Allani S60 T5 Heico Sportiv
Postitatud: 23 Aug 2014, 15:26
On vist aeg ennast kokku võtta ja oma viimasest suksust paar sõna rääkida.
Selle auto ost oli minu jaoks täiesti mittevajalik, kuna eelnevalt oli majapidamises juba 2 Volvot olemas, aga paraku oli tekkinud vastupandamatu isu manuaalkastiga reipama auto järele.
Vennaga oli meil juba paar viimast kuud kombeks autoportaale sirvida, nii eesti- kui välismaiseid, ja ühel sellisel õhtul me ta leidsimegi, Lõuna-Saksamaalt, Karlsruhe lähedalt, kasutatud autode poest, võidusõidupunase S60 aastast 2000, T5 mootori ja manuaalse käigukastiga.
Mõeldud-tehtud. Ostsin ühe otsa lennupileti Frankfurti, sealt kütsin rendikaga edasi ja tõin ta koju.
Autole on paigaldatud Heico Sportiv tuuningpakett, milles sisaldub soft (passis 206kw), kahe summutiga väljalase, jäigem vedrustus, 18" Volution veljed ning näidikuteplokk, mis on läikiva tausta ja alumiiniumrõngastega.
Eelmisi omanikke 2, viimane neist sündinud 1953 ja ostnud selle auto aastal 2003. Läbisõit 275000 km, hooldusraamat kenasti täidetud.
Varustus, mis väärib mainimist:
HU803 300W helisüsteem
Telefon
Tume nahksisu, juhiiste mäluga, istmesoojendused ees
Elektriliselt klapitavad lombivalgusega peeglid
Elektriliselt klapitavad tagumised peatoed
Lamineeritud küljeklaasid
El. katuseluuk
Spaceball käigukang
Prillihoidja
MF rool
DSTC
jne.
Plaane on autoga palju ning lõpptulemus võiks olla üks kiiresõidu (ringraja) võimeline auto, mis sobiks ka igapäevasõitudeks.
SPECLIST:
MOOTOR/JÕUÜLEKANNE (242kw/466Nm rattast)
K24 Turbo, MAF, õhufilter ja torustik, S60R küljest
Bosch rohelised 465cc pihustid, S60R küljest
H2MRacing 45mm suur intercooler paigaldatud AC radika ette, kuumapoole torustik alu+silikon
Suurem õlijahuti, Focus RS MK2
3" roostevaba summuti alates turbost, Simons reso, lühike ovaalne pütt ja otsad
Gustavi custom soft, launch control, tagumise lambda diagnostika välja lülitatud, väändegraafik optimaalne, et iga käiguga oleks pidamine, 1. käigu väändepiiraja 60%
OE 850R sidur, ühemassiline hooratas, short shifter
Quaife ATB Helical LSD
Uretaanist IPD ülemine mootoripadi, uretaanist ProParts käigukasti tugi
VEERMIK
Bilstein B8 amordid ja Heico Sportiv vedrud (lühendatud ees 1 keeru ja taga 2 keeru võrra)
Stabikad 24.5mm ees, 21.5mm taga
Powerflex õõtsapuksid, Pro Parts poolraami puksitäited
Tehase strut bar asendatud jäigaga , lisatud roostevaba strut bar ette ja chassis brace taha
Camber poldid ees
PIDURID
330mm 4 kolviga Brembod ees ja taga S60R küljest, sadulad värvitud kollaseks
Ferodo DS2500 klotsid ees, OEM Brembo taga
Motul RBF600 vedelik
Wisefab armeeritud voolikud
OE pidurijahutuse õhusuunajad
KERE/SISU
Facelift esi- ja tagatuled
OE Sport kit esistange lisa
S60 Challenge tiib (replica)
Koopad rullitud ja veidi pullitud
Numbrituledes led-id
Bimarco Futura FIA korvistmed
Heico Sportiv näidikud
AutoGauge Smoke rõhukell
RATTAD
Fifteen52 Tarmac 18x8.5 ET40 + 5mm flants + Federal RS-Pro 255/35 R18 (treadwear 200)
Heico Sportiv Volution 18x8 ET38 + 15mm flants + Nokian Hakkapeliitta R2 235/40R18 talvel
EX: OZ Superleggera 17x8 ET35 + Kumho Ecsta XS 235/45 R17 (treadwear 180)
EX: BBS CK 19x8 ET42 + 15mm flants + Michelin Pilot Sport Cup 2 235/35 R19 (treadwear 180)
Selline nägi välja ostes:
Mõned värskemad pildid:
Selle auto ost oli minu jaoks täiesti mittevajalik, kuna eelnevalt oli majapidamises juba 2 Volvot olemas, aga paraku oli tekkinud vastupandamatu isu manuaalkastiga reipama auto järele.
