aLLaN86 S40 T4 98a.

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 30 Juun 2016, 09:48

Viskasin kusjuures ammu juba, viga tuleb ajusse ikka suvalistel hetkedel(võimalik, et vanad süütepoolid hoopis põhjustasidki kuna peksis kergelt üle mõranenud korpuste tõttu). Sain ühe teise T4 pealt sama ploki, mõtlesin et proovin kas sellega on korras, ikka jaurab :roll: . Nüüd saatsin na**ui selle ning lõplikult. Kustutan taas vea ära esimesel võimalusel ning vaatan kuidas kujuneb.
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 01 Okt 2016, 19:05

Nii, vahepeal parasjagu aega taas mööda läinud... Seoses selle veakoodiga, hetkel olen sõitnud juba mitu nädalat taas DSA blokk(soovitus volvoforums.org.uk foorumist) ühendatuna ning pole selle aja jooksul kordagi viga sisse löönud - kustutasin viimati vead ära, tegin "adaption memory reseti" ning nagu oleks ok. Nädal tagasi siis lagunes üks tagumine stabika kerekinnitus ära, täna siis panin suht korraliku kasutatud jubina külge, tänud siinkohal kasutajale priitprg. Lisaks soetasin temalt veel antitiiva(hetkel ei tea millal sellega küll aega tegeleda, eks näis) ning el.antenni(toimib nagu peab) ja üle pika aja saab taas raadiot ka kuulata, mitte et see nii oluline oleks olnud aga asi on põhimõttes - mis auto küljes, peab töötama.
Ühe liigutuse tegin veel, keerasin huvi pärast wastegate varrast lühemaks(2 täispööret, UK foorumi järgi võib seda krudida kuni 5 pööret, ei tea kas tõele ka vastab :roll: ) ning sain teada, et see auto käib veel paremini edasi kui ma arvasin. Ju see tihvti loks ikka mõjutas varasemalt, nüüd on varras täpselt sellise pinge all, et kohe vist liigutab klappi kaasa kui õige hetk käes, gaasile reageerib ka nagu erksamalt aga vbolla see lihtsalt minu peas kinni...
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 16 Mai 2017, 11:41

Nii nüüdseks tagaspoiler ka küljes, värvimise osa ei tulnud kõige paremini välja aga asi seegi. Pole väljast veel pilti teinud, peab aega leidma et pesulasse enne minna.
Lisasin ühe vidina veel...
Pilt
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 30 Aug 2017, 16:54

Oskab keegi kommenteerida, kas see näidu viga boosti kellal, kui mootor väljas näitab -0,1...-0,15 bar võimendub vastavalt rõhu muutustele või püsib konstantsena ehk kui kell näitab 0,9 bar maksimaalset rõhku siis tegelikult on ~1,0 bar ja kui tiksub tühikäigul, siis näitab -0,7 aga tegelt on umbes -0,6. Või see nii ikka päris ei ole?
Nii mõnigi on soovitanud uue kella muretseda, mille null on null aga kas seda kuidagi ise nulli ajada ei annaks? :roll:
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas allan » 30 Aug 2017, 17:05

Mul on sama kell. Seistes näitab 0, aga sellegipoolest näitab rõhku Vidast 0.1 bar vähem. Ise kasutan rohkem indikaatorina, mitte mõõtevahendina.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas Tanel » 30 Aug 2017, 17:12

Odava otsa kellad ongi vigase näiduga
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 30 Aug 2017, 18:00

Eks ta minu jaoks ka indikaator, mõõtevahendid tõesti teisest hinnaklassist. Ühesõnaga muretsema ei pea, et võib minu teadmata tekkida liigsuur rõhk kuna aitab lihtne matemaatika st ei saa olla olukorda kus kell näitab minu puhul 0,9 aga tegelt nt 1,3 vms?
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

uku3
Foorumi veteran
Postitusi: 942
Liitunud: 03 Mai 2006, 09:39
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas uku3 » 02 Sept 2017, 10:27

Mul oli sama jama kui S-i ostsin. Viga oli gaasitrossis.Keerasin trossi nii kaua peale kuni põõrded hakkasid tõusma ja natuke siis tagasi ja katkumine kadus ära. Ja siiani kõik ok. Töötab ilusti.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 03 Sept 2017, 11:42

uku3 kirjutas:Mul oli sama jama kui S-i ostsin. Viga oli gaasitrossis.Keerasin trossi nii kaua peale kuni põõrded hakkasid tõusma ja natuke siis tagasi ja katkumine kadus ära. Ja siiani kõik ok. Töötab ilusti.

Mille kohta see käib, ei saanud päris täpselt aru :)
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

uku3
Foorumi veteran
Postitusi: 942
Liitunud: 03 Mai 2006, 09:39
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas uku3 » 03 Sept 2017, 18:51

Algul kah nagu võttis hingest kinni ja hakkas katkuma kui pöörded läksid üle 3000tuh. Pärast gaasi trossi pingutamist kadus ära.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 03 Sept 2017, 19:05

OK, mul sellega probleemi polnud.
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 15 Dets 2017, 21:01

Pilt
ostsin salongi tulede jaoks need ledid, panin paika aga juhtus see, mida ma küll natuke kartsin aga arvasin, et ehk pääsen sellest jamast. Nimelt põlevad ilusti, valgustavad ka midagi erinevalt hõõgpirnidest aga kui kustu lähevad siis jäävad väga õrnalt siiski hõõguma. Lugesin VW foorumist, et piisab, kui ühele neist 4-st tulest takisiti panna, on probleem lahendatud kuna nad on kõik samas vooluahelas, kas see vastab ka tõele Volvo puhul? Oskab keegi aidata, milliste parameetritega takistit vaja oleks?
Soojapuhuri nuppudele, pedaalide juurde, kindalaekasse ning pagassi panin ka originaalide asemele ledid, täitsa teine ilme tuli, olen ise tulemusega rahul aga tahaks salongi laetuled ka korda saada, lisaks plaanin ka näidikupaneelil samuti ledid panna, kui rahast just kahju ei hakka :mrgreen:
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas aLLaN86 » 17 Dets 2017, 12:23

Ei oska keegi kommenteerida? Mu teada mõned (mäletan vbolla valesti) on led-e paigaldanud oma autodesse siin foorumis, pole sellist jama esinenud siis?
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Kasutaja avatar
minukiri1
Kreisi postitaja
Postitusi: 386
Liitunud: 15 Sept 2016, 18:02
Asukoht: kunagine Pala vald

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas minukiri1 » 17 Dets 2017, 17:15

Ei sa ei mäleta valesti, on siin paigaldatud küll neid aga ei mäleta ka öelda kes seda teinud. Aga 220v ledide kogemusest pakuks, et viga selles, et salongi tuledel katkestatakse ära miinus (ei tea kindlalt, pole skeemi uurinud) ja kui pluss pidevalt tuledesse tuleb siis led jääbki hõõguma.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal

Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: aLLaN86 S40 T4 98a.

PostitusPostitas Liiwaannus » 17 Dets 2017, 18:58

Oma S40l panin ka LEDid ja ei mäleta hõõgumismuret.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist