sinilill 245DL

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
sinilill
Foorumlane
Postitusi: 61
Liitunud: 05 Dets 2009, 19:08
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

sinilill 245DL

PostitusPostitas sinilill » 06 Dets 2009, 14:56

Tere,

esimeseks autoks sai siis selline suurepärane Volvo. Kuulus ta ühele 76 aastasele papile, kes olevat sellega vähe sõitnud, viimased 2 nädalat rallis sellega tema pojapoeg ringi. Esmane reg. Eestis 1993, 10 aastat tagasi kui papi auto Saaremaalt ostis oli see juba üle värvitud ning ka motole kap. remont tehtud.
Auto aastast 1979, B21A (stromberg) moto, M45 kast ning peal on tal veel custom made in italy FIAT radikas, koos el. ventikaga :D . LS 380K. Kapotialune tundub suht DIY, custom FIAT radikale kinnitub veel mingi CCCP jublakas, ei tea mis ta on, ei jaga VEEL seda autondust nii hästi.

Probleemid siis:
-roolilõtk, selline nagu ameerika filmides, ilma võimendita rool siis.
-tüüpiline rooste, tagaluuk, küljekarbid osaliselt läbiv, eesmise akna ümber kobrutab, tagumiselt vaskult ukselt koorub pahtel koos värviga maha, aga plekk on kõva.
-sidur võtab harjumatult ülevalt, mõnikord tahab ka jõnksutama hakata
-kapotitross katki, präegu tuleb väljast katkist trossi sikutada

rohkem praegu ei meenugi.
Hetkel on ta mul selline iganädalane sõiduk, 300km on juba probleemivabalt läbitud. Vajaks ta muidugi ühe 200 spetsi ülevaatust, niiet kes proovisõitu teha tahab, võib teada anda :)

Kevadel kui korteris kap. remont läbi, siis ehk leiab ühe mõnusa garage ja siis hakkab juba järgmine projekt pihta :)

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 06 Dets 2009, 15:40

Ülikõva. Tere tulemast ja edu. Varuosa müügiteemade all on huvitavat Su jaoks. Võiksid oma profiilis avaldada, kus asud.
:unibrow:

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 06 Dets 2009, 15:51

reg nr on hea
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo75 » 06 Dets 2009, 18:34

Tere tulemast.
Kas plaan auto täitsa korda teha ja originaali jätta?
Kui saladus pole siis kas 15 kilo eest ostsidki masina ära?
Isal oli mul täpselt samasugune massin. 79 aasta sama nina ja külje lisatuledega.
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

PostitusPostitas Loff » 06 Dets 2009, 22:12

Nonäed, saidki omale esimese Volvo! Edu!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

naxitrall
Kõva postitaja
Postitusi: 273
Liitunud: 19 Okt 2007, 16:49
Asukoht: Tallinn, Nõmme / Männiku tee 108b GSM 55532810
Kontakt:

PostitusPostitas naxitrall » 07 Dets 2009, 22:14

kas sina suutsid normaalse hüppe täna õhtul nõmmel seene ja sihi tänava ristmikul maha panna?:D samavärvi 200 universaal pani korraliku hooga seal üle "lamava politseiniku" :D

Kasutaja avatar
sinilill
Foorumlane
Postitusi: 61
Liitunud: 05 Dets 2009, 19:08
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

PostitusPostitas sinilill » 08 Dets 2009, 00:11

naxitrall, tänan info eest, see ei olnud mina vaid mu sõber, kelle juures mu auto praegu seisab. Ju siis käis salaja kõvatamas, oi aga niipea ma tal enam sõita ei lase.

Masina ostsin 7k eest, kaasa sai veel mingi käigukasti, suverehvid plekkidel,
2 karbussi ja ühe FIAT suunatule :D

Plaan on tõesti auto täitsa korda teha. Kõige tähtsam oleks et kere korda saaks, rooste minema ja korralik tõrje peale. Hetkel mul autost sellise viisaka rotika visioon. Selle värvalile mineva raha mataks hoopis tehnikasse ning värviks ise hoopis rulliga mattmustaks, ärge näkku lööge, aga suht viisakas pidi tulemus jääma. Värv oleks mingi eriti tugev kas veoka oma või siis mingi polüuretaanvärv. Lõpptulemus oleks siis robustne töökindel tank.

Mingit porri tootma ei hakkaks, kui see rulliga värvimine ikka väga mööda tulemuse annab, siis tuleb midagi muud välja mõelda!

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo75 » 08 Dets 2009, 00:15

Krt see rulliteema on vaikselt ikka rotika teema :) Pole kogemust, aga kardan, et head sealt ei tule.
Minu 245 sai üleni ära värvitud ja just veoauto värviga. Väga tugev värv. Pigem kogu veidikene raha ja värvi ikka püstoliga :)
Kui viitsid siis tee ka sisust pilte :)
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

kaarelsi
Foorumlane
Postitusi: 69
Liitunud: 01 Dets 2008, 06:29

PostitusPostitas kaarelsi » 08 Dets 2009, 10:49

Niipalju, kui mina neid rulliga värvijaid tean, siis kõik on mingi hetk survekaga pool sellest minema lasknud. Vaadata võib VW klubist mingit 1,3 motoga Jetta MK2-te ja ladaklubist vist oli 06, mis poolas käis, mõlemad kollased.
Laki tänavalt saab mingit veokavärvi 1500 krooni krunt+värv nii et saab head kihid peale, kompressori rent cramos mõnisada krooni, püstol 150 kulli ja lõbu kui laialt....

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

PostitusPostitas Loff » 08 Dets 2009, 17:39

Matt värvi puhul eeltöö ei pea kah eriline siledus olema, kuna matt ei näita valguse käes kõverusi välja.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 08 Dets 2009, 19:21

vastupidi, matt pinnal peab olema eeltöö perfektne samas ka värvi peale kandmine, matt ei andeks ühtegi jooksmist jne, kõik jääb näha.
Rotikas on heas korras masin millel on välimus taotuslikult jäetud7tehtud kulunud, igasugu rulliga päetserdused on lihtaslt pannid, mitte rotikad.
Või ma eksin ja eestis on päris suur rotikate klubi kuhu kuulub hulka e34 bemme ja 850 volvosid
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

PostitusPostitas kirsipuu » 08 Dets 2009, 20:01

mehel on teemant käes ja kavatseb seda dünamiidiga lihvima hakata...
Karta pole, et viisakas värvimine hakkab viiekohalisest arvusti ja alla perfektse ei ole mõtet asja ette võtta.
Tark ei torma, kindlasti on tehnilist poolt järgi aidata et muretult kulgeda.
Ei tahaks aasta või paari pärast müügikuulutust leida kus jälle kellegi siit-sealt lõigutud "poolik projektikas" müügiks.
Vaid originaalina on asjal väärtust.

Igaühel on õigus oma arvamusele, siin oli minu.

kaarelsi
Foorumlane
Postitusi: 69
Liitunud: 01 Dets 2008, 06:29

PostitusPostitas kaarelsi » 08 Dets 2009, 22:04

tavai, see on ju selge, et poisil on teemant käes. Ja et rull ei sobi on ka selge. Eeltöödest on siin: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=13068 + loe seal lingitud materjal ka läbi- nädalakeseks on mõtlemist küll, tuleb veidi selektiivselt lugeda, kuna hetkel sa ei hakka seda värki kuhugi keemiasse uputama vaid sul on vaja pahtlit lihvida ja korrosiooni eest kaitsta.

Igaljuhul, noh nagu ma juba eelpool mainisin, siis on odavat varianti ka auto enam-vähem siledaks saada, lihtsalt tuleb paar nädalat peale tööd nühkida (vähemalt mul läks ühe universaali peale nii palju). Kui keevitada vaja, siis on ju siin foorumis ka tegelasi, kes keevitavad kasvõi uue volvo- äkki mehed on abiks.

Ja üleüldse- poisid poisid, andke nüüd tuld, näha ju, et tulemas on igapäevacruiser, raha netu ja vaja on asi liikuma saada. minu esimene pakkumine on ise tehes 3000 eeku ja kaugelt juba peaks ära petma, kui vaeva näha.
Seda siis värvi poole pealt....

Tehnika poole pealt- õli, filter, käimariõli, diffriõli, piduriõli, tosool, õhufilter. Vajaduselt karburaatori rem. komplekt + üle vaadata kõik vaakumivoolikud ja üles otsida ja likvideerida vaakumi lekked. Uued küünlad ja küünlajuhtmed, jagajakaas ja rootor. Süüde ka paika (kui ise ei oska, lase teha- ei maksa teine miskit eriti)
Sellest listist vali nüüd välja, mis veel kõlbab ja mis mitte ja anna meile ka teada.

Niiet: andke teised ka soovituste koha pealt tuld ja meibi saab siit teemast midagi, mida tehnilise alla sticki'ks teha :)

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 08 Dets 2009, 22:59

Ega rull plekki riku.
:unibrow:

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1005
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas kaak » 08 Dets 2009, 23:02

kaarelsi kirjutas:Niiet: andke teised ka soovituste koha pealt tuld



karbuss minema vahelt, pritsung ja turbo peale
1800s T5
e36 T5


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist