Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 870
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo S70 2,3T '98

PostitusPostitas 164 » 04 Jaan 2017, 15:20

ralliedash kirjutas:
Traktorist kirjutas:Kena projekt sul ;) Kui saladus pole, siin kustkohast sa vabalthingava nukad hankisid?

Tegelikult mul oli otsimiskuulutus üleval jupp aega, aga keegi ei pakkunud. Ja siis ühel heal päeval helistas üks tuttav keda ammu näinud polnud ja pakkus (mul oli VW klubi foorumis ka ülal otsimissoov). Kahjuks pole ideaalne 93- 94 aastakäik, vaid 96, aga vahe on ikka tuntav. nii p-sedünoga kui obdII ühilduv nutiseade märkis kiirenduse paranemist.

Ega sa ei ole uurinud kui palju uued nukad maksavad?

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98

PostitusPostitas ralliedash » 04 Jaan 2017, 15:30

164 kirjutas:Ega sa ei ole uurinud kui palju uued nukad maksavad?


Mis mötled uute nukkade all? NA nukkade turuhinda?
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 870
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo S70 2,3T '98

PostitusPostitas 164 » 04 Jaan 2017, 15:35

Just ning kust kõige mõistlikum oleks neid hankida?

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98

PostitusPostitas ralliedash » 04 Jaan 2017, 16:07

Tuleb lihtsalt silmad- körvad lahti hoida. vahest neid ikka liikumas on, kusjuures siin tihedamalt ja odavamalt kui rootsis. Hinnad u 20- 50 eurtsi paar. Ja kui päris aus olla, siis üks komplekt vedeleb mul kodus ülearu ka koos 3" sisselaskega, aga need ootavad oma projekti hetkel.
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98

PostitusPostitas ralliedash » 02 Mär 2017, 17:24

Nii. Täna siis oli aega ja sai auto seest löpuks ära koristatud. Ja kuna 370000 ette keris, siis oli paras aeg ka ölivahetus ära teha (jätkuvalt castrol ja filtriks hengst). Ja kuna genekarihm aegajalt korralikult vilistas siis sai profülaktika möttes ka see ära vahetatud (Continental), seekord siis ilma kliimata variandi vastu kuna see niikuinii ei tööta ja tuleb suvi, siis vötan vist maha süsteemi ka.

Rain
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98

PostitusPostitas ralliedash » 01 Aug 2017, 18:25

Nii. Paar nädalat tagasi said vahetatud esimesed stabikakondid. Kuna ette keris 380000, siis sai eila tehtud ka ölivahetus. Täna läbisime puhta lehega ülevaatuse.
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98

PostitusPostitas ralliedash » 26 Nov 2017, 19:08

tänase seisuga sai pisivigasi likvideeritud. paar ragisevat kölarit välja vahetatud, kundepoolt peegel sai uue (töötava soendusega) klaasi, tagant kundepoolne aknatöstuki mootor sai välja vahetatud ja viimased mittetoimivad lülitipirnid välja vahetatud, möned salongiplastid tervete vastu jms. kuna palju pimedat aega, siis said xenonid ka uuesti tagasi. eelmine nädal sai talvekad alla pandud, järgmiseks suveks sai velgedeks löpuks kauaotsitud columbad. üleeelmine nädal sai esimene vasak pidurisadul remontkomplekti, kuna jäi kinni lausa. ega muud erku pole ka.
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98

PostitusPostitas ralliedash » 01 Jaan 2018, 14:03

Suurepärene löpp suurepärasele aastale. Eila öhtul siis viskas mingi kohutava kolina mootorisse. Täna sai siis kuidagi söites kodu meelitatud (u. 25 km). Jöudu pole, kolin tundub söltuvat pööretest ja tundub tulevat plokikaanest, kodu juurde keerates gaas maha lastes hakkas ka ölituli pölema. pöörded uuesti örnalt peale ja kustus uuesti ära, aga nii kui gaas uuesti maha, siis pöles uuesti. söites kütusekulu u. 60- 70 söites 15l/100 km. Tagant mingit suitsu ei erita, aga söidu ajal oleks nagu tosoolihaisu korra sisse visanud. mahlad normis, ölikorgi ja ajhutusvedeliku korgi all mingit valet ollust ei paista, aga ölivarras n.ö. majoneesine. mitte just köige paremini kirjeldatud sümptomid aga äkki keegi oskab öelda, mis esmajärjekorras üle kontrollida.

Kena uut
Rain
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo S70 2,3T '98

PostitusPostitas Tanel » 01 Jaan 2018, 14:37

Õlivarras kondentsine.
Kui kolin siis suure tõenäosusega saale kolin.
Üleval ei saa midagi katki minna.
Ise samade sümptomitega kolina läbi elanud.
Mootor on metallist siis puudub võimalus täpse kolina asukoha kindlaks tegemiseks.
Võta karter alt ja vaata mis on karteris ja edasi saad juba vaadata kepsusaalesid
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98

PostitusPostitas ralliedash » 01 Jaan 2018, 14:47

Kas saalekolinaga ei peaks ölituli kohe pölema hakkama? ja idee poolest ei tohiks ju nii pikalt söita saada (25 km)?
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4313
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Volvo S70 2,3T '98

PostitusPostitas Iceman » 01 Jaan 2018, 15:09

Andsid korralikult pähe või sõitsid niisama rahulikult?

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98

PostitusPostitas ralliedash » 01 Jaan 2018, 15:29

Rahulikult meelitasin ära
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98

PostitusPostitas ralliedash » 03 Jaan 2018, 12:31

jahh, läheb mootorivahetuseks. plaanis oli, aga mitte veel ja mitte selle vastu mis hetkel vötta on, aga mis teha. Uueks läheb siis peale 2,0 166 kw (b5204t3). ringi viskan ka N/A nukad ja külge läheb ME7 väljalaskekollektor.
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo S70 2,3T '98

PostitusPostitas ralliedash » 10 Jaan 2018, 20:45

nüüd siis asi jöudnud niikaugele, et sisselaskekollektor ja segusiiber tahavad veel ainult poleerimist saada. Originaalse segusiibri kohta ütleks niipalju, et itaallased on ikka preilid küll- liblikklapil oli küljes 9 mm paksusega piiraja.

kollektori sisend üle freesitud 3" segusiibri peale ja tehtud gasket match. segusiiber 960 3,0 oma, kuhu külge saab keeratud vedrualus ja gaasiklapi asendi anduri alus originaali küljest

sai ära vahetatud ka uue turbo kuumkoda 13t oma vastu, nüüd peab sellele hakkama kuskilt korralikku wastegate-i otsima. kellel on mingite firmadega kokkupuudet ja üpositiivset kogemust vöib teada anda. vedru peab kindlasti vahetatav olema.
ahjaa. turbol läheb bypass ka kinni ning asemele tuleb blowoff.

aeglaselt läheb, aga mis teha.
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo S70 2,3T '98-> 2,0T

PostitusPostitas Tanel » 10 Jaan 2018, 20:54

Segusiibritel on kõigil plastik va 960-tel.
Miks sa deupgrade teed autole? Mootor jooksis jah kotti aga turbo kuumakoda? Nüüd pead vahetama ka dp või flansi....
Mida vana mootoriga teed?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist