Kirsipuu 244

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 17 Nov 2014, 14:03

Ei...
Ma vaielda ei viitsi, esitan pildi kujul vastuagumendid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Siseneva õhu kiirus sai pandud 0,2m3/s - pigem üledimensioneeritud, kuid näitab paremini kitsaskohti.
1. ja 4. voolavad selle kiiruse juurdes veidi üle 200m/s.
2. ja 3. saavutavad meelevaldselt vaadeldes ~185m/s
Erinevus on ligikaudu 10% ja tuleneb sellest, et 1. ja 4. trompeti ümber on rohkem vaba ruumi.
Seda võiks "vale-trompetiga" kompenseerida et kõik neli sarnased oleksid.

Tags:

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas aibast » 17 Nov 2014, 14:28

tundub ju tip top, kindlasti parem kui tehase suvaline junn
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas amazon86 » 17 Nov 2014, 15:32

Ma just tahtsin küsida, et kas flow sim tegid, aga juba jõudsid ette. Korralik töö. :)
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 20 Veebr 2015, 12:50

200ne jääb ka seekord Talverallist kõrvale.
Vaatamata selle. Stardis näeme raisk!
Pilt

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas aibast » 20 Veebr 2015, 13:42

stardid veidi peale meid
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas supp » 20 Veebr 2015, 18:11

enta just rääkis, et hakkas saalesid vahetama, mul alfa nagu alati käivitus alles täna, peale oktoobrist seismist ja sõidab nagu unistus
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
siimik
Kreisi postitaja
Postitusi: 331
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:02

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas siimik » 20 Veebr 2015, 18:40

BTW, jalutasin 200-sest täna mõõda, alles oli :)

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 20 Veebr 2015, 23:26

Äge, varsti peaks jälle leegi torusse tõmbama, nädal tagasi oli aku sees alla 10V ja käima ei läinud.
Uued 13.2mm tagavedrud juba ootavad, B6 tuleb juurde vaadata ja sidur ära vahetada ja summuti korralikult alla kinnitada ja... ühesõnaga tegemist jagub.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 25 Mär 2015, 22:42

Siduri otsingud on poole peal...
Juhuse tahtel olen saanud enda valdusesse Saab 9-5 3.0TiD sidurikorvi ja siduriketta.
Nüüd küsimus, Kellel sellist tüüpi M46/M47 ketast mulle mõõtmiseks laenata on?
Tootjateks eeldatavasti Sachs/LuK, peab olema "kaheksa keelekesega" needitud variant nagu Loffi teemast napsatud pildil:
Pilt

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 14 Apr 2015, 22:16

Just tegin ajuvahetuse koos kerge kirurgiaga.
563 asemel läks 984 koos 967 kiviga.
Ehk immoga viimane aju sai viimase ilma immota kivi.
Tundub oluliselt paremini toimetavat...
Teoreetiliselt peaks sellega ka jahutusventilaatorit kaheastmeliselt käitada saama, aga viimane on tulevikumuusika.
Kiidusõnad Andreskole.

loffa2
Foorumlane
Postitusi: 65
Liitunud: 18 Okt 2012, 21:19

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas loffa2 » 15 Apr 2015, 23:34

Mis aju vahetamise eesmärk oli? Kas pidid 9xx peale minekuks juhtmestikku ka muutma või on Plug And Play?

Ma ise tahaks teha vastupidi, ehk 932 pealt 563 peale, sest viimasel puudub ajus fuelcut.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 16 Apr 2015, 00:46

Fuel cut on kõigil pritse ajudel ja kõik turbokate ajud on ristvahetatavad, immo asi muidugi välja arvata.
Fuel cut on piiratud pöörete ja õhulugeja signaaliga.
9xx ajud e. LH2.44 arvutavad kiiremini ja õpivad paremini suuremaid pihusteid kasutama, lisaks ventilaatori juhtimine.
.

Kasutaja avatar
Romm
Foorumi veteran
Postitusi: 2455
Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
Asukoht: rae vald,jüri lähedal
Kontakt:

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas Romm » 16 Apr 2015, 20:12

Miks sa Sach Perfomansi kompl. Ei tellinud? Tuleks ju möstlikum kui teha sitast saia?
Minuö sachi kompl kasutuses juba aasta? Ja ei libise ega midagi.
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 16 Apr 2015, 21:25

Volvo SRE on 228mm, 430Nm ja ebameeldivalt kulukas, nii 4 korda kulukam.
Saabi korvil on 900kg survejõudu, ja sobib nii 228 kui ka 240mm kettaga.
Mis jätab mulle M47 purustamise puhul lihtsama võimaluse Getrag'i suunas vaadata.
200se lisaprobleem on ka veel see, et sidur on trossiga ning selle ümber tegemine hüdro peale on võrdlemisi kulukas ja töömahukas.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Kirsipuu 244

PostitusPostitas kirsipuu » 12 Veebr 2016, 01:05

Olen viimasel ajal veidi auto all ja ümber luusinud.
Paar juppi on ka talve jooksul kokku kahmatud:
Truetrac #912A588
Thor 17x7.5; 225/45R17
EMU EngineManagementUnit
Getrag 260.0.1270.90
Tellitud:
Bilstein 33-067230

Diferentsiaal sai täna Windorf'i abiga koostatud, aga mitte veel tagasilla sisse kogu ülejäänu ootab oma aega.
Ikka veel on vist rohkem tükke puudu...


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 11 külalist