Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Vaata kui täpsel ajal küsimus. Just täna kaevasin ta hangest välja ja ajasin sisse sulama. Naiska saeb hullult jalga, et oma xc tagasi saada.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Polegi väga kaugele langenud siin foorumis. Üle pika aja kimame ringi. Nüüd elagu polyuretaanium esisillas! Auto on ikka tihe küll arvestades, et tagumik nõudis pehmed vedrud tagasi. XC pealt tulles muidugi on asi päris jäik. Ja mis sõitu puudutab, siis tunne nagu Jeremy Clarcsonil: kets käib muutkui all ringi. XC oli ikka oma 4veoga superhea, sest pea kõik jõud läks maasse, ketsimist polnud.
Igatahes kogu selle aja jooksul ei teinud kapoti all muud, kui leotasin soojendusradikat äädikaga. Päris hea kogus puru elas seal sees. Aga mootor on ikka kentsakas. Väike vibra ja põrin pidevalt sees. Ei ole siin midagi spekuleerida, kui tuleb vaadata mis karul kõhus. Ainuke jama on see, et XC saan naiska käest ainult pettusega nüüd. Seega max nädalavahetus motoremondiks, või tuleb bussiajad välja vaadata.
Ja kardaan on nagu uus. Selle panin kokku jämedast 200 tagumisest osast ja esimesest osast, mis noorema õe - 700se alt. Lätlased pesid puhtaks, võtsid eest 40mm omale (tagantjärgi mõtlen, et oleks pidanud lahkem olema, 50 vähemalt lubama), vahetasid ühe risti ja laagri, tasakaalustasid ja värvisid ära. Ilusasti läigib põhja all. Ja tasakaalus on ka. Koos Lätti toomise ja viimisega 3 päeva. Ise käidi järgi, suurepärane teenus.
Tuli välja, et kardaanid on kahte mõõtu poltidega. On olemas ka mingi peenkeermega, kuskil 9mm diameetriga aga mul on mitu komplekti M10 kardaanipolte. Ma hästi ei usu aga kui kellegil on üle, siis oleks tänulik abi eest. Poltide tugevus 10, seega vajalikud asjad.
Igatahes kogu selle aja jooksul ei teinud kapoti all muud, kui leotasin soojendusradikat äädikaga. Päris hea kogus puru elas seal sees. Aga mootor on ikka kentsakas. Väike vibra ja põrin pidevalt sees. Ei ole siin midagi spekuleerida, kui tuleb vaadata mis karul kõhus. Ainuke jama on see, et XC saan naiska käest ainult pettusega nüüd. Seega max nädalavahetus motoremondiks, või tuleb bussiajad välja vaadata.
Ja kardaan on nagu uus. Selle panin kokku jämedast 200 tagumisest osast ja esimesest osast, mis noorema õe - 700se alt. Lätlased pesid puhtaks, võtsid eest 40mm omale (tagantjärgi mõtlen, et oleks pidanud lahkem olema, 50 vähemalt lubama), vahetasid ühe risti ja laagri, tasakaalustasid ja värvisid ära. Ilusasti läigib põhja all. Ja tasakaalus on ka. Koos Lätti toomise ja viimisega 3 päeva. Ise käidi järgi, suurepärane teenus.
Tuli välja, et kardaanid on kahte mõõtu poltidega. On olemas ka mingi peenkeermega, kuskil 9mm diameetriga aga mul on mitu komplekti M10 kardaanipolte. Ma hästi ei usu aga kui kellegil on üle, siis oleks tänulik abi eest. Poltide tugevus 10, seega vajalikud asjad.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Kaotasin oma rallye istmed Rommile. Kuna Rommi sõitis must mööda kiirema auto kõrvalistmel, siis pole mul õigust enam TURBO kirjadega istmetega sõita. Seega võtsin orikad lahti. Pesin katteid lausa kogemata 90 kraadiga aga kokku nad ei tõmmanud ja puhtamaks said.
Istme hingeelu näeb siit http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=67429 Ainukese asjana ei saanud ma lahti istme kallaku reguleerimise "nuppu". Kaane sain seestpoolt maha lükatud aga nupp ise on mingi erilise pommikindla vedruseibiga kinni, millega ei osanud midagi peale hakata. Polnud eriti vaja ka. Švammid olid muidugi päris läbi, murenenud ja pragunenud. Liimisin praod kinni Moment sprayliimiga. Seda isegi ei jätkunud lõpuni ja kuna sattusin Bauhofi asemel K-rautasse, siis seal osati mulle pakkuda Kiilto pintseldatavat liimi, mis ka hakkas. Seejärel liimisin tagapinnad ja endiste pragude kohad riidega üle. See on päris kentsakas mätsimine, kuna liim märgab riiet kiiresti ja hakkab kohe teisepool näppude külge. See voolikuga servade ümardamine tundus ka hea mõte. Sellist vaibateipi ma ei leidnud, mis nii hästi oleks võtnud nagu sellel noorsandil.
Juhi-iste oli juba lahti käinud, kuna oli keevitatud selle ülaosa. Varemgi juhtunud, et sealt katki läheb. Istmesoojendustel oli paar parandust teha aga kui hästi meenutan, siis täna ikka tagumik soojaks ei läinud. Kas sellel on tähtis kuidas +/- ühendada?
Täna siis cruisisin mööda maanteed pea laes, kulmud päiksesirmides nagu vanakooli volvodel kombeks. Istmed on ikka kohevad ja hoiavad vormi. Varsti hakkab häbi, siis liigutan allapoole aga palju ei saa. Ma pakun, et lausa 10 cm võib istme kõrguse vahe olla õhukeste Mitsu spordikatega.
Tahtsin veel kirja panna, et polypuksidega on huvitav olukord. Panin ju tagasi pehmed orikad vedrud. Tagumistele alla 1,5cm klolsid ja visuaalselt on nüüd tagumised koopad sarnased esimestele. Taga siis panhard polydega, ees kõik puksid. Kaasa arvatud topeltstabikad on polyde vahel. Tunne aga on selline, nagu sõidaks jäigemate vedrudega. Auto ei nooguta, ei õõtsu on täpselt parasjagu jäik. Väga üllatav ja meeldiv tulemus.
Mootori sisse kardan endiselt vaadata. Ehk ei täi seda pärast ilma kapremondita kokku panna.
Istme hingeelu näeb siit http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=67429 Ainukese asjana ei saanud ma lahti istme kallaku reguleerimise "nuppu". Kaane sain seestpoolt maha lükatud aga nupp ise on mingi erilise pommikindla vedruseibiga kinni, millega ei osanud midagi peale hakata. Polnud eriti vaja ka. Švammid olid muidugi päris läbi, murenenud ja pragunenud. Liimisin praod kinni Moment sprayliimiga. Seda isegi ei jätkunud lõpuni ja kuna sattusin Bauhofi asemel K-rautasse, siis seal osati mulle pakkuda Kiilto pintseldatavat liimi, mis ka hakkas. Seejärel liimisin tagapinnad ja endiste pragude kohad riidega üle. See on päris kentsakas mätsimine, kuna liim märgab riiet kiiresti ja hakkab kohe teisepool näppude külge. See voolikuga servade ümardamine tundus ka hea mõte. Sellist vaibateipi ma ei leidnud, mis nii hästi oleks võtnud nagu sellel noorsandil.
Juhi-iste oli juba lahti käinud, kuna oli keevitatud selle ülaosa. Varemgi juhtunud, et sealt katki läheb. Istmesoojendustel oli paar parandust teha aga kui hästi meenutan, siis täna ikka tagumik soojaks ei läinud. Kas sellel on tähtis kuidas +/- ühendada?
Täna siis cruisisin mööda maanteed pea laes, kulmud päiksesirmides nagu vanakooli volvodel kombeks. Istmed on ikka kohevad ja hoiavad vormi. Varsti hakkab häbi, siis liigutan allapoole aga palju ei saa. Ma pakun, et lausa 10 cm võib istme kõrguse vahe olla õhukeste Mitsu spordikatega.
Tahtsin veel kirja panna, et polypuksidega on huvitav olukord. Panin ju tagasi pehmed orikad vedrud. Tagumistele alla 1,5cm klolsid ja visuaalselt on nüüd tagumised koopad sarnased esimestele. Taga siis panhard polydega, ees kõik puksid. Kaasa arvatud topeltstabikad on polyde vahel. Tunne aga on selline, nagu sõidaks jäigemate vedrudega. Auto ei nooguta, ei õõtsu on täpselt parasjagu jäik. Väga üllatav ja meeldiv tulemus.
Mootori sisse kardan endiselt vaadata. Ehk ei täi seda pärast ilma kapremondita kokku panna.
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
vanapeer kirjutas:Kuna Rommi sõitis must mööda kiirema auto kõrvalistmel, siis pole mul õigust enam TURBO kirjadega istmetega sõita.
Muhahaha
Kaks liitrit vabalthingavat Fordi puuduliku kompressiooniga.
S70 R (sõidab järgmise mehe tagumiku all)
S40 T5
S40 T5
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
jaajaa, aga mul oli tegelt 1,1l moto
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Õelad päkapikud on ploki sisse augud närinud..
Plokk oli siis mälu järgi B21, eks Mati teab paremini.
Plokk oli siis mälu järgi B21, eks Mati teab paremini.
Viimati muutis Tigro, 26 Dets 2012, 23:04, muudetud 4 korda kokku.
780`89 B230FT Bertu, 780`88 B280F Blacky,
960 B204FT hobiprojekt, 960/2 2,5 ja 3,0 doonor, S80 T6 doonor.
244D ex, 740D ex, 3x760TD ex, 940TD ex, V70/2 Tdi ex.
Ford Transit Sport Van `09
S60R`04
960 B204FT hobiprojekt, 960/2 2,5 ja 3,0 doonor, S80 T6 doonor.
244D ex, 740D ex, 3x760TD ex, 940TD ex, V70/2 Tdi ex.
Ford Transit Sport Van `09
S60R`04
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Tigro kirjutas:Õelad päkapikud on ploki sisse augud närinud..
pilt
Tore küll aga juuuserit ja passwordi tahab saada.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Loff kirjutas:Tigro kirjutas:Õelad päkapikud on ploki sisse augud närinud..
pilt
Tore küll aga juuuserit ja passwordi tahab saada.
Jah... tore on panna küll üles privaatalbumisse postitatud pilte
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Vastulausena võin öelda, et mehed reaalselt teevad ka midagi huvitavat ja riputavad tulemuse rahvale vaatamiseks.
Neid mehi-naisi kes ise sõrmed õliseks teevad ja tehnikaga mängivad hakkab siin õite väheks jääma.
Loodan, et vanapeer saab ka sellest ümara mugava volvo haigusest lõpuks lahti ja tahab vurtsuga tagaveolisega natuke külg ees sõita.
Mäletan aastatetagust pilti, kui selle ploki sisse kolvid ja rõngad soetati...
viewtopic.php?f=25&t=3779&hilit=turbo&start=75
Annan siinkohal ka esimese uue aasta lubaduse, et telefonikõne peale saab Vanapeer minu kolmerattalist mootoripukki kuni kevadise suure sulani laenata, et uued uhked jupid töötavaks tervikuks koondada.
Neid mehi-naisi kes ise sõrmed õliseks teevad ja tehnikaga mängivad hakkab siin õite väheks jääma.
Loodan, et vanapeer saab ka sellest ümara mugava volvo haigusest lõpuks lahti ja tahab vurtsuga tagaveolisega natuke külg ees sõita.
Mäletan aastatetagust pilti, kui selle ploki sisse kolvid ja rõngad soetati...
viewtopic.php?f=25&t=3779&hilit=turbo&start=75
Annan siinkohal ka esimese uue aasta lubaduse, et telefonikõne peale saab Vanapeer minu kolmerattalist mootoripukki kuni kevadise suure sulani laenata, et uued uhked jupid töötavaks tervikuks koondada.
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
kirsipuu kirjutas:Neid mehi-naisi kes ise sõrmed õliseks teevad ja tehnikaga mängivad hakkab siin õite väheks jääma.
Miljonäre on tõesti väheks jäänud.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Loff kirjutas:Miljonäre on tõesti väheks jäänud.
Eks euro tegi paar aastat tagasi väikese korrektuuri
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
igaühel omad asjad ajada.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Ümar volvo on hetketi ka tagaveoline, seega käib täiesti erandina minu teemasse.
200sel aga tuli rhmavahetusel välja, et nii mitmedki hambad olid süütel üle hüpanud
http://www.youtube.com/watch?v=FsA2p-nYBXY
P.S. Kirsipuu, millal kallite mänguautodega jändamise sinnapaika jätad?
200sel aga tuli rhmavahetusel välja, et nii mitmedki hambad olid süütel üle hüpanud
http://www.youtube.com/watch?v=FsA2p-nYBXY
P.S. Kirsipuu, millal kallite mänguautodega jändamise sinnapaika jätad?
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
See masin elab nüüd uut elu minu käes juba mõnda aega.
Hetkel tegeleme põhja keevitusega.
Nurgas ootavad ka 16" Hydrad alla keeramist.
Nii pika foorumi ajalooga auto tuleb taas teele saada !
Hetkel tegeleme põhja keevitusega.
Nurgas ootavad ka 16" Hydrad alla keeramist.
Nii pika foorumi ajalooga auto tuleb taas teele saada !
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline