Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

PostitusPostitas enta » 07 Dets 2009, 23:52

see filosoofia päris edukas! ma tulen ka selle usuga kaasa

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 08 Dets 2009, 10:44

Tuli meelde, mis laupäeval tegin! Ammu kummitas kukla taga, et kui madaldad autot, siis torque rodid reguleeritavaks, nagu ka panhard.
M20 keere istub ilusti toru sisse.

Pilt
algne plaan

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
parandatud plaan
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 16 Dets 2009, 23:05

Nii. Clarkson just ütlels, et ta pole si*emat heli kuulnud, kui 700 kõllidest.
Lähevad vahetusse.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4961
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

PostitusPostitas Loff » 16 Dets 2009, 23:55

Kurat, meil võiks kah IA 20 eegu eest Volvosid jagada.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 17 Dets 2009, 09:09

Tuleb roheliste poolt hääletada... või need ühenaela masinad siia tuua ja vasakukäeliseks kodustada.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo75 » 17 Dets 2009, 09:48

Kindlustus sellisel V8 sealsel maal on selline, et sa ei raatsi isegi nutma hakata....juhul, kui sa üks Top Geari saatejuhtidest pole :)
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 30 Dets 2009, 20:30

Täna oli sobiv ilm selleks, et proffidel lasta installeerida kvaliteetkummid ja nendeks said Continental Contact 3. Külg ees liikumist hea rehv ei häiri, kuid alajuhitavust vähendas tublisti.
Kuna mu täiesti tavaline sidur töötab on-off põhimõttel, on kohalt äraminek on isegi Tallinna soolatud teedel alati kaapimisega. Uute rehvidega aga ei vaju tagumik nüüd ära. Kuna LSD haarab teise ratta ka kohe kaasa, siis vanade rehvidega algas kohe ka külg ees liikumine, kui kohalt võtsin.

Avastasin sellise asja, et efektsed raamitud kojamehed töötavad ka 200se ülikumeratel klaasidel. Jälle sai volvo osa kaasaegsest maailmast, kus ta elab.
Talvel läheb lumi ja jää kojamehe liigendi vahele ja kui see ära õlitada, jõuab vedru kojameest palju paremini vastu klaasi hoida.
:unibrow:

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 30 Dets 2009, 20:56

hmm, peab seda kojameesta asja proovima, raamita on muidu hea küll aga kumera klaasiga jääb hätta sageli
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

PostitusPostitas kirsipuu » 31 Dets 2009, 15:00

Kui raamita kojamehi ostma lähete ärga championit valige...
Sel rajakal on nii palju kummisooni ja kuju nõnda veider, et hakkab sinna vahele jääd kasvatama.
Eelmisel talvel kasutasin raamiga championeid, enne talve sai 25.000 nendega sõidetud ja hakkasid külmaga kangeks minema ning ostsin uued,ilusad, kallid ja täiesti kasutud raamita kojamehed...

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 31 Dets 2009, 15:39

Koti sees kojamehed olid otsas, seega läksid Valeo raamitud. Neil on aga ka soon. 1 õnneks.

Muide ega keegi ei oska öelda, mis saab, kui valada jääsulatuse pudelist ka aknapesu vedeliku hulka?
:unibrow:

Kasutaja avatar
sozer
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 30 Dets 2009, 16:14
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas sozer » 31 Dets 2009, 18:17

Rsk, ma just täna ostsin raamita Championid, 213.- tk.

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

PostitusPostitas enta » 01 Jaan 2010, 13:45

vanapeer kirjutas:Muide ega keegi ei oska öelda, mis saab, kui valada jääsulatuse pudelist ka aknapesu vedeliku hulka?


Pakuks, et miski sulab ära

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re:

PostitusPostitas bronec » 04 Jaan 2010, 19:25

vanapeer kirjutas:Koti sees kojamehed olid otsas, seega läksid Valeo raamitud. Neil on aga ka soon. 1 õnneks.

Muide ega keegi ei oska öelda, mis saab, kui valada jääsulatuse pudelist ka aknapesu vedeliku hulka?


Ma pean otsima, kusagil oli ilus juhend hoopis selle kohta kuidas klaasipesuri düüsidele lisada soojendus.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Re:

PostitusPostitas taavi » 05 Jaan 2010, 10:13

bronec kirjutas:
vanapeer kirjutas:Koti sees kojamehed olid otsas, seega läksid Valeo raamitud. Neil on aga ka soon. 1 õnneks.

Muide ega keegi ei oska öelda, mis saab, kui valada jääsulatuse pudelist ka aknapesu vedeliku hulka?


Ma pean otsima, kusagil oli ilus juhend hoopis selle kohta kuidas klaasipesuri düüsidele lisada soojendus.



paned õige takisti mõlemale düüsile ja ongi kogu soojendus :) (mõni watt ja mõnisada oomi ehk. Peab katsetama, oleneb kui kuumaks läheb, takistust võib ka vähendada)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

PostitusPostitas bronec » 05 Jaan 2010, 11:50

Jah, enam ei leia seda lehte üles, seal oligi takistitega lahendatud asi aga minu mäletamist mööda jooksis klaasipesu takistitest läbi. Fordidel ja sidrunitel on olemas sellised asjad ka tehasepoolt, hinnaks u. 200.- tk.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist