Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas kirsipuu » 25 Apr 2015, 11:14

Muretse omale plastikust aku põhjaplaat ja klamber, saad sellest koormarihmast lahti.
Pilt

Tags:

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas Ollu » 25 Apr 2015, 13:58

Mis mudelite pealt seda plastik alusplaati leida võib?
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas Loff » 26 Apr 2015, 22:35

WTF is turbo taimer?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas Liiwaannus » 26 Apr 2015, 22:48

99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas Ollu » 26 Apr 2015, 23:19

Aegrelee sisuliselt. Käib süüteahela vahele. Võtad võtme välja, lukustad uksed, mootor käib veel vastavalt niikaua kui seadistad ja suretab ise välja. Ehk siis turbo hüvanguks, jahutab ilusti maha, ei pea autos passima ja ootama. Enamasti pole küll vesijahutusega turbodele jahutust vaja, aga no parem karta kui kahetseda ja see midagi halvemaks ei tee kui jahutada.
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7081
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas Leho » 27 Apr 2015, 00:29

Eks see selline mittevajalik tuuning ole. Muidugi juhul kui sa koguaeg maksimum pööretel ei liikle ja turbo mõnuga kuumaks oled ajanud.
Tavakasutuses on see täitsa mõtetu vigur.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas Ollu » 27 Apr 2015, 01:21

No turbol mis ei jahuta ennast veega pole isegi mingit maksimum pööret vaja, piisab sellest kui turbo õli täis on ja jahutamata seisma jätad, et see õli kanalitesse kinni põleks ja kärssaks.

Olen ka ilma turbotimerita alati ise maha jahutanud. Ja noh kui tean, et on liigun koju või kuhugi poodi vms, siis üldjuhul ei vajuta ka, kui tean, et on vaja välja kohe suretada. Olgu see siis vajalik või mitte, nagu mainisin halba see ei tee.
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
thema55
Kõva postitaja
Postitusi: 209
Liitunud: 24 Sept 2013, 20:44

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas thema55 » 27 Apr 2015, 11:40

Soe soovitus, originaal näidikutepaneel, näeb palju viisakam välja, kui praegune aretus: Pilt

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas Ollu » 27 Apr 2015, 11:44

Seda praegust on vaja kohedada veidi, et viisakam oleks. Ei taha seda originaal paneeli, kuna tahan seda sahtli osa alles jätta (mis seal paremal on ja mille suurest sahtlist lühemaks tegin) telefoni jaoks, kuna mu maki aux juhe tuleb sinna sahtlisse ja ka telefoni laadimisjuhtme tahan sinna tuua.
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas Ollu » 30 Apr 2015, 09:17

I got some carparts yesterday jei :)
Pilt
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas Ollu » 03 Mai 2015, 00:34

Vahepeal sain omale puidust käimari nupu. Viienda käigu nupp tuleb nüüd ainult sinna sisse aretada kuidagi.
Pilt
Pilt

Teisele poole sai kummilõdvikute asemele roostevabast toru tehtud.
Pilt

Ja muidugi ka läikima aetud. Keevitused on koledad, aga kuna mulle meeldib ise asju teha, siis pasandasin ise need torud TIG-ga kokku, varem pole väga sellega keevitanud ka.
Pilt
Pilt
Pilt


Ollu
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
Romm
Foorumi veteran
Postitusi: 2455
Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
Asukoht: rae vald,jüri lähedal
Kontakt:

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas Romm » 22 Juun 2015, 00:13

Vasakpoolne pisurituli ei pöle
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas Ollu » 22 Juun 2015, 03:12

Tänan:) Vaatan üle.
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas Ollu » 19 Sept 2015, 00:18

Väike teaser.
Pilt
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

PostitusPostitas Ollu » 03 Okt 2015, 01:38

Auto on taas veidi erilisem teiste omasuguste seas.

Nimelt on lõppude lõpuks ees Usa versiooni nina. Tegelikult siis GTX nina, mida pakuti minu teada ainult skandinaavias ja üsna vähe.

Osadele kindlasti see nina ei meeldi, aga see ongi siuke love it or hate it. Ma ise ka kunagi vihkasin 200sel usa tüübi nina, aga mingil hetkel käis mingi klõps ära ja mulle hakkas ropult meeldima ja hakkasin detaile kokku ajama. Täna sai viimased detailid värvi ja laki alla, mis vaja veel oli ja sai nina ümber lapatud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ühtlasi sai ostetud tagasilda kõik uued puksid, homme vahetab need ära. Suured puksid juba vahetatud suve algul, aga kuna tourqe rodi puksid olid läbi omadega ja ka ülejäänud olid üsna pehmed, sai kõik uued võetud, 8 puksi 10-st mis täna ostsin, maksid 25 euri :D

Nüüd peab veel velgedega tegelema.

Ollu
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist