C70 99a ME7

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 11 Juun 2014, 00:38

wackou kirjutas:Annan edasi kommentaari ingl.k. tegelaselt, kellel S40 ja turboks Garret GTX4202R :)

I´ve got M56L or L2 with Quaife. Never had any problems with those, they seem to be only durable thing in this combo. :rolleyes:
Maybe that guy have some sort of misalignment or something. M56 has been driven with 1000 horses without problems. Flywheel is the first thing to worry especially if there is grip available.


Lihtsalt hämmastav. Korraks mõlkusid isegi müügi mõtted peas, kuid tundub, et tasub veel jätkata- mina sellist jõudu taga ei aja :D
Loodan saada uue Gripperi kätte, siis uuesti kasti sisse ja katsetan korralikult. Kui peab vastu, siis võib seal kunagi isegi midagi 500hp rattast leida :)

Tags:

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4313
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas Iceman » 11 Juun 2014, 23:28

Ma just tahtsin kirjutada, et Rootsis ja Uk lasevad m56 kastidega 1000 hp masinad ringi probleemivabalt, aga wackou jõudis ette. Sul kas differ praak vöi kasti kokkupanekul viga kuskil.

Sent from my B15 using Tapatalk

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 13 Juun 2014, 02:11

Iceman kirjutas:Ma just tahtsin kirjutada, et Rootsis ja Uk lasevad m56 kastidega 1000 hp masinad ringi probleemivabalt, aga wackou jõudis ette. Sul kas differ praak vöi kasti kokkupanekul viga kuskil.

Sent from my B15 using Tapatalk


Differ oli praak ja vahetavad välja. Kasti kokku pannes ei saa seal midagi valesti teha, kui ainult diffrit vahetada. Kuid mis ajusid nad kasutavad ja kes seadistab? Või on kellegil kedagi tuttavat, kes saaks hakkama? Ning mis dataloggerit kasutada saaks.

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4313
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas Iceman » 13 Juun 2014, 08:36

Rootsis on paar 800st kindlasti, mis on 1000+ hp (Kiire google: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =4&t=59941 ja http://www.zatzy.com/projekt/327434-lei ... 550hk.html). Aga need panevad metanooli peal. Muidu Rootsis Autotech on üks kõvemaid Volvode tuunijaid - põhiampluaa on neil just elektrooniline pool, a teevad mehhaanilist poolt ka.

Kui tahad suuri numbreid, siis E85 peale pead kindlasti üle minema.

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas kaak » 13 Juun 2014, 09:19

Diffrit ringi keerutav käbi on alati sama jäänud? Olen päris kindel et midagi on kokku pannes kahe silma vahele jäänud! Mittevajalikud lõtkud ning hõõrdumised lõhuvad ka kõige tugevamad liigendid.
1800s T5
e36 T5

pestav
Foorumi veteran
Postitusi: 688
Liitunud: 07 Mai 2012, 21:31
Asukoht: Jurjev

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas pestav » 13 Juun 2014, 09:23

joss1357 kirjutas:
Iceman kirjutas:Ma just tahtsin kirjutada, et Rootsis ja Uk lasevad m56 kastidega 1000 hp masinad ringi probleemivabalt, aga wackou jõudis ette. Sul kas differ praak vöi kasti kokkupanekul viga kuskil.

Sent from my B15 using Tapatalk


Differ oli praak ja vahetavad välja. Kasti kokku pannes ei saa seal midagi valesti teha, kui ainult diffrit vahetada. Kuid mis ajusid nad kasutavad ja kes seadistab? Või on kellegil kedagi tuttavat, kes saaks hakkama? Ning mis dataloggerit kasutada saaks.


Ise oled ju seadistaja või ei?
R

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 15 Juun 2014, 10:33

kaak kirjutas:Diffrit ringi keerutav käbi on alati sama jäänud? Olen päris kindel et midagi on kokku pannes kahe silma vahele jäänud! Mittevajalikud lõtkud ning hõõrdumised lõhuvad ka kõige tugevamad liigendid.



Mul esivedu :D

Seal niiöelda seda käbi ei ole, vaid on nagu ülejäänud tavalised käigukasti hammasrattad, millelt läheb ülekanne peaülekandele.

Kui kast lahti võtta siis ei pea diffri vahetuseks isegi mitte ühtegi hammasratast puutuma. Lihtsalt diffri poldid peaülekande küljest lahti lasta ja kõik. Ainuke asi on diffri laagrite vahetus aga need laagrid käivad põhjani välja ja ei ole reguleeritavad.

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 15 Juun 2014, 10:37

pestav kirjutas:
joss1357 kirjutas:
Iceman kirjutas:Ma just tahtsin kirjutada, et Rootsis ja Uk lasevad m56 kastidega 1000 hp masinad ringi probleemivabalt, aga wackou jõudis ette. Sul kas differ praak vöi kasti kokkupanekul viga kuskil.

Sent from my B15 using Tapatalk


Differ oli praak ja vahetavad välja. Kasti kokku pannes ei saa seal midagi valesti teha, kui ainult diffrit vahetada. Kuid mis ajusid nad kasutavad ja kes seadistab? Või on kellegil kedagi tuttavat, kes saaks hakkama? Ning mis dataloggerit kasutada saaks.


Ise oled ju seadistaja või ei?


Ametinimetus on seadistaja, kuid seda mitte autode alal kahjuks. Tegelesin ühes suures firmas, kus toodeti tihendeid, hüdraulika presside seadistamisega ja vahel ka parandamisega, et tagada kvaliteetne toode jne..

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 16 Juun 2014, 23:56

Täna sai tellitud IPD HD ignition coilid USA´st 5 tükki :)

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas torms » 17 Juun 2014, 00:02

Sorri et teemat kuritarvitan, aga kuna jutt juba on, siis kas oleks mul mõtet ja kas saab minna üle neljale eraldi poolile, praegu siis 2tk.

Aga muidu jõudu kahju et miilile ei jõudnud.
Poleerin läigestan vahatan

Kasutaja avatar
DanielS
Kreisi postitaja
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Aug 2012, 00:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas DanielS » 17 Juun 2014, 08:14

torms kirjutas:Sorri et teemat kuritarvitan, aga kuna jutt juba on, siis kas oleks mul mõtet ja kas saab minna üle neljale eraldi poolile, praegu siis 2tk.

Aga muidu jõudu kahju et miilile ei jõudnud.

Saad minna küll ,ja mõtet on ,kui jahid korraliku jõudu ja seadistust .
965 T6
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas wackou » 17 Juun 2014, 10:26

torms kirjutas:Sorri et teemat kuritarvitan, aga kuna jutt juba on, siis kas oleks mul mõtet ja kas saab minna üle neljale eraldi poolile, praegu siis 2tk.


2 coiliga sõidavad edukalt 400++ hp x40ned.
Võimsamad sädet vajad siis, kui on kõrgemad pöörded (8000+). Siis on kasutatud ka süütevõimendit ja nt cop-e.
S40 T4 HX35

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 17 Juun 2014, 23:18

wackou kirjutas:
torms kirjutas:Sorri et teemat kuritarvitan, aga kuna jutt juba on, siis kas oleks mul mõtet ja kas saab minna üle neljale eraldi poolile, praegu siis 2tk.


2 coiliga sõidavad edukalt 400++ hp x40ned.
Võimsamad sädet vajad siis, kui on kõrgemad pöörded (8000+). Siis on kasutatud ka süütevõimendit ja nt cop-e.



Kahjuks on ka originaal süütepoolid suhteliselt viletsad- vähemalt kasutatud peast (leidsin mingi teema ka swedespeed foorumist). Originaalseades masinal ei tee ilmselt mitte mingit vahet, kuid isegi juba sellise pisikese arendusega nagu mul on tehtud, ei kannata originaale kasutada. Mida soojemaks mootor läheb, seda hullemini hakkab kiirendades vahele jätma.
See, kes mul autot seadistas, ütles, et originaal süütepoolide eluiga on umbes 10 aastat.

IPD colid ostsin, kuna need olid odavamad :D ...ja paremad. Bosch omad olid 61.90tk

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 23 Juun 2014, 18:57

Selleks aastaks siis on minu autoga ilmselt kõik. Enne juhtus midagi mootoriga- ei ole süveneda jõudnud probleemi, summuti kaudu tuleb meeletu suits ja õlihais. Võtsin kiiresti teise auto ja sõitsin edasi.
Loodetavasti lendas turbo laiali, sest siis on põhjust korralik pill ehitada. Suur turbo, proge aju jne...kõik, et jõuaks kuskil 600 ja 800hj vahele.

Kuid seda kõike lõbu vaid siis, kui turbo on vigane :mrgreen:

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas kaak » 27 Juun 2014, 09:38

Kui pulkasid hakkad müüma (jumalteab mis ette võib tulla eksole), siis ma olen turbost ja kepsudest huvitatud- juhul muidugi kui need terveks jäid. Minuga saab kaubale ka progreaju paigalduse ja seadistuse osas, juhul kui kunagi peaksid uuesti ehitama midagi.
1800s T5
e36 T5


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist