5. leht 6-st

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 21 Veebr 2015, 20:10
Postitas aibast

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 19 Mai 2015, 21:19
Postitas aibast
Viimastel päevadel rohkem masinaga sõidetud.
Pilt

Täna sai siis korra klapivahed üle vaadatud. Kuna teada tuntud, et B20 tiksub nagu singeri õmblusmasin kui asi paigas, siis "Matu" oli liialt vaikne.
Tulemus oli see mis arvasin. Kaheksast klapist vaid üks oli õige vahega. Teistel vahe väga väike, ühel peaaegu puudulik. Sain paika regullitud. Nüüd tundub "tiksumine" juba imelik, aga kaliibri järgi peaks asi paigas olema.

Pidin ikka pildi kah tegema, lihtsalt vanad mootorid on nii ilusad.
Pilt

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 19 Mai 2015, 23:30
Postitas turboES
Mis sidurist sai?

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 20 Mai 2015, 07:15
Postitas aibast
tundub, et siduril oli vaid survelaager veidike kinni hoidmas vähesest kasutusest. Pideva sõitmisega pole enam probleemi täheldanud.

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 14 Juun 2015, 19:15
Postitas aibast
Matu läbis Tarvitet Massinate Väljasöidu suht edukalt. Ära ei koolenud ja põristas rahulikult.
Saarele läksime juba päeva varem:
Pilt

Tänu sellele ka hommikul oli hea rahulik starti minna. Sai leitud koht ühe järeltulija kõrval.
Pilt

Kuna rehv ju tehasemõõt 165/80/R15, mis tehasesurves, siis kruusateed olid super mõnusad.Lisakatse kardirada pole just Matu igapäevatöö osa, kurvis sai nii palu kallutatud, et rehvi mõõdunumbrid sain vasta asfalti siledamaks lihvitud.

Probleem tekkis tagasi mandril Paliveres, kus esirattasse lõi vibra. Diagnoos ülekuumenenud esipidur kunde pool. Lahendus, ratas alt ära ning klotsid sai laiali painutatud. Ketta saime kenasti vabalt liikuma. Peale seda sai sõidetud koju Sauele ilma pidurit kasutamata. Alles Sauel pidin ühel ristmikul aeglustus pedaali vajutama.

Massin rahulikult mul nüüd aia taga ootamas väikest piduriremonti.

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 14 Juun 2015, 22:31
Postitas Siim
Kuram, mul siiamaani veel vana vimm sees, ei saa ikka ilma päris "vanarauata" elada. Õnneks homme saab see mure lahendatud jälle :D

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 17 Juun 2015, 12:04
Postitas aibast
Matu sai rallil ka piduritesti:
https://youtu.be/O_R1WgFzLM4

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 25 Sept 2015, 19:33
Postitas aibast
Matu piduriprobleemid on leidnud nüüd lahenduse. Kõik 4 ratast pidurdavad suht kohe ühtlaselt ja kenasti. Pidev müstiline klõbin masina tagaotsas sai samuti lõpuks lahenduse. Üks amort klõbises seest. Tagaotsa läksid alla uued gaasamordid. Varsti saab ka uued esiamordid.

Masin liigub muidu Saaremaale 9. ja 10. oktoober ning ööbib Värava talus.
Pilt

Asi mis vaikselt end ilmutab on libisev sidur.

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 25 Sept 2015, 20:41
Postitas supp
krt, unustasin mainida , et homme on selle hooaja viimane vanatehnika ralli, mis toimub ida-virumaal, saad veel kampa tulla

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 25 Sept 2015, 21:21
Postitas aibast
ˇhomme ei jõua kuidagi mitte :( Terve nädalavahetus täis planeeritud

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 27 Sept 2015, 17:31
Postitas Volvo142
väike offtopic, aga selline küsimus, et tagastange tundub jube heas korras olevat, ega ei ole huvi vahetada natuke kehvemas tagastange vastu(kuna MATU on siiski rallikas), nimelt mu täistaastatud 142 otsib endale korralikku tagastanget, ei raatsi käkki külge panna...

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 11 Okt 2015, 17:22
Postitas simpson005
Matut me ei lammuta :)

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 20 Dets 2015, 18:34
Postitas aibast
Pilt

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 22 Jaan 2016, 10:06
Postitas aibast
Matul tulede relee vahetatud ning taas silmad säramas. Saab ka lõpuks lume sisse hullama.
Pilt

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 04 Veebr 2016, 22:01
Postitas aibast
Matu sai ühe piduri kärssama taas. Kiskusin asja lahti ning avastasin roostes klotsi liugurtihvtid ja ühe veidi kinnise kolvi. Kolvi kummid olid kõik läbi. Vahetusse siis läksid pidurisadulas kõik kummiosad.Liikuvad osad said poleerimise ja korraliku määrimise. Nüüd toimetab nagu peab :) Veel pääses uue sadula ostmisest. Mõttes aga hakkas liikuma liugurtappidega modernsemate pidurite paigaldamine nii ette kui ka taga. Vaja hakkata plaani pidama.

PS. Karpa oli õlist tühi krt, aga peale täitmist tuli tühikäika tagasi.