McBrainless'i Volvo V40 2002
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: McBrainless'i Volvo V40 2002
Oleks pidanud ikka veel rohkem uurima. Igastahes saan parema hinnaga kui need ~50€ tükk. Huvitav, mis sellise hinnavahe tekitab? Aeros Klokkerholm 24.70 tükk, Alvandis sama 45.20€ ehk siis 20.50€ on hinnavahe.
Re: McBrainless'i Volvo V40 2002
Kuna tooted on sama tootja omad, siis tundud et üks on lihtsalt käbedam kahmama kui teine. Uhkus ajab upakile, ahnus paneb käima käpuli...
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: McBrainless'i Volvo V40 2002
Sain siin väga odavalt vajalikke juppe/detaile maha keeratud aasta vanema venna küljest. Kapott, tagaluuk, originaal makk, tagumised elektriaknad, riidest vms kapoti mootorikate.
Aega läks kolm ja pool aastat aga lõpuks sain tuledelüliti pirnid ära vahetatud.
Enne:
Pärast:
Eile öösel läksin vennale järgi kesklinna. Maja eest välja keerates käis pauk või kolks, jäin seisma. Jäin seisma aga aru ei saanud. Kontrollisin ja vaatasin, mitte midagi ei olnud viga. Linna sõites kiskus ja häälitses paremaltpool eest ratta juurest. Jäin seisma, kuna rool keeras väga kergelt paremale. Rehv tühi, no okei. Otsin lähima tankla ja kiiresti õhku sisse pumpama. Kahjuks jõudsin Forum kinoni, kui enam edasi sõita ei saanud. Pidin tellima puksiiri. Lasin kodu juurde ära tuua, siis rehvitöökoda. Võtsid rehvi alt ja vaatasin algul, et lihtsalt tühi. Kuid kohe hakkas silma suur auk. Algul arvasime, et läks katki, kuna sõitsin pika maa tühja rehviga. Auto juurde tagasi minnes uuris korraks üks mees korraks ja ütles tegeliku põhjuse. Vedru oli pooleks läinud ja terav ots tegigi augu rehvi sisse. Jumalat ma ei usu aga jumal tänatud, et see ei juhtud minnes Pärnu laupäeval halbade ilmaoludega. Homme seal rehvikojas vahetavad vedru ära ja panevad rehvid ka alla, mis sai tagant alt ära võetud, kuna käisid koopasse.
Aega läks kolm ja pool aastat aga lõpuks sain tuledelüliti pirnid ära vahetatud.
Enne:
Pärast:
Eile öösel läksin vennale järgi kesklinna. Maja eest välja keerates käis pauk või kolks, jäin seisma. Jäin seisma aga aru ei saanud. Kontrollisin ja vaatasin, mitte midagi ei olnud viga. Linna sõites kiskus ja häälitses paremaltpool eest ratta juurest. Jäin seisma, kuna rool keeras väga kergelt paremale. Rehv tühi, no okei. Otsin lähima tankla ja kiiresti õhku sisse pumpama. Kahjuks jõudsin Forum kinoni, kui enam edasi sõita ei saanud. Pidin tellima puksiiri. Lasin kodu juurde ära tuua, siis rehvitöökoda. Võtsid rehvi alt ja vaatasin algul, et lihtsalt tühi. Kuid kohe hakkas silma suur auk. Algul arvasime, et läks katki, kuna sõitsin pika maa tühja rehviga. Auto juurde tagasi minnes uuris korraks üks mees korraks ja ütles tegeliku põhjuse. Vedru oli pooleks läinud ja terav ots tegigi augu rehvi sisse. Jumalat ma ei usu aga jumal tänatud, et see ei juhtud minnes Pärnu laupäeval halbade ilmaoludega. Homme seal rehvikojas vahetavad vedru ära ja panevad rehvid ka alla, mis sai tagant alt ära võetud, kuna käisid koopasse.
Viimati muutis McBrainless, 21 Veebr 2019, 12:10, muudetud 4 korda kokku.
Re: McBrainless'i Volvo V40 2002
S/V40 tüüpviga see vedrude purunemine eest vist, minu omal olid mõlemad kunagi nii läinud, et mina aga ei teadnud sellest midagi. Veerand kuni pool tiiru umbes mõlemal esivedrul läinud. Ei kujuta ettegi, millal nii läks aga sõitsin pikalt nii, arvates et esisillas kolisesid mingid vana puksid vms, kuniks tuttav töökojas ütles veermikku kontrollides, et kuule sul mõlemad esivedrud puruks. Sõites midagi aru ei saanud, et läbi lööks või kisuks kuhugi ja isegi ülevaatusel, mis suht samal ajal oli tol aastal, ei pandud seda tähele
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: McBrainless'i Volvo V40 2002
Vedru sai vahetatud ja "uued" rehvid ilusti all. Rehvideks need samad, mis olid all eelmine hooaeg ees ja käisid koopasse, kui rool põhja keerata, ehk siis tagasipöörde ajal. Või kui olid nüüd hooaja alguses taga ja koopasse käisid, kuna 55 on liiga kõrge, 50 on max, mis lubatud. Kahjuks on tegemist Automaailmast ostetud vedruga, mis on kaks korda kallim kui Fixuses. Sõber rääkis, kes Fixuses töötab, et see firma pidi jama olema. 20€ Fixus, 40€ Automaailm. Sinna, kuhu auto viisin algul rehviga kontrolli, tuli välja, et pakuvad ka autoparandamsie teenust. Neil oli mingi diil vist Automaailmaga. Hetkel vedru sobib, oli kiire ja oli vaja auto ruttu korda saada. Palgapäeval lasen kohe ka juhipoolse igaksjuhuks ära vahetada.
Ei taha need jamad lõppeda. Kuna pirn lõpetas koostöö, pidin tule eemaldama. Eemaldamise käigus avastasin, et "klaas" on lahti ja liimisin klaasi kinni. Hommikul külge pannes olid kindad käes, kuna külm ja tuli ise libe ja loomulikult kukkus tuli kõrvad ees vastu maad. Ehk siis kõik kinnitused olid puruks. Kadus kuskil sõidu ajal... Ise kahtlustan Pärnust Tallinna tulles, enne Tallinnat. Teekatte olukord läks siis raputavamaks. Teip ei oleks kinni hoidnud, kuna liiga külm ja teip oleks kohe rabedaks muutunud.
Ei taha need jamad lõppeda. Kuna pirn lõpetas koostöö, pidin tule eemaldama. Eemaldamise käigus avastasin, et "klaas" on lahti ja liimisin klaasi kinni. Hommikul külge pannes olid kindad käes, kuna külm ja tuli ise libe ja loomulikult kukkus tuli kõrvad ees vastu maad. Ehk siis kõik kinnitused olid puruks. Kadus kuskil sõidu ajal... Ise kahtlustan Pärnust Tallinna tulles, enne Tallinnat. Teekatte olukord läks siis raputavamaks. Teip ei oleks kinni hoidnud, kuna liiga külm ja teip oleks kohe rabedaks muutunud.
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: McBrainless'i Volvo V40 2002
Juhipoolne vedru käis 21.02 vahetuses. 233902km.
Täna(28.02) käis esipiduriketaste ja klotside vahetuses. 233930km
Õhuke, kui paber. Ülevaatus on kohe tulemas ja praegu kuulõpus ei hakanud hammas mitte kuidagi 45€ maksva tolmupleki peale. Tagumised saaks 25€ tükk kätte. Eks näis, kas need jäävad TÜV meestele ette või mitte. Plaanis on kõik neli igastahes ära vahetada.
Vasakpoolne oli kinni jäänud. Natukene kuuma(leeki) ja lahti tuli.
Panin veel tähele, et mootori alt on õline. Tuli välja, et karteri tihend lekib ja seetõttu on ka õline. Ja eesmised stabika kondid annavad ka märku, et oleks uusi vaja.
Täna(28.02) käis esipiduriketaste ja klotside vahetuses. 233930km
Õhuke, kui paber. Ülevaatus on kohe tulemas ja praegu kuulõpus ei hakanud hammas mitte kuidagi 45€ maksva tolmupleki peale. Tagumised saaks 25€ tükk kätte. Eks näis, kas need jäävad TÜV meestele ette või mitte. Plaanis on kõik neli igastahes ära vahetada.
Vasakpoolne oli kinni jäänud. Natukene kuuma(leeki) ja lahti tuli.
Panin veel tähele, et mootori alt on õline. Tuli välja, et karteri tihend lekib ja seetõttu on ka õline. Ja eesmised stabika kondid annavad ka märku, et oleks uusi vaja.
Viimati muutis McBrainless, 01 Mär 2019, 11:05, muudetud 1 kord kokku.
Re: McBrainless'i Volvo V40 2002
McBrainless kirjutas:
Õhuke, kui paber. Ülevaatus on kohe tulemas ja praegu kuulõpus ei hakanud hammas mitte kuidagi 45€ maksva tolmupleki peale. Tagumised saaks 25€ tükk kätte. Eks näis, kas need jäävad TÜV meestele ette või mitte. Plaanis on kõik neli igastahes ära vahetada.
Mul olid ka sügisel ülevaatusel paberõhukesed need plekid, onud käristasid need paberitükid vahelt välja ning soovisid rõõmsalt head teed ning kohtume aasta pärast
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: McBrainless'i Volvo V40 2002toto
...
Viimati muutis McBrainless, 01 Mär 2019, 11:04, muudetud 3 korda kokku.
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: McBrainless'i Volvo V40 2002
aLLaN86 kirjutas:Mul olid ka sügisel ülevaatusel paberõhukesed need plekid, onud käristasid need paberitükid vahelt välja ning soovisid rõõmsalt head teed ning kohtume aasta pärast
Hmm, siis läks sul hästi! Kutt, kes mul autot tegi, ütles, et vedava poole omad peavad korras olema. Mul on esiveoline ehk siis eesmised.
Re: McBrainless'i Volvo V40 2002
McBrainless kirjutas:Juhipoolne vedru käis 21.02 vahetuses. 223902km.
Täna(28.02) käis esipiduriketaste ja klotside vahetuses. 233930km.
Kõva uhamine 6-7 päevaga .
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: McBrainless'i Volvo V40 2002
Iceman kirjutas:McBrainless kirjutas:Juhipoolne vedru käis 21.02 vahetuses. 223902km.
Täna(28.02) käis esipiduriketaste ja klotside vahetuses. 233930km.
Kõva uhamine 6-7 päevaga .
Pole need silmad vist ikka telefoniga vastamiseks loodud...
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: McBrainless'i Volvo V40 2002
McBrainless kirjutas:Iceman kirjutas:McBrainless kirjutas:Juhipoolne vedru käis 21.02 vahetuses. 223902km.
Täna(28.02) käis esipiduriketaste ja klotside vahetuses. 233930km.
Kõva uhamine 6-7 päevaga .
Pole need silmad vist ikka telefoniga vastamiseks loodud...
Ma arvasin, et see 21.02 oli aastal 2018.
745 GL ´91; LR90 ´87.
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: McBrainless'i Volvo V40 2002
Auto käis hommikul eesmiste stabika kontide vahetuses. 234864km.
Käis täna veel ülevaatusel ja läbis täiesti puhtalt. Mainiti vaid, et kaks pirni hoiavad natukene viltu, pean neid sättima. Roostega hakkan ka varsti tegelema. Kui kätte ei võta, on aasta pärast ehk liiga hilja.
Sain kaks nädalat Keilast tulnud suunatule ka lõpuks kätte.
Käis täna veel ülevaatusel ja läbis täiesti puhtalt. Mainiti vaid, et kaks pirni hoiavad natukene viltu, pean neid sättima. Roostega hakkan ka varsti tegelema. Kui kätte ei võta, on aasta pärast ehk liiga hilja.
Sain kaks nädalat Keilast tulnud suunatule ka lõpuks kätte.
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: McBrainless'i Volvo V40 2002
Vahetasin täna talverehvid suverehvide vastu. Pesin ka auto ära. Kuna ilm oli ilus ja palju vaba aega, vahetasin venna abiga tagumise luugi ära. Hüvasti kollane ja roostetav, tere tulemast hõbedane! Luugil T4 mootor siis kirjade järgi. Esialgu jääb sellisena. Vaja juhiuks ja kunde esitiib ette võtta rooste eemalduse poolest. Vana luugi küljest vaja veel kroomist luugi avamise nuppu. Hetkel musta värvi ja jääb kinni avamisel.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist