Klamber 244 Ragtop '81
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Klamber 244 Ragtop
Käisime üks päev Volvoga sõitmas:
Re: Klamber 244 Ragtop
Teedki heledama sinise? See tume oli omamoodi ilusam nagu..
245 '93 B230F M47 (ex)
Re: Klamber 244 Ragtop
Ei, see on krunt. Päris sinine tuleb vähe teine ja mitte nii hele.
Re: Klamber 244 Ragtop
See ragtop teeb auto ikka eriti ägedaks, jõudu tööle.
Re: Klamber 244 Ragtop
Tänud, jõudu läheb tarvis.
Täna läksid lõpuks külge tikkpoldid-flantsid. Päris ise siiski ei läinud, tuli jõudu kasutada. Tikkpolt on võrreldes originaaliga läbimõõdult ca 2 kümnendikku suurem. Kuna aga mehhaanika tolerantsid on võõrad, siis ainuke järeldus, et läksid korraliku istuga sisse. Lisaks on vaja tollmõõdus mutrite asemele M12x1,5. Flantsi on vahel 30mm, ET on nüüd 0 lähedane ja hakkab looma.
Ime kitsas on see 200se tagasild, või siis on eos disainitud 10" tagavelje jaoks.
Stancemeestel pole lubatud kritiseerida
Täna läksid lõpuks külge tikkpoldid-flantsid. Päris ise siiski ei läinud, tuli jõudu kasutada. Tikkpolt on võrreldes originaaliga läbimõõdult ca 2 kümnendikku suurem. Kuna aga mehhaanika tolerantsid on võõrad, siis ainuke järeldus, et läksid korraliku istuga sisse. Lisaks on vaja tollmõõdus mutrite asemele M12x1,5. Flantsi on vahel 30mm, ET on nüüd 0 lähedane ja hakkab looma.
Ime kitsas on see 200se tagasild, või siis on eos disainitud 10" tagavelje jaoks.
Stancemeestel pole lubatud kritiseerida
Re: Klamber 244 Ragtop
Kust ja mis hinnaga pikad tikud said?
Re: Klamber 244 Ragtop
kas polnud mitte 200/700 jne masinatel tagasilla jooks kitsam kui esisillas? Või mäletan veel 700 päevadest valesti.
Mul oli 700 all ET11 veljed. Toimis edukalt.
Mul oli 700 all ET11 veljed. Toimis edukalt.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Klamber 244 Ragtop
Ollu kirjutas:Kust ja mis hinnaga pikad tikud said?
Kasutaja kristo müüs oma 700se küljest. Aga väidetavalt pärit siit http://www.racingexpert.ee/
Ja tuleb mainida, et seda õiget volvo nuuti on väga raske leida, kui pea võimatu.
aibast kirjutas:Mul oli 700 all ET11 veljed. Toimis edukalt.
Võtaks ka ühed ET11 veljed, kui kuskilt leiaks
Re: Klamber 244 Ragtop
aibast kirjutas:kas polnud mitte 200/700 jne masinatel tagasilla jooks kitsam kui esisillas? Või mäletan veel 700 päevadest valesti.
Mul oli 700 all ET11 veljed. Toimis edukalt.
http://www.hot.ee/aibast/haas3.jpg
Kas mitte enamus autodel tagasild kitsam kui esisild ei ole? Pöörderaadiuse ja juhitavuse nimel.
Re: Klamber 244 Ragtop
Klamber kirjutas:Ollu kirjutas:Kust ja mis hinnaga pikad tikud said?
Kasutaja kristo müüs oma 700se küljest. Aga väidetavalt pärit siit http://www.racingexpert.ee/
Ja tuleb mainida, et seda õiget volvo nuuti on väga raske leida, kui pea võimatu.aibast kirjutas:Mul oli 700 all ET11 veljed. Toimis edukalt.
Võtaks ka ühed ET11 veljed, kui kuskilt leiaks
Aga need uued pikad sul volvo enda nuudiga või mingid muud? Kui muud, siis kuida pidama jäid sisse?
Re: Klamber 244 Ragtop
Nagu ma eespool kirjutasin, siis nuut on vähe teine, ca 0,2mm on läbimõõt suurem, samas ka nuudi samm on teine. Paika nad igatahes läksid, vähe tummisemalt kui originaalid. Volvo nuut on 0,64" mis on 16,25mm ja need mis ma sisse pressisin olid ~16,4.
Pildil vasakul originaal, siis see mis sisse läks ja parempoolne on mingi x tikkpolt, mis aga jääb loksuma.
Pildil vasakul originaal, siis see mis sisse läks ja parempoolne on mingi x tikkpolt, mis aga jääb loksuma.
Re: Klamber 244 Ragtop
See parempoolne peabki juloksuma jääma.
Silmaga näha, et nuudipool on peenem.
Silmaga näha, et nuudipool on peenem.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Klamber 244 Ragtop
Huvipärast vaatasin mis esiratta taga on..
10,5mm vs minimaalne 12,7mm. Vähemalt on hea täis ketas, see toimiks veel mitu aega, aga keegi on augu sisse puurinud, mis juba läbi tööpinna paistab. Peagi oleks kindlasti vibratsiooniga märku andnud.
Nüüd peaks maad kuulama, kas sinna sadulasse ventileeritav ketas ka läheb kerge vaevaga, või on see liigne priiskamine. Ja mis klotsid seal käivad, preagu on selgusetu, kas on ATE või Girlingu suportid.
10,5mm vs minimaalne 12,7mm. Vähemalt on hea täis ketas, see toimiks veel mitu aega, aga keegi on augu sisse puurinud, mis juba läbi tööpinna paistab. Peagi oleks kindlasti vibratsiooniga märku andnud.
Nüüd peaks maad kuulama, kas sinna sadulasse ventileeritav ketas ka läheb kerge vaevaga, või on see liigne priiskamine. Ja mis klotsid seal käivad, preagu on selgusetu, kas on ATE või Girlingu suportid.
Re: Klamber 244 Ragtop
Minu 2sajasel olid ees ventileeritavad. Aga nende ketaste paksus oli ikka hulga rohkem kui 12mm, see oli ikka rohkem sinna 20kanti.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist