No1-850 T5-R.

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 02 Aug 2015, 21:52

Jalgrattahoidja konkuotsa + jalgratas taha + Turbo Volvo ei võrdu hea kooslus.
https://drive.google.com/file/d/0B-TqxJ ... JQU3c/view
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
SinineVagun
Foorumi veteran
Postitusi: 753
Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
Asukoht: Järvamaa

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas SinineVagun » 02 Aug 2015, 22:26

Mis juhtus, ratas jäi summuti ette vä?
V70 2,5TD ´99
940 ´94 2,3b :arrow: MÜÜDUD
V70R AWD ´03 :arrow: MÜÜDUD
XC90 V8 MY´07 Executive
C70 D5 '07

Kasutaja avatar
fic
Foorumi veteran
Postitusi: 1039
Liitunud: 04 Juul 2010, 23:47
Asukoht: Põltsamaa

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas fic » 03 Sept 2015, 13:42

no1 kirjutas:Jalgrattahoidja konkuotsa + jalgratas taha + Turbo Volvo ei võrdu hea kooslus.
https://drive.google.com/file/d/0B-TqxJ ... JQU3c/view


:D Sellepärast veetaksegi 854ga rattaid nii
Pilt
855 T-5R x XC90 '12

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 03 Sept 2015, 13:49

..pole konksugi. Tavalisega võiksid lõdvalt taga ka vedada :cheers:
PS! Auto sõidusuund on vales suunas!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
fic
Foorumi veteran
Postitusi: 1039
Liitunud: 04 Juul 2010, 23:47
Asukoht: Põltsamaa

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas fic » 03 Sept 2015, 14:06

Konksuvariant ongi kõige halvem ratta vedamise variantidest, nagu Sa ka tõestasid :D "Õigest" suunast sai tuldud ratastega :D
855 T-5R x XC90 '12

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 07 Sept 2015, 10:31

Reedel sõideti juhipeegel tagurpidi..loomulikult ei ühtegi kirjakest..halbhalb!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 30 Sept 2015, 15:44

Egas midagi uut, rehvid ikka kuluvad ja püstol paaki. Tavapärane õlivahetus, salongi- ja õhufilter. MAF'i lasin ainega üle. Homme saab ehk kütusefiltri ja termostaadi vahetatud seltsimees DanielS abiga, kes vahepeal ka veermikku loksutas seoses veoskeemi lõtkuga, mis ilmenb gaasi vabastamisel. Lahendus on selgumisel.
Muuseas sisse läks Shell Helix HX7 5w40 ja mootor tiksub kuidagi pehmemalt ja vaiksemalt kui Shell Helix Ultra 5w40'ga. Võibolla tõesti kõige kaasaegsem õli ei pea määrima "vana" mootorit.
Lisaks oleks vaja lahti saada õlileketest mootoris. Peamiselt õli jahutus vollad ja turbo juurest midagi.
LS 155400.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 29 Sept 2016, 09:34

Eile sai lõpuks suur hunnik raha kulutatud-
Uued Eibach vedrud
Ees TRW amordid
Vedru padjad
Meyle HD stabikad
Pp mootori padi
Õlijahutus voolikud taastatud + tihendid

Toimetas http://www.pettompluss.ee/

Tükk maad parem sõita, aitäh!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1121
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas Klamber » 29 Sept 2016, 10:31

Sheeri pilti ka siis madaldusest või tuleb seda tõsteks nimetada?

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 29 Sept 2016, 10:41

Hetkel on tõste! Vaatame paari nädala pärast. Fakt on see, et taha sobib -30mm, ette aga mitte. Ette tuleb madalam leida või taha originaal jätta, maitse küsimus.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1121
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas Klamber » 29 Sept 2016, 10:49

TRW on vist gaasiamort? Originaal on õli ja sellel survet pole mis tõstaks.

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 29 Sept 2016, 10:53

Gaasikas jah, kuid see tõste ei tohiks märkimisväärne olla.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1121
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas Klamber » 29 Sept 2016, 10:55

Mu kogemus ütleb et ikka mingi 2cm on lõdvalt vahet. Olen maadelnud sellega vanasti vw-dega nüüd nissanil sama jama :D Uued amordid on saatanast.

Aga muidu tänks, andsid idee kuidas XC-le tõstet juurde saab 8)

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 29 Sept 2016, 11:05

Enne "madaldust"
Pilt
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: No1-850 T5-R

PostitusPostitas no1 » 11 Okt 2016, 13:25

Ekraan on pime. Proovisin nüsada, aga ei miskit. On kellelgi uut pakkuda?
Pilt
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist