Maani XC70 D5 atm 2003
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Maani XC70 D5 atm 2003
Kuna mu V40 läks maha kandmisele peale tagant otsa sõitu, siis oli vaja uut autot. Õnneks teadsin kohe, millist masinat tahan - uuemat, suuremat, kõrgemat, diisel, automaat, AWD ja kindlasti Volvo ehk siis XC70. Nelja nädalase otsingu perioodi jooksul polnud just palju neid masinaid müügis sobiva varustuse ja hinnaga (11k €), vist oli tipphetkel 8 ja kõige vähem 4, kuid tumesinist väga ei tahtnud. 1,5 nädalat tagasi saabus müüki üks beez isend Tartus, mida kohe paar päeva hiljem sai vaatama mindud. Peale 5 minutit auto juures, teadsin, et seda tahan. Peale proovisõitu ainult veendusin selles. Müüja pere tundus ka väga usaldusväärne ja korraarmastaja, kuna garaažis olid potsikud nagu joonlauaga riiulile asetatud ja hoov oli väga hästi hoolitsetud.
Autost ka natuke: Mootor D5 2,4 disla, 120kw ning mootori tööd annab edasi automaat kast. Esmane reg. on dets.2002a ning esmane reg. Eestis on apr.2009a. Auto sain enda valdusesse eile (seda võis ka pealinnas liikumas näha eile õhtul/öösel) ning odomeeter näitas kättesaamise hetkel 230066 km. Kohe sai ka poodi tormatud ning uus Bocshi kojameeste paar muretsetud 35€ eest. Minu suurim üllatus on, et 1846kg tühimassi juures sain keskmiseks kütuse kuluks peale 400km sõitu (200 maanteel ja 200 linnas) 6,5L/100km kompu järgi (ja ei hoidnud end üldse tagasi). Tartu maanteel püsikaga 100km/h kiiruse juures kütusekulu 4,5-5,5 ning eile oli tugev küljetuul. Kütusekulu saan täpsustada peale mõningat paagitäit. Väänet on paras ports, 340 Nm @ 1750-4000 (erinevatel andmetel kuni 3000rpm ja 4000rpm), kohalt startides teeb mootor ikka kena möirge On näha ka mõningaid värvimise jälgi, kuid tundub olevat korralik töö. LKF-i järgi on Eestis avariivaba, ehk siis pole olnud kindlustuse pauku. Sillad on väga vaiksed aukudes. Auto nii linnas kui maanteel ülimugav.
Mõned väiksemad puudused: Polster on mõnest kohast natuke kannatada saanud, ustel jäljed turvavöö vahele jäämisest, vasaku tagumise ukse kõlari kate alt serv katki, mootori põhjakate puudu, kunde uksel ei tule aken ise automaatselt lõpuni üles, kuid alla läheb (ei tea, kuidas peab olema, kuid lülitil on 2 nõksu üles ja alla), plastiku nagin mõnes kohas (eriti kuudi kate). Rohkem ei meenu hetkel...
Lisasid on ka piisavalt: kliimaautomaatik, kompuuter, nahktuba, autotelefon, püsikiirusehoidja, vihmasensor, 2xel.istmed soojendusega, juhi iste mäluga, el.peeglid mäluga,MFrool, baltimaades kasutu naviseade jne. Ka on see parem maki versioon, HU-803, mis annab ikka väga head soundi välja.
Plaanidest: Toonkile paigaldus 5.10.11 (kuna värv võimaldab, siis tuleb kerge läikega), mootori põhjakate, rihma- ja rullide vahetus, IA-s keelevahetus 90€ eest (hetkel konnasööjate keel), ehk CD-box mp3 plaatide mängimiseks või AUX sisend, tulede reguleerimine (lähikad näitavad liiga ette ja maanteel väga halb pimedas), kärukonks ka ilmselt (IA pakkus 620€ koos 3,5h töörahaga , ja ma veel mõtlesin, et 340€ ühes teises firmas on hirmkallis. Kõige odavam konks oli 100€ paigalduseta, kuid seda väga ei julge panna - ehk läheb kõveraks), esi- ja tagastange alumiinium lisad/kaitsed, jne... Kindlasti tekib aja jooksul veel soove/mõtteid
Esmamuljed: Võin julgelt öelda, et emotsioonid laes ning ei jõua talve ära oodata Auto värviga sigarahul. Juhikoht eriti mugav. Pöörde raadiuse koha pealt ootasin hullemat, kuna keegi siin foorumis mainis, et IIgen V70 keerab nagu planeet Minu arust nii hull polegi asi. Naise arvamus oli alguses kohe, et tagaosa liiga kandiline, kuid peale poole tunnist ringi sõitu, oli see viimane asi, millele ta mõtles
Autost ka natuke: Mootor D5 2,4 disla, 120kw ning mootori tööd annab edasi automaat kast. Esmane reg. on dets.2002a ning esmane reg. Eestis on apr.2009a. Auto sain enda valdusesse eile (seda võis ka pealinnas liikumas näha eile õhtul/öösel) ning odomeeter näitas kättesaamise hetkel 230066 km. Kohe sai ka poodi tormatud ning uus Bocshi kojameeste paar muretsetud 35€ eest. Minu suurim üllatus on, et 1846kg tühimassi juures sain keskmiseks kütuse kuluks peale 400km sõitu (200 maanteel ja 200 linnas) 6,5L/100km kompu järgi (ja ei hoidnud end üldse tagasi). Tartu maanteel püsikaga 100km/h kiiruse juures kütusekulu 4,5-5,5 ning eile oli tugev küljetuul. Kütusekulu saan täpsustada peale mõningat paagitäit. Väänet on paras ports, 340 Nm @ 1750-4000 (erinevatel andmetel kuni 3000rpm ja 4000rpm), kohalt startides teeb mootor ikka kena möirge On näha ka mõningaid värvimise jälgi, kuid tundub olevat korralik töö. LKF-i järgi on Eestis avariivaba, ehk siis pole olnud kindlustuse pauku. Sillad on väga vaiksed aukudes. Auto nii linnas kui maanteel ülimugav.
Mõned väiksemad puudused: Polster on mõnest kohast natuke kannatada saanud, ustel jäljed turvavöö vahele jäämisest, vasaku tagumise ukse kõlari kate alt serv katki, mootori põhjakate puudu, kunde uksel ei tule aken ise automaatselt lõpuni üles, kuid alla läheb (ei tea, kuidas peab olema, kuid lülitil on 2 nõksu üles ja alla), plastiku nagin mõnes kohas (eriti kuudi kate). Rohkem ei meenu hetkel...
Lisasid on ka piisavalt: kliimaautomaatik, kompuuter, nahktuba, autotelefon, püsikiirusehoidja, vihmasensor, 2xel.istmed soojendusega, juhi iste mäluga, el.peeglid mäluga,MFrool, baltimaades kasutu naviseade jne. Ka on see parem maki versioon, HU-803, mis annab ikka väga head soundi välja.
Plaanidest: Toonkile paigaldus 5.10.11 (kuna värv võimaldab, siis tuleb kerge läikega), mootori põhjakate, rihma- ja rullide vahetus, IA-s keelevahetus 90€ eest (hetkel konnasööjate keel), ehk CD-box mp3 plaatide mängimiseks või AUX sisend, tulede reguleerimine (lähikad näitavad liiga ette ja maanteel väga halb pimedas), kärukonks ka ilmselt (IA pakkus 620€ koos 3,5h töörahaga , ja ma veel mõtlesin, et 340€ ühes teises firmas on hirmkallis. Kõige odavam konks oli 100€ paigalduseta, kuid seda väga ei julge panna - ehk läheb kõveraks), esi- ja tagastange alumiinium lisad/kaitsed, jne... Kindlasti tekib aja jooksul veel soove/mõtteid
Esmamuljed: Võin julgelt öelda, et emotsioonid laes ning ei jõua talve ära oodata Auto värviga sigarahul. Juhikoht eriti mugav. Pöörde raadiuse koha pealt ootasin hullemat, kuna keegi siin foorumis mainis, et IIgen V70 keerab nagu planeet Minu arust nii hull polegi asi. Naise arvamus oli alguses kohe, et tagaosa liiga kandiline, kuid peale poole tunnist ringi sõitu, oli see viimane asi, millele ta mõtles
Viimati muutis maan, 26 Nov 2011, 16:43, muudetud 1 kord kokku.
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Mulgi vaid head mälestused XC70st. Ja see kooslus D5ga on ikka eriti kõva.
Häid kilomeetreid !
Häid kilomeetreid !
855 T-5R x XC90 '12
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Kadedaks teevad kõiksugu XC'd mind. Kui S80 ostsin vaatasin ka ühte XC70, aga müügimees ütles kohe ära, et esiotsa paugu saanud ja näitas kapoti alt kusmaalt kokku oli keevitatud. Muretuid kilomeetreid!
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Tänan.
Täna autot uurides tekkis kohe küsimus, et tagavararatta juures miskid pistikud juhtmepuntra otsas...
Kas võib olla, et cd-boxi pistikud?
Täna autot uurides tekkis kohe küsimus, et tagavararatta juures miskid pistikud juhtmepuntra otsas...
Kas võib olla, et cd-boxi pistikud?
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Navi võib olla, CD boxi omad on ümarad.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
gljuk kirjutas:Navi võib olla, CD boxi omad on ümarad.
Navi box on mul tagant vaates vasakus servas, need pistikud aga paremal. Või on mul siis navi mängija ja saab panna veel boxi?
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Ma nagu nägin vist endal ka sellised pistikud taga. Mõtlesin, et navi omad.
Navit mul pole
Navit mul pole
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Kärukonksu jaoks ehk mõeldud?
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Subwooferi juhtmed peaks olema, üks neist vähemalt
Niiet ostsidki mu ihaldatu ära ja rahul ka veel?
Niiet ostsidki mu ihaldatu ära ja rahul ka veel?
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Tagavara ratta juures peaks olema jah subwoofri otsad. Osadel tagavara ratta asemel seal woofri kast. Box peaks asuma tagakoopa polstris.
V70 D5 AWD '03
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
no1 kirjutas:Niiet ostsidki mu ihaldatu ära ja rahul ka veel?
Piltide ja hinna järgi oli see ka minu ihaldatu kohapeal ainult veendusin selles. Hetke seisuga ikka väga rahul masinaga.
Woofri paigalduse vajadust hetkel pole, kuna makk mängib päris hästi. Tegelikult lootsin, et cd-boxi juhtmed asuvad seal, saaks ehk miski mp3 plaadi mängija aretada. Kui kärukonksu pistik on üks, siis seda peaks saama testriga kontrollida.
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
tarts70 kirjutas:Tagavara ratta juures peaks olema jah subwoofri otsad. Osadel tagavara ratta asemel seal woofri kast. Box peaks asuma tagakoopa polstris.
Ei ole ratta asemel. Ratta sisse läheb täpselt.
http://volvopartspeople.com/SearchProdu ... =Subwoofer
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Pühapäeval pani kasutaja Gljuk oma targa juhtme mu masinale külge, kerge screen shot ka tulemusest
Vead sai kustutatud, eks tulevikus paistab, kas tulevad tagasi. Enamus vigu olid juba vanad, üle 1000 käivituse. Tagaklaasi pesuri mootori viga on ikka aktiivne, probleemiks mingi relee CEM plokis, varsti võtan käsile
Kaks korda on ette visanud kompus "moteur repair demande" ning vea hetkel ei rakendu turbo. Korraks välja suretada ning siis ei ilmu jälle mitmeid päevi. Ilmselt vaja süsteemi puhastada või andur jamab, mida ka homme uurin.
Varsti (enne talve) seisab ees ka DIM ploki ülejootmine, kuna turvavöö hoiatustuli vahel vilgub ja hõõgub armatuuris ning eile öösel ei jäänud täistule indikaator enam põlema. Selle asjaga olen ammu arvestanud
Keelekursuse aja IA-sse sain alles 13.okt, siis ehk saab ka autotelefoni hakata kasutama. Hetkel kogu sim kaardi menüü prantsuse keeles ning ainus arusaadav sõna oli "messages".
Tänaseks sõidetud 800km (400 linn,400 maantee), kompu näitab keskmiseks kuluks hetkel 7,0L/100km. Endiselt väga rahul masinaga Sai ka proovitud märja muru ja kruusa peal kiirendust, minek nagu asfaldilt. Peeglist oli näha, kuidas tagarattad sodi viskasid. Suurel kiirusel ka kruusa teel väga hea pidamine ja roolis väga turvaline tunne, kuna auto istub kindlalt teel (all miskid Pirelli m+s).
Vead sai kustutatud, eks tulevikus paistab, kas tulevad tagasi. Enamus vigu olid juba vanad, üle 1000 käivituse. Tagaklaasi pesuri mootori viga on ikka aktiivne, probleemiks mingi relee CEM plokis, varsti võtan käsile
Kaks korda on ette visanud kompus "moteur repair demande" ning vea hetkel ei rakendu turbo. Korraks välja suretada ning siis ei ilmu jälle mitmeid päevi. Ilmselt vaja süsteemi puhastada või andur jamab, mida ka homme uurin.
Varsti (enne talve) seisab ees ka DIM ploki ülejootmine, kuna turvavöö hoiatustuli vahel vilgub ja hõõgub armatuuris ning eile öösel ei jäänud täistule indikaator enam põlema. Selle asjaga olen ammu arvestanud
Keelekursuse aja IA-sse sain alles 13.okt, siis ehk saab ka autotelefoni hakata kasutama. Hetkel kogu sim kaardi menüü prantsuse keeles ning ainus arusaadav sõna oli "messages".
Tänaseks sõidetud 800km (400 linn,400 maantee), kompu näitab keskmiseks kuluks hetkel 7,0L/100km. Endiselt väga rahul masinaga Sai ka proovitud märja muru ja kruusa peal kiirendust, minek nagu asfaldilt. Peeglist oli näha, kuidas tagarattad sodi viskasid. Suurel kiirusel ka kruusa teel väga hea pidamine ja roolis väga turvaline tunne, kuna auto istub kindlalt teel (all miskid Pirelli m+s).
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Telefoni keelt saab telefoni menüüs vahetada, selleks ei pea kogu auto keelt ära vahetama.
- telefoni menüüst vali Settings (nr 5)
- vali Language (nr 3)
- vali inglise (nr 1)
- telefoni menüüst vali Settings (nr 5)
- vali Language (nr 3)
- vali inglise (nr 1)
M: Erinevad diagnostikaseadmed (Volvo DICE, AutoCOM jne) täpsemalt ps.
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
MartinMK kirjutas:Telefoni keelt saab telefoni menüüs vahetada, selleks ei pea kogu auto keelt ära vahetama.
- telefoni menüüst vali Settings (nr 5)
- vali Language (nr 3)
- vali inglise (nr 1)
Suur tänu Sulle, proovitud ja töötab. Nüüd juba kahtlen, kas ongi kompu keelt vaja muuta, kuna miskit keerukat teksti ta seal nkn ei kuva ju (keskm kulud, uks lahti, pirn katki, moteur repair jms). Kuigi oleks tore, kui samad asjad oleks inimese (loe: inglise) keeles, kuid 90€ selle eest
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist