Juhan, 740 GLE D24TIC
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Huvitav kas S40 le saaks ka midagi sellist aretada ja selle aretusega ülevaatusel läbi saada. Hea meelega lahutaks päevasõidu ja lähituled, siis raatsiks viisakaid pirne ka osta.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Leho kirjutas:Minu 7sajal on sama lugu. Päevakad on samas kus gabariit. Kui keerad lüliti keskasendisse läheva21w niit põlema kui pooltulede peale lülitada siis 21w kustub ja 5w läheb põlema
Minul on 21W ahel töös tuledelüliti 0 asendis ja 5W ahel on töös tuledelüliti keskmises ja kõige parempoolses (lähituled sees) asendis.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Loff kirjutas:Leho kirjutas:Minu 7sajal on sama lugu. Päevakad on samas kus gabariit. Kui keerad lüliti keskasendisse läheva21w niit põlema kui pooltulede peale lülitada siis 21w kustub ja 5w läheb põlema
Minul on 21W ahel töös tuledelüliti 0 asendis ja 5W ahel on töös tuledelüliti keskmises ja kõige parempoolses (lähituled sees) asendis.
Mu kahesajal oli nii
7sajal on see juba kellegipoolt ringi tehtud
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
No selge. Endal keerles ka täna peas m6te et kui päeval ei häiri 21W pirn kedagi siis öösel niimoodi särada on teistele päris vastik. Tuli ka idee piduritule 2 niidiga pirni kasutada, aga kas siis on teistmoodi reflektorit ka vaja (seaduslikkuse koha pealt) v6i saab lihtsalt pesad ära vahetada?
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
reflektorit vahetada vaja ei ole sa pead leidma ainult 2 niidise pirni pesa.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Loff kirjutas:Sellisel juhul starteri andmise hetkeks lülitatakse ju muud tarbijad välja ja selline tuledega vilgutamine ei ole pirni elueale hea. Minu 700-sel on päevatuledeks nurgatuledes 21W pirnid. Lähituled lülitab käsitsi. See säästab pirne! Auto, millel saad ise otsuseid vastu võtta, mida sisse/välja lülitada, on minu arust ikka kordades parem, kui masin, mis tahab kõike Sinu eest ise ära teha!
Kellele ema, kellele tütar.
Mina ikka ootan elektrivennalt suuremat laiskust, et ta sebib sinna vahele mingi vidina, mis lülitab tuled alles pärast käivitamist. Või asja vä.
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
vanapeer kirjutas:Loff kirjutas:Sellisel juhul starteri andmise hetkeks lülitatakse ju muud tarbijad välja ja selline tuledega vilgutamine ei ole pirni elueale hea. Minu 700-sel on päevatuledeks nurgatuledes 21W pirnid. Lähituled lülitab käsitsi. See säästab pirne! Auto, millel saad ise otsuseid vastu võtta, mida sisse/välja lülitada, on minu arust ikka kordades parem, kui masin, mis tahab kõike Sinu eest ise ära teha!
Kellele ema, kellele tütar.
Mina ikka ootan elektrivennalt suuremat laiskust, et ta sebib sinna vahele mingi vidina, mis lülitab tuled alles pärast käivitamist. Või asja vä.
Ah mida Sa ka elektrist tead...
Ei aga mõte on hea...mingi aegrelee ja süsteemid...
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Räme tuuning
Täna lõpetasin kasutajalt Toomasv ostetud kärukonksu paigaldamise. Ainult 4 päeva läks aega, aga ma lihtsalt pidin kõike väga pedantselt tegema.
Mõned pildid näitavad ehk tehtut paremini:
Probleemiks on praegu see, et summuti käib vastu konksu raami (http://static2.album.ee/files/956/40/large_23910125_Yyfh.jpg) ja ei teagi hästi, mida sellega teha. Tanklasse sõitmiseks panin tüki mingit vahtplasti vahele, muidu kolises jubedalt (isegi pärast käivitamist, kui mootor veidi ebaühtlaselt käib, oli kolin taga). Võib-olla saab sinna suuremad tripid aretada, aga eks näeb. Veel ei tea ka seda, kuidas reageerib katkise tule andur käru tuledele (käru pidurituled ühendatud vasaku piduritulega) aga see selgub ehk homme.
Positiivne oli ka tankla külastus (kui 1000 raha välja arvata), nimelt on masin tunduvalt ökonoomsem kui ma arvata oskasin. Praegu arvutasin välja 7,5 l sajale, varem arvestasin 8 ja poolega ja tanklasse sõites hoidsin hinge kinni et kütus nüüd otsa ei saaks. Seda mure mul pole, et ma õigel ajal ennatlikult tanklasse satun.
Helistati ka Raunex Autost, kust ma üleeile külmkäivitustermostaati otsimas käisin. "Me võtsime ühendust Boschi müügiesindajaga ja ta ütles, et nad ei oska kindlalt öelda, keegi suvel tellis selle osa ja pole siiani kätte saanud." See olin mina. Ega teist keegi ei tea, kust seda IA-st mõistlikuma hinnaga saada võiks?
Mõned pildid näitavad ehk tehtut paremini:
Probleemiks on praegu see, et summuti käib vastu konksu raami (http://static2.album.ee/files/956/40/large_23910125_Yyfh.jpg) ja ei teagi hästi, mida sellega teha. Tanklasse sõitmiseks panin tüki mingit vahtplasti vahele, muidu kolises jubedalt (isegi pärast käivitamist, kui mootor veidi ebaühtlaselt käib, oli kolin taga). Võib-olla saab sinna suuremad tripid aretada, aga eks näeb. Veel ei tea ka seda, kuidas reageerib katkise tule andur käru tuledele (käru pidurituled ühendatud vasaku piduritulega) aga see selgub ehk homme.
Positiivne oli ka tankla külastus (kui 1000 raha välja arvata), nimelt on masin tunduvalt ökonoomsem kui ma arvata oskasin. Praegu arvutasin välja 7,5 l sajale, varem arvestasin 8 ja poolega ja tanklasse sõites hoidsin hinge kinni et kütus nüüd otsa ei saaks. Seda mure mul pole, et ma õigel ajal ennatlikult tanklasse satun.
Helistati ka Raunex Autost, kust ma üleeile külmkäivitustermostaati otsimas käisin. "Me võtsime ühendust Boschi müügiesindajaga ja ta ütles, et nad ei oska kindlalt öelda, keegi suvel tellis selle osa ja pole siiani kätte saanud." See olin mina. Ega teist keegi ei tea, kust seda IA-st mõistlikuma hinnaga saada võiks?
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
seda elektriühendust küll nüüd pedantseks ei saa nimetada.
olemasolevale kaablile tuleb lisakaabel nii külge panna, et kaabisoont ennast katki ei tee.
Jootekolviga sulatad isolatsiooni maha ja lisajuhtme kerid sinna soone ümber ja lased tinaga kinni. Siis kerid isoleeri tihedalt peale.
Kui kõik otsad tehtud kerid kogu kimbule kah ühe kihi isokat ja fikseerid teibiotsa nipukaga.
olemasolevale kaablile tuleb lisakaabel nii külge panna, et kaabisoont ennast katki ei tee.
Jootekolviga sulatad isolatsiooni maha ja lisajuhtme kerid sinna soone ümber ja lased tinaga kinni. Siis kerid isoleeri tihedalt peale.
Kui kõik otsad tehtud kerid kogu kimbule kah ühe kihi isokat ja fikseerid teibiotsa nipukaga.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Ja diisli asjus õpi ikka kaasvõitlejatelt. Kirsipuu on pedantselt oma külmkäivitustermostaadi seiklustest rääkinud.
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Kas keegi oskaks öelda, mida teha, et süütelukk "start" asendist ise korralikult "run" asendisse tagasi läheks? Praegu peab pärast igat käivitamist nõksu tagasi keerama, vedruga tuleb võti ainult osaliselt tagasi.
Re: Räme tuuning
Juhan kirjutas:Helistati ka Raunex Autost, kust ma üleeile külmkäivitustermostaati otsimas käisin. "Me võtsime ühendust Boschi müügiesindajaga ja ta ütles, et nad ei oska kindlalt öelda, keegi suvel tellis selle osa ja pole siiani kätte saanud." See olin mina. Ega teist keegi ei tea, kust seda IA-st mõistlikuma hinnaga saada võiks?
~500 on bosch'i poe hind.
Kahtlen et oluliselt odavamalt selle kusagilt saada võiksid.
See "keegi suvel tellis jutt" on muidugi veider- kõik bosch'i diislipumbad kasutavad sama asja.
Tallinnas Pärnu mnt. poes oli see laokaup igatahes.
Vahetama hakkad siis tross kindlasti klambriga kinni...
viewtopic.php?f=20&t=12067&hilit=BOSCH+VE
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
500-ga ostaks selle kohe ära, IA-s küsiti 1300.
Ja sinu materjalid leidsin ma juba eile üles, väga hea töö!
Ja sinu materjalid leidsin ma juba eile üles, väga hea töö!
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Juhan kirjutas:Kas keegi oskaks öelda, mida teha, et süütelukk "start" asendist ise korralikult "run" asendisse tagasi läheks? Praegu peab pärast igat käivitamist nõksu tagasi keerama, vedruga tuleb võti ainult osaliselt tagasi.
Asja võib proovida õlitada.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Süüteluku õliga tuuninimist peab homme katsetama, ehk saab isegi seda vedru kuidagi peale keerata või lukupõhja asendit muuta.
Nüüd juba uus jama. Täna õhtul ei saanud poolt kilomeetritki Tallinn-Pärnu maanteel sõita, enne kui esimesed vastutulejad täistuledega vilgutasid - tuled said küll Pärnu Autobaasi ÜV-punktis ära reguleeritud, aga kui inimesed tagaistmel on, näitavad taevast.
Kas sellele masinale oleks võimalik tulede korrektorit paigaldada?
Nüüd juba uus jama. Täna õhtul ei saanud poolt kilomeetritki Tallinn-Pärnu maanteel sõita, enne kui esimesed vastutulejad täistuledega vilgutasid - tuled said küll Pärnu Autobaasi ÜV-punktis ära reguleeritud, aga kui inimesed tagaistmel on, näitavad taevast.
Kas sellele masinale oleks võimalik tulede korrektorit paigaldada?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist