Juhan, 740 GLE D24TIC

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

PostitusPostitas Liiwaannus » 25 Sept 2010, 13:04

Huvitav kas S40 le saaks ka midagi sellist aretada ja selle aretusega ülevaatusel läbi saada. Hea meelega lahutaks päevasõidu ja lähituled, siis raatsiks viisakaid pirne ka osta.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

PostitusPostitas Loff » 25 Sept 2010, 14:33

Leho kirjutas:Minu 7sajal on sama lugu. Päevakad on samas kus gabariit. Kui keerad lüliti keskasendisse läheva21w niit põlema kui pooltulede peale lülitada siis 21w kustub ja 5w läheb põlema

Minul on 21W ahel töös tuledelüliti 0 asendis ja 5W ahel on töös tuledelüliti keskmises ja kõige parempoolses (lähituled sees) asendis.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7081
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

PostitusPostitas Leho » 25 Sept 2010, 15:54

Loff kirjutas:
Leho kirjutas:Minu 7sajal on sama lugu. Päevakad on samas kus gabariit. Kui keerad lüliti keskasendisse läheva21w niit põlema kui pooltulede peale lülitada siis 21w kustub ja 5w läheb põlema

Minul on 21W ahel töös tuledelüliti 0 asendis ja 5W ahel on töös tuledelüliti keskmises ja kõige parempoolses (lähituled sees) asendis.


Mu kahesajal oli nii
7sajal on see juba kellegipoolt ringi tehtud
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Juhan
Kõva postitaja
Postitusi: 186
Liitunud: 30 Juul 2009, 11:56
Asukoht: Tartu

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

PostitusPostitas Juhan » 25 Sept 2010, 19:41

No selge. Endal keerles ka täna peas m6te et kui päeval ei häiri 21W pirn kedagi siis öösel niimoodi särada on teistele päris vastik. Tuli ka idee piduritule 2 niidiga pirni kasutada, aga kas siis on teistmoodi reflektorit ka vaja (seaduslikkuse koha pealt) v6i saab lihtsalt pesad ära vahetada?

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7081
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

PostitusPostitas Leho » 25 Sept 2010, 20:58

reflektorit vahetada vaja ei ole sa pead leidma ainult 2 niidise pirni pesa.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

PostitusPostitas vanapeer » 25 Sept 2010, 23:02

Loff kirjutas:Sellisel juhul starteri andmise hetkeks lülitatakse ju muud tarbijad välja ja selline tuledega vilgutamine ei ole pirni elueale hea. Minu 700-sel on päevatuledeks nurgatuledes 21W pirnid. Lähituled lülitab käsitsi. See säästab pirne! Auto, millel saad ise otsuseid vastu võtta, mida sisse/välja lülitada, on minu arust ikka kordades parem, kui masin, mis tahab kõike Sinu eest ise ära teha!

Kellele ema, kellele tütar.


Mina ikka ootan elektrivennalt suuremat laiskust, et ta sebib sinna vahele mingi vidina, mis lülitab tuled alles pärast käivitamist. Või asja vä.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

PostitusPostitas Loff » 27 Sept 2010, 09:18

vanapeer kirjutas:
Loff kirjutas:Sellisel juhul starteri andmise hetkeks lülitatakse ju muud tarbijad välja ja selline tuledega vilgutamine ei ole pirni elueale hea. Minu 700-sel on päevatuledeks nurgatuledes 21W pirnid. Lähituled lülitab käsitsi. See säästab pirne! Auto, millel saad ise otsuseid vastu võtta, mida sisse/välja lülitada, on minu arust ikka kordades parem, kui masin, mis tahab kõike Sinu eest ise ära teha!

Kellele ema, kellele tütar.


Mina ikka ootan elektrivennalt suuremat laiskust, et ta sebib sinna vahele mingi vidina, mis lülitab tuled alles pärast käivitamist. Või asja vä.


Ah mida Sa ka elektrist tead... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ei aga mõte on hea...mingi aegrelee ja süsteemid...
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Juhan
Kõva postitaja
Postitusi: 186
Liitunud: 30 Juul 2009, 11:56
Asukoht: Tartu

Räme tuuning

PostitusPostitas Juhan » 07 Okt 2010, 00:13

Täna lõpetasin kasutajalt Toomasv ostetud kärukonksu paigaldamise. Ainult 4 päeva läks aega, aga ma lihtsalt pidin kõike väga pedantselt tegema.

Mõned pildid näitavad ehk tehtut paremini:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Probleemiks on praegu see, et summuti käib vastu konksu raami (http://static2.album.ee/files/956/40/large_23910125_Yyfh.jpg) ja ei teagi hästi, mida sellega teha. Tanklasse sõitmiseks panin tüki mingit vahtplasti vahele, muidu kolises jubedalt (isegi pärast käivitamist, kui mootor veidi ebaühtlaselt käib, oli kolin taga). Võib-olla saab sinna suuremad tripid aretada, aga eks näeb. Veel ei tea ka seda, kuidas reageerib katkise tule andur käru tuledele (käru pidurituled ühendatud vasaku piduritulega) aga see selgub ehk homme.

Positiivne oli ka tankla külastus (kui 1000 raha välja arvata), nimelt on masin tunduvalt ökonoomsem kui ma arvata oskasin. Praegu arvutasin välja 7,5 l sajale, varem arvestasin 8 ja poolega ja tanklasse sõites hoidsin hinge kinni et kütus nüüd otsa ei saaks. Seda mure mul pole, et ma õigel ajal ennatlikult tanklasse satun.

Helistati ka Raunex Autost, kust ma üleeile külmkäivitustermostaati otsimas käisin. "Me võtsime ühendust Boschi müügiesindajaga ja ta ütles, et nad ei oska kindlalt öelda, keegi suvel tellis selle osa ja pole siiani kätte saanud." See olin mina. Ega teist keegi ei tea, kust seda IA-st mõistlikuma hinnaga saada võiks?

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7081
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

PostitusPostitas Leho » 07 Okt 2010, 00:25

seda elektriühendust küll nüüd pedantseks ei saa nimetada.

olemasolevale kaablile tuleb lisakaabel nii külge panna, et kaabisoont ennast katki ei tee.
Jootekolviga sulatad isolatsiooni maha ja lisajuhtme kerid sinna soone ümber ja lased tinaga kinni. Siis kerid isoleeri tihedalt peale.

Kui kõik otsad tehtud kerid kogu kimbule kah ühe kihi isokat ja fikseerid teibiotsa nipukaga.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

PostitusPostitas vanapeer » 07 Okt 2010, 09:54

Ja diisli asjus õpi ikka kaasvõitlejatelt. Kirsipuu on pedantselt oma külmkäivitustermostaadi seiklustest rääkinud.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Juhan
Kõva postitaja
Postitusi: 186
Liitunud: 30 Juul 2009, 11:56
Asukoht: Tartu

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

PostitusPostitas Juhan » 09 Okt 2010, 19:34

Kas keegi oskaks öelda, mida teha, et süütelukk "start" asendist ise korralikult "run" asendisse tagasi läheks? Praegu peab pärast igat käivitamist nõksu tagasi keerama, vedruga tuleb võti ainult osaliselt tagasi.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Räme tuuning

PostitusPostitas kirsipuu » 09 Okt 2010, 20:08

Juhan kirjutas:Helistati ka Raunex Autost, kust ma üleeile külmkäivitustermostaati otsimas käisin. "Me võtsime ühendust Boschi müügiesindajaga ja ta ütles, et nad ei oska kindlalt öelda, keegi suvel tellis selle osa ja pole siiani kätte saanud." See olin mina. Ega teist keegi ei tea, kust seda IA-st mõistlikuma hinnaga saada võiks?

~500 on bosch'i poe hind.
Kahtlen et oluliselt odavamalt selle kusagilt saada võiksid.
See "keegi suvel tellis jutt" on muidugi veider- kõik bosch'i diislipumbad kasutavad sama asja.
Tallinnas Pärnu mnt. poes oli see laokaup igatahes.
Vahetama hakkad siis tross kindlasti klambriga kinni...
viewtopic.php?f=20&t=12067&hilit=BOSCH+VE

Kasutaja avatar
Juhan
Kõva postitaja
Postitusi: 186
Liitunud: 30 Juul 2009, 11:56
Asukoht: Tartu

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

PostitusPostitas Juhan » 09 Okt 2010, 20:26

500-ga ostaks selle kohe ära, IA-s küsiti 1300.

Ja sinu materjalid leidsin ma juba eile üles, väga hea töö!

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7081
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

PostitusPostitas Leho » 09 Okt 2010, 22:18

Juhan kirjutas:Kas keegi oskaks öelda, mida teha, et süütelukk "start" asendist ise korralikult "run" asendisse tagasi läheks? Praegu peab pärast igat käivitamist nõksu tagasi keerama, vedruga tuleb võti ainult osaliselt tagasi.


Asja võib proovida õlitada.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Juhan
Kõva postitaja
Postitusi: 186
Liitunud: 30 Juul 2009, 11:56
Asukoht: Tartu

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

PostitusPostitas Juhan » 11 Okt 2010, 00:28

Süüteluku õliga tuuninimist peab homme katsetama, ehk saab isegi seda vedru kuidagi peale keerata või lukupõhja asendit muuta.

Nüüd juba uus jama. Täna õhtul ei saanud poolt kilomeetritki Tallinn-Pärnu maanteel sõita, enne kui esimesed vastutulejad täistuledega vilgutasid - tuled said küll Pärnu Autobaasi ÜV-punktis ära reguleeritud, aga kui inimesed tagaistmel on, näitavad taevast.

Kas sellele masinale oleks võimalik tulede korrektorit paigaldada?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist