Berit Volvo 745 2.3 1989
Postitatud: 07 Okt 2012, 19:14
Tere
Kuna perre sattus üks Volvo lisaks ja tollel palju sättimist vaja, siis mõtlesin teha teema, ehk saab kiiremini abi vahetevahel.
Rohkem pilte lisan natukene hiljem, kuna täna sai auto garaaži ära lükatud, remonti ootama. Siin aga teaseriks üks tee peal tehtu:
![Pilt](http://lynne.rada7.ee/VOLVO/voll.jpg)
Igatahes, autost:
Volvo 745, aastast 1989
2.3 83kW
Automaat
Sinakasroheline (peaks olema Verdigris/Tropic Green metallic). Kui auto juurde jõuan, vaatan koodi üle.
Valmistatud Belgias.
Tõime eile Tartust, käisime otsaga ka Avinurmest läbi ja täna Tallinnas Sõpruse puiesteel suri auto järsku ette hoiatamata välja, sellisele juhtumisele ei reageerinud paraku taganttulija, kes siis otsa sõitis Volvole.
Kuna mingil põhjusel auto auto ka edaspidi keeldus käivitumast, siis vedisime garaaži ära, saab rahus tegeleda millalgi.
Keegi õnneks viga ei saanud, Volvo jäi ka terveks. Küll aga sai veidi kannatada Honda Civic, kes Volvole end konksu otsa uhas.
Esiti oli mõte, et kuna kütusenäidik valetab, siis ehk sai kütus otsa (ostetud koguse mõttes oleks pidanud jätkuma, aga kes teab palju masin reaalselt sööb) - tõime juurde, ei miskit.
Sädet polnud aega hetkel proovida.
Teine suurem mure aga ka - kaks korda on nüüd juhtunud, et roolivõimendi kaob nagu ära, rool läheb raskeks ja hakkab krigisema keerates. Esimesel korral oli kapotialuse visanud roolivõimuõli täis. Potsikust mõõtes aga näitas peale seda, et kõik on normis, täpselt maksimumis. Arvasime, et ju siis viskas üleliigse välja lihtsalt. Täna korra aga hakkas uuesti jamama, kuigi seekord enam õli ei väljutanud. Mõlemal korral on võimendi uuesti toiminud kui auto taas käima panna.
Milles võib asi olla?
Tegemist vajab muidugi veel igast otsast parajalt, eks tükkhaaval katsub ära teha. Sõita on mõnus küll, 2006 aastast pärit automaatkastiga varustatud 740-ga sõitmise mälestus ei valetanud.
Jarmo
Kuna perre sattus üks Volvo lisaks ja tollel palju sättimist vaja, siis mõtlesin teha teema, ehk saab kiiremini abi vahetevahel.
Rohkem pilte lisan natukene hiljem, kuna täna sai auto garaaži ära lükatud, remonti ootama. Siin aga teaseriks üks tee peal tehtu:
![Pilt](http://lynne.rada7.ee/VOLVO/voll.jpg)
Igatahes, autost:
Volvo 745, aastast 1989
2.3 83kW
Automaat
Sinakasroheline (peaks olema Verdigris/Tropic Green metallic). Kui auto juurde jõuan, vaatan koodi üle.
Valmistatud Belgias.
Tõime eile Tartust, käisime otsaga ka Avinurmest läbi ja täna Tallinnas Sõpruse puiesteel suri auto järsku ette hoiatamata välja, sellisele juhtumisele ei reageerinud paraku taganttulija, kes siis otsa sõitis Volvole.
Kuna mingil põhjusel auto auto ka edaspidi keeldus käivitumast, siis vedisime garaaži ära, saab rahus tegeleda millalgi.
Keegi õnneks viga ei saanud, Volvo jäi ka terveks. Küll aga sai veidi kannatada Honda Civic, kes Volvole end konksu otsa uhas.
Esiti oli mõte, et kuna kütusenäidik valetab, siis ehk sai kütus otsa (ostetud koguse mõttes oleks pidanud jätkuma, aga kes teab palju masin reaalselt sööb) - tõime juurde, ei miskit.
Sädet polnud aega hetkel proovida.
Teine suurem mure aga ka - kaks korda on nüüd juhtunud, et roolivõimendi kaob nagu ära, rool läheb raskeks ja hakkab krigisema keerates. Esimesel korral oli kapotialuse visanud roolivõimuõli täis. Potsikust mõõtes aga näitas peale seda, et kõik on normis, täpselt maksimumis. Arvasime, et ju siis viskas üleliigse välja lihtsalt. Täna korra aga hakkas uuesti jamama, kuigi seekord enam õli ei väljutanud. Mõlemal korral on võimendi uuesti toiminud kui auto taas käima panna.
Milles võib asi olla?
Tegemist vajab muidugi veel igast otsast parajalt, eks tükkhaaval katsub ära teha. Sõita on mõnus küll, 2006 aastast pärit automaatkastiga varustatud 740-ga sõitmise mälestus ei valetanud.
Jarmo