valusa V70 TDI
Postitatud: 13 Jaan 2015, 10:19
Siiamaani on juhtunud nii, et autodeks on ainult Volvod olnud. Umbes 7-8 a tagasi sain sünnipäevaks esimeseks autoks rohelise 940 sedaani 2,3 96kw aastast 1992. Mis tegelikult liigub siiani ringi kodukandis. Nimelt sai auto venna sõbrale maha müüdud. Toona jäi auto minust seisma kui Austraaliasse rändama läksin kaheks aastaks. Sealt tagasi tulin aga otse Hollandisse kuhu jäin järgmiseks paariks aastaks elama. Seega siis sai see 940 ära müüdud.
Hollandis sain esialgu ilusa tumehalli (peaaegu must) S70 TDI 1999a. Beezi nahksisuga jne. Sellega sai väike tripp Holland-Sloveenia-Horvaatia-Montenegro-Bosnia tehtud ja siis tagasi Eindhovenisse. Kuna auto paistis asine lasin teha ka rihma ja sinnakuuluva vahetuse. Kahjuks aga väga vales kohas ning umbes kuu aega hiljem lendas mootor laiali Kuna mõni mees arvas, et pole vaja keermeliimi ja rihma vedava rulliku polti korralikult kinni keerata.
Seejärel sai asemele järjekordne Volvo - tumeroheline V70 TDI 1999a, millega olen 2013 a suvest saati ringi sõitnud. 2013 a lõpupoole kolisin tagasi Eestisse ning auto sai ka eesti numbrid külge lõpuks. Suurt midagi remontida pole tarvis olnud. Juhipoolse kondi vahetasin välja kuna hakkas kolksuma Eesti imelistel teedel pärast mõningast sõitu. Ning muidugi ka paar korda õlid-filtrid vahetatud. Juurde sai lisatud ka Golfi intervalliga kojamehe relee. Väga kasulik lisa. Siis ei pea koguaeg tibutamise ajal klõpsima kojamehe kangi.
Suvine pilt
Paar nädalat tagasi sai tehtud ka rihmade-rullikute ja veepumba vahetus. Külge sai Contitechi komplekt ja SKF veepump. Mann õlifilter ning kütusefilter ja Liqui Moly 5W-40 täissünt õli.
Laupäeval sai käidud Pärnus CTS-i mehe juures, lastud väike tarkusekirjutamine tehtud. Nüüd on jõudu kamaluga juures – soovitan seda kohta. Rebib ikka mehiselt nüüd.
Sellega seoses tundub, et hooratas oli enne vist juba läbi minemas. Kuna kohe võis täheldada juba 3. käiguga vibra mis tekib kui turbo sisse tuleb. 4. ja 5. käiguga veel rohkem. Seega tuleb vist mõelda ühemassilise hooratta ja sinna juurdekuuluva vastu vahetamise peale... kunagi kui rikkaks saan. Kui juba siis juba. Samas lõpetas laupäeval töö ka kiiruse hoidja. Peab vist pedaali andureid üle kontrollima. Kuna CTS-i mees ütles ka, et siduri anduri veakoodi andis.
Soojemate ilmade saabudes katsun tegeleda salongiga. Kuna mul on kõige rõvedam variant nendest vist üldse – pasahall poolvakstu sisu. Musta värvi uksepolstrid said osta.ee’st kuu aega tagasi leitud. Vaja veel leida armatuuri osa ning musta värvi nahast istmed. Ning ülejäänud vajalikud plastikust salongidetailid värvin vast ise aerosooliga mustaks. Esiklaas tahab ka vahetust, mõra jookseb all ääres terve akna laiuselt.
Tegemist vajavad asjad:
- Rihmad/rullikud Contitech, veepump SKF(Tehtud Jaan, 2015 ls 495000, kokku 265€)
- Õli LiquiMoly 5W-40, õlifilter Mann, kütusefilter Mann (Tehtud Dets, 2014 ls 494500, kokku 87€)
- Chiptuning (Tehtud CTS'i poolt ca +25kw ja +50Nm , Jaan, 2015 ls 495600)
- Intervalliga kojamehe relee (Paigaldatud Okt, 2014, 13€)
- Uus vaakumpump (90€, 20.05.2015)
- Esiklaasi vahetus (174€, paigaldatud 15.05.2015)
- Võim ja woofer (25.02.2015)
- Tagumised nahkistmed helehallid (20.05.2015)
- Tagumised sillatala puksid, esimene juhip roolivarras + tolmukate, sildade reguleerimine (16.06.2015, kokku 224€, ls 504784)
- Kangemad kõlarid
- Kahemassiline hooratas ühemassilise vastu
- Toonklaasiring
- Püsikiiruse hoidja korda teha uuesti
- Konditsioneer korda teha
- Käsipidur korda
- Tuulesuunajad paigaldada
Hollandis sain esialgu ilusa tumehalli (peaaegu must) S70 TDI 1999a. Beezi nahksisuga jne. Sellega sai väike tripp Holland-Sloveenia-Horvaatia-Montenegro-Bosnia tehtud ja siis tagasi Eindhovenisse. Kuna auto paistis asine lasin teha ka rihma ja sinnakuuluva vahetuse. Kahjuks aga väga vales kohas ning umbes kuu aega hiljem lendas mootor laiali Kuna mõni mees arvas, et pole vaja keermeliimi ja rihma vedava rulliku polti korralikult kinni keerata.
Seejärel sai asemele järjekordne Volvo - tumeroheline V70 TDI 1999a, millega olen 2013 a suvest saati ringi sõitnud. 2013 a lõpupoole kolisin tagasi Eestisse ning auto sai ka eesti numbrid külge lõpuks. Suurt midagi remontida pole tarvis olnud. Juhipoolse kondi vahetasin välja kuna hakkas kolksuma Eesti imelistel teedel pärast mõningast sõitu. Ning muidugi ka paar korda õlid-filtrid vahetatud. Juurde sai lisatud ka Golfi intervalliga kojamehe relee. Väga kasulik lisa. Siis ei pea koguaeg tibutamise ajal klõpsima kojamehe kangi.
Suvine pilt
Paar nädalat tagasi sai tehtud ka rihmade-rullikute ja veepumba vahetus. Külge sai Contitechi komplekt ja SKF veepump. Mann õlifilter ning kütusefilter ja Liqui Moly 5W-40 täissünt õli.
Laupäeval sai käidud Pärnus CTS-i mehe juures, lastud väike tarkusekirjutamine tehtud. Nüüd on jõudu kamaluga juures – soovitan seda kohta. Rebib ikka mehiselt nüüd.
Sellega seoses tundub, et hooratas oli enne vist juba läbi minemas. Kuna kohe võis täheldada juba 3. käiguga vibra mis tekib kui turbo sisse tuleb. 4. ja 5. käiguga veel rohkem. Seega tuleb vist mõelda ühemassilise hooratta ja sinna juurdekuuluva vastu vahetamise peale... kunagi kui rikkaks saan. Kui juba siis juba. Samas lõpetas laupäeval töö ka kiiruse hoidja. Peab vist pedaali andureid üle kontrollima. Kuna CTS-i mees ütles ka, et siduri anduri veakoodi andis.
Soojemate ilmade saabudes katsun tegeleda salongiga. Kuna mul on kõige rõvedam variant nendest vist üldse – pasahall poolvakstu sisu. Musta värvi uksepolstrid said osta.ee’st kuu aega tagasi leitud. Vaja veel leida armatuuri osa ning musta värvi nahast istmed. Ning ülejäänud vajalikud plastikust salongidetailid värvin vast ise aerosooliga mustaks. Esiklaas tahab ka vahetust, mõra jookseb all ääres terve akna laiuselt.
Tegemist vajavad asjad:
- Rihmad/rullikud Contitech, veepump SKF(Tehtud Jaan, 2015 ls 495000, kokku 265€)
- Õli LiquiMoly 5W-40, õlifilter Mann, kütusefilter Mann (Tehtud Dets, 2014 ls 494500, kokku 87€)
- Chiptuning (Tehtud CTS'i poolt ca +25kw ja +50Nm , Jaan, 2015 ls 495600)
- Intervalliga kojamehe relee (Paigaldatud Okt, 2014, 13€)
- Uus vaakumpump (90€, 20.05.2015)
- Esiklaasi vahetus (174€, paigaldatud 15.05.2015)
- Võim ja woofer (25.02.2015)
- Tagumised nahkistmed helehallid (20.05.2015)
- Tagumised sillatala puksid, esimene juhip roolivarras + tolmukate, sildade reguleerimine (16.06.2015, kokku 224€, ls 504784)
- Kangemad kõlarid
- Kahemassiline hooratas ühemassilise vastu
- Toonklaasiring
- Püsikiiruse hoidja korda teha uuesti
- Konditsioneer korda teha
- Käsipidur korda
- Tuulesuunajad paigaldada