Allani S60 T5 Heico Sportiv
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Allani S60 T5 enam mitte väga Heico Sportiv
Risu kirjutas:1:22
Tuttav pill jah
Umbes sügisel hakkas romulast ostetud ETM jamama, aga vahelduva eduga õnnestus sõita ja kohe ei viitsinud tegeleda. Talvel ikka vahel autot liigutasin ja kuna selgus, et ETM ise korda ei kavatsenud minna, lasin IA-s uue originaali külge panna. Pidi olema juba kontaktivaba, seega loodan ETM-iga rohkem mitte tegeleda.
Hoolduse tegin sügisel ära, aga õhufilter jäi vahetamata. See läks nüüd ka uus.
Gyeon Trim-iga käisin liisturingi üle, väidetavalt kestab aastaid. Varem pidin iga pesu järel Gyeon Preserve-ga hooldama.
Muud uudist vist polegi, auto ootab, et keegi rajale viiks, aga enne peavad ilmad paremaks minema.
Mingist tiirust on pildid ka ette näidata:
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Allani S60 T5 enam mitte väga Heico Sportiv
Poolpuurile ei ole mõelnud?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Allani S60 T5 enam mitte väga Heico Sportiv
Olen mõelnud. Nagu ka AWD-ks ehitamise, suure turbo ja veel paljude asjade peale
Kas ja millal midagi toimuda võiks, ei oska lubada.
Kas ja millal midagi toimuda võiks, ei oska lubada.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 enam mitte väga Heico Sportiv
Raport vahepealsetest tegevustest:
Kuna V8 kere taastamine võttis aega ja ei tahtnud 240 liigselt trööbata, viskasin S60-le mugavamaks liiklemiseks vaibad ja polstrid sisse tagasi.
Vahetasin ära vasakpoolse šarniiri ja üllatuseks oli küljes veel tehase tükk, 38. nädal 2000 oli sisse pressitud. 19 aastat ja 300+ tuhat km. Tsiteerides klassikuid - pole paha!
Eile panime Kareliga sillad ka paika. Ees ja taga kokkujooksud 0.05 kraadi per ratas ja kalded -2.6 kraadi. Eelmine aasta proovisin ees ka -3 ja -3.5 kaldeid kerge lahkujooksuga, aga rööbastes oli väga rets sõita. Praegu on tänaval ja maanteel ülimõnus, loodetavasti saab lähiajal ka rajal ära proovida.
Lisaks kimbutab pidev identiteedikriis, et kas ma tahaks sellest autost puuriga ja stripitud racecari või kiiret dailyt, aga ta on sellise vahepealsena ka päris mõnus.
Sellest tulenevalt suuri tuuninguid praegu ei plaani. DS2500 tänava/racing klots hakkab varsti otsa saama, järgmiseks proovin vist nõks kangemaid, näiteks DS UNO, mis on puhas rajaklots, aga toimib ka külmalt piisavalt.
Ja nagu ikka, püüan aega leida, et lihtsalt ringi sõita ja autot nautida. Ja kaamerat paremini tundma õppida:
Stangelisale mõned lahinguarmid tekkinud, aga armid pididki kaunistama:
Narkomaanid polegi kõiki moone veel ära korjanud:
Kuna V8 kere taastamine võttis aega ja ei tahtnud 240 liigselt trööbata, viskasin S60-le mugavamaks liiklemiseks vaibad ja polstrid sisse tagasi.
Vahetasin ära vasakpoolse šarniiri ja üllatuseks oli küljes veel tehase tükk, 38. nädal 2000 oli sisse pressitud. 19 aastat ja 300+ tuhat km. Tsiteerides klassikuid - pole paha!
Eile panime Kareliga sillad ka paika. Ees ja taga kokkujooksud 0.05 kraadi per ratas ja kalded -2.6 kraadi. Eelmine aasta proovisin ees ka -3 ja -3.5 kaldeid kerge lahkujooksuga, aga rööbastes oli väga rets sõita. Praegu on tänaval ja maanteel ülimõnus, loodetavasti saab lähiajal ka rajal ära proovida.
Lisaks kimbutab pidev identiteedikriis, et kas ma tahaks sellest autost puuriga ja stripitud racecari või kiiret dailyt, aga ta on sellise vahepealsena ka päris mõnus.
Sellest tulenevalt suuri tuuninguid praegu ei plaani. DS2500 tänava/racing klots hakkab varsti otsa saama, järgmiseks proovin vist nõks kangemaid, näiteks DS UNO, mis on puhas rajaklots, aga toimib ka külmalt piisavalt.
Ja nagu ikka, püüan aega leida, et lihtsalt ringi sõita ja autot nautida. Ja kaamerat paremini tundma õppida:
Stangelisale mõned lahinguarmid tekkinud, aga armid pididki kaunistama:
Narkomaanid polegi kõiki moone veel ära korjanud:
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Allani S60 T5 enam mitte väga Heico Sportiv
Kas need on Kunda vanas tanklas tehtud pildid?
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Allani S60 T5 enam mitte väga Heico Sportiv
Jah
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Sissekanne remondipäevikusse.
Challenge tiiva võtsin küljest ära. Mõrad tulid sisse, vajab ülevärvi.
Õnnestus sebida OE sport kiti küljekarbid ja tagastange lisa, tahaks kevadeks külge panna. Pean ainult natuke värviskeemi menetlema. Maru popp oleks kõik kerevärvi liistud panna, aga passi järgi võiks 2025 juba Youngtimer üritustele regada ja liiga moodsa autoga on oht, et saadetakse väravast tagasi. Kavalam on vist liistu/spoilaring mustaks jätta
Sportlikust huvist tulenevalt võtsin logarid küljest ja käisin Rust Stop ning Fertan toodetega rattakoopad üle. Et öösel parem magada oleks.
RS-Rid said otsa, võtsin riiulist Nokian Hakka R2 ja panin Heicode peale, et saaks ka talvel sõita. Vist on põhjust pealkiri Heico Sportiviks tagasi muuta
Aku läks vahetusse. Lähipäevil läheb ka värske Mobil1 5W50 õli mootorisse.
Kuiva ilma puhul mõni pilt kah:
Tänavakunstniku blogist saab erinevaid tarkusi ammutada:
Challenge tiiva võtsin küljest ära. Mõrad tulid sisse, vajab ülevärvi.
Õnnestus sebida OE sport kiti küljekarbid ja tagastange lisa, tahaks kevadeks külge panna. Pean ainult natuke värviskeemi menetlema. Maru popp oleks kõik kerevärvi liistud panna, aga passi järgi võiks 2025 juba Youngtimer üritustele regada ja liiga moodsa autoga on oht, et saadetakse väravast tagasi. Kavalam on vist liistu/spoilaring mustaks jätta
Sportlikust huvist tulenevalt võtsin logarid küljest ja käisin Rust Stop ning Fertan toodetega rattakoopad üle. Et öösel parem magada oleks.
RS-Rid said otsa, võtsin riiulist Nokian Hakka R2 ja panin Heicode peale, et saaks ka talvel sõita. Vist on põhjust pealkiri Heico Sportiviks tagasi muuta
Aku läks vahetusse. Lähipäevil läheb ka värske Mobil1 5W50 õli mootorisse.
Kuiva ilma puhul mõni pilt kah:
Tänavakunstniku blogist saab erinevaid tarkusi ammutada:
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Vaatan seda kuidagi praegu ja avastan, et see sul ikka jube madal. Õigemini väga toredalt madal Kuidagi varem ei tundunud nii madal...
Vinge igatahes!
Vinge igatahes!
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Tänan. Eelmine aasta tõstsin nina 10mm kõrgemaks, aga vaikselt sügeleb, et võiks madalamaks tagasi lasta
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
allan kirjutas:Tänan. Eelmine aasta tõstsin nina 10mm kõrgemaks, aga vaikselt sügeleb, et võiks madalamaks tagasi lasta
Lase madalamaks jah, kuna vald ütles, et see talv võib lumelükkamisega raskusi olla,
siis tule ja tee sahatöid
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Täna oligi põhjust lund lükkamas käia, tegin "blogi" jaoks mõne klõpsu kah:
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Kevad käes ja suverežiimil tagasi - tiib ja Tarmacid küljes, nospel õigel kõrgusel/madalusel.
Lasin kevade puhul autol värsket metsaõhku hingata, muidu tuleb veel mõni viirus külge.
Sport kiti teaser ka, aga 1. mõtlen endiselt, kas värvin mustaks või punaseks ja 2. veidi pelgan külge panna, sest üsna kindlalt hakkavad küljekarbid igale poole vastu käima. Volvo insenerid ilmselt ei näinud ette, et mõni jobu auto nii madalaks laseb.
Lasin kevade puhul autol värsket metsaõhku hingata, muidu tuleb veel mõni viirus külge.
Sport kiti teaser ka, aga 1. mõtlen endiselt, kas värvin mustaks või punaseks ja 2. veidi pelgan külge panna, sest üsna kindlalt hakkavad küljekarbid igale poole vastu käima. Volvo insenerid ilmselt ei näinud ette, et mõni jobu auto nii madalaks laseb.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
IMHO mustana jääb madalam mulje, kui kere värvi lisadega.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Punaseks! ainult!
V 70 '05 müüdud
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist