Juhan, 740 GLE D24TIC
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Nüüd oli lõpuks aega natuke autoga tegeleda ja midagi saan ka kirja panna.
Pidurite probleem on lahendatud, tellisin lihtsalt uued klotsid. Mõlemal esirattal läks üks klots eemaldamise käigus pooleks (kuigi vasakuid olin varem korduvalt eemaldanud) ehk ega nendest suurt asja polnudki loota. Paigaldasin Iceri klotsid, praegu etteheiteid küll ei ole. Vilin sõidu ajal on läinud ja pidurdades vilistas ka ainult mingi aeg pärast paigaldamist.
Teise asjana tegin natuke tuuningut ehk paigaldasin Osram Night Brakeri lambid. Vahe on tõesti suur, vanade nõrkade kollakate pirnidega oli selline tunne nagu sõidaks küünlavalgel. Tegin ka mingi hulga pilte aga nendelt ei ole vahe kaugelki nii hästi märgata kui ise roolist.
Praegu planeerin kolvirõngaste vahetust, ilmselt läheb action'iks kuu aja pärast, sügisvaheajal.
Siiamaani ei ole tööle saanud esitulede kojamehi ja istmesoojendusi, vist peab nädalavahetusel testriga kallale minema.
Pidurite probleem on lahendatud, tellisin lihtsalt uued klotsid. Mõlemal esirattal läks üks klots eemaldamise käigus pooleks (kuigi vasakuid olin varem korduvalt eemaldanud) ehk ega nendest suurt asja polnudki loota. Paigaldasin Iceri klotsid, praegu etteheiteid küll ei ole. Vilin sõidu ajal on läinud ja pidurdades vilistas ka ainult mingi aeg pärast paigaldamist.
Teise asjana tegin natuke tuuningut ehk paigaldasin Osram Night Brakeri lambid. Vahe on tõesti suur, vanade nõrkade kollakate pirnidega oli selline tunne nagu sõidaks küünlavalgel. Tegin ka mingi hulga pilte aga nendelt ei ole vahe kaugelki nii hästi märgata kui ise roolist.
Praegu planeerin kolvirõngaste vahetust, ilmselt läheb action'iks kuu aja pärast, sügisvaheajal.
Siiamaani ei ole tööle saanud esitulede kojamehi ja istmesoojendusi, vist peab nädalavahetusel testriga kallale minema.
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Juhan kirjutas:Teise asjana tegin natuke tuuningut ehk paigaldasin Osram Night Brakeri lambid. Vahe on tõesti suur, vanade nõrkade kollakate pirnidega oli selline tunne nagu sõidaks küünlavalgel. Tegin ka mingi hulga pilte aga nendelt ei ole vahe kaugelki nii hästi märgata kui ise roolist.
Tee siis kaasliiklejatele teene ja reguleeri tuled ka paika.
Suhteliselt ebameeldiv on neid päikesetõuse maanteel vastu tulemas näha.
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Ega need xenonid pole ju, pole seal midagi vaja reguleerida, tavalised pirnid, mis lihtsalt natuke parema valgusega.
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
-kj- kirjutas:Ega need xenonid pole ju, pole seal midagi vaja reguleerida, tavalised pirnid, mis lihtsalt natuke parema valgusega.
No reguleerima peab ka neid tavalisi tulesid ju!!!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Valgusvihk jäi põhimõtteliselt samaks nagu enne ja kõrgele need ei näita, aga reguleerimine on juba plaanis küll.
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Loff kirjutas:-kj- kirjutas:Ega need xenonid pole ju, pole seal midagi vaja reguleerida, tavalised pirnid, mis lihtsalt natuke parema valgusega.
No reguleerima peab ka neid tavalisi tulesid ju!!!
No vahest peab üle vaatama jah, aga ega neid tänu neile pirnidele puutuma ei pea !!!!!
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Kui valgusjõud suureneb, siis pimestavad ka rohkem. Kui küünal silma näitab ei pimesta, kui prose siis pimestab. Regullitud võiks olla muidugi nii küünla kui prose puhul. Selline küsimus, et kas 1 või 2 niidiga valgusallikad. St kas kaugil ja lähil eraldi või koos asi? Ja kui eraldi kumma vahetasid. Kui koos kas süda verd ei tilgu, et oma poole lühema elueaga kalleid valgusallikaid päeval linnavahel tapma pead või on mingid lisa päevakad? Küsimused siis sellest, et ise pole raatsind osta kuna H4 tuled ja peaks kalleid valgusallikaid päeval ka mõrvama. Pole eriti kuluefektiivne mu meelest.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Sellel 700-sel ikka tavaline 2-e niidiga H4.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Need H4-d on Osrami NB Plusid ehk mingi reklaami järgi peaks neil tavapirnidega sarnane eluiga olema. Ja kuluefektiivne või mitte, aga kui saastade tulede pärast kitsele otsa sõita siis see läheks palju kallimaks.
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Juhan kirjutas:Need H4-d on Osrami NB Plusid ehk mingi reklaami järgi peaks neil tavapirnidega sarnane eluiga olema. Ja kuluefektiivne või mitte, aga kui saastade tulede pärast kitsele otsa sõita siis see läheks palju kallimaks.
Liiwakas tavaliselt arutlebki asjad kulupõhiselt. Ei midagi halba, lihtsalt inimene on ratsionaalne või siis ratsionaalsem kui mina näiteks.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Eks see iseloomu viga ole. Ma olen tulede asja mõelnud, hullu pole, aga parem võiks olla ja kuna enamus tiirutamist linnas, siis ei ole raatsinud kalleid pirne osta. Kui rohkem võsa vahel sõidaks vahetaks suht ruttu pirnid või paneks lisa kaugid. Kui nendel pluside eluiga sama on, mis "tavalisel" pirnil, siis pakub huvi, et palju maksid (Tava NBdel räägiti poole lühemast elueast võrreldes "tavalise pirniga", olen kuulnud ka hooaeg ja komplekt pirne juttu).
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Ise panin siin mõned nädalad tagasi 4 tk Osrami NightBrakerid tuledesse. Seda lüket ajendas tegema see, et üks NB põles läbi (lähitule niit), enne seda olid nad mul aasta ja paar kuud peale laitmatult töötanud. Enne oli sisemistes kaugtule elementides tavalised H4 halogeenid. Kuna pime sügisaeg tulekul ja palju õhtust sõitu võsavahel siis tegin südame kõvaks ja ostsin 2 komplekti H4 NB-d. Nende USA tuledega on võsavahel ikka lust sõita, elu on ikka valge (täistuled), no pooltuledega on ka valge. Pirnide elueast - kui autol on automaatne päevatulede lülitus ja need päevatuled on H4 lähituleniit siis see sööbki neid pirne - küsite miks? Kohe vastan. Sellisel juhul starteri andmise hetkeks lülitatakse ju muud tarbijad välja ja selline tuledega vilgutamine ei ole pirni elueale hea. Minu 700-sel on päevatuledeks nurgatuledes 21W pirnid. Lähituled lülitab käsitsi. See säästab pirne! Auto, millel saad ise otsuseid vastu võtta, mida sisse/välja lülitada, on minu arust ikka kordades parem, kui masin, mis tahab kõike Sinu eest ise ära teha!
Kellele ema, kellele tütar.
Kellele ema, kellele tütar.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Loff kirjutas:Minu 700-sel on päevatuledeks nurgatuledes 21W pirnid.
Kas selline asi on lubatud? Põhimõtteliselt väga hea lahendus ju, päeval on tulesid tõesti vaja ainult selleks, et teistele näidata, et "mina liigun".
See ka veel, et kas USA tuledel on H4-d? Need peaks ju USAs keelatud olema
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Juhan kirjutas:Loff kirjutas:Minu 700-sel on päevatuledeks nurgatuledes 21W pirnid.
Kas selline asi on lubatud? Põhimõtteliselt väga hea lahendus ju, päeval on tulesid tõesti vaja ainult selleks, et teistele näidata, et "mina liigun".
See ka veel, et kas USA tuledel on H4-d? Need peaks ju USAs keelatud olema
Need 21W pirnid...Tegelikult on seal hoopis 21/5W pirnid ja täiesti originaal lahendus. Selleks, et see asi töötaks on vaja nurgatuledele vastavaid pirnipesasid ja bulb failure relay'l peavad all olema kõik jalad. See variant, kus ees nurkades on ainult 5w ahel töös, sellel on bulb failure relay'l 2 klemmi vähem. Seega täiesti legaalne lahendus!
Need USA tulede elemendid ongi EU variant. TOPPARTS'ist on võimalik osta nii USA SealedBeam elementi kui ka Indias tehtud EU elmenti, minul on need viimased. Kusjuures EU elemente saab ka valida, kas võtad kõik neli H4 pirniga või võtad (lisa)täistule elemendid H1. Seega täiesti legaalne lahendus.
Nii rikas ma ka ei ole, et hakata mingi illegaalse xenooni huinjaaga jamama.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Juhan, 740 GLE D24TIC
Minu 7sajal on sama lugu. Päevakad on samas kus gabariit. Kui keerad lüliti keskasendisse läheva21w niit põlema kui pooltulede peale lülitada siis 21w kustub ja 5w läheb põlema
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 7 külalist