1. leht 33-st

Kirsipuu 244

Postitatud: 19 Nov 2010, 18:17
Postitas kirsipuu
Läks nii, et ostsin põrsa kotis.
ARK toimingud ja kindlustus sai täna tehtud.
Homme teeb koti lahti ja vaatab mis sees.
Ajalugu:
Esmane registreerimine: 01.01.1989
Registreerimine Eestis: 20.04.2000
Tehnoülevaatused:
Kuupäev Liik Otsus Järgmise ülevaatuse tähtaeg
24.03.2009 KORRALINE Tehniliselt korras 09/2009
YV1AX8840K1xxxxxx
YV1 - cars
A - 240
X - 3-Point Safety Harness
88 - B230F
4 - 4 Door
0 - AW70
K - 1989
1 - [Sweden] Torslanda Plant VCT 21(Volvo Torslandaverken) (Gothenburg)
Pilt

Odomeetril on veider number...
Pilt

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 19 Nov 2010, 23:38
Postitas Loff
:cheers:

Mis põrsas, see ju tõupuhas nuumsiga!!!

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 20 Nov 2010, 00:02
Postitas 760GLE
Ja mul ei ole Sulle, kahjuks, tulesid pakkuda. Ühel on nurk katki ja teine on 100% udupasun.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 20 Nov 2010, 21:09
Postitas kirsipuu
Nonii, auto käes...
Esmalt, Mõnus Põrsik.
Ekstreemselt vaikne.
Ajastupärane ja äärmiselt originaal- kui vanakooli kassetikas välja arvata.

Probleemidest:
Veermiku kolin rikub veidi idülli.
Jõuülekandest kostub sahinat.
Vasaku tule reflektor on nurgast lahti.
Bensiininäidik ei toimeta.
Mõlemad esimese istme seljatoed on ära istutud.
Väärtuslikku beeži plastikut on veidi puudu või katki.
Garaažiteele jäi ka pesula- paljastas vasaku karbi ja poritiiva roostevärgi.

Põhiline probleem on piduri pedaali läbi vajumine.
Kuna vedelikku ei tundu lekkivat ja pidurid üldiselt toimivad, siis eeldatavasti peasilindri mansetid lasevad tagasi.
Sellega kaasneb kaks probleemi:
Ülevaatuse tegemine peab veidi ootama.
Igasugune auto liigutamine kuhugi tõstuki või kanaliga garaaži on seotud teatava närvikõdiga.

Üldiselt, igiliikurit on vastavalt ekspluateeritud - remondifondi raha on paaki kallatud.

Homme lähen pesen kapotialuse puhtaks ja vast teen ise ka paar pilti.

Eesti ARK ilmselgelt täpselt ei tea millal see auto toodeti/arvele võeti, sest klaasid on 89 aasta kirjadega ja Andres teadis rääkida, et LH 2.4 paigaldati alles 90. aastal.
See et VIN koodis käigukasti numbri kohal 0 ilutseb on ka veider.

Aga ost oli aus ja selle raha eest on autot küll.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 21 Nov 2010, 08:37
Postitas Kustav
sest klaasid on 89 aasta kirjadega ja Andres teadis rääkida, et LH 2.4 paigaldati alles 90. aastal.
--
Minu valge 245 aastast 89 omas ka LH 2.4 ! Hetkel vurab saaduka tagurmendi all.

Aga auto tundub hea!

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 23 Nov 2010, 15:26
Postitas kirsipuu
Eile lasin suure muda maha...
Pilt
Ja hiljem tõmbasin kardaani alt...
Müüja kinnitas, et laager tükkideks, tegelikult oli kummimuhv pahupidi ning vedru ja seib puudu.
Sellest ka tulemus:
Pilt
Käigukasti viimane saale lokusb ja kast lekib:
Nagu pildilt näha on leke ka eespool aga pole kindel kas käigukast või mootor.
Pilt
Tagasild ei leki kuid kui punni maha keerasin ning näpu sisse pistsin oli seal mingi veider pruun savi.
Pilt

Keegi võiks öelda kas nende lekete pärast on mõtet mootor koos kastiga maha tõsta või ei...
Mootori kraana saan laenata, kuid kanaliga garaažiga on oluliselt suuremad probleemid.
Üks lisa 200/700/900 esisilla tala teeks elu veel lihtsamaks- euroalusele kinni ning saaks kahveltõstukiga mõnusalt liigutada.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 23 Nov 2010, 22:40
Postitas enta
see pruun muda vöis sul eatoni tunde ka tekitada,
aga muidu kui kanalisse vaja vurada, siis mul järvel veel on tühi

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 24 Nov 2010, 11:17
Postitas saadukas
Mina remontisin oma 200 piduripumba ära Poola bensiinijaamas, samuti mansetid lasid läbi, lihtsalt õli oli nii kakane ja paks. Kokkupanekul tuleb lihtsalt hästi õrnalt piduripedaali pumbata, nii tuleb ka enamus õhku ülalt paagist välja. Pole siiamaani endal rattast õhutanud ja pidurid toimetavad kenasti. Aega võtab umbes pool tundi.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 24 Nov 2010, 14:15
Postitas kirsipuu
saadukas kirjutas:Mina remontisin oma 200 piduripumba ära Poola bensiinijaamas, samuti mansetid lasid läbi, lihtsalt õli oli nii kakane ja paks. Kokkupanekul tuleb lihtsalt hästi õrnalt piduripedaali pumbata, nii tuleb ka enamus õhku ülalt paagist välja. Pole siiamaani endal rattast õhutanud ja pidurid toimetavad kenasti. Aega võtab umbes pool tundi.

Väga kasulik info...
Uus peasilinder on tellitud, täna saan kätte.
Eile leotasin kõik tagasilla poldid-mutrid-niplid keemiaga üle lootuses need kunagi tervelt avada.
Rattaid pole maha keeranud, aga seestpoolt näevad pidurisadulad sellised välja, et neid pole aastaid maha keeratud.

Hetkel kaalun kindlustuse peatamist ja tõsist lammutustööd.
Aga enne tahaks siiski korra Alexandri juures tõstuki peal käia...

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 24 Nov 2010, 14:46
Postitas ReaalnePatsaan
Aga enne tahaks siiski korra Alexandri juures tõstuki peal käia...


Unista...

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 24 Nov 2010, 20:41
Postitas vanapeer
Lekib käimari tagumine simmer? Saale ja simmeri saad japanpartsist.

Esimene kord näen, et sumps läheb tagasilla alt. Täiesti ameerika.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 25 Nov 2010, 00:04
Postitas kirsipuu
vanapeer kirjutas:Lekib käimari tagumine simmer? Saale ja simmeri saad japanpartsist.

Esimene kord näen, et sumps läheb tagasilla alt. Täiesti ameerika.

Simmer, saale, käigukasti padi ja uus peasilinder juba ootavad riiulis.
Homme läheb kardaan alla tagasi ning siis tuleb "unistama" hakata.

Seoses sisseostudega oli täna kaks koomilist olukorda...
Oli vaja suurt süstalt et kardaani ristidesse määret pressida,
sest originaal ristil pole määrdeniplit vaid ainult kork.
Esimeses Lasnamäe apteegis müüdi ainult väikeseid süstlaid koos ampulliga- midaiganes see ka ei tähendaks.
Ja teises, enne kui jõudsin mõõtu mainida, pakuti väikest ning tehti suured silmad kui nõudsin suurt, vähemalt 4tk.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 26 Nov 2010, 15:02
Postitas kirsipuu
Kardaani tugilaagri vahetamine lõppes tragikoomiliselt.
Laager tõmmitsaga maha ei tulnud.
Liughaamriga ei saanud ka liikuma.
Teadmatusest toetasin tõmmitsa kruvi pikinuudi ava põhja,
mis lõppes põhjakorgi kardaani sisse kukkumisega.
Järgnes 3 tundi seibi lömastamist et see kardaani seest kätte saada.
Laagri lõikasin lõpuks ketaslõikuriga maha- oli end täitsa uhkelt kinni roostetanud.
Pilt
Eile õhtul auto kokku sain mõtlesin garaaži põrandalt liiva kokku lükata.
Lihtne soov ühest uksest välja ja teisest sisse sõita lõppes umbes tunni pikkuse lume kühveldamisega.
10-30 cm lund, selle all jää, ukse ees mõnus kallak + eemaldatud naeltega Master talverehvid ja automaatkäigukast.
Kõik eelnev andis kinnitust, et mingist lukust pole tagasillas haisugi.
Pilt

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 26 Nov 2010, 17:00
Postitas Volvo75
Kui klaasid on 89 kirjadega siis auto väga suure tõenäosusega 90 aasta ongi.
Minu 245 on tehtud 1975, aga enamus vidinad on 74 aasta kirjadega.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 27 Nov 2010, 19:47
Postitas vanapeer
Ma arvan et lukk ka poleks aidanud, sest 2 libedat rehvi on sama si**, kui 1 libe. Usun, et rehviteema saad klaariks, küllap sa oled end juba lukujärjekorda ka pannud.