Vennaga oli meil juba paar viimast kuud kombeks autoportaale sirvida, nii eesti- kui välismaiseid, ja ühel sellisel õhtul me ta leidsimegi, Lõuna-Saksamaalt, Karlsruhe lähedalt, kasutatud autode poest, võidusõidupunase S60 aastast 2000, T5 mootori ja manuaalse käigukastiga.
Mõeldud-tehtud. Ostsin ühe otsa lennupileti Frankfurti, sealt kütsin rendikaga edasi ja tõin ta koju.
Autole on paigaldatud Heico Sportiv tuuningpakett, milles sisaldub soft (passis 206kw), kahe summutiga väljalase, jäigem vedrustus, 18" Volution veljed ning näidikuteplokk, mis on läikiva tausta ja alumiiniumrõngastega.
Eelmisi omanikke 2, viimane neist sündinud 1953 ja ostnud selle auto aastal 2003. Läbisõit 275000 km, hooldusraamat kenasti täidetud.
Varustus, mis väärib mainimist:
HU803 300W helisüsteem
Telefon
Tume nahksisu, juhiiste mäluga, istmesoojendused ees
Elektriliselt klapitavad lombivalgusega peeglid
Elektriliselt klapitavad tagumised peatoed
Lamineeritud küljeklaasid
El. katuseluuk
Spaceball käigukang
Prillihoidja
MF rool
DSTC
jne.
Plaane on autoga palju ning lõpptulemus võiks olla üks kiiresõidu (ringraja) võimeline auto, mis sobiks ka igapäevasõitudeks.
SPECLIST:
MOOTOR/JÕUÜLEKANNE (242kw/466Nm rattast)
K24 Turbo, MAF, õhufilter ja torustik, S60R küljest
Bosch rohelised 465cc pihustid, S60R küljest
H2MRacing 45mm suur intercooler paigaldatud AC radika ette, kuumapoole torustik alu+silikon
Suurem õlijahuti, Focus RS MK2
3" roostevaba summuti alates turbost, Simons reso, lühike ovaalne pütt ja otsad
Gustavi custom soft, launch control, tagumise lambda diagnostika välja lülitatud, väändegraafik optimaalne, et iga käiguga oleks pidamine, 1. käigu väändepiiraja 60%
OE 850R sidur, ühemassiline hooratas, short shifter
Quaife ATB Helical LSD
Uretaanist IPD ülemine mootoripadi, uretaanist ProParts käigukasti tugi
VEERMIK
Bilstein B8 amordid ja Heico Sportiv vedrud (lühendatud ees 1 keeru ja taga 2 keeru võrra)
Stabikad 24.5mm ees, 21.5mm taga
Powerflex õõtsapuksid, Pro Parts poolraami puksitäited
Tehase strut bar asendatud jäigaga , lisatud roostevaba strut bar ette ja chassis brace taha
Camber poldid ees
PIDURID
330mm 4 kolviga Brembod ees ja taga S60R küljest, sadulad värvitud kollaseks
Ferodo DS2500 klotsid ees, OEM Brembo taga
Motul RBF600 vedelik
Wisefab armeeritud voolikud
OE pidurijahutuse õhusuunajad
KERE/SISU
Facelift esi- ja tagatuled
OE Sport kit esistange lisa
S60 Challenge tiib (replica)
Koopad rullitud ja veidi pullitud
Numbrituledes led-id
Bimarco Futura FIA korvistmed
Heico Sportiv näidikud
AutoGauge Smoke rõhukell
RATTAD
Fifteen52 Tarmac 18x8.5 ET40 + 5mm flants + Federal RS-Pro 255/35 R18 (treadwear 200)
Heico Sportiv Volution 18x8 ET38 + 15mm flants + Nokian Hakkapeliitta R2 235/40R18 talvel
EX: OZ Superleggera 17x8 ET35 + Kumho Ecsta XS 235/45 R17 (treadwear 180)
EX: BBS CK 19x8 ET42 + 15mm flants + Michelin Pilot Sport Cup 2 235/35 R19 (treadwear 180)
Selline nägi välja ostes:
Mõned värskemad pildid: