No1-850 T5-R.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: No1-850 T5-R
Jalgrattahoidja konkuotsa + jalgratas taha + Turbo Volvo ei võrdu hea kooslus.
https://drive.google.com/file/d/0B-TqxJ ... JQU3c/view
https://drive.google.com/file/d/0B-TqxJ ... JQU3c/view
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 753
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: No1-850 T5-R
Mis juhtus, ratas jäi summuti ette vä?
Re: No1-850 T5-R
no1 kirjutas:Jalgrattahoidja konkuotsa + jalgratas taha + Turbo Volvo ei võrdu hea kooslus.
https://drive.google.com/file/d/0B-TqxJ ... JQU3c/view
Sellepärast veetaksegi 854ga rattaid nii
855 T-5R x XC90 '12
Re: No1-850 T5-R
..pole konksugi. Tavalisega võiksid lõdvalt taga ka vedada
PS! Auto sõidusuund on vales suunas!
PS! Auto sõidusuund on vales suunas!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: No1-850 T5-R
Konksuvariant ongi kõige halvem ratta vedamise variantidest, nagu Sa ka tõestasid "Õigest" suunast sai tuldud ratastega
855 T-5R x XC90 '12
Re: No1-850 T5-R
Reedel sõideti juhipeegel tagurpidi..loomulikult ei ühtegi kirjakest..halbhalb!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: No1-850 T5-R
Egas midagi uut, rehvid ikka kuluvad ja püstol paaki. Tavapärane õlivahetus, salongi- ja õhufilter. MAF'i lasin ainega üle. Homme saab ehk kütusefiltri ja termostaadi vahetatud seltsimees DanielS abiga, kes vahepeal ka veermikku loksutas seoses veoskeemi lõtkuga, mis ilmenb gaasi vabastamisel. Lahendus on selgumisel.
Muuseas sisse läks Shell Helix HX7 5w40 ja mootor tiksub kuidagi pehmemalt ja vaiksemalt kui Shell Helix Ultra 5w40'ga. Võibolla tõesti kõige kaasaegsem õli ei pea määrima "vana" mootorit.
Lisaks oleks vaja lahti saada õlileketest mootoris. Peamiselt õli jahutus vollad ja turbo juurest midagi.
LS 155400.
Muuseas sisse läks Shell Helix HX7 5w40 ja mootor tiksub kuidagi pehmemalt ja vaiksemalt kui Shell Helix Ultra 5w40'ga. Võibolla tõesti kõige kaasaegsem õli ei pea määrima "vana" mootorit.
Lisaks oleks vaja lahti saada õlileketest mootoris. Peamiselt õli jahutus vollad ja turbo juurest midagi.
LS 155400.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: No1-850 T5-R
Eile sai lõpuks suur hunnik raha kulutatud-
Uued Eibach vedrud
Ees TRW amordid
Vedru padjad
Meyle HD stabikad
Pp mootori padi
Õlijahutus voolikud taastatud + tihendid
Toimetas http://www.pettompluss.ee/
Tükk maad parem sõita, aitäh!
Uued Eibach vedrud
Ees TRW amordid
Vedru padjad
Meyle HD stabikad
Pp mootori padi
Õlijahutus voolikud taastatud + tihendid
Toimetas http://www.pettompluss.ee/
Tükk maad parem sõita, aitäh!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: No1-850 T5-R
Sheeri pilti ka siis madaldusest või tuleb seda tõsteks nimetada?
Re: No1-850 T5-R
Hetkel on tõste! Vaatame paari nädala pärast. Fakt on see, et taha sobib -30mm, ette aga mitte. Ette tuleb madalam leida või taha originaal jätta, maitse küsimus.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: No1-850 T5-R
TRW on vist gaasiamort? Originaal on õli ja sellel survet pole mis tõstaks.
Re: No1-850 T5-R
Gaasikas jah, kuid see tõste ei tohiks märkimisväärne olla.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: No1-850 T5-R
Mu kogemus ütleb et ikka mingi 2cm on lõdvalt vahet. Olen maadelnud sellega vanasti vw-dega nüüd nissanil sama jama Uued amordid on saatanast.
Aga muidu tänks, andsid idee kuidas XC-le tõstet juurde saab
Aga muidu tänks, andsid idee kuidas XC-le tõstet juurde saab
Re: No1-850 T5-R
Ekraan on pime. Proovisin nüsada, aga ei miskit. On kellelgi uut pakkuda?
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist