V70 D5 2006
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: V70 D5 2006
Vahelduseks jälle sissekande tegema.
Sai siis 20 aug. otsustatud, et lähme 22.aug perega puhkuse reisile autoga, läti leedu ring. Asjaga läks kiireks ja esmaspäev pidin kõik korda saama, kindlustused lastele ja endile ja kasko sai kah autole. Kuna õlivahetus oli lähedal siis sain samale päevale õlivahetuse tartus hinkusesse, kes soovis ka õhufiltrid ära vahetada ja no miks mitte. Vahetuse ajaks tagasi minnes küsisin õhufiltri kohta, et millise valisid, mul kõik ei sobi ja tuli välja, et ei ostetudki kuna ei teadnud milline läheb. Paistab, et neil kohapeal polnud lisaks filtritele ka õli, see oli toodud kuskilt fixusest või autoeksperdist, kogust sai ennem koos arutatud, et palju läheb. No vähemalt sai kõik tehtud peale mootori ruumis oleva õhufiltri. 22.aug hommikul oli muidugi hea üllatus, et eedenini sain kuidagi sõita, et raha arvele panna ja avastasin veidra väristamise põhjuseks vasak tagumine ratas täiesti null. Eedeni juures cirkuse tankla, sai siis seal õhk sisse ja hinkusesse rehvi parandama aga seal rehvi veljelt maha võttes paistis rehvi sees kamaluga rehvi puru. Ühesõnaga rehv läbi (kevadel said uuena alla). Tühja rehviga sõitsin aint ABC juurest eedeni ja sealt cirkuse tanklasse ja seda ka rahulikult aga jah piisas. Õnneks oli baltyres sama rehv olemas ja väikse seikluse peale ka lõpuks alla autole. Reisi algus oli paljulubav.
Kui keegi Palangasse peaks minema siis seal cirkuse tankla kõrval autopesula on tase. Tüüp nühkis auto puhtaks 10 euri eest ja pole veel tartus kohanud pesulat kus ukse ja luugi tihendid/servad nii viisi puhtaks tehakse ja lisaks veel käidi lapiga kuivatamisel üle velje kodarate nurgad. Imekombel kestab see kuivatusvaha siiani (vesi jääb tilka).
Reisi käigus kippus sissepuhutavas õhus olema niiskuse lõhna mis tuli ilmselt kehvast salongifiltrist mis hinkuses paigaldati. Eile siis võtsin ise lahti, et vaadata mis nad sinna panid. Filter oli küll mann-i oma aga ei olnud seal pesas nii tihedalt kui ise olen varem filtrit sinna pannud. Varem polnud ka tähele pannud, et mul seal kaks filtri pesa. Sain siis IA mehaaniku käest teada, et see kahe filtri asi on jah osadel olemas kui väga tolmustes oludes liigud. Kuna see niiskuse lõhn oli harjumatu ostsin täna frami söefiltri ja panin selle siis õhuvoolu suhtes teiseks filtriks, et kauem kestaks. Ja see frami filteri läks ikka tihkelt sisse võrreldes manni omaga.
Aga noh hirmsad teetööd said vaikselt läbitud ja 1300km kokku ning auto ei lagunenudki ära (positiivne on see, et paagitäiega sain hakkama kuigi kaks päeva sai riia ja jurmala vahel seigeldud).
Sai siis 20 aug. otsustatud, et lähme 22.aug perega puhkuse reisile autoga, läti leedu ring. Asjaga läks kiireks ja esmaspäev pidin kõik korda saama, kindlustused lastele ja endile ja kasko sai kah autole. Kuna õlivahetus oli lähedal siis sain samale päevale õlivahetuse tartus hinkusesse, kes soovis ka õhufiltrid ära vahetada ja no miks mitte. Vahetuse ajaks tagasi minnes küsisin õhufiltri kohta, et millise valisid, mul kõik ei sobi ja tuli välja, et ei ostetudki kuna ei teadnud milline läheb. Paistab, et neil kohapeal polnud lisaks filtritele ka õli, see oli toodud kuskilt fixusest või autoeksperdist, kogust sai ennem koos arutatud, et palju läheb. No vähemalt sai kõik tehtud peale mootori ruumis oleva õhufiltri. 22.aug hommikul oli muidugi hea üllatus, et eedenini sain kuidagi sõita, et raha arvele panna ja avastasin veidra väristamise põhjuseks vasak tagumine ratas täiesti null. Eedeni juures cirkuse tankla, sai siis seal õhk sisse ja hinkusesse rehvi parandama aga seal rehvi veljelt maha võttes paistis rehvi sees kamaluga rehvi puru. Ühesõnaga rehv läbi (kevadel said uuena alla). Tühja rehviga sõitsin aint ABC juurest eedeni ja sealt cirkuse tanklasse ja seda ka rahulikult aga jah piisas. Õnneks oli baltyres sama rehv olemas ja väikse seikluse peale ka lõpuks alla autole. Reisi algus oli paljulubav.
Kui keegi Palangasse peaks minema siis seal cirkuse tankla kõrval autopesula on tase. Tüüp nühkis auto puhtaks 10 euri eest ja pole veel tartus kohanud pesulat kus ukse ja luugi tihendid/servad nii viisi puhtaks tehakse ja lisaks veel käidi lapiga kuivatamisel üle velje kodarate nurgad. Imekombel kestab see kuivatusvaha siiani (vesi jääb tilka).
Reisi käigus kippus sissepuhutavas õhus olema niiskuse lõhna mis tuli ilmselt kehvast salongifiltrist mis hinkuses paigaldati. Eile siis võtsin ise lahti, et vaadata mis nad sinna panid. Filter oli küll mann-i oma aga ei olnud seal pesas nii tihedalt kui ise olen varem filtrit sinna pannud. Varem polnud ka tähele pannud, et mul seal kaks filtri pesa. Sain siis IA mehaaniku käest teada, et see kahe filtri asi on jah osadel olemas kui väga tolmustes oludes liigud. Kuna see niiskuse lõhn oli harjumatu ostsin täna frami söefiltri ja panin selle siis õhuvoolu suhtes teiseks filtriks, et kauem kestaks. Ja see frami filteri läks ikka tihkelt sisse võrreldes manni omaga.
Aga noh hirmsad teetööd said vaikselt läbitud ja 1300km kokku ning auto ei lagunenudki ära (positiivne on see, et paagitäiega sain hakkama kuigi kaks päeva sai riia ja jurmala vahel seigeldud).
Re: V70 D5 2006
Kas need filtri kopsiku avad mitte erineva suurusega polnud? Et ühte mahub peenem paber ja teise jämedam söekas..
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: V70 D5 2006
Ei saanud aru erinevusest. Tõstsin filtrit ühest avast teise aga ei saanud küll aru, et midagi teisiti oleks. Vahtisin ka lambiga sinna korpusesse sisse alt, et äkki kõrgused erinevad või midagi aga seest kõik sama. Hetkel kahe filtriga ja tundub, et töötab. Sisse vaadates oli muidugi raske aru saada kust poolt seal õhk tuleb, et see tavaline filter ettepoole panna. Tundus paari sodi tüki järgi nagu õhk tuleks filtrisse salongi poolt, IA mehaanik ei teadnud kah täpselt, et kuidas need torud sinna pandud on. A noh eks mõne kuu pärast lahti võttes saab sodi järgi aru.
Re: V70 D5 2006
Täna sai siis lõpuks roolivõimu pump vahetatud. Õline oli teine juba ostmisest peale aga see aasta pidin kaks korda täitma juba, nii et tuli ära teha. Lisaks sai uus paisupaagi kork ja klamber ülevoolu voolikule, kippus sealt vahelt välja ajama, nii et paisupaak oli roosaka ollusega servast. Kogu lugu Tartus turu tn Autoeksperdis 408,91.- õnneks sain pumba eest deposiidi tagasi, oli vist 108.- muidu oleks ikka päris kalliks läinud.
Nüüd siis pean hakkama mõtlema uutele esituledele, avastasin, et skandix müüb kah 129.- tulesid vin koodi järgi pakkuski aint kahte varjanti, teised olid üle 300.-.
Nüüd siis pean hakkama mõtlema uutele esituledele, avastasin, et skandix müüb kah 129.- tulesid vin koodi järgi pakkuski aint kahte varjanti, teised olid üle 300.-.
Re: V70 D5 2006
arny kirjutas:Lisaks sai uus paisupaagi kork ja klamber ülevoolu voolikule, kippus sealt vahelt välja ajama, nii et paisupaak oli roosaka ollusega servast.
Roosakas ollus ehk punane atf? Ei tohiks seal sellist õli olla
Re: V70 D5 2006
Salongifiltritega peaks olema see loogika, et juhul kui autol on IAQS (õhuringluse nupul on nii Manual kui ka Automatic valik), käib talle söefilter, ja söefilter käib mootoripoolsesse pessa. Kui sellist nuppu ei ole, sobib tavaline filter, mis käib salongipoolsesse pessa. Korraga kahte filtrit panna pole mõtet.
Re: V70 D5 2006
hendrikmm kirjutas:arny kirjutas:Lisaks sai uus paisupaagi kork ja klamber ülevoolu voolikule, kippus sealt vahelt välja ajama, nii et paisupaak oli roosaka ollusega servast.
Roosakas ollus ehk punane atf? Ei tohiks seal sellist õli olla
roosa jahutusvedelik ju, ja kui seda ise sinna kopsiku peale tilgutada jääb samasugune roosakas sodi sinna servale. Öeldi ka, et see klamber oli liiga suur ja ei pigistanudki kinni seda. Eks seal fixteeninduses pandi vale klamber ennem.
Re: V70 D5 2006
krist2an kirjutas:Salongifiltritega peaks olema see loogika, et juhul kui autol on IAQS (õhuringluse nupul on nii Manual kui ka Automatic valik), käib talle söefilter, ja söefilter käib mootoripoolsesse pessa. Kui sellist nuppu ei ole, sobib tavaline filter, mis käib salongipoolsesse pessa. Korraga kahte filtrit panna pole mõtet.
Nii hetkel saigi, et söekas mootori poole ja mul ikka see auto ja manuaal ringluse nupp.
Re: V70 D5 2006
arny kirjutas:hendrikmm kirjutas:arny kirjutas:Lisaks sai uus paisupaagi kork ja klamber ülevoolu voolikule, kippus sealt vahelt välja ajama, nii et paisupaak oli roosaka ollusega servast.
Roosakas ollus ehk punane atf? Ei tohiks seal sellist õli olla
roosa jahutusvedelik ju, ja kui seda ise sinna kopsiku peale tilgutada jääb samasugune roosakas sodi sinna servale. Öeldi ka, et see klamber oli liiga suur ja ei pigistanudki kinni seda. Eks seal fixteeninduses pandi vale klamber ennem.
Vabandust, minu viga. Kirjutasite roolivõimupumba vahetusest ja siis arvasin et jutt roolivõimu õlipaagist, mida nii mõnigi paisupaagiks nimetab.
Re: V70 D5 2006
Jajah, pole hullu. Seda roolivõimu õli paaki paisupaagiks ette kujutada õige paisupaagi kõrval on ikka kunst omaette aga noh alati on keegi selline olemas.
Re: V70 D5 2006
Täna siis sain oma autol ka 300000 km ette.
Re: V70 D5 2006
Paistab, et see 300 000 hakkab autole mõju avaldama. Lisaks salongiradika o rõngste vahetamisele avastati ka, et pihustite tagasivoolu värgindus logiseb liialt ja võib iga hetk läbi hakata jooksma. Ootan hinnapakkumist selle kohta hetkel aga kindluse mõttes peab ära tegema. Ja nagu ikka kõik asjad korraga siis pidurite kohapealt hakkas eile viga esitama. Vahepealt tuleb kaks teadet, et antiskid pläplä ja pidurite miskine viga/hooldus, täpselt ei saa aru sest itaalia keelest eesti keelde tõlgituna suht ebatäpne. Siis järgmine hetk käima pannes viskab mingiks ajaks, et antiskid ajutiselt ei tööta ja siis järgmine kord käima pannes võin tunde liikuda ja ei midagi. Tundub, et ka piduripedaal läheb kuidagi raskemaks või, et ei lähe vajutades nii pehmelt alla nagu ilma veateateta. Eks saab seda kah lasta uurida järgmine kord.
Re: V70 D5 2006
Antiskid võib mitut asja tähendada...pane arvuti taha.
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: V70 D5 2006
pidurivedeliku lisamine ei aitanud eriti jah. pidevat kollast kolmnurka ei ole aga mingi hetk viskab antiskid teate ja siis freno emerg. rich. assistensa, googlest sain teada, et esimese asjana vedeliku tase ja edasi peaks olema kulunud klotsid või midagi. Homme uurin kas saan kuskil diagnosti teha. Huvitav oli ka, et kui pidurivedelikku juurde hakkasi valama siis oli veits üle min ja juurde sai päris palju valatud. Mingi hetk tundus, et on vist ok aga siis kadus kogus sent allapoole hetkega, valasin siis veits juurde ja tundus, et on seal max taseme juures.
Re: V70 D5 2006
Täna siis selgus autoeksperdis, et 3 viga,
0133 piduri surve sensor 2 (tuleb ilmselt tesest hädast, sai eelmine aasta vahetatud need)
0070 pumba mootori viga (ehk siis võimendi pumba mootori viga)
0140 piduri võimendi surve lüliti
Hetkel ootan hindu võimendile ja lülitile, et siis otsustada kumba ennem vahetada. Kui viga selles lülitis siis võivad sellest teised vead ka tulla, kui viga mootoris siis võib samuti teised vead tulla. See surve sensor 2 andis toona antiskid teadet ei muud nüüd aga teine teade ka ees. Kuna vead kaovad peale süüte välja keeramist ja auto uuesti käivitamist siis ei teagi täpselt mis häda esimesena põhjustab või siis ongi kõik vigased.
Paistab, et eestis peale esinduse ei müügi pidurivõimendit. Hetkel autoekspert ootab hinda ja crank tegi üle 600.- hinna. Tuleb vist ise kas ladu24 või skandixist või euautoosad.ee tellida nendes kõigis suht üks hind 257.- vin järgi.
0133 piduri surve sensor 2 (tuleb ilmselt tesest hädast, sai eelmine aasta vahetatud need)
0070 pumba mootori viga (ehk siis võimendi pumba mootori viga)
0140 piduri võimendi surve lüliti
Hetkel ootan hindu võimendile ja lülitile, et siis otsustada kumba ennem vahetada. Kui viga selles lülitis siis võivad sellest teised vead ka tulla, kui viga mootoris siis võib samuti teised vead tulla. See surve sensor 2 andis toona antiskid teadet ei muud nüüd aga teine teade ka ees. Kuna vead kaovad peale süüte välja keeramist ja auto uuesti käivitamist siis ei teagi täpselt mis häda esimesena põhjustab või siis ongi kõik vigased.
Paistab, et eestis peale esinduse ei müügi pidurivõimendit. Hetkel autoekspert ootab hinda ja crank tegi üle 600.- hinna. Tuleb vist ise kas ladu24 või skandixist või euautoosad.ee tellida nendes kõigis suht üks hind 257.- vin järgi.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Volvo777 ja 11 külalist