1. leht 2-st

Volvo 360- danielson1

Postitatud: 26 Veebr 2015, 08:00
Postitas danielson1
Tervist,

Soetasin endale aastaeest Volvo 360, mis on ka siit foorumist läbi käinud.
Mootoriks on 2.0 82 kw, tagavedu, aastanumbriks 1987.
Pilt

Masina varasemat käekäiku tean vaid põgusalt, kuid teadjamad mehed võivad seletada.

Mõtlesin pikalt, et teeks teema ära- pigem tegin selle, et utsitada end masinat edasi tegema.

Talveks panin masina garagesse hoiule, ning kuna endal on pealinnas kool, siis maale garagesse näppima olen jõudnud vaid kahel nädalavahetusel.
Kuna kevad on saabumas, siis leidsin, et oleks aeg alustada remonditöödega.

Kuna veepumba laager kahises juba üsna tükk aega, sai ta talvejooksul maha keeratud. Viiest poldist, mis veepumpa mootoriploki küljes hoidsid, keerasid kaks tükki end pooleks. Õnneks jäid kaks poldi umbes sentimeetri pikkuselt välja- peaks vast kätte saama.

Järgmiseks masina veaks on väsinud vedrustus- Märtsi palgapäeva eest on oodata ringi amorte.



Pilt

Pilt

Praeguseks siis kõik.
Daniel

Re: Volvo 360- danielson1

Postitatud: 25 Mär 2015, 21:40
Postitas danielson1
Möödunud on kuu, ning volvo lõpuks veereb- sain lõpuks veepumba kolmanda katsega peale.
Esimesel korral murdunud poldid lasin töökojamehel välja keerata, kuna endal keevitus puudub.
Pilt

Poldid käes- keerasin pumba uuesti kinni. See aga andis lootust, et lõpuks saab ta pidama, kuna lahinal mahajooksmise asemel tuli tilkumine. Kuna tihend oli omadega juba läbi ning sõiduhimu ja ajapuudus koputasid turjale, siis otsustasime lahendada olukorra vanaviisi. Seadsime sammud Konsumisse, kust sai ostetud sinepipulbrit. Valasime kolmandiku pakist veesüsteemi ja voilaa! Sõidab siiani, ning ei ühtki piiska.

Koju sai toodud ka poest amordid, kuid suureks kurvastuseks sain teada, et amordile patju ei pakutagi- see tähendab, et hetkeks jääb amordivahetus seisma. Lisaks veel nipet- näpet: uued süüteküünlad, küünlajuhtmed ja udutulepirnid. Uskusin veel, et kui keerata süüdet varasemaks, läheb pill veidi ergemaks ka, kuid tundub, et sai veidi palju keerata- külmalt poob pedaali vajutades kinni. Ülevaatuseni on kolm kuud.

Pilt

Päikest!

Re: Volvo 360- danielson1

Postitatud: 25 Mär 2015, 23:45
Postitas SinineVagun
Edu ehitamisel, väga äge pill!

Re: Volvo 360- danielson1

Postitatud: 15 Mai 2015, 08:16
Postitas danielson1
Käimas on Mai kuu, ning tuleb tunnistada, et eks ma selle kahe kuu jooksul ole rohkem tegelenud sõidunautimise ja tööga.
Sõltumata tihedale graafikule tegin ka üht- teist siiski ära.
Vahetatud said tagumised amordid- tagant masin nüüd palju tihkem. Esimeste amortide vahetuseks ei õnnestunud mul saada vedrutõmmitsaid, kuid teen selle töö ära Mai jooksul.
Pilt
Kuna ülevaatus on tulekul Juunis, siis valmistab mulle muret põhja olukord: tundub, et eelmise põhjalappija töö on oma aja ära elanud, ning tungiga tõstes vajus lapitud nurga üks ots üles, probleemist ma loomulikult unustasin teha pilti..
Lisaks ussitavad ka põhjaraami mootoripoolsed otsad.
Lisamured: Spidomeetri tross(olen kuulnud, et jupitada sai seda mingist vene veoauto omast, kui pole kindel millisest)
Esivõre: pole kindel, kas mul on teistsuguse versiooni oma, või mul on lihtsalt see liist puudu keskmise plastikvõre ümbert.
Pilt
Lisaks sooviks küsida, et mis tähendab, kui masinal on 50:50 kaalujaotus taga? Kas differ töötab sel juhul lsd-na või annab see efekti juhul kui peaks olema kinnijäämise oht? Kui üritasin kohapeal ratast ringi ajada, hakkas vaid üks kerima.

Igaljuhul päikest ja näpud mootorisse :D
Daniel

Re: Volvo 360- danielson1

Postitatud: 15 Mai 2015, 08:22
Postitas danielson1
Õige, unustasin ka mainida, et tegin ka veidi värvitööd, ning parandatud sain ka parempoolse tagumise nurga, mis oli eelmise omaniku poolt kõksu saanud, nüüd näeb vähe sildedam välja :)

Re: Volvo 360- danielson1

Postitatud: 15 Mai 2015, 08:49
Postitas Iceman
Mitte taga kaalujaotus 50:50 vaid masinal üldiselt. Ehk esiteljele ja tagateljele on võrdne kaal (juhitavuse seisukohalt hea ).

Re: Volvo 360- danielson1

Postitatud: 15 Mai 2015, 09:33
Postitas diivan
Tegelt on savi mis spido trossi kasutad, peaasi, et pikkus oleks õige. Spido poolse otsa pead nagunii vana panema.

Re: Volvo 360- danielson1

Postitatud: 15 Mai 2015, 10:54
Postitas Ööbik
Edu ehitamisel, jälgin teemat huviga!

Re: Volvo 360- danielson1

Postitatud: 17 Sept 2015, 23:19
Postitas DanielS
Näen pidevalt Mustamäel masinat .Karjub ka sul kõvasti ,summuti puruks ?

Re: Volvo 360- danielson1

Postitatud: 20 Sept 2015, 14:25
Postitas danielson1
DanielS kirjutas:Näen pidevalt Mustamäel masinat .Karjub ka sul kõvasti ,summuti puruks ?


Masin kalpsab tõesti elujõuliselt Mustamäel, tõsi, pisivigu tuleb päev- päevalt juurde, summuti vajab paikamist, peab tegutsema hakkama :)

Re: Volvo 360- danielson1

Postitatud: 20 Sept 2015, 20:31
Postitas Siim
Tundub, et sama masin sõitis mul eile õhtul sabas Tallinnasse sissesõidul.

Re: Volvo 360- danielson1

Postitatud: 27 Okt 2015, 14:36
Postitas danielson1
Peavalu tekitab see masin:
Kui sai ta soetatud, siis ei funktsioneerinud soojendus. Mängisin veidi aega lülititega ja ennäe imet- hakkas ise tööle.
Nüüd sügise algul lakkas värgendus jälle minuga koostööd tegemast. Võtsin välja reostaadi, puhastasin kõik otsad ilusti ära, et vältida kehva ühendust korrosiooni tõttu, kuid jõupingutused ei kandnud vilja.
Kas keegi oskaks öelda, kust võiks viga otsida, kui kaitsmed on terved?

Re: Volvo 360- danielson1

Postitatud: 27 Okt 2015, 17:00
Postitas danielson1
Kontrollitud on ka soojendusmootori tegevus, otse akupealt hakkas kohe undama.

Re: Volvo 360- danielson1

Postitatud: 27 Okt 2015, 17:04
Postitas HenriR
Mul oli 200sega sarnane probleem. Mootor küll töötas otse aku pealt aga tuli ikkagi uus osta. See lahendas probleemi.

Re: Volvo 360- danielson1

Postitatud: 29 Okt 2015, 09:18
Postitas danielson1
No ma sellest masinast absoluutselt aru ei saa- Täna hommikul poodiminekuks autot soojendades, hakkas soojendusmootor undama ja suvatsest tühjast kohast tööle hakata. Eile öösel sõitsin koju ja külmetasin, et aken uduseks ei läheks :D
Öelge veel, et masinal pole iseloomu :)