overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Tavaliselt ülbitsevad saarlased oma kevadise olekuga, kui mandril on veel lumi munadeni - L-Eestis sel kevadel vastupidi
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Valmistasin omale ise uue tagakojamehe hammasratta.
Eks paistab, kaua vastu peab.
XC 70 tagakojamees tagumine kojamees hammasratas valmistamine remont
XC 70 rear wiper motor gear making fix
Eks paistab, kaua vastu peab.
XC 70 tagakojamees tagumine kojamees hammasratas valmistamine remont
XC 70 rear wiper motor gear making fix
Viimati muutis overspeed, 04 Jaan 2021, 12:10, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
overspeed kirjutas:Probleem aga ei lahenenud. Armatuuris alarm ikkagit.
Vida järgi pannes, kalibreerisin amordid, kustutasin vead. Testisin ka amorte ... tagumised päris samad pole mis esimesed. Kui ette läeb ca 0,4 A keskmiselt, siis tagumised pendeldasid 0,1 ... 0,8 A vahel.
Alarmid ka vastavad. Kui ennem oli alarm, et ahel lahti (juhtmed olid ju lihtsalt ää löigatud), siis nüüd kurdab ta RR amordi liialt suure amperaazi üle (current too high).
Nokitsen asja edasi, hiljem.
Proovisin siis uuesti.
Muretsetud said takistid seekord 50W, et nii kuumaks ei läeks, olgugi et ka eelmised miskit soojad ei olnud.
Takistuste poolest valisin 10, 12, 15 ja 20 oomi.
Kui jöudsin prooviga 12 oomisteni, siis armatuurist alarm jäi vakka, kuid Vidaga vaadates oli alarm ikkagit.
Löpuks jätsin paika 20 oomi 50W takistid. Armatuuris alarmi enam pole. Vida kurdab küll valede väärtuste üle, kuid miskit spetsiifilist enam ei kirjelda (nagu ennem ,et voolud liialt suured) Kuid kui testi tegin siis 20 oomised püsisid köige paremini 0,4A kandis, nagu esimesed amordid. Nii jätsin.
Kuid olles selle töö löpetanud avastain, et ees on loik maas ... mekk reetis, et jahutusvedelik. Eemaldasin plastid mootori alt ja kahjuks on radikas kuskilt paremalt küljel immitsema hakkand nöndavörd palju, et tilgub kenasti ... oli seda nüüd siis vaja
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Söber leidis ühe vana Volvo reklaami 05/10/2006 Eesti Ekspressist:
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Ajaks, mil varuosad koju jöudsid, oli kogu jahutusvedelik välja lekkinud.
Ennem uue radika tellimist proovisin leida, kust tilgub ... no mitte ei saa aru. Lödvikud kuivad, kinnitused kuivad, lihtsalt kuskilt alt paremalt nurkast.
Ei hakanud rohkem nuputama ning tellisin varuosad.
Kuna automaatkasti öli jahutus käib samuti läbi radika ja ma ei tea, mis seisuses on tolle kinnituste o-röngad ning klambrid, siis tellisin ka need igaks juhuks uued, et ikka kindlalt kokku köik saaks tagasi.
Ennem uue radika tellimist proovisin leida, kust tilgub ... no mitte ei saa aru. Lödvikud kuivad, kinnitused kuivad, lihtsalt kuskilt alt paremalt nurkast.
Ei hakanud rohkem nuputama ning tellisin varuosad.
Kuna automaatkasti öli jahutus käib samuti läbi radika ja ma ei tea, mis seisuses on tolle kinnituste o-röngad ning klambrid, siis tellisin ka need igaks juhuks uued, et ikka kindlalt kokku köik saaks tagasi.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Ammu juba oli soov vahetada üle-laadimis-öhu lödvik öhu-jahutist. Oli teine pehme ja kahtlane. Kuna nüüd see küljest vajas vötmist niikuitnii, oli hea hetk ta vahetada.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Nagu ka juhend ütleb, on mugavam radikas eemaldada/paika panna kahekesi. Söber käis külas ning aitas vahetuse teha.
Ilma juhendita oleks olnud tüki nuputamist esimese korra kohta, kuid keerulist ise-enesest polnud seal miskit. Vaid see alt välja nikerdamine ja uue sisse ajamine.
Vahetatud radikas ja masin söidab taas.
Ilma juhendita oleks olnud tüki nuputamist esimese korra kohta, kuid keerulist ise-enesest polnud seal miskit. Vaid see alt välja nikerdamine ja uue sisse ajamine.
Vahetatud radikas ja masin söidab taas.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Vanat radikat uudishimust otseselt survestanud ei ole, et näha kust lekib. Kuid survepesuriga puhtaks pesin ikka.
Alt paremast nurkast said ribid kohe läikima, kuna jahutusvedelik selle nii puhtaks lekkinud oli. Kuskilt sealt ta katki läks järelikult.
ps Külma-agents ei püsi endiselt sees süsteemis. Talve jooksul lekib välja, suvel palav söita. Viimane kord täitmisel, kontrolliti niipalju kui saadi lambiga. Ei leitud leket. Kuid kahtlustasid töötava mootoriga kompressori völlitihendit. 220'000 km pidi selle aeg olema hakkama, et niimoodi örnalt vahest lekib.
Alt paremast nurkast said ribid kohe läikima, kuna jahutusvedelik selle nii puhtaks lekkinud oli. Kuskilt sealt ta katki läks järelikult.
ps Külma-agents ei püsi endiselt sees süsteemis. Talve jooksul lekib välja, suvel palav söita. Viimane kord täitmisel, kontrolliti niipalju kui saadi lambiga. Ei leitud leket. Kuid kahtlustasid töötava mootoriga kompressori völlitihendit. 220'000 km pidi selle aeg olema hakkama, et niimoodi örnalt vahest lekib.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Ammu ka mölgub möttes vahetada automaatkasti öli. Kuskil Volvo esinduses ma öliproove andmas ei käi, välpa Volvo ise ei anna.
Teistel automaatkastidel kuskil 200'000 km kandis vahetus tavaliselt on.
Vöiks ju profülaktika möttes vahetada.
Läbiloputust 220'000 km söitnud öliga kastile teha ei soovitatud (Volvo manual räägib läbiloputusest samuti).
Volvodega tegelenud mehaanik soovitas tükati uuendada öli. Lasen välja alt palju tuleb, värske sisse. Nii lihtsalt 3 korda. Läbiloputus vöib (aga ei pruugi) setteid lahti kangutada ja siis kasti kokku lasta, on olnud liialt palju juhuseid.
Volvole läeb ATF JWS 3309.
Alt välja lastes vöib kätte saada (7,x ltr miskit on kogu maht) 3... 4,5 ltr. Ostsin siis igaks juhuks 6 ltr esimeseks korraks.
Teistel automaatkastidel kuskil 200'000 km kandis vahetus tavaliselt on.
Vöiks ju profülaktika möttes vahetada.
Läbiloputust 220'000 km söitnud öliga kastile teha ei soovitatud (Volvo manual räägib läbiloputusest samuti).
Volvodega tegelenud mehaanik soovitas tükati uuendada öli. Lasen välja alt palju tuleb, värske sisse. Nii lihtsalt 3 korda. Läbiloputus vöib (aga ei pruugi) setteid lahti kangutada ja siis kasti kokku lasta, on olnud liialt palju juhuseid.
Volvole läeb ATF JWS 3309.
Alt välja lastes vöib kätte saada (7,x ltr miskit on kogu maht) 3... 4,5 ltr. Ostsin siis igaks juhuks 6 ltr esimeseks korraks.
Viimati muutis overspeed, 26 Mai 2018, 13:31, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Päris kena ölivahetusvideo leidsin siit.
Loputuse osa ma muidugit jätsin ära.
Ölil on Volvo enda originaalvaruosa kood sama mis kataloogis:
Loputuse osa ma muidugit jätsin ära.
Ölil on Volvo enda originaalvaruosa kood sama mis kataloogis:
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Alt välja lastes sain kätte 3 ltr.
Valasin siis 3 ltr ka sisse tagasi. Kuskilt mujalt ma korke mahakeerata ei julge. Möni vöib olla mingi pinguti kork hoopis ja lahtikeeramisel lendab vedru välja ... kindlam ikka, kui sealt-samast möötevarda avast sisse valada:
Valasin siis 3 ltr ka sisse tagasi. Kuskilt mujalt ma korke mahakeerata ei julge. Möni vöib olla mingi pinguti kork hoopis ja lahtikeeramisel lendab vedru välja ... kindlam ikka, kui sealt-samast möötevarda avast sisse valada:
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Kui öli sees, kontrollisin taseme ... külmalt.
Vaja veel kontrollida, kui öli kenasti töösoe. Söitsin siis öli soojaks. Vida taha ning temp 78 deg C. HOT osas miinimumi juures. Valasin 200 ml juurde ja töösoojalt pea-aegu HOT max juures (nöks alla).
Loenduri resettimist uurin veel, kas vaja vöi mitte, kui kolm korda tehtud.
Vaja veel kontrollida, kui öli kenasti töösoe. Söitsin siis öli soojaks. Vida taha ning temp 78 deg C. HOT osas miinimumi juures. Valasin 200 ml juurde ja töösoojalt pea-aegu HOT max juures (nöks alla).
Loenduri resettimist uurin veel, kas vaja vöi mitte, kui kolm korda tehtud.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
overspeed kirjutas:Kui jöudsin prooviga 12 oomisteni, siis armatuurist alarm jäi vakka, kuid Vidaga vaadates oli alarm ikkagit.
Löpuks jätsin paika 20 oomi 50W takistid. Armatuuris alarmi enam pole. Vida kurdab küll valede väärtuste üle, kuid miskit spetsiifilist enam ei kirjelda (nagu ennem ,et voolud liialt suured) Kuid kui testi tegin siis 20 oomised püsisid köige paremini 0,4A kandis, nagu esimesed amordid. Nii jätsin.
Lugesin Vida-st, et kui Four-C alarmis, siis ta ka ei toimi ja on välja lülitatud.
Kui nüüd söita sain ilma alarmita, siis autol esiosa hoopis teist sugune. Kas töesti amort vajab voolu/süsteemi töötamist, et olla pehme (teab keegi) ? Mötlesin juba ammu, et kui COMFORT seades, pole nagu suurem asi. Ei eristanud suurt vahet SPORT seades. No ju siis ei toiminudki, kuna alarm väljas oli.
Nüüd aga esiots nii kena pehme, kui alarmita söita. Pannes SPORT seade, on kövem nagu ennem.
Järjest rohkem tahan taha ikka neid originaale Four-C amorte.
Aeg-ajalt lööb aga taas armatuuri Four-C alarmi. Siis jälle enamuse aega pole. Mis ta siis kurdab ...
20 oomi takistid tunduvad ikkagit liiast olema. Need harvad alarmid on "vool liialt suur" tekstiga. Tuleb veel korra vahetada takisteid, kas siis 18 oomi vöi 15 oomi (mölemad 50 Watti), sest originaal-amordid peavad veel ootama. Kui käigukasti öliga ühelpool, siis ootab vahetust esiklaas. Kondensionner vöiks ju ka mitte lekkida, sumbutil pole kaua jäänud.
Arrogance diminishes wisdom !
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist