
Pilt
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist