overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Tuli ära kauaigatsetud Defa SmartStart pult.
Kahjuks külge monteerimine peab veel ootama, sest öues paigaldust teha on külm ja garaazis on teine söiduk hooldustöödes.
Kahjuks külge monteerimine peab veel ootama, sest öues paigaldust teha on külm ja garaazis on teine söiduk hooldustöödes.
Viimati muutis overspeed, 16 Mär 2018, 21:20, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Sellise lumega, üks öhtu koju tulles ei pidand kiusatusele vastu ning käisin pöllu peal nelikvedu nautimas.
Teine öhtu sai sama asja korratud, aint kerg-haagis oli lisaks veel taga. Kaapis küll rohkem lume sees, kuid kinnijäämise märke endiselt ei näidanud.
Nädal hiljem aga oli lund oluliselt rohkem. Vaikselt liikusin lumme. Läbivuse piiriks sai auto kliirens, sest pöhjapeale kinni jäädes enam edasi ei liikunud.
Üllatuseks ei pidanud miskit muud tegema, tagurdas ise omal jöul välja.
Teine öhtu sai sama asja korratud, aint kerg-haagis oli lisaks veel taga. Kaapis küll rohkem lume sees, kuid kinnijäämise märke endiselt ei näidanud.
Nädal hiljem aga oli lund oluliselt rohkem. Vaikselt liikusin lumme. Läbivuse piiriks sai auto kliirens, sest pöhjapeale kinni jäädes enam edasi ei liikunud.
Üllatuseks ei pidanud miskit muud tegema, tagurdas ise omal jöul välja.
Viimati muutis overspeed, 15 Mär 2018, 03:34, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Lasin ära vahetada esi amort-vedrude ülemised kummipuksid.
Oli ka viimane aeg, vasem oli pool löhki, parempoolne hoidis veel vaid ca 1cm.
Laagrid endiselt korralikud.
#6:
Oli ka viimane aeg, vasem oli pool löhki, parempoolne hoidis veel vaid ca 1cm.
Laagrid endiselt korralikud.
#6:
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Lugedes SmartStart puldi vastuvötja paigaldusjuhendit sain taas aru, et tölkijad on miskit eksinud ... vöi on juhendi kirjutajad eksinud ... vöi on mul Eesti keelega probleeme. Kirjas on, et vastuvötja paigaldada horisontaalselt, kuid samas järgnev lause kirjutab sellele juba vastu, et juhtmed tulevad alt.
Usaldasin loomulikult vastuvötja peale sissepressitud juhendit "This side up" mis näitab, et see tuleb ikkagit vertikaalselt paigaldada:
Juhtmete kimp oli suht mahukas, palju variante ja parajalt pikad. Skeemilt on näha, et sama pulti saab ühendada ka teistele versioonidele (kütusega eelsoojendi ja salongipuhur eraldi juhtimisega):
Miskit ära ei löikanud ega lühemaks ei teinud. Vötsin pundist välja vajalikud juhtmeotsad ning ülejäänud kerisin kenasti kokku, asetasin lanseroni taha peitu:
Usaldasin loomulikult vastuvötja peale sissepressitud juhendit "This side up" mis näitab, et see tuleb ikkagit vertikaalselt paigaldada:
Juhtmete kimp oli suht mahukas, palju variante ja parajalt pikad. Skeemilt on näha, et sama pulti saab ühendada ka teistele versioonidele (kütusega eelsoojendi ja salongipuhur eraldi juhtimisega):
Miskit ära ei löikanud ega lühemaks ei teinud. Vötsin pundist välja vajalikud juhtmeotsad ning ülejäänud kerisin kenasti kokku, asetasin lanseroni taha peitu:
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Vastuvötja antennijuhe tuli siis vedada A-piilarisse, et tal parem vastuvött oleks.
Manual lubab puldi kasutus-raadiuseks kuni 400 m. Selleks siis antennikaabel vaja kenasti paigaldada ning möeldud on seda nähtavasti lagedal.
Otseselt testinud kaugust veel kodo ei ole (puldil menüüs kohe Range Test vöimalus).
Antennijuhe aga pakkisin kenasti esiklaasi ja piilari vahelisse vabasse ruumi, liistu all:
Kohas, kus antenn üle plekiserva jooksma peab, isoleerisin selle pehmendava teibiga:
ja sealt edasi kapoti-inge tagant läbi. Paigalpüsimiseks kasutasin kaasasolnud kahepoolse teibiga antennihoidjat:
Manual lubab puldi kasutus-raadiuseks kuni 400 m. Selleks siis antennikaabel vaja kenasti paigaldada ning möeldud on seda nähtavasti lagedal.
Otseselt testinud kaugust veel kodo ei ole (puldil menüüs kohe Range Test vöimalus).
Antennijuhe aga pakkisin kenasti esiklaasi ja piilari vahelisse vabasse ruumi, liistu all:
Kohas, kus antenn üle plekiserva jooksma peab, isoleerisin selle pehmendava teibiga:
ja sealt edasi kapoti-inge tagant läbi. Paigalpüsimiseks kasutasin kaasasolnud kahepoolse teibiga antennihoidjat:
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Mujale mul vastuvötjat panna polnud kui laadija küljele:
Kuna aeg sai garaazis otsa, siis kiirelt panin välistemperatuuri anduri sinnasamma esiklaasi alla. See on kindlasti vale koht, kuna salongisoe öhkab sealt päris kaua sooja veel (hiljem oli kenasti näha), kuid hetkel toimib, sest hommikuks, mil programmil on vaja arvutada aega eelsoojendi sisselülitamiseks, on ka autokere juba maha jahtunud ning näit pea sama mis öues.
Hiljem muidugit mötlesin, et oleks vöinud ju anduri ka A-piilarisse panna antenni juurde, seal peaks kiiremini jahtuma. Proovin mingipäev selle versiooni järgi.
Kuskile stange ette vedama ma seda ei hakka, kuna esiteks kaabel väga vabalt ei ulatu ja teiseks ei pääse ma kuskile soliidsesse kohta sellega stange juures ilma stanget eest vötmata.
Talvel lükkamata maanteedel on aga väga mönus kulgeda:
Kuna aeg sai garaazis otsa, siis kiirelt panin välistemperatuuri anduri sinnasamma esiklaasi alla. See on kindlasti vale koht, kuna salongisoe öhkab sealt päris kaua sooja veel (hiljem oli kenasti näha), kuid hetkel toimib, sest hommikuks, mil programmil on vaja arvutada aega eelsoojendi sisselülitamiseks, on ka autokere juba maha jahtunud ning näit pea sama mis öues.
Hiljem muidugit mötlesin, et oleks vöinud ju anduri ka A-piilarisse panna antenni juurde, seal peaks kiiremini jahtuma. Proovin mingipäev selle versiooni järgi.
Kuskile stange ette vedama ma seda ei hakka, kuna esiteks kaabel väga vabalt ei ulatu ja teiseks ei pääse ma kuskile soliidsesse kohta sellega stange juures ilma stanget eest vötmata.
Talvel lükkamata maanteedel on aga väga mönus kulgeda:
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Lumi ja jää enamuselt läinud. Naastud panin kuuri ja alla M+S rattad.
Ennem aga nokitsesin omale ühe lisa "tööriista", millest palju puudust olen tundnud.
velje poltide hoidja öues töötamiseks:
Ennem aga nokitsesin omale ühe lisa "tööriista", millest palju puudust olen tundnud.
velje poltide hoidja öues töötamiseks:
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Leidsin pisut lugemist, kuidas Four-C süsteemi petta, kuna mul taga öigeid amorte pole ja alarm amatuuris häirib.
Tricking Four-C
Kuigi lugedes, mida see Four-C teeb, sooviksin taha taas ettenähtud amorte. Kuna need suht hinnalised on, siis peavad veel ootama. Seniks proovisin arvutit petta.
Esimene katse ei önnestunud ...
Kui juttu tehti 8 oom 20W takistist esiamortide asenduseks, siis minul tegu taga-amortidega. Kas ka sama, ei tea veel.
Eestis müüdavatest oli saada 8,2 oom 25W ja 10 oom 20W. Valisin teise versiooni esmalt.
Ja hakkasin neid siis paika jootma.
Parema pool ma pistikut ei märganud, sain niisama paika:
Tricking Four-C
Kuigi lugedes, mida see Four-C teeb, sooviksin taha taas ettenähtud amorte. Kuna need suht hinnalised on, siis peavad veel ootama. Seniks proovisin arvutit petta.
Esimene katse ei önnestunud ...
Kui juttu tehti 8 oom 20W takistist esiamortide asenduseks, siis minul tegu taga-amortidega. Kas ka sama, ei tea veel.
Eestis müüdavatest oli saada 8,2 oom 25W ja 10 oom 20W. Valisin teise versiooni esmalt.
Ja hakkasin neid siis paika jootma.
Parema pool ma pistikut ei märganud, sain niisama paika:
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Vasemal sain juhtme pistikust lahti ja jootmine oli väheke lihtsam:
Probleem aga ei lahenenud. Armatuuris alarm ikkagit.
Vida järgi pannes, kalibreerisin amordid, kustutasin vead. Testisin ka amorte ... tagumised päris samad pole mis esimesed. Kui ette läeb ca 0,4 A keskmiselt, siis tagumised pendeldasid 0,1 ... 0,8 A vahel.
Alarmid ka vastavad. Kui ennem oli alarm, et ahel lahti (juhtmed olid ju lihtsalt ää löigatud), siis nüüd kurdab ta RR amordi liialt suure amperaazi üle (current too high).
Nokitsen asja edasi, hiljem.
Probleem aga ei lahenenud. Armatuuris alarm ikkagit.
Vida järgi pannes, kalibreerisin amordid, kustutasin vead. Testisin ka amorte ... tagumised päris samad pole mis esimesed. Kui ette läeb ca 0,4 A keskmiselt, siis tagumised pendeldasid 0,1 ... 0,8 A vahel.
Alarmid ka vastavad. Kui ennem oli alarm, et ahel lahti (juhtmed olid ju lihtsalt ää löigatud), siis nüüd kurdab ta RR amordi liialt suure amperaazi üle (current too high).
Nokitsen asja edasi, hiljem.
Arrogance diminishes wisdom !
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Huvitav lugemine oli! Valge sisu ei ole küll mu lemmik aga autovärv meeldib mulle väga.
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Juhuks, kui SmartStart pult peaks kaduma ära vöi kui soovin kasutada soojendust kuid pult kuskile mujale jäänud on, selle tarbeks paigaldasin kapoti alla laadija körvale lüliti.
See siis lihtsalt sildab 12V pluss otsa otse relee impulssi ning hoiab puhuri ja elemendi releed pidevalt sees.
Sama versioon mis oli siis, kui pulti veel polnud ... lihtsalt katkestuslülitiga.
Taga-amortide takistite asjus pole veel selgust saanud. Kas keegi oskab aidata ?
See siis lihtsalt sildab 12V pluss otsa otse relee impulssi ning hoiab puhuri ja elemendi releed pidevalt sees.
Sama versioon mis oli siis, kui pulti veel polnud ... lihtsalt katkestuslülitiga.
Taga-amortide takistite asjus pole veel selgust saanud. Kas keegi oskab aidata ?
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Kuna usk keemiasse Xado on, siis otsustasin seda panna ka Volvole.
Mootori, käigukasti ja roolivöimendisse. Hiljem ka küttesüsteemi.
Kes Xado asjust veel kuulnud pole, saab lugeda siit.
Mootori, käigukasti ja roolivöimendisse. Hiljem ka küttesüsteemi.
Kes Xado asjust veel kuulnud pole, saab lugeda siit.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Proovisin selle lörtsiga hoovi peal niisama tiirutada ...
... aga kinni ma jäin. Kaugelt ei paistagi nii hull, kuid ülimärg mitteeritikokkusurutav lörts auto köhu all kergitas rattad maast lahti.
... aga kinni ma jäin. Kaugelt ei paistagi nii hull, kuid ülimärg mitteeritikokkusurutav lörts auto köhu all kergitas rattad maast lahti.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Koduhoovilt oli önneks vötta lumepuhur, mis kaevetöid kergendas. Auto ümbert puhastasin puhuriga omale vaba ruumi, labidaga köhu alt natukse vabastasin ning tuldud teed tagasi pääsesin:
Arrogance diminishes wisdom !
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist